Daarom was ik aan het bierdrinken!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:45 schreef Suijk het volgende:
Ik denk dat we maar moeten stoppen met puffen. Dat legt alleen maar onnodig druk op mevrouw Bjoro.
*Ontpuft*
En veel meer dan 24...quote:Op woensdag 6 juli 2005 07:33 schreef DIGGER het volgende:
Nog een paar dagen geduld vrees ik Bjoro, dit worden gewoon penalties.
Ga anders op haar buik zitten... dan ploft ie er vanzelf uitquote:
Gaat je vrouw ook voor de 11-ponder Bjoro?quote:
Én het blijkt een meisje te zijnquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:05 schreef Suijk het volgende:
Straks komt dat kind eruit, heeft 'ie al een baard.
precies !quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
Btw Bjoro, je vrouw heeft zo wel extra lang zwangerschapsverlof he? (Elluk nadeel heb ze voordeel)
ik word er een beetje moedeloos vanquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:15 schreef SCH het volgende:
Hoe is het nou met je Bjoor? Word je er een beetje gallisch van of valt het wel mee?
Niet dan man. Je wordt vader - en dat het nu even duurt ben je straks zo weer vergeten als de kleine er maar is, als japie maar gezond is en je vriendin ook - gewoon nog eventjes wachtenquote:
is ook helemaal waar...weet ik ook wel, maar er vragen dagelijks een stuk of 10 mensen aan me of het er als is....en steeds dat "nee" moeten zeggen en uitleggen enzo, terwijl je eigenlijk weet dat ze die belangstelling goed bedoelen, gaat me nu een beetje de keel uithangen !quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet dan man. Je wordt vader - en dat het nu even duurt ben je straks zo weer vergeten als de kleine er maar is, als japie maar gezond is en je vriendin ook - gewoon nog eventjes wachten![]()
telefoon uitzetten, baggertopics sluiten en lekker met je vriendin de hele godfather serie gaan bekijken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is ook helemaal waar...weet ik ook wel, maar er vragen dagelijks een stuk of 10 mensen aan me of het er als is....en steeds dat "nee" moeten zeggen en uitleggen enzo, terwijl je eigenlijk weet dat ze die belangstelling goed bedoelen, gaat me nu een beetje de keel uithangen !
zit zelf meer te denken aan de MCW-serie of de DVD-box van Kreatief met Kurk !quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:30 schreef SCH het volgende:
telefoon uitzetten, baggertopics sluiten en lekker met je vriendin de hele godfather serie gaan bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |