Precies het worden mijn nieuwe winterpantoffeltjes.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Niet op straat nee, maar voor in huis lijkt het me wel fijn om ze te dragen.
Winterpantoffeltjes voor 169,- euroquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:45 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Precies het worden mijn nieuwe winterpantoffeltjes.![]()
Ik heb gauw last van koude voeten/enkels en wil ze dus van de winter aan pantoffels.....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:37 schreef ChrisJX het volgende:
Walgelijke dingenLelijke vorm, lelijke kleur en toch veel te warm voor in de zomer
Maar nee ze zijn hip, dus dragen we ze met z'n allen![]()
Mijn pantoffels kostten vier euro... Hoeveel paar kan ik kopen ipv een stel uggs?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:12 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb gauw last van koude voeten/enkels en wil ze dus van de winter aan pantoffels.....
Genoeg om de rest van je leven op pantoffels door te brengen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:35 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Mijn pantoffels kostten vier euro... Hoeveel paar kan ik kopen ipv een stel uggs?
Ik zal wel weer de enige vrouw zijn die die dingen walgelijk vindt
Zelfs toen nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:23 schreef blublub het volgende:
Uggs...
zijn dat niet die dingen uit 2004?
NEE!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:35 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
die dingen lopen heeeerlijk , dat weet ik welquote:Op zondag 3 juli 2005 00:12 schreef Brighteyes het volgende:
Weet je wat ik er het allerlelijkste aan vind? Ik heb nog geen 1 vrouw gezien die recht op die dingen kan lopen. Meestal zakken de voeten helemaal naar binnen enzo.
En als ik iets lomp/oncharmant vind staan is het wel mensen die niet recht op hun schoenen lopen.
Dsa met de meeste pantoffels wel.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:04 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
die dingen lopen heeeerlijk , dat weet ik wel![]()
Dat was met de ouderwetsche moonboots precies hetzelfde.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:12 schreef Brighteyes het volgende:
Weet je wat ik er het allerlelijkste aan vind? Ik heb nog geen 1 vrouw gezien die recht op die dingen kan lopen. Meestal zakken de voeten helemaal naar binnen enzo.
En als ik iets lomp/oncharmant vind staan is het wel mensen die niet recht op hun schoenen lopen.
Anders lees je het topic even door.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:35 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Pantoffels voor 4 euroquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:35 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Mijn pantoffels kostten vier euro... Hoeveel paar kan ik kopen ipv een stel uggs?
Open jij er anders ff eentje, belangstelling genoeg zou ik zeggenquote:
Mijn pantoffels hebben een goede zool, je kunt er de tuin mee in als het nat is of er sneeuw ligt. Ze bedekken de enkel niet, maar dat wil ik ook helemaal niet. Stevig zijn ze niet, maar dat hoeft voor mij ook niet. Bovendien doe ik er minstens een half jaar mee (en ik loop thuis áltijd op pantoffels) en zien ze er leuk uitquote:Op zondag 3 juli 2005 11:19 schreef deedeetee het volgende:
Pantoffels voor 4 euro![]()
Ik heb pantoffels nodig waar een goeie zool onder zit zodat ik er ook de tuin mee in kan als het nat is of er sneeuw ligt. En ze moeten hoog genoeg zijn om de enkel te bedekken. En stevig genoeg aan de hiel want ik moet vanwege een hielspoor op aparte hielzooltjes lopen. Zoiets vind je niet voor 4 euro hoor. En aangezien ik in huis altijd op pantoffels loop moeten ze dus van goede kwaliteit zijn en er ook nog eens leuk uitzien.![]()
Hetzelfde wanneer je ze als schoenen gebruikt? Het zijn gewoon plompe dingen die er niet uitzien, maar iedereen moet ze zo nodig dragen omdat ze hip zijn. En wie gaat er nou in de zomer met bontgevoerde laarzen lopen. Dan heb je ook een tik van de molen en Lotje tegelijkertijd gehad.quote:Wat is er nou eigelijk precies zo walgelijk aan als je ze als pantoffel draagt ?
heeft misschien iets te maken met het feit dat het gemiddeld 25 graden de laatste tijd is geweest...quote:Op zondag 3 juli 2005 14:55 schreef Nouk het volgende:
Ik zie dr eigenlijk helemaal niemand meer mee. Is toch wel weer over deze rage?
Daarvoor zag ik ze ook al niet meer. Al iemand gevonden?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:03 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
heeft misschien iets te maken met het feit dat het gemiddeld 25 graden de laatste tijd is geweest...![]()
Winterlaarzen onder een rokjequote:Op zondag 3 juli 2005 20:00 schreef Salie het volgende:
ze zijn suuuuper leuk onder een rokje nu,,,!!!!!!!!!!!!!!! jammer dat het zo warm is
skibroek ?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:34 schreef ChrisJX het volgende:
Dat is net zo iets als midwinter op slippers onder je skibroek lopen
Nee, kan niet, als er ook maar één vlekje op zit, direct weggooienquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:54 schreef Krizzol het volgende:
ik vroeg of ze gewassen konden worden ?
nee hoor.. hier nog éénquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:35 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:37 schreef ChrisJX het volgende:
Walgelijke dingenLelijke vorm, lelijke kleur en toch veel te warm voor in de zomer
Maar nee ze zijn hip, dus dragen we ze met z'n allen![]()
Beledig niet de Teletubbies jah!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
![]()
Ik vind ze overigens echt L E L I J K!
Ik vind het net van de teletubbie voeten
Ach dat zijn ook van die infantiele retards.... dus die beledig ik niet.....quote:
Hmpf ze leren er idg geval * aardig zijn voor elkaar * vanquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ach dat zijn ook van die infantiele retards.... dus die beledig ik niet.....
Daar kan een kind toch geen reet van leren.... daar worden ze alleen maar achtelijk door gemaakt
Dan houdt het voor mij op inderdaad, net als ik het achterlijk vind dat deze schoen een belachelijke prijs van 189 euro hebben......quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:15 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hmpf ze leren er idg geval * aardig zijn voor elkaar * van![]()
maaja als je dát als achterlijk beschouwt.... dan houdt 't op
Ach zolang als ik zelf werk voor mijn geld.....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan houdt het voor mij op inderdaad, net als ik het achterlijk vind dat deze schoen een belachelijke prijs van 189 euro hebben......
Nog belachelijker dat mensen dat voor tubbie-voeten betalen....
Omdat ik een afkeer tegen tubbies heb, ben ik ook direct agressief?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:47 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ach zolang als ik zelf werk voor mijn geld.....![]()
En ik vind het wél belangrijk dat kinderen leren om aardig te zijn voor elkaar maar jij schijnt andere prioriteiten te stellen als 't om opvoeden gaat, misschien zoiets als * met agressie kom je verder * ofzo![]()
O, dus dat bedoelde je anders ? Ik vond 't al zo'n vreemde reactie, lees zelf maar ff na het komt heel vreemd over zoals je reageerde.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat ik een afkeer tegen tubbies heb, ben ik ook direct agressief?
Ach af en toe moet je 'ns iets * geks * kunnen doen en toevallig had ik hier nou net eens zin inquote:Ik werk ook voor mijn geld... .. maar 189 euro voor een paar schoenen? Nee dat gaat me toch echt te ver!
De duurste schoenen die ik ook gekocht heb waren 250 gulden (voetbalschoenen).quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
O, dus dat bedoelde je anders ? Ik vond 't al zo'n vreemde reactie, lees zelf maar ff na het komt heel vreemd over zoals je reageerde.
[..]
Ach af en toe moet je 'ns iets * geks * kunnen doen en toevallig had ik hier nou net eens zin in![]()
Ik trek ze tenslotte alleen in huis aan en voor pantoffels zitten ze prima omdat de voering zo dik en zacht is hoef ik er misschien niet eens mijn hielzolen in aan en dat is een groot voordeel..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |