Een nieuw deel openen
Vorige delen
inlijsten en ophangen!quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:09 schreef Reya het volgende:
Wat een tumultueuze (in negatieve zin) dag
Maar wel mijn VWO-diploma ontvangen
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:09 schreef Reya het volgende:
Wat een tumultueuze (in negatieve zin) dag
Maar wel mijn VWO-diploma ontvangen
geloof je daar dan niet in ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:24 schreef STORMSEEKER het volgende:
Allemachtig, ziet iemand toevallig nu de 'gebedsgenezing' op Ned 1?
Ik dacht eerst dat ze een grapje maakten of zo, maar blijkbaar toch niet.![]()
Ik wist niet dat de EO zich ook aan dit soort wazige praktijken schuldig maakte, ik werd er een beetje onpasselijk van..![]()
Zoals het er heden ten dage voorstaat, nee.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:25 schreef het_fokschaap het volgende:
geloof je daar dan niet in ?
Denk je wel dat vanuit je geloof genezing mogelijk is?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:27 schreef STORMSEEKER het volgende:
[..]
Zoals het er heden ten dage voorstaat, nee.
Geloof kan je mentaal kracht geven waardoor ook je lichaam steun heeft.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:29 schreef Reya het volgende:
Denk je wel dat vanuit je geloof genezing mogelijk is?
Dit heeft echter weinig met God te maken. Mensen die in zichzelf geloven of in wat dan ook, kunnen diezelfde kracht daaraan ontlenen. Die kracht krijgen ze dus van zichzelf en niet van God...quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:33 schreef STORMSEEKER het volgende:
Geloof kan je mentaal kracht geven waardoor ook je lichaam steun heeft.
Zo kunnen ook mensen met een sterke wil/geloof langer leven ondanks ziekte bv. (mensen die 'opgeven' sterven vaak al snel daarna).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |