time table oke? of is die nog niet bekend? die van white is belachelijk iigquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
Diploma uitreiking was leuk, van 16:45 tot 19:30 op een terras in Utrecht zitten zuipen en daarna naar de uitreiking. Hij was trouwens woensdag avond en morgen ga ik wss naar Brothers kijken wat dat is
en de week erop naar Sensatie
Yessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:20 schreef clauwheee het volgende:
Eilandje! Zit de werkweek erop?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!
Oh Yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!
Nu lekker thuis afkicken
Daarom eet ik niet zo graag friet en vooral niet uit een zakquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:16 schreef tong80 het volgende:
Friet moet net iets te lang gefrituurd zijn, en het vet moet er vanaf druipen. Ook is het zo dat als je friet uit een zak eet heel je hand onder de Mayo hoort te zitten omdat je onderuit het zakje de laatste frietjes wil peuteren.
Dat meen je. Het zit je niet echt mee deze week..nu snel klaarmaken voor openluchtconcert?quote:
Voor alle duidelijkheid en voordat we puf-topics krijgen.... de vriendin van mijn vriendin is dus zwangerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:22 schreef Eilanden het volgende:
Vriendin is bij een vriendin bezig met babyspulletjes (voor de vriendin!!!!), dus heerlijk het rijk voor mij alleen
![]()
We snappen het hoor, Eilandjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid en voordat we puf-topics krijgen.... de vriendin van mijn vriendin is dus zwanger
fokhoolsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:25 schreef Bjoro het volgende:
evening
wat is het ww voor de Hools subleague van de tourmanager ?
Nog niet gezien, die van Whitequote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
time table oke? of is die nog niet bekend? die van white is belachelijk iig
daarom heb ik er ook geenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:24 schreef SCH het volgende:
Had ik al gezegd dat ik meteen het contact verbreek als iemand een senseo koopt?
De Brothersquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
Diploma uitreiking was leuk, van 16:45 tot 19:30 op een terras in Utrecht zitten zuipen en daarna naar de uitreiking. Hij was trouwens woensdag avond en morgen ga ik wss naar Brothers kijken wat dat is
en de week erop naar Sensatie
quote:Huidige team
NAZON Jean-Patrick (FRA) AG2R Prévoyance
VOECKLER Thomas (FRA) Bouygues Telecom
MONCOUTIE David (FRA) Cofidis - Le Crédit par Téléphone
HUSHOVD Thor (NOR) Crédit Agricole
KASHECHKIN Andrey (KAZ) Crédit Agricole
ARMSTRONG Lance (USA) Discovery Channel PCT
COOKE Baden (AUS) Française des Jeux
EISEL Bernhard (AUT) Française des Jeux
PELLIZOTTI Franco (ITA) Liquigas - Bianchi
Moet de Ski-hut aldaar inquote:
Ski-hut is de enige plek waar ik daar nog te vinden ben. We gaan ook alleen maar als we lam zijn en iemand met z'n lamme kop zegt: "Kom we gaan naar de Brothers"quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Moet de Ski-hut aldaar in
Trouwens jij nog naar Sensation, Yoji mag weer draaien op Sensation. Promo is iig slim geweest om het geen 2e keer achterelkaar te doen dat is bij Darkraver nog een zwik flink mislukt
Nee, geen Senseo pads gebruiken, individueel verpakte pads gebruiken van de speciaalzaakquote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En wel echte Senseo-pads gebruiken (darkroast bijvoorbeeld) en niet van die neppers die slappe koffie opleveren.
I know what your girl wants when she gets home......quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:22 schreef Eilanden het volgende:
Vriendin is bij een vriendin bezig met babyspulletjes (voor de vriendin!!!!), dus heerlijk het rijk voor mij alleen
![]()
Ja, leve de NS, werkzaamheden uitvoeren op werkdagenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:24 schreef clauwheee het volgende:
Dat meen je. Het zit je niet echt mee deze week..nu snel klaarmaken voor openluchtconcert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |