Ik niet dus...quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:30 schreef CyFanate het volgende:
^^universiteit zegt niksEr zijn genoeg pretpaketten te volgen... maar uhm... ik leerde dat al in de 3e :S
hey Michaelquote:Op donderdag 16 juni 2005 07:56 schreef CyFanate het volgende:
Fokke: Zolang je mij maar niej bedoeld![]()
het was ook een zonder-profiel-gokjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:53 schreef CyFanate het volgende:
tis Jean-Micheal maar okeLezen zul je, kreng
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:50 schreef CyFanate het volgende:
Waarom in godsnaam Nazi :S:S:S Get back to reality and don't live in past
Omdat in Jeruzalem joden wonen, en omdat nazi's niet bepaald een goede relatie hebben met jodenquote:In Jeruzalem haalden hulpdiensten een 23-jarige man van de straat, omdat hij naakt was. Toen ze dichterbij kwamen zagen ze pas wat er werkelijk aan de hand was. De man bloedde in zijn schaamstreek en zijn penis bleek afgehakt te zijn.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:00 schreef Sannetie het volgende:
Hij is naar de garage voor zn jaarlijkse keuring![]()
erm in amerika zitten meer duitsers dan in duitslandquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:58 schreef CyFanate het volgende:
jaah... so what :S Blijft gewoon een mislukte opmerking... Zeker om het onmiddelijk te betrekken op duitsers... ik durf te wedden dat in amerika veeeel meer duitsers (in verhouding) zitten dan in bijv. duitsland
quote:
hee niet mee spotten hoor!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:36 schreef Molluck het volgende:
Hij was gisteren gewoon weer op het strand hoor
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |