quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:03 schreef cultheld het volgende:
Feyenoord topic deel 92
Kan deze gemerged worden dan?
Nee die van jou is gesloten, superTroll.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:03 schreef cultheld het volgende:
Feyenoord topic deel 92
Kan deze gemerged worden dan?
Dit keer was ie toch niet aan het trollen?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee die van jou is gesloten, superTroll.
Ik doelde op die nieuwsberichten slimmerik.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Bron: feyenoord.nlquote:STEVE OLFERS MAAKT OVERSTAP NAAR SPARTA
Steve Olfers gaat de komende twee seizoenen als Spartaan door het leven, zo meldt de officiële website van Sparta. De 23-jarige Olfers, van wie het contract bij Feyenoord deze zomer afliep, zal volgende week zijn contract ondertekenen bij de promovendus. Het afgelopen seizoen kwam Olfers uit voor Excelsior en FC Den Bosch. Met Sparta is Olfers na Feyenoord, Excelsior, FC Den Bosch en RKC Waalwijk al toe aan zijn vijfde club in het betaalde voetbal.
Steve Olfers doorliep de jeugdopleiding bij Feyenoord en stond te boek als grote belofte. Die belofte zou hij echter nooit inlossen. In het Feyenoord-tenue speelde hij slechts één competitiewedstrijd, waarna hij in 2000 naar Excelsior vertrok.
golfer, hulde voor die actiequote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Jawel maar hij zegt ook dat ie zeg verder gewoon op de training focussed. Hij weet ook wel dat als hij nu een beetje sip zonder inzet gaat rondlopen hij zich helemaal niet in de kijker speelt.quote:
Nu het uit z'n eigen mond komt, geloof ik het. Wat denkt dat ventje wel nietquote:
Als je een beetje reeel bent is het sportief ook een stapje hoger op natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nu het uit z'n eigen mond komt, geloof ik het. Wat denkt dat ventje wel niet![]()
Nu zal cultheld of die andere psv-er wel komen met een reactie: "hij denkt hogerop te voetballen". Bij deze lach ik alvast om deze geweldige grap...
An sich heeft psv ze dus wel een zeer aantrekkelijk aanbod gedaan, dus wat is wijsheid?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:04 schreef PyTh het volgende:
"PSV zou aan Feyenoord een miljoenenbedrag overmaken, zodat de Rotterdamse club meteen een nieuwe aanvaller kon aantrekken. Daarnaast profiteert Feyenoord als mede-eigenaar royaal mee als Kalou vanuit Eindhoven de stap naar een Europese topclub zou zetten."
Wat wil je met die citaten zeggen? Dat je club een goed bod heeft gedaan op Kalou? Leuk voor je club, maar wij willen onze concurrent niet versterken, nu niet en straks niet. Tenminste, zo denk ik erover en Mark Wotte blijkbaar ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:04 schreef PyTh het volgende:
Enkele citaten uit het AD:
"Bij PSV werd die schriftelijke verklaring van Feyenoord opgevat als het einde van de besprekingen over Kalou. ,,Dan moeten we onze
aandacht naar een andere spits verplaatsen'', is het enige dat voorzitter Rob Westerhof wil zeggen. Hij weigerde te gissen naar de
reden van wat PSV als een enorme ommezwaai van Feyenoord beschouwt. Achter de schermen was die club volgens Westerhof wel degelijk
bereid over Kalou te praten."
"PSV zou aan Feyenoord een miljoenenbedrag overmaken, zodat de Rotterdamse club meteen een nieuwe aanvaller kon aantrekken. Daarnaast
profiteert Feyenoord als mede-eigenaar royaal mee als Kalou vanuit Eindhoven de stap naar een Europese topclub zou zetten."
Ik doe dat ook niet meer, ze zijn me te duur en je kunt ze (bijna) nergens dragen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:39 schreef Cart_man het volgende:
Nee, heb geen nieuw shirtje binnen. Heb niet eens een shirt van Feijenoord thuis. Zonde van het geld.
Tja, Golfer, nuff said. Incapabel stuk vreten.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:41 schreef Luni het volgende:
Beetje triest om de vorige dicht te doen, ken me hier nog wat topicnamen herinneren geopend door neuzen........
ach laat maar tis hier een jodenkliek
Yupz.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:43 schreef Luni het volgende:
Heb het "Handvest Feyenoord Clubcultuur" doorgelezen, das een goede zaak.![]()
Kocht vroeger altijd het uitshirt als het seizoen bijna was afgelopen, maar daar ben ik ook mee gestopt, het dragen is in mijn omgeving geen porbleem, maar als je uit gaat kom je er tegenwoordig bijna nergens mee binnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik doe dat ook niet meer, ze zijn me te duur en je kunt ze (bijna) nergens dragen.
Terecht.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:47 schreef Luni het volgende:
[..]
Kocht vroeger altijd het uitshirt als het seizoen bijna was afgelopen, maar daar ben ik ook mee gestopt, het dragen is in mijn omgeving geen porbleem, maar als je uit gaat kom je er tegenwoordig bijna nergens mee binnen.
Ik wil trouwens voorstellen het in elke openingspost te verwerken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:44 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Yupz.
Ik denk dat daar verwoord is wat het merendeel van de Feyenoorders voelt, denkt en wilt!
Wel een beetje veel voor een OPquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:48 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik wil trouwens voorstellen het in elke openingspost te verwerken.
Eindelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:51 schreef Cart_man het volgende:
Nee, is goed. Luni heeft eindelijk een keer een goed idee.
Dan krijgen we wel een topic dat al voor de helft gevuld is met OpeningsPost.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Mag mijn mooie openingplaatje er ook weer bij dan?
Verhuren met volledige overname van de loonkosten is wat mij betreft ook wel een optie, maar verkoop is beter natuurlijk. Voordeel is dat de spelers niet al te duur zijn, denk ik. Als zelfs Lurling verkocht kan worden is er altijd nog hoop voor die andere jongens natuurlijk...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:35 schreef Cart_man het volgende:
Ik verwacht nog wel een aankoop binnen nu en drie weken. Verwacht ook nog wel dat er wat spelers vertrekken...geloof alleen niet dat er veel interesse is voor de spelers van Feijenoord...
Lurling heeft itt veel andere spelers echt wel een toegevoegde waarde. Hier heeft hij alleen nooit kunnen aarden, omdat hij van te voren al werd uitgekotst door het publiek.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:43 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Verhuren met volledige overname van de loonkosten is wat mij betreft ook wel een optie, maar verkoop is beter natuurlijk. Voordeel is dat de spelers niet al te duur zijn, denk ik. Als zelfs Lurling verkocht kan worden is er altijd nog hoop voor die andere jongens natuurlijk...
En terecht!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:51 schreef Cart_man het volgende:
Hier heeft hij alleen nooit kunnen aarden, omdat hij van te voren al werd uitgekotst door het publiek.
Da's ook wel waar, ik zeg ook maar watquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Lurling heeft itt veel andere spelers echt wel een toegevoegde waarde. Hier heeft hij alleen nooit kunnen aarden, omdat hij van te voren al werd uitgekotst door het publiek.
Iets onder een miljoen. Feijenoord heeft bijna iedereen voor 1 miljoen in de etalage gezet geloof ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:55 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Da's ook wel waar, ik zeg ook maar wat![]()
Wat heeft de 1e FC uit Koln eigenlijk voor hem neergelegd?
Feyenoord.nlquote:CHRIS WOERTS TERUG BIJ FEYENOORD
Chris Woerts (46) keert per 1 september terug bij Feyenoord als marketing directeur. Hij was voorheen veertien maanden in dienst als commercieel directeur van de ECV. In die functie begeleidde hij voor alle eredivisieclubs de recente mediaverschuivingen en sloot hij de contracten af met de nieuwe sponsors. Voor zijn periode bij de ECV was Woerts al vijf jaar marketing manager bij Feyenoord.
Chris Woerts, die zijn loopbaan als journalist begon en daarna als marketing manager werkte bij Heineken en Coca Cola, verklaarde dat de Eredivisie ‘nu een prachtige stap voorwaarts heeft gemaakt en dat heeft mede een rol gespeeld bij mijn besluit om op het nieuwe aanbod van Feyenoord in te gaan. Het blijft mijn club en er is nog steeds heel veel en goed werk te doen. Een jaar ECV heeft mijn kennis vergroot. Dat is een voordeel. Bovendien ken ik alle mensen bij Feyenoord en ik heb er vijf jaar met plezier gewerkt.'
Lees dit en je krijgt al een idee:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:50 schreef Paperclipjes het volgende:
En wat heeft deze man dan allemaal verkeerd gedaan?
(Want ik weet niet wat hij zoal gedaan heeft)
quote:020 - FEYENOORD IN EGYPTE?
Woensdag verschijnt in voetbalweekblad Voetbal International een interview met Chris Woerts. In de serie ‘visionairs’ mag Feyenoords marketing manager zijn visie op de gang van zaken in de voetballerij geven en verklaart hij de initiatieven die Feyenoord op marketing gebied ontplooit. Daarnaast doet hij een opvallende voorspelling over de toekomst van de Champions League.
Het oordeel van Woerts over de voetballerij laat niets aan duidelijkheid te wensen over. ‘Het is een vrij conservatief en in zichzelf gekeerd bolwerk', zegt
hij in Voetbal International. 'De meeste clubs huilen maar mee met de wolven in het bos, roepen ach en wee dat het zo slecht gaat en doen er vervolgens niets aan. Een onderneming moet ondernemen, initiatieven ontplooien, maar het gros van de clubs bang voor vernieuwing’.
Toch zal dat in toekomst gaan veranderen, voorspelt de marketing manager in het voetbalweekblad. ‘Waarom speelt de Major League Basketball twee wedstrijden in Japan? Waarom komen de Atlanta Braves waarschijnlijk volgend jaar naar Nederland? Om binding te creëren. Die kant gaat het met het voetbal ook op’.
‘Wat mij verbaasde is dat niemand op het idee is gekomen om de wedstrijd om de Nederlandse Supercup waar toch al zo'n gedoe om was, op te pakken en in een land af te werken waar het Nederlandse voetbal populair is. Zoals de Italiaanse Supercup in Amerika 52.000 mensen trok. Zoals we 020-Feyenoord als vriendschappelijke wedstrijd in Egypte hadden kunnen spelen als Mido bij 020 was gebleven. Dat wordt de ontwikkeling’.
‘Over een paar jaar worden poule-wedstrijden van de Champions League in Rio de Janeiro of Tokyo gespeeld. Japan behoort tot de zeven of acht grootste investeerders van de Champions League. Op termijn is het onverkoopbaar om daar met je evenement fysiek níet aanwezig te zijn.'
quote:Feyenoord komt met auto raceteam
[Feyenoord Krant]
In de Feyenoord Krant staat dat Feyenoord een intentieverklaring getekend heeft met de initiatiefnemers van Premier 1 Racing. Vanaf april 2002 moet er een alternatief racecircuit worden gevormd als tegenhanger van de Formule 1: een combinatie van racebanen en de 26 bekendste voetbalclubs uit Europa.
Alle racewagens zullen een voetbalclub vertegenwoordigen. Bedoeling is dat via dit initiatief de fans van de voetbalclubs ook aan de autorace wordt gekoppeld.
De racewagen van Feyenoord zal herkenbaar zijn aan de traditionele rood-witte kleuren en het logo van de Rotterdamse club. Er wordt nog gezocht naar een coureur die voor Feyenoord kan uitkomen.
Naast Feyenoord heeft een groot aantal buitenlandse clubs onder wie Barcelona, Inter en Manchester United toegezegd deel te zullen nemen aan de races, die op hetzelfde circuit worden gereden als ook waar de Formule 1 actief is. Daartoe behoort ook Zandvoort.
Gedurdende het seizoen 2002/2003 staan twaalf races op het programma in Europa. Het jaar erop wordt dat aantal uitgebreid tot 18, onder andere ook in Zuid Amerika en Azie. De opzet van de Grand Prix is een andere dan in Formule 1 gebruikelijk is. Elk team beschikt over identieke wagens en is zodoende uitgerust met dezelfde krachtige motor.
van Haaren staat al niet meer onder contract bij Feyenoord dus daar hoef je geen club voor te zoeken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Lurling heeft itt veel andere spelers echt wel een toegevoegde waarde. Hier heeft hij alleen nooit kunnen aarden, omdat hij van te voren al werd uitgekotst door het publiek.
Maar er zullen inderdaad wel wat spelers verhuurd worden. Loovens kan iig naar Falkirk, Stoke City of een andere ploeg. Verder is het zaak voor Feijenoord dat ze alle overbodige spelers van de hand doen. Ik noem een Collen, van Haaren, Pardo, Leonardo, Magrao etc. etc.
Wat een debiel!quote:Zoals we 020-Feyenoord als vriendschappelijke wedstrijd in Egypte hadden kunnen spelen als Mido bij 020 was gebleven. Dat wordt de ontwikkeling’.
Het enge is dat hij zichzelf als een ziener, een visionair beschouwt.quote:
Tis niet zo heel vergezocht. Psv zit nu ook al jaarlijks in Korea, G14 vorig jaar een USA-tour etc.quote:
Dan stem ik voor een steniging van Woerts bij de eerstvolgende wedstrijd. Mocht het ooit gebeuren dan...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:18 schreef Erasmusch het volgende:
Kan Chris hier zn Tiestotune er doorheen drukken![]()
quote:Op Feyenoord.nl heeft Patrick Lodewijks al rugnummer 1 toebedeeld gekregen. Ook de nieuwe aanwinsten hebben een voorlopig rugnummer. Maikel Aerts heeft rugnummer 30 gekregen, het oude rugnummer van Patrick Lodewijks. Ali Boussaboun krijgt rugnummer 19, het huidige nummer van Chris Gyan (die overigens ook nog 19 heeft op Feyenoord.nl). Andere 'nieuwkomers': Alfred Schreuder nr. 16, Serginho Greene nr. 18, Ferne Snoyl nr. 23, Tim Vincken nr. 29 en Sherif Ekramy nr. 32.
Wij willen u erop wijzen dat deze nummers nog niet de officiële nummers zijn. Bestel dus nog geen shirt met nummer en naam. Pas als de selectie voor komend seizoen helemaal rond is zal Feyenoord de nummers officieel bekend maken.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:27 schreef Kaap het volgende:
Feyenoord-020 in een ander land? No fokking way! Hoe moet er dan met de ME gereld worden?
quote:Kaartverkoop Feyenoord - Ajax
Voor de wedstrijd Feyenoord - Ajax op zondag 4 januari 2004 in Caďro (Egypte), zal de kaartverkoop op zaterdag 6 september 2003 van start gaan. In eerste instantie kunnen de Diamond- en Goldcardhouders hun kaart via één van de verkooppunten van Tickutbox aanschaffen. Vanaf woensdag 10 september 2003 zijn de Silvercardhouders in de gelegenheid.
De mogelijkheid tot het organiseren van reizen wordt in overleg met de politie Rotterdam-Rijnmond, politie Amsterdam-Amstelland en de politie in Caďro nog onderzocht. De politie in Caďro zal in grote getale worden ingezet bij dit verhoogde risicoduel. Ze hebben zelfs besloten om de bereden politie in te zetten, dit betreft de speciale eenheid op kamelen.
Legioen zal in ieder geval hun Legioen Bus Service weer inzetten. Afgesproken is met de buschauffeur om van tevoren duidelijk af te stemmen welke route hij naar Caďro zal volgen. Als manifest wordt uitgegaan van een kaart van de rally Parijs-Dakar.
Wij willen de Feyenoord-aanhang er nog wel even op wijzen, de Ajax-aanhang kent het principe al, dat in het nationale stadion te Caďro alléén met zogenoemde Piramides betaald kan worden.
Jullie zijn Feyenoord! Jullie gaan toch ook?
Bron: Lunatic news 2003
Dit gaat ook over een oefenwedstrijd. En vorig jaar zullen Man Utd, Chelsea, Liverpool, NUFC etc vast een keertje tegen elkaar hebben gespeeld.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:33 schreef twi het volgende:
In een oefencampagne misschien, ja. Maar dan hoor je sowieso niet tegen teams uit dezelfde competitie te spelen.
Bovendien is het in Thailand al snel een gekkenhuis wanneer een Europese ploeg daar naartoe gaat.
Schijn je goed te kunnen surfen op hoge golven.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:38 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dit gaat ook over een oefenwedstrijd. En vorig jaar zullen Man Utd, Chelsea, Liverpool, NUFC etc vast een keertje tegen elkaar hebben gespeeld.
Thailand lijkt me wel een leuk reisje![]()
Sucky Sucky, 10 Dollar! :pquote:
En op het strand liggen de goedkope hoertjes voor het oprapen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Schijn je goed te kunnen surfen op hoge golven.
Ik meende dat Kalou nog 1 jaar contract had.quote:Alinea van een stuk in het AD:
De positie van Feyenoord is een lastige. Kalou heeft een nog twee jaar doorlopend contract. Het liefst zou de club de 20-jarige nog langer in Rotterdam houden. Daartoe is zijn zaakwaarnemer een aardig contract aangeboden.Momenteel verdient Kalou jaarlijks, afhankelijk van premies, ongeveer 350.000 euro per jaar. Als hij zijn contract verlengt, verdubbelt Feyenoord, eveneens afhankelijk van premies, de jaarwedde naar ongeveer ¤700.000 met een uitloop naar een nóg hoger bedrag.
Hij zat al bij Feijenoord, en is er een jaartje tussenuit geweest, dus wat denk je zelf.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:56 schreef fransie102 het volgende:
Afgezien van z'n vreemde ideeen, heeft deze man wel wat verstand van geldzaken dan?
Volgens mij moet ie zelfs nog 3 jaar. Als ie transfervrij is, boeit dat NLschap m ook meer weinig en gaat ie gewoon naar Barca oid.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:10 schreef twi het volgende:
Nee, maar PSV zou natuurlijk meer betalen. Kalou heeft 2 jaar contract, maar aangezien hij nog minstens 2 jaarin Nederland moet blijven voor die asielzoekersactie van 'm kan je 'm sowieso binnen 2 jaar niet kwijt aan het buitenland, tenzij hij op andere gedachten wordt gebracht.
Ik denk niet dat ie eerst 3 jaar wacht, dan nog 1 jaartje moet en vervolgens zegt "geen zin meer om een jaar te wachten dus dan maar geen Nederlander"quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:21 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Volgens mij moet ie zelfs nog 3 jaar. Als ie transfervrij is, boeit dat NLschap m ook meer weinig en gaat ie gewoon naar Barca oid.
Dat zeg ik jaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:29 schreef heiden6 het volgende:
Als hij twee jaar blijft, blijft hij nog wel een jaartje extra voro zijn NLschap. Anders kan hij net zo goed nu vertrekken.
Gentlemens agreement?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:39 schreef Erasmusch het volgende:
Mwa, ik zie m echt niet nog 3 jaar in NL ballen eigenlijk...
Hoe zit het met dat gentlemens agreement? Of is dat er alleen met ajax?
Iets over een onderling akkoord om geen spelers weg te kapen bij elkaars jeugdopleiding en evt nieuwe aankopen. Ofzoquote:
Oh ja, dat akkoord. Geloof dat er pas nog een jeugdspeler van ajax naar Feijenoord is verhuisd, dus van dat akkoord komt niet veel terecht.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:02 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Iets over een onderling akkoord om geen spelers weg te kapen bij elkaars jeugdopleiding en evt nieuwe aankopen. Ofzo![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:08 schreef Cart_man het volgende:
Ben jij nou debiel of? Nee, dat hoef ik niet te vragen, die conclusie had ik allang vastgesteld.
Nee hoor, nog 2 jaar tot de zomer van 2007quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:21 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Volgens mij moet ie zelfs nog 3 jaar.
voor zn paspoort?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hoor, nog 2 jaar tot de zomer van 2007
Kalou wilt niet bijtekenen, totdat hij in het voorjaar van 2007 met Feyenoord op de Coolsingel staat, en nog een jaartje CL speelt met Feyenoord om vervolgens zijn 4 jarig nieuw getekend contract te zien afgekocht worden door een Barcelona voor een luttele 25 miljoen euro.!quote:
Die had toch een conflict ofzo? Lijkt me dan een ander geval.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:07 schreef fransie102 het volgende:
Zijn jullie nou zo dom of...?
Feyenoord en Ajax hebben een afspraak dat ze geen spelers van elkaar overnemen. Waarom dat met die jeugdspeler een paar maanden geleden dan wel doorging, snap ik ook niet.
Mijn god, wat een visie, dat kan niet anders dan waarheid worden...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Kalou wilt niet bijtekenen, totdat hij in het voorjaar van 2007 met Feyenoord op de Coolsingel staat, en nog een jaartje CL speelt met Feyenoord om vervolgens zijn 4 jarig nieuw getekend contract te zien afgekocht worden door een Barcelona voor een luttele 25 miljoen euro.!
Precies, zoiets dacht ik ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:45 schreef rotskibo het volgende:
Die Evander Sno was zelf weggegaan of moest weg van 020, toen wou Feyenoord hem wel hebben, zo was het volgensmij.
Nop. Hij was zelf weggegaan en bood zich aan bij Feijenoord. Maar zal voor de zekerheid wel even zoeken...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:45 schreef rotskibo het volgende:
Die Evander Sno was zelf weggegaan of moest weg van 020, toen wou Feyenoord hem wel hebben, zo was het volgensmij.
Duidelijk.quote:Ajax-talent Sno stapt over naar Feyenoord
13/4/2005 12:01
Feyenoord heeft de gelederen versterkt met de net achttienjarige Evander Sno. Saillant: de centrale verdediger komt over van Ajax en tekende voor twee seizoenen bij de club uit Rotterdam.
Sno geldt als een groot talent, maar leefde al een tijdje met de Amsterdammers in onmin. Bij die club legde hij onlangs ook een driejarig contract naast zich neer.
'Hij wilde graag naar Feyenoord, dat is een club die hem ontzettend aanspreekt', zegt Henk van Stee, manager jeugdopleiding, op de website van Feyenoord.
Sno zal volgend seizoen gaan spelen in de beloftengroep van de Rotterdammers, een combinatieteam van de A1 en Jong Feyenoord.
Eerder deze week deed Sno al mee met Jong Feyenoord in een oefenduel tegen de VS onder twintig, maar Feyenoord moet Ajax nog toestemming vragen of het de speler met onmiddellijke ingang kan overnemen.
Naar verluidt wil de Amsterdamse club 125.000 euro aan opleidingskosten voor de verdediger zien.
Die is onder voorbehoud voor Schreuder denk ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:29 schreef Cart_man het volgende:
Schijnt echter wel dat rugnummer 8 nog vrij is. Meer daarover morgen op de persconferentie.
quote:
Programma Eredivisie 2005-06
Nadat eerder al een aantal wedstrijden uitlekten is zojuist het volledige competitieprogramma van Feyenoord bekend geworden. Zoals al eerder gemeld werd openen we de competitie met een thuiswedstrijd tegen NAC, waarna uitwedstrijden tegen Sparta en Ajax volgen. De wedstrijd Feyenoord - Ajax staat voor zondag 5 februari 2006 op het programma.
Opvallend is dat Feyenoord twee uitwedstrijden op woensdag (NEC en de één-na-laatste ronde tegen PSV) en één op vrijdagavond (SC Heerenveen) speelt. De thuiswedstrijden worden op twee na allemaal op zondag afgewerkt. Op tweede kerstdag (maandag) wordt de wedstrijd Feyenoord - AZ gespeeld, terwijl Feyenoord - Willem II op een donderdagavond gespeeld zal worden. Over het algemeen gezien ziet het speelschema er voor de supporters goed uit met 29 wedstrijden op zondag!
De aanvangstijdstippen voor duels op zondag zijn met ingang van komend seizoen 12.30, 14.30 en 16.30 uur en op vrijdagavond beginnen de duels om 20.30 uur. Elke vrijdag zal één duel gespeeld worden welke op RTL5 uitgezonden wordt. Op zaterdag worden maximaal vier wedstrijden afgewerkt en op zondag minimaal vier wedstrijden. De wedstrijden van zaterdag en zondag zijn allemaal live te zien op Versatel. De samenvattingen worden vanaf komend seizoen uitgezonden op de nieuwe zender Talpa.
Onderstaand het volledige schema voor Feyenoord seizoen 2005-06:
2005
Zondag 14 augustus: Feyenoord - NAC
Zondag 21 augustus: Sparta - Feyenoord
Zondag 28 augustus: Ajax - Feyenoord
Zondag 11 september: Feyenoord - NEC
Zondag 18 september: Feyenoord - Heerenveen
Zondag 25 september: FC Twente - Feyenoord
Zondag 2 oktober: FC Utrecht - Feyenoord
Zondag 16 oktober: Feyenoord - FC Groningen
Zondag 23 oktober: RKC - Feyenoord
Zondag 30 oktober: Willem II - Feyenoord
Zondag 6 november: Feyenoord - Vitesse
Zondag 20 november: Roda JC - Feyenoord
Zondag 27 november: Feyenoord - Heracles
Zondag 4 december: RBC - Feyenoord
Zondag 11 december: Feyenoord - PSV
Zondag 18 december: ADO Den Haag - Feyenoord
Maandag 26 december: Feyenoord - AZ
Donderdag 29 december: Feyenoord - Willem II
2006
Zondag 15 januari: Vitesse - Feyenoord
Zondag 22 januari: Feyenoord - Roda JC
Zondag 29 januari: Heracles - Feyenoord
Zondag 5 februari: Feyenoord - Ajax
Woensdag 8 februari: NEC - Feyenoord
Zondag 12 februari: NAC - Feyenoord
Zondag 19 februari: Feyenoord - Sparta
Zondag 26 februari: FC Groningen - Feyenoord
Zondag 5 maart: Feyenoord - FC Utrecht
Zondag 12 maart: Feyenoord - RKC
Zondag 19 maart: AZ - Feyenoord
Zondag 26 maart: Feyenoord - ADO Den Haag
Zondag 2 apri: Feyenoord - FC Twente
Vrijdag 7 april: Heerenveen - Feyenoord
Woensdag 12 april: PSV - Feyenoord
Zondag 16 april: Feyenoord - RBC
Dinsdag 25 april / Woensdag 26 april: Eerste ronde play-offs
Zondag 30 april: Tweede ronde play-offs
Dinsdag 2 mei / Woensdag 3 mei: Tweede ronde play-offs
Uhu, schijnt echt iemand te komen binnenkort. Wie is niet bekend...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die is onder voorbehoud voor Schreuder denk ik.
Als ze een andere middenvelder kunnen halen, mag Schreuder weg.
Is er al iemand aangetrokken of zijn ze op zoek?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:29 schreef Cart_man het volgende:
Schijnt echter wel dat rugnummer 8 nog vrij is. Meer daarover morgen op de persconferentie.
Whehequote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:45 schreef twi het volgende:
[..]
Mooi, was even vergeten wie 't was. Gelijk dumpen in FM2005
Keine ahnung.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:44 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Is er al iemand aangetrokken of zijn ze op zoek?
piep..piep...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:50 schreef fransie102 het volgende:
Wat is VI.nl toch weer een joods blad. In 't wereldje gisteren en vandaag 20 keer dezelfde grap over Feyenoords 'concurrenten'
Waarom lees je het dan...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:50 schreef fransie102 het volgende:
Wat is VI.nl toch weer een joods blad. In 't wereldje gisteren en vandaag 20 keer dezelfde grap over Feyenoords 'concurrenten'Kon er best om lachen de 1e keer, maar zo nadrukkelijk dat 'grapje' steeds herhalen is NIET grappig.
Ze hebben het op het altijd betrouwbare Feyenoord.netwerk.to forum over Davidsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Uhu, schijnt echt iemand te komen binnenkort. Wie is niet bekend...
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ze hebben het op het altijd betrouwbare Feyenoord.netwerk.to forum over Davids![]()
Zijn hol? Toch uit de hol van Blindquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hey, als we daar onze ouwe provocateur niet hebben. Weer uit je hol gekropen.
Jij vindt dit niet opvallend? :quote:
Flauw, maar voorspelbaar dat soort grapjes.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:55 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Jij vindt dit niet opvallend? :
• PSV en Feyenoord concurrenten? Dát is lang geleden.
• Feyenoord verkoopt Kalou niet aan concurrentie. Is dat even jammer voor Utrecht, Willem II, Twente, Vitesse, Heerenveen en Roda.
• 'Feyenoord verkoopt Kalou niet aan concurrent'. Die zal dus wel naar PSV gaan.
• Feyenoord verkoopt Kalou niet aan concurrent, Sparta zoekt verder.
• Kalou niet naar concurrent. Waarom Acuńa dan wel?
en dan vandaag nog :
• Heerenveen, FC Twente, FC Utrecht, Roda JC, Vitesse en RKC hebben geen hoop meer op Kalou. Feyenoord verkoopt hem immers niet aan een concurrent.
![]()
En die gast heeft het regelmatig bij het juiste eind...zegt ook dat er een versterking op het middenveld komt van het kaliber Simons/Davids.quote:Bovendien is Niemeyer ook concreet aan het worden en is men bezig met een Slavische linksback en een Slavische middenvelder. Ook heeft Lazovic in de Servische media te kennen gegeven te willen blijven bij Feyenoord, daar er verschuivingen in de selectie plaats gaan vinden en hij heeft gezegd blij te zijn met een type Erwin Koeman als trainer die wel met mensen om kan gaan.
Omdat ze 1 keer veel grapjes maken over Feyenoordquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Flauw, maar voorspelbaar dat soort grapjes.
Maar leg eens uit waarom dat VI een Jodenblad maakt?
Meer een jodensitequote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Flauw, maar voospelbaar dat soort grapjes.
Maar leg eens uit waarom dat VI een Jodenblad maakt?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:58 schreef twi het volgende:
Nou nog even mijn bijdrage dan:
Lokhoff: "Zijn wij even blij dat Feyenoord wel verhuurt aan concurrenten!"
Kaliber Simons of Davids? Want Kaliber Davids is nog wel een heel stuk beter dan kaliber Simons. En die zijn niet makkelijk te vinden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:59 schreef Cart_man het volgende:
Van datzelfde Feyenoordnetwerk:
[..]
En die gast heeft het regelmatig bij het juiste eind...zegt ook dat er een versterking op het middenveld komt van het kaliber Simons/Davids.
Dus volgens diegene komt er nog 1 speler, maar dan wel meteen een hele goede?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En die gast heeft het regelmatig bij het juiste eind...zegt ook dat er een versterking op het middenveld komt van het kaliber Simons/Davids.
Dat stukje neem ik met een korreltje zout. Geloof er eigenlijk niks van.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:00 schreef twi het volgende:
[..]
Kaliber Simons of Davids? Want Kaliber Davids is nog wel een heel stuk beter dan kaliber Simons. En die zijn niet makkelijk te vinden.
SrbijaFeyenoord zeker?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:02 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Dus volgens diegene komen er nog 4 spelers
Ik heb jou nog geen eens horen roepen : "Als die kanker-Davids maar wegblijft, smerige jood"quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat stukje neem ik met een korreltje zout. Geloof er eigenlijk niks van.
Worden weer blij gemaakt met een dooie mus.
Dat komt wel zodra zoiets bevestigd wordt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:04 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik heb jou nog geen eens horen roepen : "Als die kanker-Davids maar wegblijft, smerige jood"
Dokterskosten op complex Feyenoord werden hoger dan de inkomsten van de merchandise in Japanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:05 schreef hippo-clippo het volgende:
Als de nummer 8 nog niet is toebedeeld, betekent het dan dat ono vertrekt? Aangezien hij vorig seizoen nummer 8 droeg.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:02 schreef fransie102 het volgende:
Waarom ga ik trouwens nog serieus op dit 'gerucht' in?Davids zou alleen komen als ie gigantische ruzie met Ajax of de fans had, en Feyenoord hem een salaris van 1,5 miljoen zou bieden, en zelfs dan.
Hoe staat het momenteel met de belangstelling voor hem?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:08 schreef twi het volgende:
[..]Daar komt Davids z'n bed echt niet voor uit hoor. Misschien nog een miljoen erbovenop. Vandaar ook dat ik 'm niet bij Ajax terug zie keren.
Volgens mij nog net boven niveautje Bogarde, omdat Ajax 'm heel graag wil hebben, maar 'm denk ik simpelweg niet wil betalen, omdat je dan scheefgetrokken salarissen krijgt. Het is gewoon niet gezond als iemand 5 tot 10 keer zoveel dan een andere speler verdient.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:11 schreef fransie102 het volgende:
Hoe staat het momenteel met de belangstelling voor hem?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:55 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Jij vindt dit niet opvallend? :
• PSV en Feyenoord concurrenten? Dát is lang geleden.
• Feyenoord verkoopt Kalou niet aan concurrentie. Is dat even jammer voor Utrecht, Willem II, Twente, Vitesse, Heerenveen en Roda.
• 'Feyenoord verkoopt Kalou niet aan concurrent'. Die zal dus wel naar PSV gaan.
• Feyenoord verkoopt Kalou niet aan concurrent, Sparta zoekt verder.
• Kalou niet naar concurrent. Waarom Acuńa dan wel?
en dan vandaag nog :
• Heerenveen, FC Twente, FC Utrecht, Roda JC, Vitesse en RKC hebben geen hoop meer op Kalou. Feyenoord verkoopt hem immers niet aan een concurrent.
![]()
Wat de fuck?quote:SALOMON KALOU: ‘MIJN HART LIGT BIJ FEYENOORD’
Terwijl Nederland in rep en roer was over een mogelijke transfer van Salomon Kalou, genoot de aanvaller in Ivoorkust van een welverdiende vakantie. Onwetend van het geruchtencircuit dat op volle toeren draaide. De revelatie van vorig seizoen was dan ook verrast toen hij vrijdagochtend na aankomst op Schiphol de ochtendkranten inzag. ‘Ik heb met niemand gesproken. Bizar dat ik dan uitspraken van mezelf teruglees.’
Salomon Kalou is niet makkelijk van de wijs te brengen. De Feyenoorder maakte een stormachtige ontwikkeling door, scoorde liefst 20 goals, werd het middelpunt van een politieke discussie en zag zijn naam nu in alle kranten terug als doelwit van PSV. Maar de Feyenoorder raakt er niet door van de kook. ‘Er is helemaal geen verhaal. Ik was op vakantie in Abidjan, was weg van het nieuws en weet niet wat er hier gebeurd is. Wat ik altijd gezegd heb, geldt nog steeds: ik heb nog twee jaar contract bij Feyenoord en zo lang Feyenoord niet besluit mij te transfereren blijf ik Feyenoorder. Dat er uitspraken van mij in de kranten staan, vind ik bizar. Ik heb geen enkel interview gedaan sinds ik een maand geleden op vakantie ben gegaan. Ik ben vanmorgen om vijf uur teruggekomen, dus ik zou niet eens weten hoe dat zou kunnen.’
‘Het gekke is dat ik vorig jaar nog een nobody was, maar nu blijkbaar iedereen het over mij heeft’, aldus Kalou. ‘Maar ik ben niet blij met deze publiciteit. Als ik ooit weg ga hier, dan moet dat door de voordeur zijn, niet geforceerd.’
Over zijn directe toekomst is Kalou helder. ‘Als Feyenoord mij wil houden, dan blijf ik. In ieder geval tot 2007. Contractverlenging? Daar gaan we over praten. In het voetbal is niets uitgesloten. En als we met Feyenoord Champions League halen, is het wellicht heel interessant om nog langer te blijven. Eén ding: zolang ik speler van Feyenoord ben, zal ik altijd het allerbeste van mezelf geven. Fans steunen me en ik mag hen niet teleurstellen. Zolang ik Feyenoorder ben, concentreer ik me honderd procent op mijn prestaties hier. Deze hele geschiedenis zal me dan ook niet beďnvloeden. Die garantie geef ik de supporters bij deze. Mijn hart ligt bij Feyenoord.’
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ze mogen echt blij zijn als ze van AZ de strijd winnen om een voetballertje als Greene.
Ben benieuwd hoe hij morgen op de training wordt ontvangen...quote:
Beasley en Castelen...dat wordt een jaar vol ergernissenquote:Kuyt: Beasley mooi alternatief
Dirk Kuyt meldt zich morgen in de Kuip om te beginnen aan zijn derde seizoen bij Feyenoord.
[ www.ad.nl ]
,,Ik ben er gewoon bij op de eerste training, officiële interesse van andere clubs is er niet'', stelt de topscorer.
Kuyt vermoedt, net als de Feyenoord-leiding, dat ook de komende tijd geen club een bedrag tussen de 15 en 18 miljoen euro voor hem vrijmaakt.
,,Er zijn wat clubs die geďnformeerd hebben, maar niet concreet. De afgelopen weken heb ik een aantal keren met onze nieuwe trainer Erwin Koeman gesproken. Die laat telkens weten dat hij me heel graag houdt. Ik heb zelf ook nog steeds de intentie om alleen weg te gaan als één van mijn droomclubs zich meldt.''
Kuyt is in de zomerpauze opnieuw teleurgesteld geraakt in zijn huidige werkgever. De Katwijker kreeg met het afketsen van de transfer van Timmy Simons (wel naar PSV) een bevestiging van de status van Feyenoord. ,,Er is hier gewoon weinig mogelijk. Een type-Simons, een speler voor de balans, hebben we hard nodig, maar Feyenoord kan hem ondanks een flinke inspanning niet halen. Over de titel moeten we het voorlopig niet hebben. Het elftal zoals dat er nu staat strijdt om de derde plaats. Dat het gat met de top-2 alleen maar groter lijkt geworden, knaagt aan mij. Maar nogmaals, ik loop niet zo maar weg.''
Kuyt was al voor het einde van het seizoen op de hoogte van de ambities van twee andere blikvangers, Bart Goor en Salomon Kalou. ,,Op zijn leeftijd en met het aanbod dat er ligt, snap ik wel dat Goor naar Anderlecht wil'', zegt Kuyt. ,,Van Kalou hoop ik natuurlijk dat hij op zíjn leeftijd nog even blijft. Zonder hem mis je in één klap 20 doelpunten en je zou bovendien een speler kwijtraken met specifieke kwaliteiten. Maar mocht Kalou toch vertrekken, dan moet Feyenoord de hoofdprijs opstrijken en alsnog een directe versterking halen. Dat moet dan toch lukken, lijkt me. Je kunt het dan niet maken om de plaats van Kalou op te vullen met een talentvolle jeugdspeler.''
Vorige week hoorde Kuyt al dat Kalou op weg zou zijn naar PSV en hij ving toen tevens het gerucht op dat de Amerikaan DaMarcus Beasley vanuit Eindhoven naar de Kuip zou komen. Kuyt: ,,Ik heb behalve met Erwin Koeman met niemand van onze directie contract gehad, dus ik weet niet of dat daadwerkelijk is besproken. Maar met Beasley zou ik kunnen leven. Op ons niveau kan hij een goeie zijn. Met hem en Romeo Castelen heb je de mogelijkheid om met twee echte vleugelspitsen te spelen als je dat wilt.''
Davids gaat zeer waarschijnlijk naar Real, dus die kan je afschrijvenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:18 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij nog net boven niveautje Bogarde, omdat Ajax 'm heel graag wil hebben, maar 'm denk ik simpelweg niet wil betalen, omdat je dan scheefgetrokken salarissen krijgt. Het is gewoon niet gezond als iemand 5 tot 10 keer zoveel dan een andere speler verdient.
Als je ze maar geen dikke vinger toewenst, want dan wordt het topic geslotenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:39 schreef Staanplaats het volgende:
Wordt trouwens ook moe, van al die zogenaamde voetbalanalisten hiero die telkens denken te moeten komen vertellen dat we geen topclub zijn..
Joh dan zijn we dat toch lekker niet volgens jullie, lekker belangrijk.
WIJ ZIJN FEIJENOORD!
Stelletje joden..
u riep?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:39 schreef Staanplaats het volgende:
joden..
Knap staaltje propaganda. Ik citeer uit mijn hoofd:quote:
quote:"Maar je wilt wel naar PSV?"
Kalou: "Ja."
Waar slaat dat op man. Dat Feyenoord minder kampioen is geworden dan PSV/Ajax wil niet zeggen dat het geen concurrenten zijn. Ze staan nog dichterbij Ajax en PSV dan die andere clubjes qua prestraties. En dan hebben we het nog niet eens over het imago, de begroting en achterban...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
![]()
Hoewel het grappig klinkt, dit lijstje, is dat het natuurlijk niet. Het is een serieuze analyse, Zeker als je de afgelopen 25 jaar bekijkt. Elke reëele rationele Feyenoordfan moet toegeven dat PSV en Ajax zoveel meer presteren dan Feyenoord dat ze geen concurrenten meer zijn van Feyenoord.
En gelet op de afgelopen drie seizeoen zijn Heerenveen, FC Twente, FC Utrecht, Roda JC en AZ eerder concurrenten van Feyenoord dan Ajax en/of PSV. Volgend seizoen zal het naar mijn idee niet anders zijn. Wellicht dat Heerenveen dan nog vierde wordt en Feyenoord genoegen moet nemen met plaats 5.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:39 schreef Staanplaats het volgende:
Wordt trouwens ook moe, van al die zogenaamde voetbalanalisten hiero die telkens denken te moeten komen vertellen dat we geen topclub zijn..
Joh dan zijn we dat toch lekker niet volgens jullie, lekker belangrijk.
WIJ ZIJN FEIJENOORD!
Stelletje joden..
Ik quote Kalou:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Knap staaltje propaganda. Ik citeer uit mijn hoofd:
[..]
quote:Kalou: Ik wil nog steeds naar PSV
Vandaag, na terug-komst van zijn vakantie, laat Salomon Kalou zich bijpraten door zaakwaarnemer Jan de Visser.
Salomon Kalou.
Wat is nu precies jouw situatie?
,,Eigenlijk heb ik geen idee. Ik ben vier weken met vakantie in Ivoorkust geweest. Daar had ik weinig contact met Nederland. Van Feyenoord heb ik zelfs niets gehoord. Het enige dat ik weet, is dat we zaterdag weer trainen. Dan meld ik me weer bij Feyenoord. Wat dat betreft, is er dus geen nieuws.''
En PSV dan?
,,Eerlijk gezegd zou ik dat niet weten.''
Weet je van Feyenoords mededeling dat ze jou niet naar PSV laten gaan?
,,Nee, maar dat zal Jan de Visser me wel vertellen.''
Is PSV nu helemaal uitgesloten?
,,Het blijft voetbal. In deze wereld kan alles heel snel veranderen. Ik weet niet wat er gaat gebeuren. Voorlopig richt ik me op de eerste training van zaterdag bij Feyenoord.''
Maar je wilt nog steeds naar PSV?
,,Ja.''
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En gelet op de afgelopen drie seizeoen zijn Heerenveen, FC Twente, FC Utrecht, Roda JC en AZ eerder concurrenten van Feyenoord dan Ajax en/of PSV. Volgend seizoen zal het naar mijn idee niet anders zijn. Wellicht dat Heerenveen dan nog vierde wordt en Feyenoord genoegen moet nemen met plaats 5.
Feyenoord eindigde afgelopen seizoen toch op gepaste afstand van PSV. Ze eindigden zelfs een stuk achter AZ.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:22 schreef Merkie het volgende:
[..]Feyenoord verliest slechts sporadisch van ploegen zoals deze. Feyenoord is iig meer concurrent van PSV dan van een ploeg als Heerenveen of Twente
.
Pcies, die gasten die door hun pappie vanaf hun 4de in hun neuzen-piyama slapen zijn er ook alleen maar voor de winst. Zelfs supporters van de Graafschap hebben nog een betere reden om voor hun club te zijn dan een willekeurige ajacied. Clubliefde. Die heb je bij 020 en PSV vast ook wel, maar oh zon duidelijk groot deel is er puur voor de trendy glorie.quote:
Ik woon in de buurt van Rotterdam, maar toch weet ik het antwoord: het is de mooiste club die er is in Nederland.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:04 schreef Kaap het volgende:
Goeie vraag trouwens, hoe zijn jullie eigenlijk allemaal voor Feyenoord geworden? Muv lui die rond Rotterdam wonen dan, daar wordt het met de paplepel ingegoten. En hoe oud was je?
Jij vindt twee punten 'een stuk'?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:39 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Feyenoord eindigde afgelopen seizoen toch op gepaste afstand van PSV. Ze eindigden zelfs een stuk achter AZ.
quote:bron:einhovensdagblad/www.lunaticnews.net
PSV geeft strijd om Salomon Kalou niet op
Vrijdag 1 juli 2005 - Harry van Raaij had zo’n goede band met zijn mede-voorzitters Jorien van den Herik en Michael van Praag dat zij er gedrieën op toezagen dat PSV, Feyenoord en Ajax de contracten van elkaars spelers zouden respecteren. Sinds Guus Hiddink bij PSV het laatste woord heeft over transferzaken geldt dat gentlemen's agreement niet meer. De technisch directeur is dicht bij een akkoord met Salomon Kalou, de sterspeler van Feyenoord.
Gisteren bracht zijn collega Mark Wotte naar buiten dat Feyenoord over een vertrek van Kalou naar PSV niet wil praten. „De onderhandelingen met PSV zijn stopgezet“, zei hij op de website van de Rotterdamse club. Het heeft er alle schijn van dat Wotte het legioen tot kalmte wil manen, want Hiddink zal de strijd om Kalou niet zomaar opgeven. De speler heeft duidelijk laten weten, en het werd gisteren nog eens bevestigd door zijn zaakwaarnemer Jan de Visser, dat hij zijn contract bij Feyenoord (tot 2007) niet wil verlengen en ernaar streeft om Champions League-voetbal te spelen – bij voorkeur in Nederland. De enige club die hem die zekerheid kan bieden is PSV.
Nu Feyenoord voor de derde opeenvolgende keer deelname aan het miljoenenbal is misgelopen, ziet de club het financiële en sportieve gat met zijn directe concurrenten uit Eindhoven en 'Neerlands grootste poel des verderf' alleen maar groter worden. De verkoop van Kalou kan Feyenoord nu de armslag geven om tekorten uit het recente verleden te dichten. Het is een publiek geheim dat voorzitter Van den Herik graag iets wil terugzien van de vele investeringen die hij de laatste jaren al deed. Kalou is, naast topscorer Dirk Kuijt, de enige speler die een behoorlijk kapitaal vertegenwoordigt.
Naar verluidt heeft PSV zo’n tien miljoen euro over voor de 19-jarige Ivoriaan. De club zou eventueel bereid zijn om Theo Lucius in een deal te betrekken. Een dergelijke investering is voor PSV de laatste jaren ongekend. Hiddink heeft de afgelopen drie seizoenen slechts een kleine elf miljoen uitgetrokken voor liefst twaalf nieuwe spelers. Nu komt daar zo’n zes miljoen bij voor Simons en Väyrynen – een bedrag dat gelijk is aan de inkomsten voor de verkochte Ji-sung Park.
Vanuit Eindhovens gezichtspunt –het kapitaal hoort immers op het veld te staan– is een investering in een toptalent als Kalou logisch en ook verantwoord te noemen. Het bedrag van tien miljoen komt aardig overeen met de inkomsten die de club vorig seizoen haalde uit drie extra ronden (achtste, kwart- en halve finale) Champions League. Kalou belichaamt de CL-premie die PSV verdiende. Bovendien weet PSV zich gesteund door meerdere externe financiers. Zij hebben zich bereid verklaard om geld te stoppen in nieuwe spelers, die de toekomst van PSV op internationaal topniveau helpen waarborgen.
De slagkracht van PSV lijkt weer net zo sterk als voor de komst van Hiddink. Succes is de sterkste magneet binnen de wetten van de professionele voetbalwereld. In de jaren tachtig toonde PSV dat al aan. Destijds lokte de club Gullit, Nielsen, Koeman, Vanenburg en Rijkaard vanuit de Randstad naar Eindhoven en was hij jarenlang onaantastbaar binnen Nederland. Nu ontstaat mogelijk eenzelfde scenario; Hiddink flirtte vorig jaar al met Robin van Persie van Feyenoord en gooide de afgelopen maanden visjes uit naar de Ajacieden Hatem Trabelsi en Rafael van der Vaart.
Dergelijke transfers maken heel wel duidelijk dat de Champions League de verhoudingen binnen Nederland blijvend heeft veranderd. Feyenoord kan al enkele jaren niet meer aanhaken bij PSV en Ajax. De grootmachten worden elk seizoen sterker en een beetje rijker; de rest mag al blij zijn als het zijn beste spelers kan behouden. Hoe groter de kloof, hoe groter ook de voorspelbaarheid van de competitie. Kalou kan daarvoor als nieuwste bewijs dienen
Spreekt de Zeeuw die maar blijft afgeven op feyenoord omdat het zo slecht gaat...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:00 schreef Kaap het volgende:
[..]
Pcies, die gasten die door hun pappie vanaf hun 4de in hun neuzen-piyama slapen zijn er ook alleen maar voor de winst. Zelfs supporters van de Graafschap hebben nog een betere reden om voor hun club te zijn dan een willekeurige ajacied. Clubliefde. Die heb je bij 020 en PSV vast ook wel, maar oh zon duidelijk groot deel is er puur voor de trendy glorie.
Iedereen met clubliefde steunt zijn ploeg in goede en in slechte tijden. Dat kan, met zekerheid, niet gezegd worden van een grote meerderheid uit de arena...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Spreekt de Zeeuw die maar blijft afgeven op feyenoord omdat het zo slecht gaat...
Ik mag toch aannemen dat iedereen die clubliefde kent wilt dat zijn club wint?
Gewoon verlengt gisterenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Iedereen met clubliefde steunt zijn ploeg in goede en in slechte tijden. Dat kan, met zekerheid, niet gezegd worden van een grote meerderheid uit de arena...
Wil overigens niet betekenen dat het in de Kuip niet gebeurd, want ook hier zitten tegenwoordig veels teveel van zulk soort supporters.
Geloof zelfs dat Kaap eergisteren zei zijn lidmaatschap van FSV op te zeggen en geen CC meer te nemen. Dus bij deze heeft Kaap geen recht van spreken.![]()
http://www.vrtnieuws.net/(...)feyenoord/index.htmlquote:"Bart Goor is echt woedend op Feyenoord"
za 02/07/05 - Anderlecht heeft een ultiem bod ingediend bij Feyenoord voor Bart Goor. Maar de Rotterdammers hebben dat weggelachen.
Bart Goor staat nog geen stap dichter bij een terugkeer naar Anderlecht. Feyenoord heeft een verhoogd bod op zijn middenvelder weggelachen, schrijft Het Nieuwsblad.
(foto Belga)
Herman Van Holsbeeck zat vrijdag nog maar eens rond de tafel met zijn collega Marc Wotte. Maar weer werd het niets.
"Dit bod (1,5 miljoen euro) was merkelijk hoger dan het vorige", zegt Goors manager Gino Laureyssen in Het Nieuwsblad.
"Wotte lachte het bedrag weg. Feyenoord houdt voet bij stuk en wil 2,5 miljoen. Bart is woedend op Feyenoord. Maar hij zal zich als prof gedragen en gewoon op de eerste training verschijnen."
Ploegmaats steunen Goor
De ploegmaats van Bart Goor bij Feyenoord gunnen hun ex-kapitein wel een transfer naar Anderlecht. Aanvaller Dirk Kuyt, toch een vedette in Rotterdam windt er geen doekjes om. "Op zijn leeftijd en met dat aanbod begrijp ik perfect dat Goor naar Anderlecht wil."
Ja, lijkt me logisch dat je op dit beleid mag kankeren. En ik geloof dat ik nooit iets gezegd heb dat ik niet wil dat ze winnenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Spreekt de Zeeuw die maar blijft afgeven op feyenoord omdat het zo slecht gaat...
Ik mag toch aannemen dat iedereen die clubliefde kent wilt dat zijn club wint?
who the fok is Orlandoquote:Met een andere Belgische eersteklas-
ser heeft Feyenoord wél een akkoord be-
reikt. Westerlo zal Orlando, een Bra-
ziliaanse spits, voor 1 jaar huren. In
de overeenkomst is ook een optie op een
extra seizoen. In de loop van volgende
week wordt Orlando in het Kuipje ver-
wacht. Dit weekend test Westerlo twee
spitsen. De 23-jarige Braziliaan Rafael
Dasousa Faria en de 22-jarige Kroaat
Ivan Bozic mogen hun talenten tonen.
quote:Rafael Dasousa Faria
Ik heb sowieso nooit gesnapt waarom ze dat contract met één jaar hebben verlengd. Speelt ie zich in de kijker ben je m kwijt. Speelt ie niet, ben je zn salaris kwijt. Of het moet nog een eenzijdige optie tot verlenging bevatten.quote:02-07-2005: Leonardo naar Nac Breda?
[Bron: FR-Fans.nl]
Volgens het Algemeen Dagblad heeft Nac Breda bij Feyenoord geďnformeerd naar Leonardo. De 22-jarige aanvaller kwam het afgelopen seizoen terug van een zware knieblessure, maar wist geen basisplaats te veroveren onder Gullit. Hij kwam niet verder dan een paar invalbeurten. Leonardo zou een overgang naar een club waar hij wel veel aan spelen toe kan komen dan ook zien zitten. Of Nac Leonardo wil huren of kopen is niet bekend.
Leo heeft bij Feyenoord nog een contract tot de zomer van 2006.
Ik denk dat Leonardo een aflopende zaak is, jammer, want hij had een grote kunnen worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:48 schreef Erasmusch het volgende:
Ik heb sowieso nooit gesnapt waarom ze dat contract met één jaar hebben verlengd. Speelt ie zich in de kijker ben je m kwijt. Speelt ie niet, ben je zn salaris kwijt. Of het moet nog een eenzijdige optie tot verlenging bevatten.
quote:RUGNUMMERS SEIZOEN 2005/2006 BEKEND
De rugnummers voor het nieuwe seizoen zijn bekend. In tegenstelling tot vorig jaar zijn er weinig spelers van rugnummers gewisseld. Slechts drie spelers (Tim Vincken, Glenn Loovens en Ivan Bandalovski) kregen ten opzichte van vorig seizoen een ander nummer toebedeeld. Bij de nieuwkomers valt vooral doelman Maikel Aerts op, die meteen rugnummer 1 opeist. Klik op meer voor de volledige lijst.
1. Maikel Aerts
2. Alexander Östlund
3. Karim Saidi
4. André Bahia
5. Pascal Bosschaart
6. Hossam Ghaly
7. Dirk Kuyt
8. Shinji Ono
9. Danko Lazovic
10. Nicky Hofs
11. Bart Goor
14. Sebastián Pardo
15 Patrick Mtiliga
16. Alfred Schreuder
17. Patrick Paauwe
18. Serginho Greene
19. Ali Boussaboun
20. Leonardo
21. Salomon Kalou
22. Gerson Magrăo
23. Ferne Snoyl
24. Edwin de Graaf
25. Cory Gibbs
26. Bruno Basto
27. Timothy Derijck
28. Romeo Castelen
29. Tim Vincken (was nr. 34)
30. Patrick Lodewijks
31. Gianni Zuiverloon
32. Sherif Ekramy
34. Christian Gyan
35. Glenn Loovens (was nr. 18)
36. Ivan Bandalovski (was nr. 29)
Dat heb ik ook. Hoop dat het er nog uit gaat komen, liefst bij onsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:07 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik denk dat Leo gewoon eens een vol seizoen moet spelen, en het vertrouwen daarin moet krijgen van een trainer. NAC is daar een uitstekende club voor. Ik weet het niet, maar ik heb nog altijd vertrouwen in die jongen. Misschien tegen beter weten in.
Goor moet niet zeiken. Hij heeft toch zelf een contract getekend? Moet je ook niet zeiken als Feyenoord je daar aan houdt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:01 schreef BVO het volgende:
[..]
http://www.vrtnieuws.net/(...)feyenoord/index.html
Sowieso, wat wil hij nu weer bij Anderlecht? Als 'ie teleurgesteld is over het niveau en de ambities hier, moet hij daar niet heengaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Goor moet niet zeiken. Hij heeft toch zelf een contract getekend? Moet je ook niet zeiken als Feyenoord je daar aan houdt.
Anderlecht speelt wel mee om het kampioenschap en kan CL spelen (gunstige loting). Dat kan van Feyenoord allemaal niet gezegd worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Sowieso, wat wil hij nu weer bij Anderlecht? Als 'ie teleurgesteld is over het niveau en de ambities hier, moet hij daar niet heengaan.![]()
quote:RUIM VIJFDUIZEND TOESCHOUWERS BIJ EERSTE TRAINING
De eerste training van het seizoen 2005/2006 is massaal bezocht door de Feyenoord-supporters. Ruim vijfduizend enthousiaste fans, waarvan meer dan de helft de training volgde vanaf twee speciaal geplaatste tribunes, gaven de ploeg van de nieuwe trainer Erwin Koeman een warm welkom. Met fakkels en bemoedigende spreekkoren voorzagen de aanwezige fans de eerste oefensessie van een speciaal karakter.
Vanaf vroeg in de ochtend was er al volop bedrijvigheid rondom het trainingsveld naast De Kuip. Niet alleen bij de organisatie, die al op vrijdag met het opbouwen van de tribunes was gestart en ook op zaterdag vanaf zonsopgang in touw was, maar ook bij de vele toegestroomde supporters. Het was voor de fans de eerste kans om de nieuwe ploeg van Erwin Koeman aan het werk te zien en, voor velen minstens zo belangrijk, het nieuwe thuis- en/of uittenue aan te schaffen. Het nieuwe tenue, dat op zaterdag voor het eerst te koop was, vond dan ook gretig aftrek bij de supporters waarvan velen al lang voor de training aanwezig waren.
Klokslag elf uur gaf het Legioen de ploeg van Erwin Koeman een warm welkom, waarbij vooral de nieuwe spelers hun ogen uitkeken bij de massale opkomst van de supporters. Ook voor de fans was het even wennen aan de nieuwe gezichten. Zo maakten Serginho Greene, Ali Boussaboun en Timothy Derijck voor het eerste hun opwachting op het trainingsveld. Nieuwkomer Maikel Aerts trainde vorig seizoen al een aantal maal mee in de periode dat hij nog bij RBC keepte. Alfred Schreuder en Ferne Snoyl keerden na een verhuurperiode aan respectievelijk RKC Waalwijk en FC Den Bosch terug naar De Kuip en werden net als alle anderen luid bejubeld.
Karim Saidi, Tim Vincken en Gianni Zuiverloon ontbraken omdat ze met vakantie zijn. Saidi kwam tot vorige week nog in actie met Tunesië voor de Confederations Cup, terwijl Vincken en Zuiverloon meespeelden bij Oranje onder 20 jaar. Shinji Ono (operatie aan middenvoetsbeentje), Cory Gibbs (knieoperatie), Patrick Mtiliga (heupoperatie) revalideren in eigen land en melden zich later bij Feyenoord. De aan zijn knie geblesseerde Chris Gyan was wel in De Kuip aanwezig, maar niet fit genoeg om mee te trainen.
Een spits. Goede zaak, want Feyenoord heeft een schrijnend tekort aan spitsen.quote:
Dat is Hogendoorn. Van Wegen is naar Omniworld volgens mij.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:11 schreef rotskibo het volgende:
Op die laatste foto die keeper achter Greene, dat is toch van Wegen? Lijkt me geen Ekramy....
all-inclusive he, daat moet je van profiteren. Beetje massa kan geen kwaadquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:09 schreef Suijk het volgende:
Die Ostlund heeft aardig wat gegeten deze vakantie geloof ik.
Geen spectaculaire aankopen. Alleen wat teruggehaalde huurlingen en Greene en Boussabank.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:15 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
all-inclusive he, daat moet je van profiteren. Beetje massa kan geen kwaad![]()
op www.feyenoordtraining.nl staan meer fotos... eik weinig bijzonders.
Dat was een persconferentie van Jorien over Fortis die met Feyenoord rekeningen komt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:15 schreef rotskibo het volgende:
Ben nu wel benieuwd naar die persconferentie van Wotte.
quote:Erwin Koeman heeft volgens Radio Rijnmond aangegeven dat hij komend seizoen geen gebruik wenst te maken van Bruno Basto. De Portugees mag dus naar een andere club. Welke dat wordt is nog niet bekend.
Radio Rijnmond ging ook nog in op de situatie rond Salomon Kalou. In een interview heeft Robert Anker van de radiozender van alles geprobeerd om de Ivoriaan te laten zeggen dat hij bij Feyenoord blijft, maar hij kreeg het er niet uit bij de aanvaller. Anker suggereert hiermee dat een vertrek nog steeds mogelijk kan zijn.
De aangekondigde persconferentie stelt volgens Radio Rijnmond niet veel voor. Het blijkt slechts een uitgebreid welkomstpraatje te zijn. Veel nieuws wordt er dan dus ook niet verwacht.
Hij vraagt erom idd. Niet sjiek, hoe hij zich uitlaat in de pers. En als hij dan nog een vréselijke tijd had gehad bij Feyenoord of zo. Maar meneer verdient tonnen per jaar en speelt in het mooiste stadion van Nederland. En maar mekkeren.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat Goor wordt uitgefloten kan ik wel begrijpen. Enorm triest hoe die gast zich manifesteert de laatste tijd.
quote:KOEMAN: ‘DE HUIDIGE GROEP KRIJGT HET VERTROUWEN’
Iets langer dan een maand na zijn presentatie als nieuwe trainer van Feyenoord hield Erwin Koeman opnieuw een persconferentie. De oefenmeester deed dat samen met technisch directeur Mark Wotte tussen de eerste twee trainingen door. Op zijn eerste officiële werkdag gaf hij aan te genieten van de ambiance én meldde hij dat de huidige spelersgroep het vertrouwen krijgt. ‘Want ik denk dat ze meer kunnen dan ze zelf denken’, aldus Koeman.
Het is niet aannemelijk dat Feyenoord de komende weken veelvuldig actief zal zijn op de transfermarkt. Dat liet Erwin Koeman op zijn eerste werkdag in De Kuip doorschemeren. Feyenoords trainer wil eerst de huidige spelersgroep het vertrouwen geven en pas daarna conclusies trekken. ‘Natuurlijk kijken we om ons heen, maar we zullen alleen iemand halen als we écht overtuigd zijn. Maar eerst geef ik deze groep de kans zich te bewijzen. De komende acht dagen staan er vier oefenwedstrijden op het programma, waarin ik indrukken kan opdoen en conclusies kan trekken. Na de eerste training heb ik van elke speler al een beeld gekregen. Het is aan hun om te strijden voor een plek in de basis. Ik wil eerst zien wat zij kunnen brengen.’
Koeman keek tevreden terug op zijn eerste training bij Feyenoord. ‘Er was een uitbundige sfeer, ook binnen de spelersgroep’, zegt hij. ‘Ik merkte dat de spelers er weer zin in hadden om het veld in te gaan. Ik ben er zelf ook blij om weer op het veld te staan. Een lekker gevoel. En de ambiance was natuurlijk perfect met zoveel mensen.’
De rest van de persconferentie stond vooral in het teken van transfergeruchten, waarbij Wotte en Koeman afwisselend antwoord gaven. Koeman gaf aan dat Bruno Basto mag vertrekken. Op zijn beurt vertelde Wotte dat Glenn Loovens eerst zijn kans krijgt bij Feyenoord. Mocht de Rotterdammer geen aanspraak op speeltijd maken, is een verhuur bespreekbaar. ‘Er zijn een aantal clubs uit Groot-Brittannië geďnteresseerd’, aldus Wotte. Het duo kwam ook nog terug op de situatie van Bart Goor en Salomon Kalou. Wotte: 'Kalou blijft, punt. Bij Bart is het een vervelende situatie, want hij heeft aangegeven te willen vertrekken naar Anderlecht. Zijn vervangingswaarde is echter veel hoger dan het bedrag dat Anderlecht tot dusver heeft geboden. Hij is niet zo makkelijk te vervangen, dus laten we hem niet meteen gaan als hij aangeeft weg te willen. Hij heeft nog een tweejarig contract en als Anderlecht niet biedt wat wij voor ogen hebben, zal hij door de zure appel heen moeten bijten.'
Koeman: 'Ik zit met de situatie in mijn maag, want ook bij mij is hij een hele belangrijke speler, die niet zomaar is te vervangen. Ik heb een aantal weken terug een gesprek met hem gehad, waarin hij aangaf weg te willen. Dat valt niet goed bij het Legioen, wat logisch is. Een aantal mensen heeft hun ongenoegen kenbaar gemaakt bij de training. Tja, het is voor Bart én Feyenoord vervelend en we zullen moeten kijken hoe we dit op gaan lossen.'
Tot slot gaf Koeman aan nog geen aanvoerder te hebben benoemd. Alvorens hij zich naar de lunch spoedde (‘ook ik krijg een boete als ik te laat kom’), zei hij te verwachten de aanvoerdersband uit te delen na het trainingskamp in China, dat halverwege juli gepland staat.
Ik dacht dat ie wou wachten op versterkingen en toen Simons definitief niet kwam, 'nog maar eens ging nadenken over zn toekomst'...quote:Ik heb een aantal weken terug een gesprek met hem gehad, waarin hij aangaf weg te willen.
Nee geweldig om te lezen hoe Kalou zelfs na de eerste training zich nog niet 100% wil commiteren aan de club waar hij de kans gekregen heeft een ster te worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:31 schreef snabbi het volgende:
Geweldig om te lezen hoe mensen iemand kunnen uitkotsen, daarna weer poeslief zijn en daarna weer beginnen te kotsen. Als straks kalou een wedstrijd gespeeld heeft zijn ze weer vol lof. Dat gejank voor je geslagen bent pfffff.
Ohja, dat had ik gehoord. Wel gek gezien dat manifest, waarin staat dat de naam Feyenoord nergens anders aan gekoppeld mag worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat was een persconferentie van Jorien over Fortis die met Feyenoord rekeningen komt.
Woerts is nog net 1 dag bij de club, en gelijk ditquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ohja, dat had ik gehoord. Wel gek gezien dat manifest, waarin staat dat de naam Feyenoord nergens anders aan gekoppeld mag worden.
Neequote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:51 schreef fransie102 het volgende:
Er zou toch een speler gepresenteerd worden vandaag?
Nah ik weet bijna zeker dat Feyenoord Kuijt houd tot na het WK 2006. Dan verkopen ze hem aan Liverpool of Chelsea voor 15 tot 20 miljoen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:54 schreef Suijk het volgende:
Kuyt net op de radio dat 'ie het nog altijd naar zijn zin heeft bij feyenoord maar hij wil wel voor een prijs gaan dit seizoen en alleen voor een echte topclub in het buitenland zou 'ie nu nog weggaan.
Ook geen zekerheid dus.
Niveautje bij de 1e trainingquote:"Kankermongool kanker op debiele kankerlul weg naar Belgie mongool!"
Hmm en waarom zou dat niet kunnen dan? Geld zat.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:01 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Idd Kuyt naar Chelsea is de grootste grap die ik ooit heb gehoord.
Omdat Chelsea liever gaat voor spelers als Adriano, Gilardino of Shevchenko.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:43 schreef Kaap het volgende:
[..]
Hmm en waarom zou dat niet kunnen dan? Geld zat.
Was al eerder bekend.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Woerts is nog net 1 dag bij de club, en gelijk dit![]()
quote:03-07-2005: Anderlecht boos: Transfer Derijck nog niet rond
[Bron: FR-Fans.nl]
Anderlecht heeft via de Belgische krant Het Laatste Nieuws laten weten dat het geen toestemming aan Timothy Derijck gegeven heeft om mee te trainen met Feyenoord. Derijck was gisteren present tijdens de eerste training, maar volgens de Belgen is de transfer nog helemaal niet rond. Anderlecht zal nu juridische stappen ondernemen tegen Feyenoord.
,,Wat Derijck en Feyenoord doen, kan niet'', zegt Anderlecht-manager Herman Van Holsbeeck. ,,We gaven hiervoor geen toestemming. We probeerden deze zaak in der minne te regelen. Nu liggen de kaarten anders. Anderlecht zal alles doen wat binnen zijn juridische macht ligt om zijn belangen te verdedigen. Desnoods maken we er een zaak voor de Fifa van.''
Bart Goor
Het Laatste Nieuws meldt verder dat Bart Goor na gisteren (hij werd uitgefloten en moest onder begeleiding het trainingsveld verlaten) behoorlijk aangeslagen is. ,,De moed is hem in de schoenen gezakt,'' aldus zijn zaakwaarnemer Gino Laureyssen.
quote:'Ekramy naar Excelsior, Hogedoorn 3e keeper'
Tv Rijnmond meldde gisteravond dat Sherif Ekramy, die aanvankelijk als derde keeper naar Feyenoord werd gehaald, zichzelf mag gaan bewijzen bij Excelsior. Blijkbaar zit de technische staf het nog niet helemaal zitten in de Egyptenaar. Jesper Hogedoorn was gister ochtend op de eerste training aanwezig als derde keeper in de selectie van Feyenoord, achter Maikel Aerts en Patrick Lodewijks.
De jonge Hogedoorn maakte twee seizoenen geleden (eind 2002) al zijn debuut voor Feyenoord in een uitduel tegen Sc Heerenveen, toen de eerste vijf (!) keepers van het team van Bert van Marwijk geblesseerd waren.
Anderlecht is een arrogante kloteclub, simpelquote:Op zondag 3 juli 2005 14:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom Anderlecht een kutclub? Is het teveel gevraagd voor Feyenoord om de zaakjes omtrent Derijck gewoon goed te regelen?
Logisch idd,net zoals Feyenoord die spelers van andere clubs laat meetrainen?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:27 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Anderlecht is een arrogante kloteclub, simpel
Arrogante kloteclub of niet. Feyenoord moet die transferzaken gewoon goed regelen en geen spelers mee laten trainen terwijl nog niet alles is geregeld. Dan krijg je gewoon problemen.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:27 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Anderlecht is een arrogante kloteclub, simpel
Dat denk ik ook,het zou kinderachtig zijn maar wel begrijpelijk vanuit hun oogpuntquote:Op zondag 3 juli 2005 14:29 schreef F1Bas het volgende:
Die doen die speler gewoon niet weg tot ze Goor hebben.
Hij kan het op positieverbetering gooien maar Feyenoord zal ten alle tijden een opleidingsvergoeding moeten betalen denk ikquote:Op zondag 3 juli 2005 14:40 schreef methodmich het volgende:
Ach, Derijck kan zichzelf vrijkopen en bij de FIFA is Anderlecht kansloos, denk ik.
Dan moet hij zichzelf wel vrijkopen en dat is niet gebeurd.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:40 schreef methodmich het volgende:
Ach, Derijck kan zichzelf vrijkopen en bij de FIFA is Anderlecht kansloos, denk ik.
FC Porto hoefde PSV niks te betalen... Al was dat iets anders.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij kan het op positieverbetering gooien maar Feyenoord zal ten alle tijden een opleidingsvergoeding moeten betalen denk ik
Qua salaris misschien.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is Feyenoord een positieverbetering ten opzichte van Anderlecht?
wel als ie bij Feyenoord in de A-selectie beland,bij Anderlecht is het toch een jeugdspeler?quote:Op zondag 3 juli 2005 15:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mij lijkt zo niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alleen speelt hij bij de jeugd ipv her eerste van Anderlecht. Hij heeft daar nog sterke concurrentie ook en ziet dus in Feyenoord een betere toekomst.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mij lijkt zo niet.
Anderlecht kan ook nog eens de CL in
Ow ik dacht eerste elftal.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:35 schreef Kaap het volgende:
[..]
Alleen speelt hij bij de jeugd ipv her eerste van Anderlecht. Hij heeft daar nog sterke concurrentie ook en ziet dus in Feyenoord een betere toekomst.
Ben jij soms aanhanger van het belgische 020?quote:Op zondag 3 juli 2005 15:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alsof hij bij Feyenoord in het 1e komt. Hij is daar 1 van de 95 contractspelers. Jeugdspelers krijgen bij Feyenoord ook lekker veel kansen. Maar goed, het is zijn eigen keuze. Ik wens hem veel succes.
Hij vindt het gewoon leuk om ff te bashen en te trollen. Laat hemquote:Op zondag 3 juli 2005 15:57 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ben jij soms aanhanger van het belgische 020?
weinig bashen/trollen aan in deze volgens mij.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij vindt het gewoon leuk om ff te bashen en te trollen. Laat hem![]()
Nee. Waar haal je dat vandaan?quote:Op zondag 3 juli 2005 15:57 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ben jij soms aanhanger van het belgische 020?
quote:Op zondag 3 juli 2005 16:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
weinig bashen/trollen aan in deze volgens mij.
Het is toch algemeen bekend dat jeugdspelers bij Feyenoord bijna geen kansen krijgen?
quote:Op zondag 3 juli 2005 15:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geld zal wel de voornaamste drijfveer zijn inderdaad. Als jeugdspeler kan je echt beter bij Anderlecht blijven namelijk als je de keuze hebt tussen Feyenoord en Anderlecht.
quote:Op zondag 3 juli 2005 15:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Onder andere van dit soort uitspraken. En de laatste jaren zijn er inderdaad weinig jeugdspelers doorgebroken, maar er zitten nu dus iig 5 6 "jeugd"spelers bij de selectie:quote:Op zondag 3 juli 2005 15:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alsof hij bij Feyenoord in het 1e komt. Hij is daar 1 van de 95 contractspelers..
Die zie ik iig niet als trollsquote:Op zondag 3 juli 2005 16:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Onder andere van dit soort uitspraken. En de laatste jaren zijn er inderdaad weinig jeugdspelers
Neem hem maar terug danquote:Als z'n clubje niet psv is, zoals z'n avatar wel deels doet vermoeden, neem ik m'n laatste zin terug.
Leuk dat ze erbij zitten maar het gaat erom hoeveel speeltijd ze krijgen en dat was vorig seizoen niet veel.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:10 schreef Tomasso het volgende:
Onder andere van dit soort uitspraken. En de laatste jaren zijn er inderdaad weinig jeugdspelers doorgebroken, maar er zitten nu dus iig 5 6 "jeugd"spelers bij de selectie:
Vincken,
Zuiverloon,
Snoyl,
Derijck,
Hogedoorn,
en als het goed is De Guzman. Bij z'n clubje psv breekt er 1 door in de 20 jaar, dus hij heeft volgens mij weinig recht van spreken dan...
Als z'n clubje niet psv is, zoals z'n avatar wel deels doet vermoeden, neem ik m'n laatste zin terug.
Dat kwam mede door een koopzieke trainer die maar spelers bleef halen en die spelers de voorkeur gaf. Nu moet Koeman wel gebruik maken van de jeugd, aangezien er waarschijnlijk geen nieuwe namen meer bijkomen...quote:Op zondag 3 juli 2005 16:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Leuk dat ze erbij zitten maar het gaat erom hoeveel speeltijd ze krijgen en dat was vorig seizoen niet veel.
Wie zegt dat er bodyguards aan te pas kwamen? Ik heb dat nergens gelezen, alleen hier heel ff waar het bericht kwam uit België, waar ze graag dingen opblazen...quote:Op zondag 3 juli 2005 16:39 schreef fransie102 het volgende:
De supporters gingen veels te ver bij GoorIemand uitfluiten kan nog, maar als hij door bodyguards naar de kleedkamer moet worden gebracht en bespuugd wordt dan zijn ze veels te ver gegaan.
Bedankt stel idioten, nu zal Feyenoord nóg aantrekkelijker worden voor goede spelers
Stond inderdaad op Belgische teletekst. Maar dan nog, ga liever spelers uitfluiten die wekelijks kut spelen.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wie zegt dat er bodyguards aan te pas kwamen? Ik heb dat nergens gelezen, alleen hier heel ff waar het bericht kwam uit België, waar ze graag dingen opblazen...
Goor speelt ook niet altijd al te best... En nee, dit is geen gemakkelijk achteraf gelul, dit vond ik toen ook al...quote:Op zondag 3 juli 2005 16:42 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Stond inderdaad op Belgische teletekst. Maar dan nog, ga liever spelers uitfluiten die wekelijks kut spelen.
Na Kuyt onze beste spelerquote:Op zondag 3 juli 2005 16:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Goor speelt ook niet altijd al te best... En nee, dit is geen gemakkelijk achteraf gelul, dit vond ik toen ook al...
Na Kuijt onze beste speler? Nee, zo zou ik hem toch niet willen noemen. Maar dat is mijn meningquote:Op zondag 3 juli 2005 16:47 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Na Kuyt onze beste speler(Daarna Kalou, want die heeft ook een flinke dip gehad)
Ach gossie, is Goor z'n tere zieltje gekrenkt? Heb het echt helemaal gehad met die gozer, 1.5 miljoen cashen en opzouten.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:39 schreef fransie102 het volgende:
De supporters gingen veels te ver bij GoorIemand uitfluiten kan nog, maar als hij door bodyguards naar de kleedkamer moet worden gebracht en bespuugd wordt dan zijn ze veels te ver gegaan.
Bedankt stel idioten, nu zal Feyenoord nóg aantrekkelijker worden voor goede spelers
quote:Op zondag 3 juli 2005 16:54 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ach gossie, is Goor z'n tere zieltje gekrenkt? Heb het echt helemaal gehad met die gozer, 1.5 miljoen cashen en opzouten.
Wagelijk figuur zeg.
Hogedoorn is 3e keeper. Dan blijven er 4 over. Zullen we eens bij gaan houden hoeveel speeltijd ze gaan krijgen dit seizoen?quote:Op zondag 3 juli 2005 16:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Onder andere van dit soort uitspraken. En de laatste jaren zijn er inderdaad weinig jeugdspelers doorgebroken, maar er zitten nu dus iig 5 6 "jeugd"spelers bij de selectie:
Vincken,
Zuiverloon,
Snoyl,
Derijck,
Hogedoorn,
en als het goed is De Guzman. Bij z'n clubje psv breekt er 1 door in de 20 jaar, dus hij heeft volgens mij weinig recht van spreken dan...
Als z'n clubje niet psv is, zoals z'n avatar wel deels doet vermoeden, neem ik m'n laatste zin terug.
Het was op TV te zien dat er bodyguards rondom Goor liepen.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wie zegt dat er bodyguards aan te pas kwamen? Ik heb dat nergens gelezen, alleen hier heel ff waar het bericht kwam uit België, waar ze graag dingen opblazen...
Daar ben ik het dan weer mee eens. Met z'n kritiek had ie 100 % gelijk, maar hij had het niet via de pers moeten spelen.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:56 schreef rotskibo het volgende:
Goor is een ondankbare hond, zonder Feyenoord was hij bankie bij Herhta geweest. Als hij nou slim was geweest had hij het nog binnenskamers gehouden zodat de supporters er niks vanaf wisten.
Te ver? Ik mag hopen dat Powel hier zelfs met bodyguards de kleedkamer niet zal halen.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:39 schreef fransie102 het volgende:
Jorien niet in de celquote:MORGEN BELANGRIJKE ZITTING IN FIOD-AFFAIRE
De wrakingskamer van het Gerechtshof in Den Haag behandelt maandagmiddag om 14.00 uur het verzoek van de advocaten van Feyenoord en Jorien Van den Herik - in de al zeven jaar durende FIOD-affaire rond ex-spits Vidmar - om een andere samenstelling van de strafkamer. De raadslieden hebben hierom gevraagd omdat zij emails hebben aangetroffen die erop wijzen dat het OM de samenstelling van de strafkamer onrechtmatig heeft beinvloed.
Mr. Hans Hertoghs: ''Wij hebben bewijzen in handen gekregen dat de advocaat-generaal van het OM vraagt om de benoeming van een rechter die uiteindelijk ook is benoemd. Dat is fundamenteel in strijd met de rechtsorde. Bovendien blijkt uit het emailverkeer dat er vanaf de kant van het Openbaar Ministerie contacten zijn geweest over de in te nemen standpunten. Dat is helemaal uit den boze. Men heeft zich te houden aan scheiding der machten''.
Het OM is de partij die beroep heeft aangetekend tegen de vrijspraak voor Feyenoord en Jorien Van den Herik in 2002. Een wrakingsverzoek op deze gronden is uniek in de geschiedenis van de Nederlandse rechtsspraak.
De insteek van z'n kritiek is gewoon geweest om een breuk te forceren..quote:Op zondag 3 juli 2005 16:59 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan weer mee eens. Met z'n kritiek had ie 100 % gelijk, maar hij had het niet via de pers moeten spelen.
Dit is overigens de zoveelste Belg die met gezeur uit Nederland weggaat, na Buffel en Sonck. Vreemd...
Nee hoor, hij wou pas weg toen bleek dat er geen versterking meer komt.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:08 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
De insteek van z'n kritiek is gewoon geweest om een breuk te forceren..
Spelers mogen best kritiek geven, zelfs via de pers. Maar als je doel daar dan niet mee is om de club naar een hoger niveau te tillen, pleur dan maar lekker op.
Hij wil met Feyenoord prijzen winnen, maar Feyenoord wil dit niet, dus ik kan me voorstellen dat ie nu weg wil.quote:Goor gebruikt de club als deurmat en veegt nou z'n voeten er mee af, voor zulke figuren heb ik geen respect. Lekker belangrijk dat hij dan bodyguards nodig heeft..
Buffel ligt wel wat anders, die werd om een of andere onduidelijke oorzaak opeens gepasseerd, terwijl het wel een goede voetballer is en geen lastige jongen.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:59 schreef fransie102 het volgende:
Dit is overigens de zoveelste Belg die met gezeur uit Nederland weggaat, na Buffel en Sonck. Vreemd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |