doe je oma en de rest van de familie de groeten van me. en ga me profiel maar zoeken op got dan. als je denkt dat ik daar zit.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:49 schreef Mr-Z het volgende:
en GOT is?
Ik denk dat ALS Fok! volgens jou zo perfect is dat je je heil ook niet zoekt op andere site's. Maar jij weet schijnbaar nogal wat van gotters dus dat betekend dat jij daar ook rond aan het leuren bent.. NEP FOKKER! OVERLOPER! Je hebt zeker precies zo'n topic daar geplaatst maar dan over de Fokkers!?
Verder wil ik nog de groeten doen aan ons pap, ons mam, mijn broer en mijn opa en oma
Denk daar maar eens over naquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:56 schreef Tha_T het volgende:
Dankzij GoT draait de toko hier tenminste wel nog
Als ik zeg dat ik dat niet denk. Wat dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
doe je oma en de rest van de familie de groeten van me. en ga me profiel maar zoeken op got dan. als je denkt dat ik daar zit.
Feliquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:57 schreef Tha_T het volgende:
Kwartet!
Gedaanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
doe je oma en de rest van de familie de groeten van me. en ga me profiel maar zoeken op got dan. als je denkt dat ik daar zit.
Een verkapte leden ronsel actiequote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:58 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Gedaan
Maar als jij nooit op GOT komt.. waar maak je je dan druk om?![]()
hoe kan hij nou daar gaan zoeken als hij niet eens weet wat GoT isquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |