Verschijnen nog aardig wat WPers hierquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:21 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Dan tel jij voor twee bij Whatpulse---Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30[url][topic=721518]http://forum.fok.nl/topic/721518[/url]
Uhuhuh, maar shhhhhhhht... Moet wel een beetje geheim blijven...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
al die afkortingen waarvan wij denken dat ze voor pc hardwaren enz. zijn zijn stiekem gewoon drugsterme.
mietjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
neh, pc op werk, mar niet doen
straks krijg ik straf
Er zijn zat mensen die mee doen vanaf hun werk hoorquote:
Geeft nietquote:
ik zo pak aan zweep tegen je aarsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:24 schreef Slaaitjuh het volgende:
ik zo tegen die tweaker van ik pak je pc af!
hij zo van ja nou ik hack je!
ik zo van ja uuh
hij zo jaa appel!
En er is gratis bierquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:27 schreef DaveMasteR het volgende:
We hebben jou nodig!!------>Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30
Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30
Type je veel---dan ben jij de geschikte persoon om mee te doen.
ik zo van ja heb hem toch gekocht! hehehehequote:
Dit zou moeten werkenquote:
typ je echter niet veel dan ben je nog steeds geschikt. alle beetjes helpen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:27 schreef DaveMasteR het volgende:
We hebben jou nodig!!------>Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30
Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30
Type je veel---dan ben jij de geschikte persoon om mee te doen.
tsssss voel jij je te goed voor 'ons' ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:27 schreef B_BOY het volgende:
door dit topic loop ik weer ammel tijd te verneuken. moet eik een lijstje maken van boeken die ik dan weer kan verkopen.
en ik tegen die tweaker maar jij bent tog een tweaker das pas ergquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:28 schreef star_gazer het volgende:
[..]
ik zo van ja heb hem toch gekocht! hehehehe
natuurlijk niet. ik voel me verenigt met jullie daarom blijf ik hier ipv te gaan werken.quote:
Maar toch.. Stel jij gaat naar mensen op bezoek. Halverwege zeg je: ik loop mijn tijd hier te verdoen.. Lekker is dat voor de rest van die mensenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:32 schreef B_BOY het volgende:
[..]
natuurlijk niet. ik voel me verenigt met jullie daarom blijf ik hier ipv te gaan werken.
ben ik het nou alweeer met jou eensquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Maar toch.. Stel jij gaat naar mensen op bezoek. Halverwege zeg je: ik loop mijn tijd hier te verdoen.. Lekker is dat voor de rest van die mensenEn dan wil JIJ dat we nog jou een dienst bewijzen door mee te doen met WP?
Pas jij je gedrag maar eens aan mannetje!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:37 schreef DaveMasteR het volgende:
Door whatpulse krikt de marktwaarde vanFOK! nog verder omhoog door het hoge aantal wat met Whatpulse meedoet(58263 leden)--Dus nog een reden om ons te joinen--Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #30
sorry degene die ik beledigd heb. ik hou stiekem van jullie hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Maar toch.. Stel jij gaat naar mensen op bezoek. Halverwege zeg je: ik loop mijn tijd hier te verdoen.. Lekker is dat voor de rest van die mensenEn dan wil JIJ dat we nog jou een dienst bewijzen door mee te doen met WP?
![]()
![]()
Doe het dan voor mijquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hmmz voor deze keer danquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:39 schreef B_BOY het volgende:
[..]
sorry degene die ik beledigd heb. ik hou stiekem van jullie hoor.
loop naar de koelkast pak een lekker biertje. en ga lekker achterover achter je pc zitten en denk over je zonden na. en bedenk dan of je nog meer wilt gaan rellen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:43 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Hmmz voor deze keer dan![]()
Heb zin om te rellen, maar ben eigenlijk te lollig tegelijkertijd om serieus te rellen.. help wat moet ik doen?![]()
zoek gewoon iemand om tegen te rellenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:43 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Heb zin om te rellen, maar ben eigenlijk te lollig tegelijkertijd om serieus te rellen.. help wat moet ik doen?![]()
Bier is opquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:45 schreef B_BOY het volgende:
[..]
loop naar de koelkast pak een lekker biertje. en ga lekker achterover achter je pc zitten en denk over je zonden na. en bedenk dan of je nog meer wilt gaan rellen.
Gevondenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zoek gewoon iemand om tegen te rellen![]()
Lol makenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:43 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik ben veel te dom om tegen jou te rellenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:46 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Gevonden
Nee met jou zou ik nooit kunnen rellen
denk ik![]()
http://www.bierkoerier.com/quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:46 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Bier is op![]()
En nu heb ik door JOU zin in bier![]()
thnx![]()
hmmz.. oke.. thnxquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
http://www.bierkoerier.com/
voor als je echt lam bent
en anders
www.goedkoopbier.nl
dan heb je zo veel mogelijk bier voor zo min mogelijk geld.
nog beter.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:49 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
hmmz.. oke.. thnx
Maar ik roep ons mam wel ff..![]()
Dom zijn we allemaalquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ben veel te dom om tegen jou te rellen
ga gewoon iemand achtervolgen
ik noem een jett
wrijf het maar weer in dat ik geen bier hebquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:50 schreef B_BOY het volgende:
want ja tis nu al ruim 3 uur geweest dus er moet alleen bier langs dat toetsenbord staan he.
Danku danku.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:43 schreef DaveMasteR het volgende:
Star_gazer voor jou hebben we wel een plekje over.Welkom!!
Het is 10 voor 4quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:50 schreef B_BOY het volgende:
want ja tis nu al ruim 3 uur geweest
ik denk nooit HUHquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:51 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat sommige 'mensen' nu denken van HUH?(he snelle? )
Zo zou je het kunnen noemenquote:
Hij is naar GoT overgestaptquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:55 schreef DaveMasteR het volgende:
Zit woutabest nog in ons team of zit ie bij GoT.Je kunt hem vaak op het topic Whatpulse Online Keyboard en muis tracker aanschouwen van GoT.Of is hij een spion?
zoja dan moet men hem met de rest van het whatpulse team vernederen en straffen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:55 schreef DaveMasteR het volgende:
Zit woutabest nog in ons team of zit ie bij GoT.Je kunt hem vaak op het topic Whatpulse Online Keyboard en muis tracker aanschouwen van GoT.Of is hij een spion?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:01 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ja leuk, ga nu maar weer naar buiten.
Of meld je aan voor WhatPulse.
Misschien een paar keer backspace nodigquote:
Jij moet nog heel hard groeien wil je dat niveau halenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als ik later groot ben wil ik dat ook
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:07 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ctrl c ctrl v in word dan woorden tellen et voila.
Heb je dan ECHT geen leven ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:07 schreef B_BOY het volgende:
[..]
het zal wel altijd een droom blijvenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:08 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Jij moet nog heel hard groeien wil je dat niveau halen![]()
thats me almightyquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:08 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Jij moet nog heel hard groeien wil je dat niveau halen![]()
ik zag geen woorden in zijn tekstquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:07 schreef B_BOY het volgende:
[..]
boeiend. ik verveel me de tietuh maarja.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:09 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Heb je dan ECHT geen leven ?![]()
Maar spaties tellen toch ook voor WP.. dus helemaal kloppen doet t niet![]()
Tietuh! die miste we nog in dit topicquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:10 schreef B_BOY het volgende:
[..]
boeiend. ik verveel me de tietuh maarja.
En whatpulsequote:
heb jij de foto van heidi klum gemist ofzo.quote:
In dit topic zijn al minstens 20000 keys weggegooitquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:13 schreef DaveMasteR het volgende:
Zonde van al die weggegooide keys.Ik zou zeggen sparen met die hap.
Zeg zo'n dingen nou niet.. uit ervaring weet ik dat er binnen nu en 5 minuten een modje de boel op slot komt gooienquote:
ik gooi de mijne niet weg hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:14 schreef Zebbie het volgende:
[..]
In dit topic zijn al minstens 20000 keys weggegooit
idd roepen om een modjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:14 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Zeg zo'n dingen nou niet.. uit ervaring weet ik dat er binnen nu en 5 minuten een modje de boel op slot komt gooien![]()
Het is een geheime searchquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:14 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Zeg zo'n dingen nou niet.. uit ervaring weet ik dat er binnen nu en 5 minuten een modje de boel op slot komt gooien![]()
dan moet hij snel zijn post editten.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:14 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik heb een belletje dat gaat als jij ergens postquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:16 schreef Mr-Z het volgende:
Net zoals dat je Yvonne roept.. vaak post ze dan ook binnen een paar minuten.. Die mensen (ja modjes en admins zijn ook mensen) hebben gewoon een belletje wat gaat rinkelen als de woorden slotje, modje, havoc of yvonne gebruikt worden
Ja iddquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:16 schreef Mr-Z het volgende:
Net zoals dat je Yvonne roept.. vaak post ze dan ook binnen een paar minuten.. Die mensen (ja modjes en admins zijn ook mensen) hebben gewoon een belletje wat gaat rinkelen als de woorden slotje, modje, havoc of yvonne gebruikt worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |