Ah ok...quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:30 schreef MissBliss het volgende:
Het was een soort zetje in de rug.. daarna heeft ie de hele keuken schoongemaakt
Nee hoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
Hey, zeg, maar... HW en MB... wat lees ik over plankjes en kleding...
Hebben jullie iets te vertellen?
Al is een vaatwasser volgens mij wel wat goedkoper in het onderhoudquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis maar hoe je het bekijkt. afwassen hoef IK niet meer.
Dat zei ik ook tegen hem jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah ok...
En nu wel bijhouden dan he...
Volgens mij is er zat te vertellen...quote:
Is dit een eufemisme?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
Zei zij die ooit eens geprobeerd heeft HW's fluitketel weer schoon te bikken.
Lijstjes nog wel..quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgens mij is er zat te vertellen...
Vertel jij bijvoorbeeld eens... nog sappige details van je date laatst? Moeten de lijstjes nog aangepast worden?
Ja, maar die zijn minder multifunctioneelquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Al is een vaatwasser volgens mij wel wat goedkoper in het onderhoud.
Niemand is hier oldbie he?quote:
tja, wat doe je eraan verder?quote:
Tja, het zegt denk ik veel over mezelfquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
A dirty mind is a joy forever, nietwaar Luus? Iew!
Kijk mijn edit.quote:
Ik had al even gekeken, maar het enige dat ik zo gauw zag waren een heleboelquote:
Maar je houdt wel meer tijd over om de multi-functionaliteit van MB te testen natuurlijkquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn minder multifunctioneel.
Volgens mij is dit topic vol hoorquote:
Hey hallo! Jij ook al hier!quote:
Maar nog niet het langstequote:
Ik doe maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |