Moet dat boek dan toch maar eens gaan lezen denk ikquote:
Waar staat tie??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:57 schreef Noca het volgende:
Voor degenen die het interesseert, het speelschema voor de komende competitie is bekend
waarom niet ? ik hou het soms ook niet droog hoor. o.a. toen met Wim Rigterquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:56 schreef SCH het volgende:
Kun je huilen om iemand die je niet echt kent?
Nou komen we nog in het oosterparkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:57 schreef Noca het volgende:
Voor degenen die het interesseert, het speelschema voor de komende competitie is bekend
Had het net gevondenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:04 schreef Noca het volgende:
[..]
Het directe linkje http://files.datawire.nl/(...)ramma_eredivisie.doc
4 december. Heeuuyyquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:04 schreef Noca het volgende:
[..]
Het directe linkje http://files.datawire.nl/(...)ramma_eredivisie.doc
Goeiemidag Bos!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:04 schreef Bos81 het volgende:
middag Hools
2e kerstdag, dat dat er ooit nog van zou komenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:06 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Had het net gevonden
2e kerstdag tegen PSV
Oke jij bent dus voor NECquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:06 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Had het net gevonden
2e kerstdag tegen PSV
Ach waarom niet ???quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:56 schreef SCH het volgende:
jazeker eigenlijk heel dom maarjaquote:
Daar heb je genoeg tijd voor gehadquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:34 schreef Bjoro het volgende:
zo ff, via my t-mobile, mijn adresboek ingevoerd zodat ik in geval van de geboorte met 3 drukken op de knop een sms-je of 50 tegelijk kan versturen !
Ja dat kan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:56 schreef SCH het volgende:
Absoluut - dat gaat nu helemaal nergens meer over.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat kan.
En het helpt ook meteen om b.v. een slijmbeurskoers of een migraine ineens in een ander licht te zien
yo, u 2quote:
ik ben al niet zo'n huiler (kan me de laatste keer niet eens meer heugen) maar soms een brokje in de keel.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat kan.
En het helpt ook meteen om b.v. een slijmbeurskoers of een migraine ineens in een ander licht te zien
je meent het, dat wist ik nog nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Absoluut - dat gaat nu helemaal nergens meer over.
De Passievrucht is ook verfilmd, speciaal voor pascalheister![]()
quote:
Dus Bjoor en ik zijn weer het laatstquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:43 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga er ook maar eens vandoor denk ik zo
Idd. Laatst stond er in de Margriet ook nog een heel stuk/interview met en over hem. Ook daarin kon je merken dat ie nog lang niet wilde denken aan het einde.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat kan.
De Margriet....en die lees jij?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:46 schreef clauwheee het volgende:
Idd. Laatst stond er in de Margriet ook nog een heel stuk/interview met en over hem.
Had de vrouw van Bjoro daar maar puntjes opquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:48 schreef Suijk het volgende:
Ik ween.
Ja, maar jij valt in de doelgroep van de Margrietlezeressen.quote:
Bij de kapper wel jaquote:
ik bedoel met tranen en alles erbij, liefquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:45 schreef SCH het volgende:
Ik vind anders dat jij wat afjankt, Bjoro, huilie
Ze openen het festival.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:04 schreef SCH het volgende:
Staan die op Live8 tong?
Ja en wat was nou je antwoord?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:24 schreef tong80 het volgende:
Net bij de Chinees geweest. Een zakje sambal gekocht.
Vroeg ze : 'Bami bij' ?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:30 schreef tong80 het volgende:
Vraag ik aan de Chineze verkoopster.
'Hoe heet u ?'
Zegt ze 'Ik heel heet.'
Vind ik ook prima.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Koffie?
Bier kan je krijgen op vrijdagmiddag
Wat is er mis met de goeie ouwe 80's & 90's hits.. al dat gepruts van tegenwoordigquote:
Ja het is inderdaad niet veel, maar ja qua nieuwe goede muziek worden we niet meer echt verwend de laatste jaren.quote:
Welke DVD's zijn er zojuist binnengekomen dan ?quote:
Ja dat is ook wel weer zo. Alleen coldplay staat er met kop en schouders boven uitquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad niet veel, maar ja qua nieuwe goede muziek worden we niet meer echt verwend de laatste jaren.
Ja, ok daar heb je eigenlijk wel gelijk in.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Al dat ge-emmer over dat het de laatste jaren niet veel is...
Mijn opa zei dat 40 jaar geleden ook tegen mijn moeder...
fokhools dacht ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is het ww van de Hools Tour league?
DVD Cityquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke DVD's zijn er zojuist binnengekomen dan ?
Klopt.quote:
écht wel, join the club!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:07 schreef tong80 het volgende:
Net een Senseo-apparaat gekocht. Hoor ik er nu bij ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |