Je hebt fotosoep talent fishertjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:05 schreef Fisher het volgende:
Zoals de TT zegt... soep hier yvonne
TS begint:
[afbeelding]
is ze niet mooi?
quote:
vertoon jij je kunsten dan ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:17 schreef ijsmeis het volgende:
Je bedoelt "Paint hier Yvonne"
dan mag jij als topic titel lezen 'paint hier Yvonne....'quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zit niet op mijn laptop, maar op een puter met alleen maar paint.
mja, ik had alleen photoeditor... en laat ik toch niet zo'n supersoepert zijn:')quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zit niet op mijn laptop, maar op een puter met alleen maar paint.
Vanavond ben ik niet thuis.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:20 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, ik had alleen photoeditor... en laat ik toch niet zo'n supersoepert zijn:')
maar je mag ze ook vanavond mailen als dit topic al dicht zit
ssssht, doe nou niet m'n ultieme prestatie tenietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
neem meer van, dit is toch gewoon een foto van yvonne
jah hee, om dit topic een beetje ontopic te houden... jij vind 't toch niets al dat offtopic geblaatquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vanavond ben ik niet thuis.
En ik heb nu geen zin om mijn laptop uit te pakken.
Ik heb een dag vrij ja!
Ja, alleen werkt ie niet .quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:24 schreef iamredleader het volgende:
Hee, ik ben de enige die nog iets van een plaatje heeft gepost! Da's niet offtopic! Daar kan iemand met een goed programma vast wel wat leuks van maken (met Yvonne d'r in of zo)...
idd, beetje ontopic! gezeik over die paintlaptopquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
jah hee, om dit topic een beetje ontopic te houden... jij vind 't toch niets al dat offtopic geblaat
hotlinken kan niet...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:25 schreef iamredleader het volgende:
?? Ik kan het plaatje gewoon zien!
ikke nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:25 schreef iamredleader het volgende:
?? Ik kan het plaatje gewoon zien!
quote:
Soeplucht?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:30 schreef evil_cupido het volgende:
Er hangt een beetje rare lucht in dit topic...
Sinas zeker.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:30 schreef evil_cupido het volgende:
idd, ga wegquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:30 schreef evil_cupido het volgende:
sorry, ik had een windje gelatenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:30 schreef evil_cupido het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat kom jij regelmatig controleren bij yvonne?
Ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat kom jij regelmatig controleren bij yvonne?
die kan hier wel tegenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu mar hopen dat yvonne er ook de humor van inziet!
quote:
In jou geval, een ban meer of minderquote:
voor mij valt 't wel mee hč yvonne, wat vind je ervan?quote:
daar is de operslijmert weer hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
voor mij valt 't wel mee hč yvonne, wat vind je ervan?
Je geeft Fishers topic toch wel een voldoende?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we kunnen beter jou gaan raten
ik geef je een 1
het topic wel, de rateknuppel nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:11 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Je geeft Fishers topic toch wel een voldoende?
het topic wel, die rateknuppel nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:11 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Je geeft Fishers topic toch wel een voldoende?
Alweer?????????quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja,
en waar blijven de naaktfoto's?
Nu ja, voor mij hoeft het niet, hoor...quote:
We zijn hier yvonne aan het fotosoepen, misschien als je even naar Fok userfoto's gaat kan iemand hem misschien bewerken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:05 schreef edje34 het volgende:
Kan iemand hier iets leuks van maken aub??
Lijkt me wel leuk voor de kleine als ze later ouder is kan ik ze dat laten zien.
[[url=http://img164.imageshack.us/img164/2096/sanne2055dt.th.jpg]afbeelding][/URL]
Alvast bedankt
ik kon je niet alleen laten is deze enge wereldquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:18 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Goedemorgen..
jij zou hier toch niet zijn in het weekend?![]()
Eerste sticky topic in ONZ... lees maarquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik kon je niet alleen laten is deze enge wereld
wat is TTT btw
ik zag het ja, toch bedanktquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:21 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige behulpzame Fok!ker hier?.
TipTopTopic..
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:21 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige behulpzame Fok!ker hier?.
TipTopTopic..
Probeer het gewoon..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:25 schreef zoalshetis het volgende:
gaat wel ff duren, waardooor iemand anders me wel voor zal zijn met een grappige fotoshop.
grapjes maak je maar ergens andersquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:25 schreef Varr het volgende:
Het blijft een lekker ding!
^^ mooi dus.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:25 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Probeer het gewoon..Dit topic loopt al vanaf gister ovhtend en zo veel staat er tot nu toe ook nog niet in
![]()
idd.quote:
das de beste tot nu toequote:
ieuw die is engquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[afbeelding]
En met wie zoende zij ?
Is het een bekend Fokker, haar buurman?
Of gaf zij mond op mond beademing?
Whehehequote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:57 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Yvontampon incl. slierkjes en bonkjes!
Wat doe jij eik met foto's van een oud wijf?quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat doe jij eik met foto's van een oud wijf?
Verbazingwekkend wie dat allemaal bewaard heeft.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat doe jij eik met foto's van een oud wijf?
Verbazingwekkend wie dat allemaal bewaard heeft.
Jij ook al????quote:
Sjezus!quote:
yep, maar dat is meer omdat ik van iedereen op fok dingen verzamel. en daar een compleet fok!ker uit ga maken. muhahahahaha.quote:
Weljaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
yep, maar dat is meer omdat ik van iedereen op fok dingen verzamel. en daar een compleet fok!ker uit ga maken. muhahahahaha.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:15 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Heb jij hier nog het origineel van?![]()
Het kan er alleen maar beter op worden, dus niet zaniken foto`s postenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:17 schreef yvonne het volgende:
[..], ik nsap dat niet hoor, honderden jonge meidem hier, gaan ze pics van een oud lijk bewaren
Gaat mijn plakboek in. Kan ik later aan mijn kleinkinderen veretellen dooer wie ik vroeger slotjes en af en toe een ban kreeg e.d.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:17 schreef yvonne het volgende:
[..], ik nsap dat niet hoor, honderden jonge meidem hier, gaan ze pics van een oud lijk bewaren
Hoe oud ben je.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:15 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Heb jij hier nog het origineel van?![]()
Boerdquote:
De originele heb ik al gezien toen Salvador ze plaatste, maar Dagonet was zo vriendelijk om ze te verwijderenquote:
Da bedoel ik nou. Ik kan eer niks aan doen. Kerijg steeds dubbele letteers en kan geen t ypen.quote:
eey een spleetje tussen der tanden enne tis anita temeierquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:46 schreef Phoenixx het volgende:
Opgeduikeld uit de privé-archieven....
[afbeelding]
Met die zonnebril op dacht ze zeker dat we haar niet zouden herkennen....![]()
Whehehequote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:46 schreef Phoenixx het volgende:
Opgeduikeld uit de privé-archieven....
[afbeelding]
Met die zonnebril op dacht ze zeker dat we haar niet zouden herkennen....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |