Om eerlijk te zijn , je bent gewoon hartstikke zwanger , gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:08 schreef ankepanke het volgende:
owja, ik heb al jaren last van mijn darmen.. altijd wazige buikpijn enzo, daarom dach ik dat het weer zoiets was. Tot ik 10 minuten geleden op internet ging neuzen...
sinds ik de mirena heb, kan ik wel weer goed naar de wc (poepen)... dus misschien is t toch een buikpijntje ofzo?
Het lijkt de break-out wel... hoe moeten wij dat nou weten. Zoek een dokter ofzo, dan weet je het zeker.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:00 schreef ankepanke het volgende:
Ik heb al 2 dagen last van mijn darmen. Die rommelen nogal... Ik heb echt een opgeblazen gevoel in mijn buik... Ik heb 4 weken geleden een spiraaltje (mirena) laten plaatsen.... Kan ik zwanger zijn???
Ik las net op een site dat de zwangerschapsverschijnselen de volgende zijn:
- pijnlijke borsten
- borrellende darmen
- misselijkheid
- en nog een paar...
Deze heb ik alle 3 (misselijk maar een heeeeel klein beetje)
Ik kan toch (theoretisch gezien) niet zwanger zijn?...
Nadat de spiraal gezet is heb ik 1,5 week met condoom gevreeen, daarna zonder...
Weten jullie misschien wat t kan zijn?... Ik heb nu ook tentamens, misschien is het gewoon van de zenuwen?..
Hellup me!!!
Dan is er geen probleem meer denk ik... Je neemt je eigen beslissingen en bent verantwoordelijk voor je eigen doen en laten.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:07 schreef ankepanke het volgende:
mmm, zal ik maar doen ja... damn...
moet dinsdag wel terug voor controle....
ik hoop echt niet dat ik zwanger ben... ik kan/wil het niet houden, das al zeker....
Nee, dus vermoord ik mijn kind maar. Leuk ben jij, wel de lusten maar niet de lasten... Bah...egoist!!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:07 schreef ankepanke het volgende:
ik hoop echt niet dat ik zwanger ben... ik kan/wil het niet houden, das al zeker....
sorry hoor, maar ik laat toch niet voor nix een spiraaltje plaatsen?!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:27 schreef deshop het volgende:
[..]
Nee, dus vermoord ik mijn kind maar. Leuk ben jij, wel de lusten maar niet de lasten... Bah...egoist!!!![]()
Dat geeft niks hoor , bij een zwangerschap groeit je buik gewoon.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:27 schreef ankepanke het volgende:
wie zegt dat ik dik ben?!!
Nee, dan liever een tienermoeder die haar leven vergooit om een kansarm kind op de wereld te zetten.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:27 schreef deshop het volgende:
[..]
Nee, dus vermoord ik mijn kind maar. Leuk ben jij, wel de lusten maar niet de lasten... Bah...egoist!!!![]()
Meid, je bent gewoon al jaren zwanger!!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:08 schreef ankepanke het volgende:
owja, ik heb al jaren last van mijn darmen.. altijd wazige buikpijn enzo
Snap ik, maar als het dan misschien fout gaat (wat nogeens zeker is) kan je misschien ook eerst even rustig overwegen of je je eigen plan kan wijzigen zodat het kind gewoon geboren kan worden. Dus niet meteen impulsief lopen roepen dat je het toch niet wilt houden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:28 schreef ankepanke het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ik laat toch niet voor nix een spiraaltje plaatsen?!!
Abortus is your friend.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:32 schreef deshop het volgende:
[..]
Snap ik, maar als het dan misschien fout gaat (wat nogeens zeker is) kan je misschien ook eerst even rustig overwegen of je je eigen plan kan wijzigen zodat het kind gewoon geboren kan worden. Dus niet meteen impulsief lopen roepen dat je het toch niet wilt houden.
Ze had van tevoren ook wel kunnen bedenken dat er nog altijd een kans bestaat dat het mis gaat...quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, dan liever een tienermoeder die haar leven vergooit om een kansarm kind op de wereld te zetten.
Toch wel vreemd dan dat veel vrouwen na de abortus toch niet blij zijn dat het kind weggehaald is en er zeker na langere tijd flink spijt van krijgen... Zo'n goede vriend is het blijkbaar dus niet...quote:
Precies, gewoon weg laten halen, zo een kind kost alleen maar geld en jankt en het stinkt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:34 schreef ankepanke het volgende:
nee dat kan niet, jammer genoeg
ik ben 20!!! veel te jong vind ik zelf
zit midden in een studie...
enzovoorts
Met goede vrienden kan je ruzie hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:34 schreef deshop het volgende:
[..]
Toch wel vreemd dan dat veel vrouwen na de abortus toch niet blij zijn dat het kind weggehaald is en er zeker na langere tijd flink spijt van krijgen... Zo'n goede vriend is het blijkbaar dus niet...
Je kunt ook niet impulsief roepen dat het moord is, en rustig heroverwegen of dat het geval is en of het in beider gevallen moreel juist is het kind geboren te laten worden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:32 schreef deshop het volgende:
Snap ik, maar als het dan misschien fout gaat (wat nogeens zeker is) kan je misschien ook eerst even rustig overwegen of je je eigen plan kan wijzigen zodat het kind gewoon geboren kan worden. Dus niet meteen impulsief lopen roepen dat je het toch niet wilt houden.
Dan wordt je maar huisvrouwquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:34 schreef ankepanke het volgende:
nee dat kan niet, jammer genoeg
ik ben 20!!! veel te jong vind ik zelf
zit midden in een studie...
enzovoorts
Dit is sarcastich bedoeld mag ik hopen???quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:34 schreef Markster het volgende:
[..]
Precies, gewoon weg laten halen, zo een kind kost alleen maar geld en jankt en het stinkt.
Ik ben nooooooooooooit sarcastischquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:36 schreef deshop het volgende:
[..]
Dit is sarcastich bedoeld mag ik hopen???
Tsjonge, jouw ouders zouden zo maar over je denken.![]()
Daar heb je nu helemaal niks aan.quote:
Niet meer origineelquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:38 schreef Moreno het volgende:
Feli! Hoop je op een jongetje of een meisje?
Hoe kun je dat nu al weten dat je het niet wilt houdenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:07 schreef ankepanke het volgende:
mmm, zal ik maar doen ja... damn...
moet dinsdag wel terug voor controle....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |