"quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:40 schreef deshop het volgende:
Gelukkig!! Zowel voor jou als de baby.
De jeugd is de toekomstquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:52 schreef ankepanke het volgende:
ben weer es aant neuzen
idd, die opgezwollen buik is van mijn schijt
haha, stom van me... sluit t topic maar
Men, ga volgende keer eerst naar de wc voordat je in paniek een topic opent. Ga je straks een topic openen met de vraag of je een hersenbloeding hebt omdat je al een jaar af en toe hoofdpijn hebt?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:39 schreef ankepanke het volgende:
sorry mensen, denk dat t loos allarm was.....
moest net echt ontzettend naar de wc... en volgens mij is t nu wel over met die buikpijn... t zal gewoon wel verstopt gezeten hebben....
k moet ook nie zo;n stresskip zijn...
hahahahahahahaquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:39 schreef ankepanke het volgende:
moest net echt ontzettend naar de wc... en volgens mij is t nu wel over met die buikpijn... t zal gewoon wel verstopt gezeten hebben....
Ik neem aan dat zodra je eens een volle blaas hebt ook meteen denkt dat je zwanger bent, en als je last hebt van je keel meteen uitgaat van terminale kanker, en als jij je enkel eens verstuikt dat ie meteen gebroken is?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:39 schreef ankepanke het volgende:
Kijk, dat is dus de reden waarom ik zo gek ben op jou...quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:55 schreef Vieske het volgende:
[..]
Men, ga volgende keer eerst naar de wc voordat je in paniek een topic opent. Ga je straks een topic openen met de vraag of je een hersenbloeding hebt omdat je al een jaar af en toe hoofdpijn hebt?
oh nee... ik ben bijziend....misschien word ik wel blind... weet iemand op een forum daar raad mee?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:59 schreef ankepanke het volgende:
ja.. ik kan ook nieteens autorijden, achteruitparkeren, enzovoorts haha
sterioquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:56 schreef MacVincent het volgende:
[..]
hahahahahahahaIk lach me werkelijk kapot. Typisch het steriotype van een vrouw(meisje) bevestigd...
idd, tactloze lul....quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zodra je eens een volle blaas hebt ook meteen denkt dat je zwanger bent, en als je last hebt van je keel meteen uitgaat van terminale kanker, en als jij je enkel eens verstuikt dat ie meteen gebroken is?
Die hypochrondertjes zijn altijd zo vermakelijk. "Ik heb AIDS!!!"... dag later... "oh nee, het blijkt een griepje te zijn". Denk eer je blaat.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:01 schreef ankepanke het volgende:
met kanker en aids ga je niet spotten
oke, met een zangerschap ook niet, maar daar gaan de meeste mensen ook niet van dood!
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:07 schreef ankepanke het volgende:
mmm, zal ik maar doen ja... damn...
moet dinsdag wel terug voor controle....
ik hoop echt niet dat ik zwanger ben... ik kan/wil het niet houden, das al zeker....
Ooit gehoord van complicaties?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:05 schreef ankepanke het volgende:
je gaat toch niet dood van een zwangerschap????!
Nee, je kind wel, maar ach... niet aan AIDS of kanker of iets anders ergs waar je niet mee mag spotten.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:05 schreef ankepanke het volgende:
je gaat toch niet dood van een zwangerschap????!
ijdele hoopquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:14 schreef Xebrozius het volgende:
Volgens mij heeft ze zelfmoord gepleegd...
[afbeelding].
Je bent ook zo heerlijk meelevendquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:14 schreef Xebrozius het volgende:
Volgens mij heeft ze zelfmoord gepleegd...
[afbeelding].
Ik zou eens goed in de WC kijken als ik jou was..quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:39 schreef ankepanke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |