Dat soort vragen mag je op MSN stellen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Waar ging het toch mis, humor heb je wel
Bij de grote schare beroepszeikende "fans", vermoed ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Waar ging het toch mis, humor heb je wel
http://forum.fok.nl/user/notes/79102quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:40 schreef Pool het volgende:
[..]
Damn, heb ik dáár al een note voor gekregen?![]()
Ik vind het wel jammer, slechte timing enzo. Ach ja het had verschillende oorzaken enzo. Ik heb wel wat meegekregen enzoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat soort vragen mag je op MSN stellen.![]()
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
He gefeliciteerd, dat je 't beter mag doen dan mij!
*zucht*quote:
ik volg je niet helemaal.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:42 schreef Silmarwen het volgende:
Staat nog een afscheidstopic heb ik helemaal lief gemaakt voor ruisje
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:43 schreef CartWOman het volgende:
Pool!
Een intelligente ONZ-mod, wie had dat gedacht
Haske leuk, veel succes, en ik hoop (gauw weer) veel plezier!
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:43 schreef CartWOman het volgende:
Een intelligente ONZ-mod, wie had dat gedacht
Ja daar kon ik op wachten toen ik jou zag hier.quote:
Sommige dingen met sommige mensen delen... Kun je het beter gelijk in de krant zettenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:41 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer, slechte timing enzo. Ach ja het had verschillende oorzaken enzo. Ik heb wel wat meegekregen enzo
Dat was net op tijdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:45 schreef ShaoliN het volgende:
Pool, zowaar een aardige keuze. Sowieso kan het nooit tegenvallen na zo'n reeksnerd zonder humor en verstand.
Moet ik er even ene topic over openen?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Sommige dingen met sommige mensen delen... Kun je het beter gelijk in de krant zetten![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja daar kon ik op wachten toen ik jou zag hier.
Zelfkennis is okay, knuttie.
Ah, dan zal ie dus in Fok! staan, daar las ik toen ik nog crew was ook al nooit!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat gaat alleen de crew aan kut paashaas
Misschien dat ik dan zal overwegen om een topic te openen.quote:
forumsgewijs misschien wel...quote:
Waarom word jij nou niet gewoon es mod?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:49 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan zal overwegen om een topic te openen.
ZiXs, kloons verraden is zo not donequote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:48 schreef Litso het volgende:
En hoe lang hou je het deze keer vol FF Pool?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |