quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:29 schreef Youssef het volgende:Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.
Zeg ... denk je het nog een klein uurtje met me uit te houden ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:10 schreef Youssef het volgende:
[..]
[..]
Maar was jij nog niet weg?Veel plezier dit weekend
![]()
en nou niet zeggen dat je dat niet lekker zou vindenquote:
en dan wel ff flink met die tongquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en nou niet zeggen dat je dat niet lekker zou vinden![]()
ligt er natuurlijk ook wel aan wie het doet![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare mensen vertel eens, wanneer zoeken jullie een leven?
quote:
Tongzoenen is in heHquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:23 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
en dan wel ff flink met die tong
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
natuurlijk he
quote:
moet jij niet eens banden gaan monteren ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:27 schreef Youssef het volgende:
[..]sorry
![]()
OMG Popijn
http://www.motor-forum.nl(...)2/singlepost/2484735 Dat pijltje met dieerbij
![]()
Samenvatting :quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:23 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
en dan wel ff flink met die tong
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
natuurlijk he
Vandaag nog niet, canvas is nog niet zichtbaar en wacht nog op mijn aardappelschilmesjesquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
moet jij niet eens banden gaan monteren ?![]()
![]()
Zo zie je maar, alle goede ideeen hier komen van mijquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:33 schreef Youssef het volgende:
[..]
Vandaag nog niet, canvas is nog niet zichtbaar en wacht nog op mijn aardappelschilmesjes
In Turkije heb je ook lims hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:34 schreef hollander172 het volgende:
Turkije - Marokko staat vandaag op het programma
Sorry lims maar de eurootjes zet ik dan wel op Turkije.![]()
Komt het nog op TV, en hoe laatquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:34 schreef hollander172 het volgende:
Turkije - Marokko staat vandaag op het programma
Sorry lims maar de eurootjes zet ik dan wel op Turkije.![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:35 schreef Youssef het volgende:
[..]
Komt het nog op TV, en hoe laatWelk stadion gaat vandaag kapot?
Wat een sukkel zeg !!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:42 schreef hicham het volgende:
Hej ondeugend, ik wist niet dat je ook een account op MF had
Zie signature van deze pipo
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wat een sukkel zeg !!!!
Ik zal volgende week even een account aanmaken en hem helemaal inelkaar rossen.
Freebets? Krijg je dan gratis geldquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:52 schreef hollander172 het volgende:
.........en nog steeds mijn 5,- aan freebets niet binnen, k#t advalvas.
10,- was ook al op.........![]()
quote:
en toch zou ik het wel aandurven om er een ritje mee te makenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:33 schreef hicham het volgende:
Iemand nog een goldwing kopen?
Slechts 30.000 euro
Ik vind hem wel vetquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind hem zeker niet mooi hooren zal hem dus ook niet kopuh
![]()
Turkije - Marokko staat op 1.70 3.20 4.50quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:05 schreef hicham het volgende:
Ik heb laatst ook gegoktHad 10.000 dollar ingezet en had gewonnen met een 1:2 ratio. Had ik mooi 20.000
![]()
Maar jammer genoeg was dat wel in GTA San Andreas
quote:
ik vertrek over 5 minquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:24 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heeft dat mokkel je ZXR nu al gekocht?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:33 schreef hicham het volgende:
Waar gok je dan op? Op winnen / verliezen / gelijkspelen, of ook nog eens op eindstand?
Of kan het zo gek je maar zelf wilt?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:53 schreef hollander172 het volgende:
Is het misschien een leuk idee om een FokMC gokcompetitie op te zetten?![]()
Want?quote:
Gokken is des duivelsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Want?Je kan er alleen maar mee winnen, niet verliezen.
Kost je alleen een beetje tijd........en die besteed je dan ook eens nuttig hier op Fok!
![]()
Jullie mogen ook niet meedoen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:05 schreef Youssef het volgende:
[..]
Gokken is des duivels
En nou ga ik even wat nuttigs doen![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Check z'n fotoboek maar eens
Waar hij tevens een relatie probeert op te bouwen met Mirjamke
[..]
Dan moet ik online komen enzo
Naja, okeej dan![]()
Ik heb mijn BX verkochtquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
STFU BX heuameau
heb je nou ook een brommer dan, dat je hier ineens zo stoer post?!
en zo is datquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Hij pwned je 3x in de rondte nou met z'n GS500, leren pak en spiegelvizier
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
en hicham die mijn fotoboek doorpluist.. zou bijna denken dat ie een flikker is![]()
Oh nouja je hoeft niet te patsen want ik ben sowieso al coolquote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:10 schreef hicham het volgende:
[..]Zocht een foto zodat ik in jouw plaats kon patsen omdat je afwezig was
Geen dank
Sinds wanneer heb je die BMX verkocht?Al een tijdje?
Vast 1 van jou medestudenten.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:56 schreef hicham het volgende:
Wordt weer geDosS'ed of whatever dat mag wezen
Dat is altijd het probleem.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:31 schreef bwt het volgende:
Hmm, 't is alleen het forum wat rete traag is
frontpage werkt zonder enig probleem
Is al op.quote:
ze waren heel vies we zijn ruim 2 uur bezig geweest ermeequote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:39 schreef hicham het volgende:
en ze waren niet eens vies![]()
Hoe'st gegaan OPM?
damn ik word nog steeds pissig als ik denk aan wat ze voor het vervangen van een balhoofdlager durven te vragenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
check bij de dealer: balhoofdlagers en clip on moet vervangen worden, en het allerbelangrijkste: een grote beurt a 500 eurototaal: 1000 euro
dus werden we het niet eens over de prijs...ze zou er nog over nadenken, dus ik zal het wel horen...
dusss....wie kan en heeft zin om een leek te helpen met clipon en balhoofdlager te vervangen
nope quotering wordt dan 1 dus exact gelijk aan je inleg.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:08 schreef hicham het volgende:
Als een wedstrijd gestaakt wordt, ben je dan gewoon je geld kwijt?of kan je daar ook op wedden
Ik zal kijken of ik tijd kan vrijmaken maar ik kan je niks beloven....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
check bij de dealer: balhoofdlagers en clip on moet vervangen worden, en het allerbelangrijkste: een grote beurt a 500 eurototaal: 1000 euro
dus werden we het niet eens over de prijs...ze zou er nog over nadenken, dus ik zal het wel horen...
dusss....wie kan en heeft zin om een leek te helpen met clipon en balhoofdlager te vervangen
Je weet iig waar je aan toe bentquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mwah grote beurt is niet zo heel nodig zoals hij zei, kleine beurt ok maar is 4000 km geleden gedaan...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Je weet iig waar je aan toe bent
Dealer check hebben jullie de kosten samen gedaan
maak haar en haar pa dat maar duidelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
Die dealers trekken je echt een poot uit.. garages ook trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |