Dat ik ooit nog zo'n topic zou openen :')
Laat een mod maar een keer die OP er in zetten, nu is het tijd voor mooie berichten:
In het AD vandaag:
quote:
Kalou: Ik wil nog steeds naar PSV
Vandaag, na terug-komst van zijn vakantie, laat Salomon Kalou zich bijpraten door zaakwaarnemer Jan de Visser.
Salomon Kalou.
Wat is nu precies jouw situatie?
,,Eigenlijk heb ik geen idee. Ik ben vier weken met vakantie in Ivoorkust geweest. Daar had ik weinig contact met Nederland. Van Feyenoord heb ik zelfs niets gehoord. Het enige dat ik weet, is dat we zaterdag weer trainen. Dan meld ik me weer bij Feyenoord. Wat dat betreft, is er dus geen nieuws.''
En PSV dan?
,,Eerlijk gezegd zou ik dat niet weten.''
Weet je van Feyenoords mededeling dat ze jou niet naar PSV laten gaan?
,,Nee, maar dat zal Jan de Visser me wel vertellen.''
Is PSV nu helemaal uitgesloten?
,,Het blijft voetbal. In deze wereld kan alles heel snel veranderen. Ik weet niet wat er gaat gebeuren. Voorlopig richt ik me op de eerste training van zaterdag bij Feyenoord.''
Maar je wilt nog steeds naar PSV?
,,Ja.''
En
quote:
Kuyt: Beasley mooi alternatief
Door Maarten Wijffels
Dirk Kuyt meldt zich morgen in de Kuip om te beginnen aan zijn derde seizoen bij Feyenoord.
,,Ik ben er gewoon bij op de eerste training, officiële interesse van andere clubs is er niet'', stelt de topscorer.
Kuyt vermoedt, net als de Feyenoord-leiding, dat ook de komende tijd geen club een bedrag tussen de 15 en 18 miljoen euro voor hem vrijmaakt.
,,Er zijn wat clubs die geïnformeerd hebben, maar niet concreet. De afgelopen weken heb ik een aantal keren met onze nieuwe trainer Erwin Koeman gesproken. Die laat telkens weten dat hij me heel graag houdt. Ik heb zelf ook nog steeds de intentie om alleen weg te gaan als één van mijn droomclubs zich meldt.''
Kuyt is in de zomerpauze opnieuw teleurgesteld geraakt in zijn huidige werkgever. De Katwijker kreeg met het afketsen van de transfer van Timmy Simons (wel naar PSV) een bevestiging van de status van Feyenoord. ,,Er is hier gewoon weinig mogelijk. Een type-Simons, een speler voor de balans, hebben we hard nodig, maar Feyenoord kan hem ondanks een flinke inspanning niet halen. Over de titel moeten we het voorlopig niet hebben. Het elftal zoals dat er nu staat strijdt om de derde plaats. Dat het gat met de top-2 alleen maar groter lijkt geworden, knaagt aan mij. Maar nogmaals, ik loop niet zo maar weg.''
Kuyt was al voor het einde van het seizoen op de hoogte van de ambities van twee andere blikvangers, Bart Goor en Salomon Kalou. ,,Op zijn leeftijd en met het aanbod dat er ligt, snap ik wel dat Goor naar Anderlecht wil'', zegt Kuyt. ,,Van Kalou hoop ik natuurlijk dat hij op zíjn leeftijd nog even blijft. Zonder hem mis je in één klap 20 doelpunten en je zou bovendien een speler kwijtraken met specifieke kwaliteiten. Maar mocht Kalou toch vertrekken, dan moet Feyenoord de hoofdprijs opstrijken en alsnog een directe versterking halen. Dat moet dan toch lukken, lijkt me. Je kunt het dan niet maken om de plaats van Kalou op te vullen met een talentvolle jeugdspeler.''
Vorige week hoorde Kuyt al dat Kalou op weg zou zijn naar PSV en hij ving toen tevens het gerucht op dat de Amerikaan DaMarcus Beasley vanuit Eindhoven naar de Kuip zou komen. Kuyt: ,,Ik heb behalve met Erwin Koeman met niemand van onze directie contract gehad, dus ik weet niet of dat daadwerkelijk is besproken. Maar met Beasley zou ik kunnen leven. Op ons niveau kan hij een goeie zijn. Met hem en Romeo Castelen heb je de mogelijkheid om met twee echte vleugelspitsen te spelen als je dat wilt.''
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.