doe je oma en de rest van de familie de groeten van me. en ga me profiel maar zoeken op got dan. als je denkt dat ik daar zit.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:49 schreef Mr-Z het volgende:
en GOT is?
Ik denk dat ALS Fok! volgens jou zo perfect is dat je je heil ook niet zoekt op andere site's. Maar jij weet schijnbaar nogal wat van gotters dus dat betekend dat jij daar ook rond aan het leuren bent.. NEP FOKKER! OVERLOPER! Je hebt zeker precies zo'n topic daar geplaatst maar dan over de Fokkers!?
Verder wil ik nog de groeten doen aan ons pap, ons mam, mijn broer en mijn opa en oma
Denk daar maar eens over naquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:56 schreef Tha_T het volgende:
Dankzij GoT draait de toko hier tenminste wel nog
Als ik zeg dat ik dat niet denk. Wat dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
doe je oma en de rest van de familie de groeten van me. en ga me profiel maar zoeken op got dan. als je denkt dat ik daar zit.
Feliquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:57 schreef Tha_T het volgende:
Kwartet!
Gedaanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
doe je oma en de rest van de familie de groeten van me. en ga me profiel maar zoeken op got dan. als je denkt dat ik daar zit.
Een verkapte leden ronsel actiequote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:58 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Gedaan
Maar als jij nooit op GOT komt.. waar maak je je dan druk om?![]()
hoe kan hij nou daar gaan zoeken als hij niet eens weet wat GoT isquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
En wat zie je daar dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:00 schreef Slaaitjuh het volgende:
ik spiek altijd op got als fok weer es down is
geflame op mensen als ik, want ik vraag altijd zonder te zoekenquote:
dan hoort men sociale contacten op te doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:00 schreef Slaaitjuh het volgende:
ik spiek altijd op got als fok weer es down is
zeer zeker. hoe meer zielen hoe meer vreugd. en wat kost het nou voor moeite.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:03 schreef HuHu het volgende:
Maar het is wel een goed idee als iedereen mee gaat doen.
ik kom nooit buitenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:03 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan hoort men sociale contacten op te doen.
fok! gaat eik nooit echt down maar dat doen die mensen gewoon voor het welzijn van de users zodat ze een keer buiten komen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:02 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
geflame op mensen als ik, want ik vraag altijd zonder te zoeken
pfff wat hebben we nou aan zo'n opmerkingen?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:03 schreef Dementor het volgende:
slotje slotje!
krijg je van die reacties van "zoek dan es pff RTFM sociaal mens!"quote:
ik zal je zeggen wrom je dat wel moet doen. daar lopen dit soort exemplaren vrij rond.quote:
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:03 schreef B_BOY het volgende:
[..]
zeer zeker. hoe meer zielen hoe meer vreugd. en wat kost het nou voor moeite.
utopia.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik zal je zeggen wrom je dat wel moet doen. daar lopen dit soort exemplaren vrij rond.
[afbeelding]
Wat is dat in het nederlands?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:05 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
krijg je van die reacties van "zoek dan es pff RTFM sociaal mens!"
wat kost zoiets nou?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik zal je zeggen wrom je dat wel moet doen. daar lopen dit soort exemplaren vrij rond.
[afbeelding]
quote:
Die lopen rond ja! Maar dan moet jer er ook wel wat mee doen...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
[afbeelding]
daarom zitten de handleidingen nooit bij elkaar verpakt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:09 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En hebben ze daar neukende handleidingen?
15 Euro en een man op een oude ezelquote:
net zoveel als aan al zijn andere postsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:04 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
pfff wat hebben we nou aan zo'n opmerkingen?
is een oude man die geil is ook goed? (me twandelstok)quote:
net als het begin van eurotrip het voorfilmpje met die instructies int vliegtuig zeker. das ook een neukende handleiding in zekere zin.quote:
Die kerel is het niet waard om zijn post geschiedenis uit te gaan checken dus ik kan er niet over mee pratenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
net zoveel als aan al zijn andere posts
tis ook maar een veronderstelling van mijn kant natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:11 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Die kerel is het niet waard om zijn post geschiedenis uit te gaan checken dus ik kan er niet over mee praten![]()
Indien wandelstok van bamboe is dat ook okéquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:10 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
is een oude man die geil is ook goed? (me twandelstok)
jezelf aanbieden op fOK! is wel heel cheap.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:10 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
is een oude man die geil is ook goed? (me twandelstok)
Ja inderdaad.. Ik heb echt zo'n hekel aan de slotjes en kut-topic roepers. Die voegen niks toe en mensen zien zonder die mensen ook wel dat iets een kut topic isquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tis ook maar een veronderstelling van mijn kant natuurlijk
alsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:12 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Indien wandelstok van bamboe is dat ook oké
ik zag dat in jouw postgeschiedenis jaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:13 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. Ik heb echt zo'n hekel aan de slotjes en kut-topic roepers. Die voegen niks toe en mensen zien zonder die mensen ook wel dat iets een kut topic is![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:13 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
alsnouw zown hoofdje had
was het een best geil smileytje
gast heb je niks beters te doen dan iemands post geschiedenis te checkequote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zag dat in jouw postgeschiedenis ja
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zag dat in jouw postgeschiedenis ja
ik achtervolg hem over fokquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:14 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
gast heb je niks beters te doen dan iemands post geschiedenis te checke
Je kan ook de park checkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:14 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
en met een goed kut-topic op zijn tijd is tog ook niets mis.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:13 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. Ik heb echt zo'n hekel aan de slotjes en kut-topic roepers. Die voegen niks toe en mensen zien zonder die mensen ook wel dat iets een kut topic is![]()
Nee jou post geschiedenis is wereld schokkendquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:14 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
of fantaseren over gecombineerde fok smileysquote:
ehm.. Dat zie je verkeerd.. Jij zit gewoon in ieder topic op fok, dus waar iedereen post post jij ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik achtervolg hem over fok![]()
daar waar hij post, post ik ook
u heeft geen leven.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:16 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ehm.. Dat zie je verkeerd.. Jij zit gewoon in ieder topic op fok, dus waar iedereen post post jij ook![]()
ow jaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:16 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ehm.. Dat zie je verkeerd.. Jij zit gewoon in ieder topic op fok, dus waar iedereen post post jij ook![]()
Ja maar een goed kut-topic maakt het dan toch weer een beetje een minder kut topicquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:15 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en met een goed kut-topic op zijn tijd is tog ook niets mis.
je hoeft niet gelijk met een hamer op je hoofd te slaan. je mag van ons best blijven leven.quote:
dan kan ik beter nadenkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:17 schreef B_BOY het volgende:
[..]
je hoeft niet gelijk met een hamer op je hoofd te slaan. je mag van ons best blijven leven.
drugs forum.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:18 schreef Jo0Lz het volgende:
rtfm.
Trouwens, GoT is Gathering of Tweakers.
Defenitie Tweaker:
Tweaker is a slang term for someone who abuses Methamphetamine, Cocaine or other stimulants. The term comes from tinkering behaviors associated with methamphetamine use. For example, taking apart a bicycle or stereo while under the influence of methamphetamines would be phrased "tweaking on a bicycle or stereo." Tweaking denotes a compulsive behavior.
Hmmm....
OMGquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:18 schreef Jo0Lz het volgende:
rtfm.
Trouwens, GoT is Gathering of Tweakers.
Defenitie Tweaker:
Tweaker is a slang term for someone who abuses Methamphetamine, Cocaine or other stimulants. The term comes from tinkering behaviors associated with methamphetamine use. For example, taking apart a bicycle or stereo while under the influence of methamphetamines would be phrased "tweaking on a bicycle or stereo." Tweaking denotes a compulsive behavior.
Hmmm....
Ik was al een actieve pulser voor het Fok! forum trouwensquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:18 schreef HuHu het volgende:
Maar ik vermoed dus dat we nieuwe aanmeldingen hebben in onze strijd voor de eerste plaats van de wereld ?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:19 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik was al een actieve pulser voor het Fok! forum trouwens![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:18 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
drugs forum.
stiekeme digitale drugs handel daaro.
Ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:19 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:19 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doe zowieso maarquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:19 schreef Youssef het volgende:
Wat is een effen shirt?? Voorbeelden?
Anders verscheur ik mijn shirt nu
al die afkortingen waarvan wij denken dat ze voor pc hardwaren enz. zijn zijn stiekem gewoon drugsterme.quote:
Dan tel jij voor twee bij Whatpulse---Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30[url][topic=721518]http://forum.fok.nl/topic/721518[/url]quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:09 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Die lopen rond ja! Maar dan moet jer er ook wel wat mee doen...
* Ebayzo.nl is GOTter....![]()
Bij echte FOKkers denk ik aan te dikke, zwetende, overbehaarde vrouwen van middelbare leeftijd!![]()
wie belt 0900 tuigquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
al die afkortingen waarvan wij denken dat ze voor pc hardwaren enz. zijn zijn stiekem gewoon drugsterme.
Verschijnen nog aardig wat WPers hierquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:21 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Dan tel jij voor twee bij Whatpulse---Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30[url][topic=721518]http://forum.fok.nl/topic/721518[/url]
Uhuhuh, maar shhhhhhhht... Moet wel een beetje geheim blijven...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
al die afkortingen waarvan wij denken dat ze voor pc hardwaren enz. zijn zijn stiekem gewoon drugsterme.
mietjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
neh, pc op werk, mar niet doen
straks krijg ik straf
Er zijn zat mensen die mee doen vanaf hun werk hoorquote:
Geeft nietquote:
ik zo pak aan zweep tegen je aarsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:24 schreef Slaaitjuh het volgende:
ik zo tegen die tweaker van ik pak je pc af!
hij zo van ja nou ik hack je!
ik zo van ja uuh
hij zo jaa appel!
En er is gratis bierquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:27 schreef DaveMasteR het volgende:
We hebben jou nodig!!------>Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30
Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30
Type je veel---dan ben jij de geschikte persoon om mee te doen.
ik zo van ja heb hem toch gekocht! hehehehequote:
Dit zou moeten werkenquote:
typ je echter niet veel dan ben je nog steeds geschikt. alle beetjes helpen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:27 schreef DaveMasteR het volgende:
We hebben jou nodig!!------>Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30
Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30
Type je veel---dan ben jij de geschikte persoon om mee te doen.
tsssss voel jij je te goed voor 'ons' ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:27 schreef B_BOY het volgende:
door dit topic loop ik weer ammel tijd te verneuken. moet eik een lijstje maken van boeken die ik dan weer kan verkopen.
en ik tegen die tweaker maar jij bent tog een tweaker das pas ergquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:28 schreef star_gazer het volgende:
[..]
ik zo van ja heb hem toch gekocht! hehehehe
natuurlijk niet. ik voel me verenigt met jullie daarom blijf ik hier ipv te gaan werken.quote:
Maar toch.. Stel jij gaat naar mensen op bezoek. Halverwege zeg je: ik loop mijn tijd hier te verdoen.. Lekker is dat voor de rest van die mensenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:32 schreef B_BOY het volgende:
[..]
natuurlijk niet. ik voel me verenigt met jullie daarom blijf ik hier ipv te gaan werken.
ben ik het nou alweeer met jou eensquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Maar toch.. Stel jij gaat naar mensen op bezoek. Halverwege zeg je: ik loop mijn tijd hier te verdoen.. Lekker is dat voor de rest van die mensenEn dan wil JIJ dat we nog jou een dienst bewijzen door mee te doen met WP?
Pas jij je gedrag maar eens aan mannetje!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:37 schreef DaveMasteR het volgende:
Door whatpulse krikt de marktwaarde vanFOK! nog verder omhoog door het hoge aantal wat met Whatpulse meedoet(58263 leden)--Dus nog een reden om ons te joinen--Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30
sorry degene die ik beledigd heb. ik hou stiekem van jullie hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Maar toch.. Stel jij gaat naar mensen op bezoek. Halverwege zeg je: ik loop mijn tijd hier te verdoen.. Lekker is dat voor de rest van die mensenEn dan wil JIJ dat we nog jou een dienst bewijzen door mee te doen met WP?
![]()
![]()
Doe het dan voor mijquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hmmz voor deze keer danquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:39 schreef B_BOY het volgende:
[..]
sorry degene die ik beledigd heb. ik hou stiekem van jullie hoor.
loop naar de koelkast pak een lekker biertje. en ga lekker achterover achter je pc zitten en denk over je zonden na. en bedenk dan of je nog meer wilt gaan rellen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:43 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Hmmz voor deze keer dan![]()
Heb zin om te rellen, maar ben eigenlijk te lollig tegelijkertijd om serieus te rellen.. help wat moet ik doen?![]()
zoek gewoon iemand om tegen te rellenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:43 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Heb zin om te rellen, maar ben eigenlijk te lollig tegelijkertijd om serieus te rellen.. help wat moet ik doen?![]()
Bier is opquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:45 schreef B_BOY het volgende:
[..]
loop naar de koelkast pak een lekker biertje. en ga lekker achterover achter je pc zitten en denk over je zonden na. en bedenk dan of je nog meer wilt gaan rellen.
Gevondenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zoek gewoon iemand om tegen te rellen![]()
Lol makenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:43 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik ben veel te dom om tegen jou te rellenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:46 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Gevonden
Nee met jou zou ik nooit kunnen rellen
denk ik![]()
http://www.bierkoerier.com/quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:46 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Bier is op![]()
En nu heb ik door JOU zin in bier![]()
thnx![]()
hmmz.. oke.. thnxquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
http://www.bierkoerier.com/
voor als je echt lam bent
en anders
www.goedkoopbier.nl
dan heb je zo veel mogelijk bier voor zo min mogelijk geld.
nog beter.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:49 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
hmmz.. oke.. thnx
Maar ik roep ons mam wel ff..![]()
Dom zijn we allemaalquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ben veel te dom om tegen jou te rellen
ga gewoon iemand achtervolgen
ik noem een jett
wrijf het maar weer in dat ik geen bier hebquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:50 schreef B_BOY het volgende:
want ja tis nu al ruim 3 uur geweest dus er moet alleen bier langs dat toetsenbord staan he.
Danku danku.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:43 schreef DaveMasteR het volgende:
Star_gazer voor jou hebben we wel een plekje over.Welkom!!
Het is 10 voor 4quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:50 schreef B_BOY het volgende:
want ja tis nu al ruim 3 uur geweest
ik denk nooit HUHquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:51 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat sommige 'mensen' nu denken van HUH?(he snelle? )
Zo zou je het kunnen noemenquote:
Hij is naar GoT overgestaptquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:55 schreef DaveMasteR het volgende:
Zit woutabest nog in ons team of zit ie bij GoT.Je kunt hem vaak op het topic Whatpulse Online Keyboard en muis tracker aanschouwen van GoT.Of is hij een spion?
zoja dan moet men hem met de rest van het whatpulse team vernederen en straffen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:55 schreef DaveMasteR het volgende:
Zit woutabest nog in ons team of zit ie bij GoT.Je kunt hem vaak op het topic Whatpulse Online Keyboard en muis tracker aanschouwen van GoT.Of is hij een spion?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:01 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ja leuk, ga nu maar weer naar buiten.
Of meld je aan voor WhatPulse.
Misschien een paar keer backspace nodigquote:
Jij moet nog heel hard groeien wil je dat niveau halenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als ik later groot ben wil ik dat ook
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:07 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ctrl c ctrl v in word dan woorden tellen et voila.
Heb je dan ECHT geen leven ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:07 schreef B_BOY het volgende:
[..]
het zal wel altijd een droom blijvenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:08 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Jij moet nog heel hard groeien wil je dat niveau halen![]()
thats me almightyquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:08 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Jij moet nog heel hard groeien wil je dat niveau halen![]()
ik zag geen woorden in zijn tekstquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:07 schreef B_BOY het volgende:
[..]
boeiend. ik verveel me de tietuh maarja.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:09 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Heb je dan ECHT geen leven ?![]()
Maar spaties tellen toch ook voor WP.. dus helemaal kloppen doet t niet![]()
Tietuh! die miste we nog in dit topicquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:10 schreef B_BOY het volgende:
[..]
boeiend. ik verveel me de tietuh maarja.
En whatpulsequote:
heb jij de foto van heidi klum gemist ofzo.quote:
In dit topic zijn al minstens 20000 keys weggegooitquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:13 schreef DaveMasteR het volgende:
Zonde van al die weggegooide keys.Ik zou zeggen sparen met die hap.
Zeg zo'n dingen nou niet.. uit ervaring weet ik dat er binnen nu en 5 minuten een modje de boel op slot komt gooienquote:
ik gooi de mijne niet weg hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:14 schreef Zebbie het volgende:
[..]
In dit topic zijn al minstens 20000 keys weggegooit
idd roepen om een modjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:14 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Zeg zo'n dingen nou niet.. uit ervaring weet ik dat er binnen nu en 5 minuten een modje de boel op slot komt gooien![]()
Het is een geheime searchquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:14 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Zeg zo'n dingen nou niet.. uit ervaring weet ik dat er binnen nu en 5 minuten een modje de boel op slot komt gooien![]()
dan moet hij snel zijn post editten.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:14 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik heb een belletje dat gaat als jij ergens postquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:16 schreef Mr-Z het volgende:
Net zoals dat je Yvonne roept.. vaak post ze dan ook binnen een paar minuten.. Die mensen (ja modjes en admins zijn ook mensen) hebben gewoon een belletje wat gaat rinkelen als de woorden slotje, modje, havoc of yvonne gebruikt worden
Ja iddquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:16 schreef Mr-Z het volgende:
Net zoals dat je Yvonne roept.. vaak post ze dan ook binnen een paar minuten.. Die mensen (ja modjes en admins zijn ook mensen) hebben gewoon een belletje wat gaat rinkelen als de woorden slotje, modje, havoc of yvonne gebruikt worden
en dan ga ik je .......................quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:16 schreef DaveMasteR het volgende:
Mr-Z doe nu mee,anders stuur ik Mister T op je dak!
Ik pulse al tijdenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:16 schreef DaveMasteR het volgende:
Mr-Z doe nu mee,anders stuur ik Mister T op je dak!
En dat rijmtquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:16 schreef DaveMasteR het volgende:
Mr-Z doe nu mee,anders stuur ik Mister T
Zonder internet of tv had ik haar anders nooit gezien hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb een belletje dat gaat als jij ergens post
ow das liefquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:18 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik pulse al tijdensta ergens rond nummer 100 geloof ik
Dan hoor je ook mee te doen aan onze campagne!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:18 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik pulse al tijdensta ergens rond nummer 100 geloof ik
Ik heb de link van dit topic al zo verkapt mogelijk in 4 andere topics gepostquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:19 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Dan hoor je ook mee te doen met onze campagne!
oh ja..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:19 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Dan hoor je ook mee te doen met onze campagne!
kun je niet beter de link van het whatpulse verkapt spammen dan:Pquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:19 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb de link van dit topic al zo verkapt mogelijk in 4 andere topics gepost
Zo'n titel valt niet zo goed verkapt neer te spammen, deze gaat welquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:21 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kun je niet beter de link van het whatpulse verkapt spammen dan:P
Het verbaasde me dat ze niet direct in het fotosoep hier yvonne topic was...quote:
ze had vast wat anders te doenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het verbaasde me dat ze niet direct in het fotosoep hier yvonne topic was...
Pas maar op.. dalijk komt de slag van de modjes! Alle topics waar wij in gepost hebben vandaag gaan dichtquote:
dan kunnen ze heel ONZ wel dicht flikkerenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:25 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Pas maar op.. dalijk komt de slag van de modjes! Alle topics waar wij in gepost hebben vandaag gaan dicht![]()
nou er word nu al gesproken van een deel 2 wat een succesvol topicquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:27 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nou er word nu al gesproken van een deel 2 wat een succesvol topic![]()
iemand anders mag trouwens het 2e topic op een creatieve manier openen als mijn naam maar word genoemd als grondlegger van deze geweldig topics.
Ze had je al gevonden zag ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan kunnen ze heel ONZ wel dicht flikkeren
"ze"" ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:29 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ze had je al gevonden zag ik
En ze moet je nog steeds niet![]()
terwijl ik heel lief benquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:29 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ze had je al gevonden zag ik
En ze moet je nog steeds niet![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
terwijl ik heel lief ben
ik heb nog niet eens één topic geopend vandaag afgelopen 3 maanden
Maar zoals een bekend spreekwoord zegt: Beter 1 bagger topic openen dan 10 topics volbaggerenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
terwijl ik heel lief ben
ik heb nog niet eens één topic geopend vandaag
dat vonden ze bij de SES reeks anders nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:31 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Maar zoals een bekend spreekwoord zegt: Beter 1 bagger topic openen dan 10 topics volbaggeren![]()
Het verwarmen van stroopwafels?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:33 schreef Slaaitjuh het volgende:
toen zei hij van ja maa rik heb mijn cdrom lade geoptimalisseerd voor bepaalde dingen
dat is niet zomaar een bekend spreekwoord dat is mijn lijfspreuk.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:31 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Maar zoals een bekend spreekwoord zegt: Beter 1 bagger topic openen dan 10 topics volbaggeren![]()
En ik was net zo trots dat ik zoiets kon verzinnenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:33 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat is niet zomaar een bekend spreekwoord dat is mijn lijfspreuk.
Hij is al gevraagd door John de Mol om iets interactiefs te beginnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:33 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat is niet zomaar een bekend spreekwoord dat is mijn lijfspreuk.
nee het kunnen houden van jolt blikjesquote:
op tafel!quote:
zo iets?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:35 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
nee het kunnen houden van jolt blikjes
dus ik zo bier
En hij zo van, doe mij maar br33z3rquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:38 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
op tafel!
hij zo van ja kom maar, ik knal je zo kapot met mijn 1337 ph34r my leet skillzzz counter-strike kunde
ik zo van dudebier.
.
nee hij zo ja huh huh ik kan tenminste mijn videokaart tweaken!quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:37 schreef Zebbie het volgende:
verzin hier excusen voor de man zonder penis
Een wat minder verkapte
buitenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:40 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
nee hij zo ja huh huh ik kan tenminste mijn videokaart tweaken!
ik zo van ja nou stoer man hej ik kom welles buiten !![]()
.
tuurlijk loog ik want ik fok voornamelijk maar dat hoeft hij niet te weten!quote:
Zoals jij ze beschreef, zijn ze allemaalquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:48 schreef Slaaitjuh het volgende:
iemand anders nog ervaringen met GoT! ers?
hack the planetquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:52 schreef sannydude het volgende:
[..]
Zoals jij ze beschreef, zijn ze allemaal![]()
gelukkig nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:48 schreef Slaaitjuh het volgende:
iemand anders nog ervaringen met GoT! ers?
Je kan ook gewoon dit typen:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:42 schreef DaveMasteR het volgende:
Hoeveel klanten hebben we nu binnen gesleept?---Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30
Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30
1 | [topic=721518] |
lolquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:52 schreef sannydude het volgende:
[..]
Zoals jij ze beschreef, zijn ze allemaal![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:00 schreef B_BOY het volgende:
stel je voor dat tweakers een fotoboek functie zou hebben. zoiets
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:00 schreef B_BOY het volgende:
stel je voor dat tweakers een fotoboek functie zou hebben. zoiets
[afbeelding]
nee da tis voor hun speciale pimp hier met je tweaksels boek.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:01 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Tweakers fotoboeken zien er zo uit
[afbeelding]
1337 n00b l0lz 0wn3dquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:05 schreef Slaaitjuh het volgende:
je moet ze meer in hun taal aanspreken andesr krijg je nooit reactie.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:06 schreef -TheSilence- het volgende:
Welk mobo is dat?? Is die ook goed OC'baar
![]()
geen gebaggger in mijn topic straks kome hier nog echte tweakersquote:
En sluiten ze zich bij Fok! aanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:08 schreef B_BOY het volgende:
[..]
geen gebaggger in mijn topic straks kome hier nog echte tweakers
en willen dan een eigen sub GoT forumquote:
Met computers en frutsels eraanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:10 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
en willen dan een eigen sub GoT forum
.
dan hoef ik tenminsten niet te switche van forum als ik pc problemen hebquote:
Wat voor coole lichtdingsels heb jij op je pc?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:11 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
dan hoef ik tenminsten niet te switche van forum als ik pc problemen heb
![]()
.
hoiquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:11 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Wat voor coole lichtdingsels heb jij op je pc?
en zo blijven we spammen. ga zo door mijn volgelingen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:11 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Wat voor coole lichtdingsels heb jij op je pc?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:31 schreef B_BOY het volgende:
[afbeelding]
dit natuurlijk wisten jullie dat niet. maar zo dwalen we af. we moeten trug naar onze roots.
het verdrijven van de GoT-ers en speciaal nieuwe leden werven voor ons fok! whatpulse team.
Wat is nou belangrijkerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:31 schreef B_BOY het volgende:
[afbeelding]
dit natuurlijk wisten jullie dat niet. maar zo dwalen we af. we moeten trug naar onze roots.
het verdrijven van de GoT-ers en speciaal nieuwe leden werven voor ons fok! whatpulse team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |