Brood en Fietsenquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
misschien kan je hier wat mee?quote:elementen die het moet bevatten:
een algemeen leuk plaatje als logo (wie?)
uitleg waarom deze reeks wel mag en wel leuk is.
zeer beknopte regels (als in wel slowchatten, niet spammen. wel over bier en tieten praten ,geen split beavers posten).
geen plaatje / blok met avatars van veel postende users. dan krijg je veel te veel een kliekvorming en komen er veel minder nieuwe mensen bij.
wie vult aan?
Het gaat nu al beter dan de vorige 2 delen heb ik het ideequote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:19 schreef Dark_Killah het volgende:
Deze reeks wordt pas serieus als we bij deel 20 ofzo komen.
*spam spam*
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:20 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik besef me nu dat dit de eerste reeks is waarin ik meepost..
*spam spam!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:24 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
We moeten eerst volspammen tot deel 20.
Dan is de reeks pas meetingwaardig..
Naar wat ik gehoord heb is het dus niet veel anders aan dan een normale meet.quote:
Weet je wat, ik neem nog een gerstenatquote:
15 juli pas weekendquote:
Ik help ik heb toch niks te doen...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:28 schreef tho_Omas het volgende:
Ja zo komen we vandaag nog wel aan deel 20
Hell yeah!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:30 schreef Litso het volgende:
ondertitel
Neem een laptop mee.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:32 schreef Litso het volgende:
huu, nu ben ik morgen en overmorgen op een festival en moet ik een aantal van de eerste topics missen
welkequote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:32 schreef Litso het volgende:
huu, nu ben ik morgen en overmorgen op een festival en moet ik een aantal van de eerste topics missen
Of we maken een RSSfeed voor de [BeF]reeks.quote:
Dacht het wel. Dump het nog maar een keer in het frituurvet voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:34 schreef Dark_Killah het volgende:
Is chips frituur?
kan jij dat? =oquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of we maken een RSSfeed voor de [BeF]reeks..
Aan briljantie grenzend.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[afbeelding]. Ik heb net een geweldig idee!
Ipv frituurvet bier gebruiken! En dan frituren in bier!
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[afbeelding]. Ik heb net een geweldig idee!
Ipv frituurvet bier gebruiken! En dan frituren in bier!
Bospop?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:32 schreef Litso het volgende:
Riserkaartje enzo? Maar om overal bereik te hebben moet je zo'n duur abbonement hebben. Maarja, je bent [Bef]er of je bent het niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:35 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Je hebt van die handige chipjes waarvan ik de naam vergeten ben, kei handig..
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:35 schreef Litso het volgende:
Ow welke festival.
www.rosrock.nl
ga ook! 12,50 voor 2 dagen goede muziek!
Hopelijk.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:37 schreef star_gazer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je schijnt dus ook marsen te kunnen frituren... Iemand al eens geprobeerd?
Ik vind het er niet bepaald smakelijk uitzien.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:37 schreef star_gazer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:38 schreef Dead-Doll het volgende:
Ondertitel.
*Schiet litso te hulp.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:40 schreef Litso het volgende:
huu, de frituurpan is kwijt.
Wel! Bier en frituur! Dat moet!quote:
Doe de Riplets de groeten uit Rotterdamquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:35 schreef Litso het volgende:
Ow welke festival.
www.rosrock.nl
ga ook! 12,50 voor 2 dagen goede muziek!
jah maar is dit een gewenst effect?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:37 schreef star_gazer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kon het niet laten.quote:
Riplets zijn gaaf!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Doe de Riplets de groeten uit Rotterdam![]()
Dan moet je maar een keer voor me frituren om het goed te makenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:42 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten..
De mijne had zelfmoord gepleegd en, en..
Tja, om nou naar de snackbar te gaan da's ook niks hè, ik bedoel, uit eigen pan is veel beter.
Kun je het me vergeven?.
Na mijn geniale idee om met bier te frituren heb ik nu een nieuw idee. Bier frituren! Of nog beter, bier in bier frituren!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Dan moet je maar een keer voor me frituren om het goed te maken
Heb jij wel eens warm bier gedronken?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Na mijn geniale idee om met bier te frituren heb ik nu een nieuw idee. Bier frituren! Of nog beter, bier in bier frituren!
Dat is goor!quote:
Ah, we kunnen beginnenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:47 schreef So_Addictive het volgende:
* So_Addictive] meld zich voor de vrijdagmiddag-borrel [afbeelding
SA, komt je ma ook in deze reeks posten?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:47 schreef So_Addictive het volgende:
* So_Addictive] meld zich voor de vrijdagmiddag-borrel [afbeelding
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een frikandel in het bier gefrituurd! gekookt.
Maar dan is het geen [BeF] meer.quote:
Ik heb haar naar het Ellegirl-forum gestuurdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
SA, komt je ma ook in deze reeks posten?.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:50 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Ik heb haar naar het Ellegirl-forum gestuurd![]()
en ik zeg niet waar we naar toe gaanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:54 schreef So_Addictive het volgende:
Vanavond...
4 vrouwen, bier en frikandellen
Wat flauw SA!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:55 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
en ik zeg niet waar we naar toe gaan![]()
*Eensch!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:55 schreef renz0r het volgende:
BIER!!!
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:55 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
en ik zeg niet waar we naar toe gaan![]()
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:35 schreef Snakey het volgende:
Is het al bier tijd?
het is altijd biertijdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:35 schreef Snakey het volgende:
Is het al bier tijd?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Je functioneert al jaren zonder... waarom zou je
autokrakeN?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:40 schreef hannatokkie het volgende:
word hier alleen maar over bier en frituur gepraat en niet over autokrakeN?
vertel er eens wat over. Dan wordt er inderdaad ook over gepraat hierquote:
even een beetje bijschaven met paint anders vervormt 'ie zoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:43 schreef TC_Artemis het volgende:
Hehe, ik heb eindelijk een pic gevonden die ik geschikt vind voor een avatar
[afbeelding]
en aangezien er vaak bier in auto's liggen lijkt het me een geschikt onderwerp!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:42 schreef Litso het volgende:
[..]
vertel er eens wat over. Dan wordt er inderdaad ook over gepraat hier
pleuris duurquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:46 schreef Houniet het volgende:
watskeburt mên
*eensquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:46 schreef hannatokkie het volgende:
Ik vind deze reeks tof
Havoc gej verdient een pluim!
Probeer het gewoon te friturenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:47 schreef whoops het volgende:
Hmmm pizzabroodjes... helaas niet uit de frituur...
Wel met bier!?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:47 schreef whoops het volgende:
Hmmm pizzabroodjes... helaas niet uit de frituur...
Geef het door, friet gaat voorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:48 schreef Litso het volgende:
Ik moet nu echt naar de stad. Daar kan ik o.a. een frietje halen...
maar ik vind Fok! eigenlijk veel te gezellig
wat een dilemma...
jamaar...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:52 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Geef het door, friet gaat voor
amateur![]()
![]()
aan de andere kant: dan kan ik wel een nieuwe processor halen en doet mijn eigen pc het misschien ook eensquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:52 schreef Litso het volgende:
[..]
jamaar...
ik weet het
maar ik heb geen zin om een half uur te gaan fietsen.
bier op de heenweg drinkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:52 schreef Litso het volgende:
[..]
jamaar...
ik weet het
maar ik heb geen zin om een half uur te gaan fietsen.
Doe je cavia er es in! (wel een foto maken he)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:54 schreef hannatokkie het volgende:
eigenlijk kun je vrijwel alles in de frituur duwen.
Ons wimpie had laatst zijn vriendin er ook in zitten.
Koffie...quote:
En hoe wist je dat?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:58 schreef Jo0Lz het volgende:
Vreemd, zonder naar de topic starter te kijken ,wist ik wie het was.
Dead doll's profiel ooit eens bekeken toen ze sex wou ofzo...quote:
Plezier !quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:00 schreef Litso het volgende:
Ok, ik ga naar de stad. Voor friet. En een pilsje
Yepquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:06 schreef Jo0Lz het volgende:
Heeft Dead Doll trouwens het plaatje gemaakt in de OP ?
Neen, hij verdient bier!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:46 schreef hannatokkie het volgende:
Ik vind deze reeks tof
Havoc gej verdient een pluim!
dat heet ondertitel "Pquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:07 schreef Janetje het volgende:
<-- Check sig
Gijsjes zijn klootzakken!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:15 schreef star_gazer het volgende:
Ik vind trouwens dat we de gijsjes moeten inhalen![]()
Misschien dat we wat stagiairs kunnen vragenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:15 schreef star_gazer het volgende:
Ik vind trouwens dat we de gijsjes moeten inhalen![]()
goed idee! alleen volgens mij zijn de meesten al gestoptquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien dat we wat stagiairs kunnen vragen
Die zitten in de laatste week, dus die moeten werkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien dat we wat stagiairs kunnen vragen
werkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Die zitten in de laatste week, dus die moeten werken![]()
ikke nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Die zitten in de laatste week, dus die moeten werken![]()
Ik welquote:
Ad-Block.quote:
Nou nou, ze stijgt in mijn achting... (Jah echt waarquote:
Een witbiertjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:15 schreef star_gazer het volgende:
Ik ga trouwens naar sensation morgen
Da's wel weer een extra biertje waard straks
Die 'mayo' komt toch later pasquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:17 schreef Heatseeker het volgende:
Dead-doll wil je van mij een warme frikadel met mayo?
Iedereen zit al in de kroeg, denk ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:39 schreef tho_Omas het volgende:
Hmm we zouden vandaag toch tot deel 20 komen?
That's whyquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:39 schreef tho_Omas het volgende:
Hmm we zouden vandaag toch tot deel 20 komen
Dat mogen de Onzinmods doen... ik waarschuwde alleen evenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]je moet hier je frituurervaringenen vertellen.... die opkrikposts mogen wel weg
Ok topNHTV'erquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat mogen de Onzinmods doen... ik waarschuwde alleen even
Je kan hem toch zelf kiezen.quote:
Ik moet nog beginnenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb net friet gegeten.
Dat is zeker minder, ik heb nog een half kratje HJ staan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:52 schreef Litso het volgende:
Ja godverdomme.
Heb ik net lekker friet en een kroket gegeten in de stad, is mijn bier op
Je had al een TVPquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:56 schreef Dead-Doll het volgende:
*spam*
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:52 schreef Litso het volgende:
Ja godverdomme.
Ohja, een handdoek en poncho in een, toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:14 schreef Litso het volgende:
Ik ga binnenkort wel een Honcho halen trouwens
jammer van die Heineken erbij, maar dat komt wel op
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:09 schreef So_Addictive het volgende:
nog even en ik ga naar de kroeg [14.gif]
Hier in het westland gaat dat ook wel opquote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:14 schreef Litso het volgende:
Ik ga binnenkort wel een Honcho halen trouwens
jammer van die Heineken erbij, maar dat komt wel op
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:12 schreef Litso het volgende:
Loop ik buiten, blijkt het malt te zijn.
Leuke kassameisjes ookquote:Bierblunders zijn okay
Doe die Amstel maar, waar zijn de andere Nederlandse bierenquote:
daar is een liedje overquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:52 schreef Litso het volgende:
Ja godverdomme.
Beter dan heineken, en sowieso hadden ze verder alleen maar bier uit blik. Liever bavaria uit de fles dan grolsch uit blik hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maar bavaria niet
bavaria is geen bier
Een modje is er mee gestart... ik ben bang dat ie niet gauw op slot gaatquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Wanneer komt dat slotje.
Deze reeks is echt slecht
nog liever geen bier dan bavariaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Beter dan heineken, en sowieso hadden ze verder alleen maar bier uit blik. Liever bavaria uit de fles dan grolsch uit blik hoor
Maar het liefst nog gewoon Dommelsch
kijk en NOU hebben we een punt waarop we het niet eens zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maar bavaria niet
bavaria is geen bier
idd ideaal voor mijquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
jij kunt hier lekker postopkrikken dus zo'n reeks is idiaal voor je.
erg goed tellen kun je dus niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
jij kunt hier lekker postopkrikken dus zo'n reeks is idiaal voor je.
kut nee.. kroket aangefiktquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:45 schreef Mr-Z het volgende:
* Mr-Z ruikt en ruikt
en ruikt een rel(letje) ?
Die ligt er nu inquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
stommeling
eet dan ook een frikandel
tt voor deel 4?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
eten uit de frituur, is helemaal niet duur![]()
Een goede frituurpan kost anders al gauw 20 euroquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
eten uit de frituur, is helemaal niet duur![]()
Je hebt wel veel invloed op Fok!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind van wel... deze titel is ook al geinspireerd op een uitspraak van mij![]()
friteusequote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een goede frituurpan kost anders al gauw 20 euro.
bijna 11k posts missenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:50 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Je hebt wel veel invloed op Fok!wat moest fok zonder jou
is dat niet een beetje warm in bedquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:51 schreef TC_Artemis het volgende:
Frituur is aan de macht
Ik sta op met frituur
En ga slapen met frituur
Niks mis met bamischijven.quote:
Je kan ook 1 pan en 1 ei aanschaffen en dan heb je ook een maaltijd dat geen 20+ euro kost.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
friteuse
ja maar dat is dan ook de enige investering doe je hoeft te doen. je hoeft geen pannen te kopen en al helemaal geen fornuis
exactly my thoughtsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:52 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
is dat niet een beetje warm in bedToch al gauw zo'n 190 graden
![]()
Zeg dat je 200 maaltijden kan bereiden emt een frituurpan (ERG conservatieve schatting), dan schrijf je hem slechts 10 cent per maaltijd afquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een goede frituurpan kost anders al gauw 20 euro.
Hetzelfde geldt voor een pan. Ik denk zelfs dat deze minder kost.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:52 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zeg dat je 200 maaltijden kan bereiden emt een frituurpan (ERG conservatieve schatting), dan schrijf je hem slechts 10 cent per maaltijd af
je kan ook frituren in een pan op het vuurquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je kan ook 1 pan en 1 ei aanschaffen en dan heb je ook een maaltijd dat geen 20+ euro kost.
eiquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je kan ook 1 pan en 1 ei aanschaffen en dan heb je ook een maaltijd dat geen 20+ euro kost.
Je kan ook zeiken in de wcquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:53 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
je kan ook frituren in een pan op het vuur![]()
Gebakken ei is best goed binnen te houden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ei![]()
![]()
frituur![]()
ennuh een ei is duurder dan een frikandel
In een pan hoeft geen vet, maar daar moet je weer olijfolie / croma indoen. En de frituurpan kan buiten, dus hoeft de afzuig niet aan -> energiebesparing.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor een pan. Ik denk zelfs dat deze minder kost.
Mits curryquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gebakken ei is best goed binnen te houden.
Je kunt ook een raam openzetten.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:55 schreef star_gazer het volgende:
[..]
In een pan hoeft geen vet, maar daar moet je weer olijfolie / croma indoen. En de frituurpan kan buiten, dus hoeft de afzuig niet aan -> energiebesparing.
ik eet liever een losse frikandel dan een los gebakken eiquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gebakken ei is best goed binnen te houden.
Mits de luchtdruk buiten lager is dan binnen.quote:
dan is het wel duurquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:56 schreef JDude het volgende:
Ik haal mijn frituur altijd. Of laat het brengen.
Staat deel 4 al klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |