Valt wel mee toch? Die slijten toch altiijd al snel.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:02 schreef Silmarwen het volgende:
hoe lang blijf je hier? Onzin mods gaan niet meer zo lang mee de laatste tijd,
Niets aan toe te voegenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:03 schreef gebande-user het volgende:
Pool is tof.
Die ene die meteen al weer weg was duhquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:15 schreef NorthernStar het volgende:
Wie was dan de oude opvolger van Ruis?
donderdag 16 december - maandag 25 april 2005 @ 20:38quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:02 schreef Silmarwen het volgende:
Owja en welkom enzo Pool, have fun, hoe lang blijf je hier? Onzin mods gaan niet meer zo lang mee de laatste tijd, moeten we al een afscheidstopic maken, of wacht je nog even?
Ghehehehe...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:27 schreef jogy het volgende:
[..]
donderdag 16 december - maandag 25 april 2005 @ 20:38!
Je bent je de tering geschrokken hèquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:26 schreef Pool het volgende:
Whehe, ik dacht serieus dat ik nog aan ODOLS-verkiezingen moest meedoen.
What can I say! I have a lifequote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Goed punt. Das toch 4 maanden, dat is natuurlijk een record dat nog nooit verbroken is door een onzinmodjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Je kapt ermee na drie weken???quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:29 schreef Pool het volgende:
Bedankt voor de felicitaties en Ruis bedankt voor het modden!![]()
Ik ben vastbesloten om de glorieuze lijn van voorgangers als Croupouque, FlyingFox, Tessje en Snakey voort te zetten!![]()
dude je hebt maar 4 notes, wat een kut begin als onzin mod zegquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:30 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik moet nooit meer mailen als ik gedronken heb.![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:08 schreef Pool het volgende:
Met zo'n kattenstaart kun je best goed door de soep roeren.
En dan ook nog allemaal positief zekerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:31 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
dude je hebt maar 4 notes, wat een kut begin als onzin mod zeg
Dat soort vragen mag je op MSN stellen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Waar ging het toch mis, humor heb je wel
Bij de grote schare beroepszeikende "fans", vermoed ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Waar ging het toch mis, humor heb je wel
http://forum.fok.nl/user/notes/79102quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:40 schreef Pool het volgende:
[..]
Damn, heb ik dáár al een note voor gekregen?![]()
Ik vind het wel jammer, slechte timing enzo. Ach ja het had verschillende oorzaken enzo. Ik heb wel wat meegekregen enzoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat soort vragen mag je op MSN stellen.![]()
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
He gefeliciteerd, dat je 't beter mag doen dan mij!
*zucht*quote:
ik volg je niet helemaal.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:42 schreef Silmarwen het volgende:
Staat nog een afscheidstopic heb ik helemaal lief gemaakt voor ruisje
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:43 schreef CartWOman het volgende:
Pool!
Een intelligente ONZ-mod, wie had dat gedacht
Haske leuk, veel succes, en ik hoop (gauw weer) veel plezier!
Ja daar kon ik op wachten toen ik jou zag hier.quote:
Sommige dingen met sommige mensen delen... Kun je het beter gelijk in de krant zettenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:41 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer, slechte timing enzo. Ach ja het had verschillende oorzaken enzo. Ik heb wel wat meegekregen enzo
Dat was net op tijdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:45 schreef ShaoliN het volgende:
Pool, zowaar een aardige keuze. Sowieso kan het nooit tegenvallen na zo'n reeksnerd zonder humor en verstand.
Moet ik er even ene topic over openen?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Sommige dingen met sommige mensen delen... Kun je het beter gelijk in de krant zetten![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja daar kon ik op wachten toen ik jou zag hier.
Zelfkennis is okay, knuttie.
Ah, dan zal ie dus in Fok! staan, daar las ik toen ik nog crew was ook al nooit!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat gaat alleen de crew aan kut paashaas
Misschien dat ik dan zal overwegen om een topic te openen.quote:
forumsgewijs misschien wel...quote:
Waarom word jij nou niet gewoon es mod?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:49 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan zal overwegen om een topic te openen.
ZiXs, kloons verraden is zo not donequote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:48 schreef Litso het volgende:
En hoe lang hou je het deze keer vol FF Pool?
Apuffffquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dat zal toch echt aan C. e.d liggen, die moeten ze weer openen.
Humor heb je ook al nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:50 schreef kastanova het volgende:
Die kut-Polen pakken al onze baantjes af.
straks maken ze Skicskuziekekekeiedingus ook nog modquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:50 schreef kastanova het volgende:
dan pleeg ik zelfmoordquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
straks maken ze Skicskuziekekekeiedingus ook nog mod.
dude,quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Apuffff
Jij zou er anders ook voor zorgen, dat de TTT (in een andere vorm) terug zou komen! [afbeelding]
dudequote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dude,, dat heb ik nooit zo gezegd.
Over 'lekken' via MSN?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Moet ik er even ene topic over openen?
Omdat ik daar geen zin in heb vanwege een gebrek aan zin. Daarbij voldoe ik ongetwijfeld niet aan de zware eisen die men aan moderatoren stelt.quote:
Yes, ik heb de typefout te pakken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:56 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Omdat ik daar geen zin in heb vanwege een gebrek aan zin. Daarbij voldoe ik ongetwijfeld niet aan de zware eisen die met aan moderatoren stelt.
Hihi.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:58 schreef Karboenkeltje het volgende:
Pardon, ik pak de reisplanner er even bij en gooi de kettingzaag in de auto. Ben zo terug.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:50 schreef kastanova het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:50 schreef kastanova het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:15 schreef jogy het volgende:
Tip: Modereren terwijl je dronken bent is ook leuk.
En dan de volgende dag teruglezen wat je gedaan hebt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:15 schreef jogy het volgende:
Tip: Modereren terwijl je dronken bent is ook leuk.
Dat had ik als ODOLS-verkiezingsprogramma in willen zetten ja.quote:
Je had m'n mailtje moeten zien.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:56 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Omdat ik daar geen zin in heb vanwege een gebrek aan zin. Daarbij voldoe ik ongetwijfeld niet aan de zware eisen die men aan moderatoren stelt.
Dat wordt dus niks.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:24 schreef Pool het volgende:
[..]
Maar we zullen in de crewfora een commissie oprichten die na overleg met een adviesorgaan een uitgebreid onderzoek zal gaan verrichten naar de mogelijkheden voor een eventueel op te richten beloningssysteem voor aardige topics. Onder voorbehoud van alles natuurlijk.
Stuur maar door. [deze gebruikersnaam]apenstaart hetepost.comquote:
en we noemen het CWGquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:24 schreef Pool het volgende:
een adviesorgaan
Inhoudelijker dan die van mij.quote:
Pool over 50 jaar ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
wie is eigenlijk de oude opvolger van Ruis?
ik ben gevraagd..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
Inhoudelijker dan die van mij.
Die van mij was naar Yvonne toe via msn: 'Hoi ik doe onzin wel modden'
Wie niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik ben gevraagd..
Dat was ik ook na 5 maanden ofzo, dit subforum heeft een verloop wat te vergelijken is met de gemiddelde levensduur van een pak melk.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:58 schreef Havoc het volgende:
Nou ben ik de oudgediende onzin mod. Gaat wel rap zo
.
Ik had aah als mod gewild, gingen ze niet accoord, flauwquote:
Hehe die zou er wel een aparte draai aan gegeven hebben denk ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had aah als mod gewild, gingen ze niet accoord, flauw
Gelukkig heeft hij al een heel leuk ander forum gevondenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hehe die zou er wel een aparte draai aan gegeven hebben denk ik.
Edit die komt gewoon met hangende armpjes terug over een tijdjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij al een heel leuk ander forum gevonden
En een enorme fan-clubquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar mag hij zelf naar hartelust bannen en editten.
Mijn notes, wat doen ze? En ja, ze vallen me zelf ook wel tegen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:00 schreef Alexxxxx het volgende:
verkapt post hier pool zn notes topic
pool succes bla bla bla, ruis bedankt bla bla bla
Je mag mijn notes wel naar me mailen (adres zie profiel)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:23 schreef Pool het volgende:
[..]
Mijn notes, wat doen ze? En ja, ze vallen me zelf ook wel tegen.![]()
Verder iedereen bedankt voor de succeswensen. En Inso, het is inderdaad flink inlezen!![]()
Wie was de oude opvolger danquote:Pool is de nieuwe opvolger van Ruis!!
Dat was ik maar tijdens het antecedentenonderzoek kwamen ze achter mijn plannen om de wereld... Uhm...quote:
Achja, de tijd zal het leren.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:51 schreef Croupouque het volgende:
Dat is echt helemaal niets voor Pool, maar toch wens ik hem heel veel succes.
Dankjewel Tokay!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:42 schreef Tokay het volgende:
Lieve Pool, gefeliciteerd, en heel veel succes in het blauw!
[afbeelding]
Maar je gaat toch niet?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:54 schreef Havoc het volgende:
[..]
En wie heeft er nou weer lopen lekken dat ik weg zou gaan![]()
Dit is wél wat voor Pool.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:51 schreef Croupouque het volgende:
Dat is echt helemaal niets voor Pool, maar toch wens ik hem heel veel succes.
Inderdaad. Een goede uitlaatklep voor dictatoriale trekjes.quote:
Ik maak me ook helemaal geen zorgen over zijn kwaliteiten, ik ben alleen bang dat hij er geen enkel greintje plezier in zal beleven. Maar misschien zijn de users en de topics wel veranderd in de tussentijd.quote:
jij ook alvast gecondoleerd!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:19 schreef SG1 het volgende:
Gefeliciteerd!
Och, sinds Pool er is heeft het leven voor mij weer zinquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:09 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik maak me ook helemaal geen zorgen over zijn kwaliteiten, ik ben alleen bang dat hij er geen enkel greintje plezier in zal beleven. Maar misschien zijn de users en de topics wel veranderd in de tussentijd.
ah, dus je geeft toe dat het puur eigengeilerij is, om je naam in dat lijstje te zien staan?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:43 schreef Bupatih het volgende:
En nu de TTT weer terug is, kom ik hier weer vaak toeven
Waarom denk je dat Pool mod is gewordenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ah, dus je geeft toe dat het puur eigengeilerij is, om je naam in dat lijstje te zien staan?
Zie je mij dat zeggen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ah, dus je geeft toe dat het puur eigengeilerij is, om je naam in dat lijstje te zien staan?
Och, als jij dat wilt denken, dan doe je dat toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, en niet eens echt indirect.
Wie is Pool?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:11 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wat Dirkh zegt, maar dan in een post die wél woorden bevat.
Ik word gelukkig niet gehinderd door enige vorm van Intellect. Dat scheelt weer in de marge.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:11 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wat Dirkh zegt, maar dan in een post die wél woorden bevat.
Dûh. Er is maar één ding geiler dan in de TTT komen te staan en dat is de TTT omhoog schoppen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:09 schreef Havoc het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Pool mod is geworden.
Uitprinten en pakketzegel?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:37 schreef Pool het volgende:
Thanx guys.
[..]
Ik probeerde het, maar het attachement was te groot voor mijn mailaccount.![]()
Vooruit, voor een goed doel dan.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:39 schreef Croupouque het volgende:
Ik wil nog een note, Pool. Pretty please?
Mijn notes is een soort handtekeningenboekje.
quote:Een positieve note (op verzoek) ten behoeve van Kinderen in Note.
Wehe, dank je wel. Ik wil op deze manier alle moderators langs gaan, dus bij dezen heeft iedereen mijn toestemming.quote:
Wil je er dan ook nog even een positieve bijzetten aan het eind? Als ik het danaan mijn verloofde laat lezen, heeft ze ten minste een goed gevoel op het eindquote:Op maandag 4 juli 2005 18:45 schreef Pool het volgende:
[..]
Is goed. Moet ik morgen wel eerst even twee pakken printpapier halen bij de Hema.
Ik heb niet voor niets mijn avatar aangepast.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:51 schreef Croupouque het volgende:
Soms ben je echt te erg voor woorden, VAC.
Dank u wel VAC. Uiteraard had ik de verkiezingen tegen je afgelegd, dus ik denk dat de crew nog niet helemaal klaar was voor jouw bloederige dictatuur. Maar ik haal ze wel over hoor.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:48 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Och, ik reageer ook maar wat later. Dat siert ofzo.
Veel plezier met modden, rekel.
Uiteraard had je een verkiezing door de users nooit van mij gewonnen natuurlijk.
Ik zet de SB alvast koud.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:55 schreef Pool het volgende:
[..]
Dank u wel VAC. Uiteraard had ik de verkiezingen tegen je afgelegd, dus ik denk dat de crew nog niet helemaal klaar was voor jouw bloederige dictatuur. Maar ik haal ze wel over hoor.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |