Welke site bedoel je??quote:Op woensdag 1 september 2004 10:56 schreef Qarinx het volgende:
Ow, ze lijken me zo heerlijk voor de winter he. Maar die op de site van $80 zijn fake?
http://www.ikonaustralia.com/short-nut-uggs.htmquote:Op woensdag 1 september 2004 10:59 schreef schatje het volgende:
Welke site bedoel je??
Ik vind het eigenlijk wel leuk dat iets echt functioneels en lelijk, ook eindelijk eens "hip" is...quote:Op woensdag 1 september 2004 11:22 schreef Deetch het volgende:
Wat eendingen. Dus nee ik heb geen uggs en hoef ze ook niet ook al loopt half beroemd Amerika erin omdat dat "hip" is.
* Yodaah is daar helemaal mee eens!quote:Op woensdag 1 september 2004 11:34 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel leuk dat iets echt functioneels en lelijk, ook eindelijk eens "hip" is...
Damn, wat zal ik warme voeten hebben deze winter
Volgens mij zijn ze niet van het "echte" merk, maar ik kan me vergissen.quote:Op woensdag 1 september 2004 10:56 schreef Qarinx het volgende:
Ow, ze lijken me zo heerlijk voor de winter he. Maar die op de site van $80 zijn fake?
Volgens mij zijn dit juist de 'echte' en de amerikaanse de 'neppe'. Maar who cares, het gaat er toch om hoe ze er uitzien en hoe ze zitten, niet of de sterren nou precies met die uitgave lopen? Nog een weekje wachten dan komen mijn uggs binnen (halfhoog, chestnut: zie plaatje boven helemaal rechtsquote:Op woensdag 1 september 2004 13:22 schreef imago het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze niet van het "echte" merk, maar ik kan me vergissen.
Ze zijn in zoverre echt dat ze wel echt van schapenbont zijn, en niet van dat synthetische spul waarvan al die andere neppers gemaakt zijn...
Ben je nog geslaagd schatje. Je ging ze toch kopen gisteravond?quote:Op woensdag 1 september 2004 10:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Welke site bedoel je??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |