Ik heb er ooit een topic over geopendquote:Op zondag 3 juli 2005 10:44 schreef Haushofer het volgende:
Wil je de rest van het wetenschappelijke onderzoek ook weggooien? Laat het maar niet in WFL horen
gek is een dun lijntje. heb het idee dat jij er iets te vaak over heen gaat als ik het zo hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 18:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben niet gek, ik doe wat ik voel en denkIk volg mijn intuitie.
Nee, mijn creaties kan ik mee praten. De zon is mijn creatie.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:12 schreef Enyalius het volgende:
[..]
gek is een dun lijntje. heb het idee dat jij er iets te vaak over heen gaat als ik het zo hoor
jij zegt tegen de zon precies hetzelfde wat ik tegen jouw zei. die je de verbinding al?
jawel hoor ik geloof je en het begint en gebeurt allemaal in je hoofd wat je hier schrijft...quote:Op zondag 3 juli 2005 19:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kan 1000 keer zeggen dat ik de schepper ben. Niemand zal me geloven op dit momentIk kan al mijn creaties veranderen.
jazeker, een deeltje god weliswaar maar who gives a fuck...we zijn allemaal god.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:35 schreef Enyalius het volgende:
dus ik ben ook god volgens jouw definitie
NASA is toch opgericht met openbaarheid van alles, behalve als het gaat om buitenaards leven of buitenaardse voorwerpen ? Zulke ontdekkingen zouden een iets te grote impact kunnen hebben.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:30 schreef Haushofer het volgende:
Met de ontdekking van buitenaards leven oid zou de NASA in 1 klap haar inkomsten kunnnen vertienvoudigen. Het lijkt mij niet echt aannemelijk dat ze zoiets in een doofpot zouden steken.
Precies, net als dat je in een winkelcentrum niet om moet roepen dat er een bom ligt, maar ze rustiog voorbreidt door ze op de uitgang te wijzen.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
NASA is toch opgericht met openbaarheid van alles, behalve als het gaat om buitenaards leven of buitenaardse voorwerpen ? Zulke ontdekkingen zouden een iets te grote impact kunnen hebben.
ik niet...ik ben behoorlijk groot... "lang" is misschien het juiste woordquote:Op zondag 3 juli 2005 22:29 schreef BaajGuardian het volgende:
wat zijn we klein.....
Waar, waneer? Hoe was dat? Tell us.quote:
je schrok en zei: Jezus Christusquote:Op maandag 4 juli 2005 08:22 schreef FuifDuif het volgende:
Ik keek in de spiegel vanochtend.
quote:Op maandag 4 juli 2005 08:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
je schrok en zei: Jezus Christus![]()
Sorry..... couldn't resist. *boetvaardige houding*
Ach.... meestal vermijd ik de spiegel zo vroeg op de dag. Zie er dan ook wel uit als Eva, net na de zondevalquote:
Ik heb een spiegel naast mijn bed tegen de muur ( tegeltjes) van ongeveer 90 breed en 2,60 meter hoog....quote:Op maandag 4 juli 2005 08:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach.... meestal vermijd ik de spiegel zo vroeg op de dag. Zie er dan ook wel uit als Eva, net na de zondeval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |