quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat kom jij regelmatig controleren bij yvonne?
Ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat kom jij regelmatig controleren bij yvonne?
die kan hier wel tegenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu mar hopen dat yvonne er ook de humor van inziet!
quote:
In jou geval, een ban meer of minderquote:
voor mij valt 't wel mee hè yvonne, wat vind je ervan?quote:
daar is de operslijmert weer hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
voor mij valt 't wel mee hè yvonne, wat vind je ervan?
Je geeft Fishers topic toch wel een voldoende?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we kunnen beter jou gaan raten
ik geef je een 1
het topic wel, de rateknuppel nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:11 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Je geeft Fishers topic toch wel een voldoende?
het topic wel, die rateknuppel nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:11 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Je geeft Fishers topic toch wel een voldoende?
Alweer?????????quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja,
en waar blijven de naaktfoto's?
Nu ja, voor mij hoeft het niet, hoor...quote:
We zijn hier yvonne aan het fotosoepen, misschien als je even naar Fok userfoto's gaat kan iemand hem misschien bewerken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:05 schreef edje34 het volgende:
Kan iemand hier iets leuks van maken aub??
Lijkt me wel leuk voor de kleine als ze later ouder is kan ik ze dat laten zien.
[[url=http://img164.imageshack.us/img164/2096/sanne2055dt.th.jpg]afbeelding][/URL]
Alvast bedankt
ik kon je niet alleen laten is deze enge wereldquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:18 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Goedemorgen..
jij zou hier toch niet zijn in het weekend?![]()
Eerste sticky topic in ONZ... lees maarquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik kon je niet alleen laten is deze enge wereld
wat is TTT btw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |