quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:29 schreef Dromenvanger het volgende:[..]
Over Jezus. Het was misschien een goede man, maar echt veel krachten had hij ook alweer niet. En hij groeide op in arme tijden dus er was niet veel te doen. Nu internet er is is er veel meer mogelijk en ga zo door. En dan is Jezus niet meer nodig, dan doen IT bedrijven het werk.
hij had meer krachten dan jij denkt. hij was een zeer oude ziel. en in de toekomst, die dichter bij is dan men denkt, kunnen wij dat ook allemaal. het meest duidelijk voorbeeld is de lichte vorm van genezing door middel van reiki. dus we zitten op hetzelfde pad, maar we hebben nog een lange weg te gaan. maar zijn taak was meer Liefde te introduceren en de mens zo nieuwe inzichten te verschaffen. en meteen daad bij dat bericht te verschaffen door passief een revolutie te ontketenen van de onderdrukten tegen de roomse leiders. de rest, zoals opstanding, was gewoon een fabel. ze zagen hoogstwaarschijnlijk zijn astrale vorm/geest ronddwalen en niet hem zelf
het christendom staat er compleet los van. en nee, ik ben alleen op papier christelijk. heb het niet zo op geloven en al helemaal niet op de meeste volgelingen er van.
dromen over de toekoms, niet in de zin van visioenent. lijkt me leuk, maar ik heb geen dromen of ambities te vervullen op aards vlak. ik weet niet eens wat ik precies wil. ik wil gewoon een baan die vol te houden is en niet als een "burden" voelt op me schouders en me voldoende inkomsten verschaft om de maandelijkse lasten te kunnen betalen en af en toe wat leuks te kunnen doen. de rest van me tijd hou ik me bezig met energetische zaken en mijn persoonlijke/spirituele groei.
een wereld zonder beperkingen...het is geweldig. maar probeer eerst maar eens los te komen van de beperkingen die zijn opgelegd door je omgeving en die jij klakkeloos heb aangenomen. bewust of onbewust.
Dromenvanger, ben benieuwd naar wat voor iets jouw probeert neer te halen. zijn dit innerlijke "demonen" of energetische wezens? of je belangrijk bent lijkt me sterk, je bent namelijk niet de enige die dit soort dingen overkomt. wat me wel opvalt is dat de meeste die ik ken hier mee hebben leren omgaan en zich kunnen beschermen en in controle blijven. ik weet ook enorm veel en kan ook erg veel en er overkomt me ook veel, maar of ik daardoor belangrijk ben...lijkt me stug
voorspellen van uitkomsten...is vrij makkelijk. roep gewoon het eerste dat in je opkomt. bij mij klopt dat wel. bij het laatste grote voetbal toernooi had ik bijna alles goed gegokt op poule A en de finalist na. had er alleen geen geld opgezet. op het werk hadden we poules voor de nederlandse kwalificatie wedstrijden, daar had ik dus altijd alle tussenstanden en eindstanden correct. toen ik zei hoe ik het deed geloofde ze me niet maar ik mocht toch niet meer mee doen. laatste keer dat ik dit deed was in een kroeg in rotterdam "Breakaway". AZ en een portugese club speelde. ik zei dat AZ zou winnen maar niet door zou gaan. de supporters keken me vreemd aan toen ik dat zei omdat het niet logisch was
![]()
maar kijk maar in het nieuws wat er gebeurde. eerlijk gezegd zou ik me er niet goed bij voelen om op deze manier miljoenair te worden door wat nummers goed te gokken. heb het gevoel dat ik dan een ander besteel van zijn prijs.
bleh...net thuis van werk...denk dat ik een dutje ga doen of zo
[ Bericht 1% gewijzigd door Enyalius op 01-07-2005 20:58:12 ]
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)