Heb nog iets nieuws te melden???quote:
Ach bij vrienden waren ze ook 2 weken te laatquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:18 schreef Bjoro het volgende:
maandag moet ze weer naar de verloskundige, dus dan hebben we meer nieuws denk ik !
joa zeg hequote:
wat je typt ben je zelluf,quote:
met je staart door het vuurquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat je typt ben je zelluf,
met je kop door de helluf![]()
Dus daar gingen al onze pufjes naar toequote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:45 schreef MaxPower het volgende:
mijn nichtje is gisteravond wel bevallen van een dochtertje!![]()
ook meer dan 2 weken te laat maar ok.
doe maar totdat de mascotte is geboren !quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:46 schreef Eilanden het volgende:
Hoe lang moeten we nog door puffen Bjoro?![]()
Jaloerse kipquote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:59 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Dit is de meest sneue topic reeks ever.
*puf*
Ja, ze laten ons wel in spanning zitten zegquote:
Jij komt zo streng over zonder smilies, ik ben er bang voorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:44 schreef Suijk het volgende:
5 juli wordt het kindje geboren.
Doe niet zo gek.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij komt zo streng over zonder smilies, ik ben er bang voor
Puhquote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij komt zo streng over zonder smilies, ik ben er bang voor
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:37 schreef Bjoro het volgende:
ff een melding: ...................... we zitten gewoon MET Z'N 2-EN wimbledon te kijken !
Uiterlijk jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:37 schreef Bjoro het volgende:
ff een melding: ...................... we zitten gewoon MET Z'N 2-EN wimbledon te kijken !
Goed om mee te puffen iig.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:37 schreef Bjoro het volgende:
Volgend weekend gaat het gebeuren...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:37 schreef Bjoro het volgende:
Nou dat is een gewaagde voorspelling.quote:
jakkiebahquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:37 schreef Bjoro het volgende:
Golfert je zit in het verkeerde topicquote:
41 weken en 1 dag om precies te zijnquote:
hardlopers zijn doodlopers, Bluezziequote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Tis een trage starter, maar die houden het erg lang vol
als hij het sporttalent van zij moeder heeft niet hoor !quote:Op zondag 3 juli 2005 00:03 schreef Suijk het volgende:
Ik weet nu al dat het jochie altijd als laatst gekozen gaat worden bij de gym.
moet je inderdaad nagaan hoe traag de rest moet zijn geweestquote:Op zondag 3 juli 2005 01:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat een wonderlijk zaad heb je Bjoro
Dat dit kindje nou van al die miljoenen zaadcellen de snelste is geweest, echt ongelofelijk
Hé moeder B. is geen olifantquote:Op zondag 3 juli 2005 00:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij/zij heeft het wel naar zijn/haar zin in haar buik, volgend jaar kick ik dit topic wel weer een keer.
Volgens mij is de baby op zondag verwektquote:Op zondag 3 juli 2005 09:21 schreef Suijk het volgende:
Niet op zondag he bjoro. Dat is een rustdag.
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:06 schreef appelsientje het volgende:
Bjoro is er niet... het gebeurd vandaag echt waar
gadverdarrie, geeft dat geen troep?quote:Op zondag 3 juli 2005 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Als dan de vliezen van mevrouw Bjoro ook knappen...
SCHijnt mee te vallen...quote:
Als het goed is wel toch?quote:Op zondag 3 juli 2005 15:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
SCHijnt mee te vallen...
Niet dat ik het zelf meegemaakt heb...
euh ja... maar daar was ik me niet echt van bewust zeg maarquote:
Heb je niet eens je moeder een beetje meegeholpenquote:Op zondag 3 juli 2005 15:45 schreef appelsientje het volgende:
euh ja... maar daar was ik me niet echt van bewust zeg maar
Jawelquote:Op zondag 3 juli 2005 15:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je niet eens je moeder een beetje meegeholpen
Ik schreeuwde juist altijd om aandacht, dat doe ik nu nog steeds. Best een goede eigenschapquote:Op zondag 3 juli 2005 15:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jawelik was de stilste baby die er was... ff snel huilen toen ik eruit kwam en dat was het...
ik heb nooit 's avonds gehuild... ik sliep alleen maar .... me ouders moesten me zelfs wakker maken om te eten...
Maar goed... toen begon ik te praten en lopenen toen was het gedaan met de rust
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |