wat zeggen ze dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:08 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen die hun gore hond op straat laten schijten ook altijd...todat ik diezelfde stront door hun brievenbus naar binnen prop.....
Pietverdriet is een zeurpietquote:
First Ik woon daar niet [verrrassend he?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Schiphol lag daar al voordat jij daar ging wonen.
Tis nooit een probleem volgens deze mensen totdat ze zelf met hun 'zooi' geconfronteerd worden!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
wat zeggen ze dan?
snap je archument niet helemaal.
Jajaquote:
Jawel hoor - jij bent degene die steeds zegt: dat is niet het punt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jaja
Lezen en luisteren is niet je sterke punt, niet?
klopt als een bus.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:18 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Tis nooit een probleem volgens deze mensen totdat ze zelf met hun 'zooi' geconfronteerd worden!
Het is mens eigen dat alles kan todat het in je eigen achtertuin komt.....
Aha, maar dit topic gaat over mensen die "zeuren over hondepoep, maar zelf een bouvier hebben."quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:18 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Tis nooit een probleem volgens deze mensen totdat ze zelf met hun 'zooi' geconfronteerd worden!
Het is mens eigen dat alles kan todat het in je eigen achtertuin komt.....
En zolag die honden netje in de berm schijten is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aha, maar dit topic gaat over mensen die "zeuren over hondepoep, maar zelf een bouvier hebben."
Exact, maar dat schijnt dus niet te kunnen in deze kennelijke zwart-wit-wereld.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
En zolag die honden netje in de berm schijten is er niks aan de hand.
Indd want of je hebt een hond en deze schijt vooral op de stoep bij de buren of je hebt geen hondquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Exact, maar dat schijnt dus niet te kunnen in deze kennelijke zwart-wit-wereld.
Ik heb geen bouvier, maar een petit basset griffon vendéen. En ja, ook ik klaag over hondenpoep.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aha, maar dit topic gaat over mensen die "zeuren over hondepoep, maar zelf een bouvier hebben."
jahh, goed punt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:28 schreef SolidArt het volgende:
Schiphol uitbereiden lijkt me goed voor de economie.
Echter betekend dit ook meer criminaliteit.
Zolang drugshandel illegaal is...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:29 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
jahh, goed punt.
Meer criminaliteit omdat schiphol groter wordt, leg eens uit?
owhjah, indd schiphol mag niet uitbreiden omdat er dan meer criminaliteit komtquote:
IPV het topic vol te baggeren, verwijder liever het offtopic gezeurquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb geen bouvier, maar een petit basset griffon vendéen. En ja, ook ik klaag over hondenpoep.
V.
Ik ben een voorstander voor uitbereiding in ieder geval.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
owhjah, indd schiphol mag niet uitbreiden omdat er dan meer criminaliteit komt
dan vind ik het milieu toch wel een beter argument.
Masochistquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
IPV het topic vol te baggeren, verwijder liever het offtopic gezeur
Wat noem jij bewust met het milieu omgaan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een flauwekul, er zijn zoveel mensen die heel bewust met het milieu omgaan.
Ik vind dat nog altijd beter als iemand die een baggertopic open, hierin probeert serieus te discuseren en als titel milieu huilies heeft.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:34 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
[..]
Wat noem jij bewust met het milieu omgaan?
Mensen hebben vaak geeneens een idee ervan wat nu de meeste vervuiling veroorzaakt, en komen allemaal met van die huis-tuin-en-keuken-bespaarseltjes die in realiteit gewoon geen zak uitmaken voor het milieu.
Ze denken allemaal dat ze zo milieubewust zijn maar irl vervuilen ze nog net zo goed.
Het is net als al die goede doelen imo. meer om hun eigen een plezier te doen dan dat et de wereld nu zoveel verbetert.
Dat is dus het hele probleem, iedereen moet maar maximaal uitstoten wat hij/zij vindt dat voldoende is. De gulden middenweg ligt altijd wel heel dicht bij het eigen standpunt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat punt hebben we in dit topic al eens gezien.
Het is belangrijk dat iedereen er zich van bewust is dat hij/zij milieuvervuilend bezig is en denkt wat ze zelf kunnen doen om het te verbeteren.
Tuurlijk als je zonder auto en vliegtuig kunt/wilt leven is dat perfect maar je hoeft heus niet alles ervoor te laten vind ik. Gewoon er even over nadenken en die kraan niet laten lopen tijdens het tandenpoetsen, je auto niet onnodig stationair laten lopen, niet onbenullig veel gas geven in je auto etc.
Dat ben ik met je eens, maar pietverdriet gaat dan meteen weer lopen klagen over milieu huilies terwijl juist deze mensen ons erop proberen te attenderen dat we een beetje op moeten letten met wat we doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:49 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
[..]
Dat is dus het hele probleem, iedereen moet maar maximaal uitstoten wat hij/zij vindt dat voldoende is. De gulden middenweg ligt altijd wel heel dicht bij het eigen standpunt.
Toch heeft hij wel gelijk over het hypocriete element van milieu-fanaten die alleen preken en er vervolgens niet naar handelen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik vind dat nog altijd beter als iemand die een baggertopic open, hierin probeert serieus te discuseren en als titel milieu huilies heeft.
het feit dat je bewust bent van je vervuiling is al heel wat vind ik.
Nee, ik heb het over mensen die gillen over dat het zo erg is dat schiphol groter wordt maar regelmatig vliegen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar pietverdriet gaat dan meteen weer lopen klagen over milieu huilies terwijl juist deze mensen ons erop proberen te attenderen dat we een beetje op moeten letten met wat we doen.
Dan geld dat voor iedereen die tegen iets is of een bepaalt standpunt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:59 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
[..]
Toch heeft hij wel gelijk over het hypocriete element van milieu-fanaten die alleen preken en er vervolgens niet naar handelen.
Dit geldt overigens niet alleen voor het milieu maar voor alles, zoals Sapientiea al gezegd heeft en dus ook voor het geconfronteerd worden met het preken en handleen van bepaalde personen.
En dat attenderen erop is dus hypocriet als je er zelf niet naar handelt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar pietverdriet gaat dan meteen weer lopen klagen over milieu huilies terwijl juist deze mensen ons erop proberen te attenderen dat we een beetje op moeten letten met wat we doen.
En dat heet hypocrisiequote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dan geld dat voor iedereen die tegen iets is of een bepaalt standpunt.
En wat is daar precies mis mee? Schiphol is groot genoeg zoals ie nu is. Groter worden heeft echt totaal geen zin voor de economie.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over mensen die gillen over dat het zo erg is dat schiphol groter wordt maar regelmatig vliegen.
De groeiprojecties zien er echter anders uitquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:05 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En wat is daar precies mis mee? Schiphol is groot genoeg zoals ie nu is. Groter worden heeft echt totaal geen zin voor de economie.
Bel een willekeurig bedrijf maar op en vraag eens of je te lang in de wachtrij moet staan bij schiphol om vracht te vervoeren.
Dacht t niet.
Ohja, euhhhhhh
Maar je denkt toch niet dat midden in een dicht bevolkt gebied de beste plek is voor een lcuhthaven die draait op overslag van vracht en passagiers. Zo gek bestemmingsvluchten zijn er niet op Schipjhol...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De groeiprojecties zien er echter anders uit
Dus als je als 13 jarig jongetje door je moeder gewaarschuwd wordt dat je niet moet gaan roken omdat dat ongezond is terwijl je moeder zelf wel rookt is dat hypocriet?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:02 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
[..]
En dat attenderen erop is dus hypocriet als je er zelf niet naar handelt.
Schiphol lag in de lege polder, zijn mensen omheen gaan wonen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar je denkt toch niet dat midden in een dicht bevolkt gebied de beste plek is voor een lcuhthaven die draait op overslag van vracht en passagiers. Zo gek bestemmingsvluchten zijn er niet op Schipjhol...
Ja, dat is hypocriet, en bovendien zijn die huilies mijn moeder niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dus als je als 13 jarig jongetje door je moeder gewaarschuwd wordt dat je niet moet gaan roken omdat dat ongezond is terwijl je moeder zelf wel rookt is dat hypocriet?
jahman, ze gingen allemaal om een vliegveld heen wonen waar de hele dag boeings 747 op en aan vliegen, toen al.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Schiphol lag in de lege polder, zijn mensen omheen gaan wonen.
Klopt maar de echte grote groei is pas vanaf de laatste 15-20 jaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Schiphol lag in de lege polder, zijn mensen omheen gaan wonen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt maar de echte grote groei is pas vanaf de laatste 15-20 jaar.
Mijn moeder zou hebben gezegt, jullie smoesjes zijn goed, maar jullie rapport is zo slecht.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:29 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
jahman, ze gingen allemaal om een vliegveld heen wonen waar de hele dag boeings 747 op en aan vliegen, toen al.
jaja...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[..]
Mijn moeder zou hebben gezegt, jullie smoesjes zijn goed, maar jullie rapport is zo slecht.
Heel praktisch.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
jaja...
Nogmaals de vraag is de huidige locatie van Schiphol een praktische? Zeker als het aantal vliegbewegingen moet verdubbelen?
jah, dat is voor iedereen praktisch, lekker vanuit hengelo naar rotterdam rijden als je in rotterdam werkt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heel praktisch.
Als je rust wilt ga je toch in de achterhoek wonen?
Net alsof dat zo ver is.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
jah, dat is voor iedereen praktisch, lekker vanuit hengelo naar rotterdam rijden als je in rotterdam werkt.
Ja, stook de boel maar opquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:37 schreef MrX1982 het volgende:
Mensen rondom Schiphol moeten niet zeiken. Maar ja hoe kan je dat verwachten. Zeiken is immers inherent aan Nederlanders.
Schiphol uitbreiden en mensen die last van het lawaai hebben gaan maar mooi weg (op eigen kosten)
Hengelo is twente. damn, ook een gehucht in de achterhoekquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
jah, dat is voor iedereen praktisch, lekker vanuit hengelo naar rotterdam rijden als je in rotterdam werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |