abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28404357
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 23:56 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Klopt.

Maar feit is dat die perswoordvoerster van de politie gewoon glashard heeft staan liegen toen gevraagd werd of iemand officieel in staat van beschuldiging was gesteld. Goed bezig.

En was het rechtssysteem daar nou precies hetzelfde als hier in NL???
[..]

Beetje jammer dat we in één adem met die sukkels daar genoemd worden...
Ten eerste, het systeem daar is bijna hetzelfde als hier. Ten tweede, komt dat door onze kolonisatie.

Ten derde, waarom sukkels?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28406585
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:42 schreef Stratos het volgende:

Maar die Amerikaanse reisgenoten konden juist veel meer vertellen over hoe ze was. Was ze dronken toen ze in de auto stapte? Gedroeg ze zich anders die nacht? Wat heeft ze allemaal die dag gezegd over die ontmoeting met Joran? Meisjes praten veel onderling met elkaar en delen zelfs hun intieme geheimen.

Ik vind ook dat de reisgenoten grondig door de politie op Aruba ondervraagd moesten worden. Ik snap uberhaupt niet dat ze allemaal de volgende dag terug gingen naar Alabama en een vermiste achter laat. Waarom bleef eentje of de groepsleider niet achter in het geval?!
Ik vind die reisgenoten en helemaal haar kamergenoten een verhaal apart.
Natalee had een kamer met 3 andere meisjes, om 08:30 werd de hele groep opgehaald om naar het vliegveld te rijden, pas op dat moment in de lobby is ontdekt dat Natalee vermist werd.
Voor je terugvliegt sta je toch (zeker wanneer je met 3 of 4 een kamer deelt) een uurtje van tevoren op om te douchen enzo, ik neem aan ook de kamergenoten van Natalee, maar blijkbaar vonden ze het toen niet nodig om Natalee als vermist te melden, de hele nacht dat ze niet thuis kwam, ondanks dat ze bij 3 vreemden in de auto was gestapt vonden ze blijkbaar ook niet iets om over in te zitten.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_28406661
Als ze in de zee is geflikkerd, wordt ze nooit meer gevonden. Dat weet iedereen. En als ze dus is vermoord, ligt ze hoogstwaarschijnlijk in de zee. Conlusie: een lichaam zul je vrijwel zeker net vinden.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 09:53:18 #84
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_28407630
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:34 schreef heiden6 het volgende:
Als ze in de zee is geflikkerd, wordt ze nooit meer gevonden. Dat weet iedereen. En als ze dus is vermoord, ligt ze hoogstwaarschijnlijk in de zee. Conlusie: een lichaam zul je vrijwel zeker net vinden.
zonder lijk of dna geen zaak voor justitie
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_28407687
er worden zoveel mensen vermist en alleen omdat zij toevallig rijke ouders heeft die de president kennen is het een ramp.. verwend kreng.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 10:25:39 #86
120876 armpitje_
Pron Pron Pron
pi_28407997
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:01 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Erg gezellig daar ja, in augustus ben ik er ongetwijfeld wel een paar keer.

Misschien nog een paar lelijke Amerikaanse sletjes ontvoeren en verkrachten.
stoer man, miereneter

zaterdag 2 juli 2005 @ 10:28:55 #87
16329 Fidelio
Semper fide
pi_28408031
Volgens mij is het zo: Nathalie wordt vermist op een eiland waar zelden een moord of vermissing plaats vindt. Mede daarom is e r zoveel aandacht voor. Eigenlijk zou iedere moord of vermissing zoveel aandacht moeten krijgen, dat verdient ieder kind en iedere ouder. Maar hier in Nederland doen we het ook, wat te denken van Marion van Buuren en Romy die zoveel aandacht kregen, en waarom horen we bijvoorbeeld niets van de zestienjarige Hana Muluneh Dadi (bron vermist) die al sinds mei 2004 wordt vermist.
(op de vermist site staan zoveel vermiste kinderen en jongeren)

Ik hoop echt voor de ouders van Nathalie dat ze iets van haar vinden of weten wat haar lot is. Ze zal waarschijnlijk niet meer leven. Maar als ze weten hoe en wat dan kunnen ze afscheid nemen.

Ik hoop dat Joran nu eens gaat praten, iemand die zo vaak van verhaal wisselt, die heeft iets te verbergen en vader is ook niet helemaal clean. De eerdere sympathie is, sinds de Nova uitzending van woensdag verdwenen, waarin de feiten werden genoemd. Dat vader niet alleen de procedure heeft uitgelegd aan de vrienden van Joran etc. Nee, hier speelt meer.

[ Bericht 3% gewijzigd door Fidelio op 02-07-2005 10:51:08 ]
ACWW=0602-1484-8425 Naam=Frederik Town=chicago
pi_28408337
Denk het niet Fidelio. In Amerika verdwijnen dagelijks een hoop kinderen en jonge meisjes, en die krijgen die aandacht niet.

Het krijgt denk ik vooral deze aandacht omdat ze misschien door een nederlander is vermoord en dat het op nederlands grondgebied is gebeurd waar de nederlandse rechtspraak geldt, een gruwel voor veel Amerikanen.

En haar onschuldige blauwe kijkers en goede familie zullen ook wel meespelen aan dat het meer aandacht krijgt.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 11:09:51 #89
16329 Fidelio
Semper fide
pi_28408636
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 10:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Denk het niet Fidelio. In Amerika verdwijnen dagelijks een hoop kinderen en jonge meisjes, en die krijgen die aandacht niet.

Het krijgt denk ik vooral deze aandacht omdat ze misschien door een nederlander is vermoord en dat het op nederlands grondgebied is gebeurd waar de nederlandse rechtspraak geldt, een gruwel voor veel Amerikanen.

En haar onschuldige blauwe kijkers en goede familie zullen ook wel meespelen aan dat het meer aandacht krijgt.
Ja dat bedoel ik ook. We doen in NL precies hetzelfde, hier verdwijnen ook veel kinderen en jongeren en de een krijgt de aandacht wel en de ander niet. In Amerika is dat ook zo, dus hebben we hierin hetzelfde beleid. Ieder kind verdient deze aandacht in NL, Amerika, waar dan ook ter wereld en wat je afkomst ook is.

Ik denk wel inderdaad net als jou dat Amerikanen het ietwat overdrijven, wat je noemt een gruwel voor Amerikanen. Maar het als je kijkt naar media aandacht dan doen wij precies hetzelfde, het is niet eerlijk verdeeld.

En eigenlijk doen wij er ook aan mee, ik discusseer niet over een onbekend meisje wat vermist wordt in Nl, maar over een Amerikaans meisje op Aruba.
Maar goed ik ben te nieuwsgierig om mij van commentaar te onthouden....
pi_28408762
We zijn nu uiteindelijk allemaal nieuwschierig naar wat er werkelijk is gebeurd met dat meisje.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 11:25:00 #91
16329 Fidelio
Semper fide
pi_28408876
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 11:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
We zijn nu uiteindelijk allemaal nieuwschierig naar wat er werkelijk is gebeurd met dat meisje.
Ja inderdaad!
Maar ik betwijfel of we het te weten zullen komen. Joran heeft sinds 9 juni 2005 nog niet de waarheid verteld. Zou hij dat nog gaan doen? Als verhoorder zou ik de druk wat gaan opvoeren, maar ja misschien doen ze dat ook al. Zoals de officier van justitie al zei: Hij wordt niet met fluwelen handschoenen aangepakt!! Ben benieuwd waar zijn breekpunt ligt.
pi_28408915
quote:

Ook omdat Aruba als veilig eiland wordt beschouwd waar er nauwelijks wordt vermoord. Juist een van de sterkste kanten van de Arubaanse toeristen product. Snachts kun je lopen op het strand of in de stad ect. Op het eiland zijn er dus geen 'no-go areas'.

Twee weken geleden zijn 2 Amerikaanse toeristen vermoord op St. Thomas en dat heeft nauwelijks de Amerikaanse media gehaald. Maar St. Thomas is Amerikaans gebied in de Cariben en het eiland staat bekendt als crimineel. St. Thomas heeft al 22 moorden zover dit jaar op een bevolking vaan 60,000 inwoners. Aruba 2 moorden op een bevolking van 99,000.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 11:45:26 #93
16329 Fidelio
Semper fide
pi_28409187
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 11:26 schreef Stratos het volgende:

[..]

Ook omdat Aruba als veilig eiland wordt beschouwd waar er nauwelijks wordt vermoord. Juist een van de sterkste kanten van de Arubaanse toeristen product. Snachts kun je lopen op het strand of in de stad ect. Op het eiland zijn er dus geen 'no-go areas'.
Ja inderdaad ik denk dat het een combinatie van factoren is. Veilig eiland, waar ouders hun kinderen met een gerust hart kunnen achterlaten, gezien de criminaliteitscijfers. Meisje van rijke ouders, contacten etc.

Ik denk dat als Nathalee Nederlandse ouders zou hebben dan zou de media aandacht in NL wel hetzelfde zijn. Het hangt er denk ik ook van af, wat het publiek aanspreekt, Marion & Romy waren erg "populair" bij het Nederlandse publiek, maar zoveel kinderen/jongeren zoals bijvoorbeeld op de vermist site niet. Terwijl er bij de achterblijvers hartverscheurend verdriet is.
Ik denk dat die scheiding zoals eerder genoemd, wel of geen aandacht voor een vermissing overal ter wereld gebeurt. Terwijl er geen duidelijke reden is om dat te rechtvaardigen.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 12:09:35 #94
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_28409640
quote:

De Nederlandse strafmaat is slap en de Arubanen klooien maar wat aan in deze zaak. Ik kan me goed voorstellen dat de Amerikanen dit liever zelf oplossen.
Hup, aan het werk!
pi_28409732
Het Amerikaanse rechtsysteem is zo oke vind je?

Ben benieuwd hoeveel onschuldigen daar wel niet vastzitten, want daar geldt gewoon de regel dat als men er niet uitkomt er altijd wel een schuldige wordt gevonden.

Of denk je nu werkelijk dat de Amerikanen wel de waarheid uit die Joran kunnen trekken? Of het lichaam wel uit zee op zouden vissen?
  zaterdag 2 juli 2005 @ 12:14:44 #96
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_28409755
Ik zeg niet dat het Amerikaanse rechtssysteem helemaal perfect is, maar de strafmaat is er stukken beter dan in Nederland en de opsporingsmethoden wat beter dan de methoden van de Arubanen.
Hup, aan het werk!
pi_28409927
Zwaardere straffen? Het gaat er denk ik nu om dat men erachter komt wie nu de dader(s) is/zijn en daarna zien we wel wat de straffen zijn.
Hoe frustrerend moet het voor nederlanders wel niet zijn om te zien wat voor straf een nederlander krijgt voor het in bezit hebben van een XTC-pilletje ofzo.
Op die manier kunnen we allemaal wel zo gaan denken. Gelukkig hebben we niet overal hetzelfde rechtsysteem.

En waarom zouden de opsporingsmethode's van de amerikanen beter zijn? De zeebodem is al met sensoren afgezocht, of denk je dat de amerikanen het voor elkaar zouden krijgen de hele oceaanbodem af te zoeken?
  zaterdag 2 juli 2005 @ 12:28:15 #98
16329 Fidelio
Semper fide
pi_28410098
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 12:14 schreef Ciurlizza het volgende:
Ik zeg niet dat het Amerikaanse rechtssysteem helemaal perfect is, maar de strafmaat is er stukken beter dan in Nederland en de opsporingsmethoden wat beter dan de methoden van de Arubanen.
Ik denk dat de Arubanen hun beste beentje voor zetten als het gaat om oplossen van dit misdrijf. Hier hangt veel van af, ook voor de Arubanen, als er minder Amerikanen komen, heb je ook minder inkomsten van toerisme. Ik denk wel dat de opsporingsmethoden van Amerika beter zijn, met als simpele reden, op Aruba is bijna geen criminaliteit en in Amerika is het niet bij te houden. Misschien is een samenwerking op dit gebied zo gek nog niet. Maar ja of je met zoveel arrogantie kunt samenwerken is maar de vraag.

MIsschien kunnen we wat van die F16 vliegtuigen verwachten, ik ben heel benieuwd hoe ze dat gaan doen. En iets vinden, al lijkt me dat sterk zoals eerder gezegd in dit forum in zee blijft niets van Nathalee over.
pi_28410163
De Arubanen doen hun best, maar de criminaliteit is daar niet zo hoog. Er gebeurt nauwelijks wat op dat eiland, dus veel ervaring hebben ze niet met dit soort zaken. Dat merk je ook wel. Het huis van Van Der Sloot werd pas na 2 weken onderzocht, er wordt voortdurend vanalles geroepen in de media... De Amerikanen en ook de Nederlanders hebben meer ervaring op dit gebied, logisch dat van die expertise gebruik wordt gemaakt. De Arubanen kunnen er ook wat van opsteken en dit zien als een soort van stage, kan alleen maar nuttig zijn.

Of er iets van Natalee overblijft dat hangt er vanaf waar ze precies in zee gedumpt is en welke stromingen daar actief zijn.... als ze tegen de rotsen is geklapt dan is er niets meer van over inderdaad.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28410848
quote:
als ze tegen de rotsen is geklapt dan is er niets meer van over inderdaad
En er zitten ook beestjes in zee die honger hebben.
pi_28410925
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 13:05 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En er zitten ook beestjes in zee die honger hebben.
De meeste haaien lusten geen mensenvlees alleen de Hamerhaai, de Tijgerhaai, de Zandhaai, de Mensenhaai en de Blauwe haai. Ze moet wel een eindje van de kust zijn afgedreven om in het territorium van die beesten te komen. Goed, dat afdrijven is goed mogelijk met de stroming daar.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 22:19:57 #102
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_28427143
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 19:13 schreef SlimShady het volgende:

[..]

ze zijn toch verantwoordelijk voor haar?
als het klopt, hebben zij hun werk niet (goed) gedaan.
De begeleiders waren niet verantwoordelijk. Die kids hadden zelf die hele vakantie gepland en de begeleiders gingen alleen maar mee voor als er echt iets mis zou gaan. Dat was ook duidelijk van te voren en de ouders waren daar ook van op de hoogte.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 22:22:14 #103
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_28427208
De ouders hebben daar zelfs een contract voor getekend. De begeleiders valt dus niet te verwijten. Sowieso valt het buiten het bereik van de begeleiders als meisjes stiekem op stap gaan met eilandbewoners.
Hup, aan het werk!
pi_28427414
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 22:19 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

De begeleiders waren niet verantwoordelijk. Die kids hadden zelf die hele vakantie gepland en de begeleiders gingen alleen maar mee voor als er echt iets mis zou gaan. Dat was ook duidelijk van te voren en de ouders waren daar ook van op de hoogte.
zoals je ziet is het echt misgegaan. als de begeleiders niet verantwoordelijk waren/zijn, zijn ze voor niks meegegaan.
nutteloos. dan is zelfs het contract nutteloos.
pi_28427466
De begeleiders zijn meegegaan. Om dingen te regelen, om te helpen als er wat mis zou gaan, om in te checken, dingen te organiseren, etc. Echter, ze waren niet verantwoordelijk als er wat zou gebeuren. Dat is vastgelegd in dat contract.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 22:31:03 #106
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_28427524
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 22:27 schreef SlimShady het volgende:

[..]

zoals je ziet is het echt misgegaan. als de begeleiders niet verantwoordelijk waren/zijn, zijn ze voor niks meegegaan.
nutteloos. dan is zelfs het contract nutteloos.
Een van die begeleiders is toch ook achtergebleven en zij hebben alles zo goed mogelijk proberen te regelen toen de vermissing bekend werd. Zij waren er alleen voor noodgevallen.
pi_28428047
Brrr, je zult maar zulke ouders hebben. Ga je op je achttiende (!) op vakantie met wat vrienden en vriendinnen, worden er mensen meegestuurd, en tekenen die zelfs een contract.

Als je zo opgevoed wordt, is het ook niet raar als je naďef bent op die leeftijd.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 22:59:22 #108
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_28428545
Onzin, in Salou wemelt het ook van de Nederlandse jongeren. Iemand van 18 kan best zonder ouders op vakantie of ga jij tot je 65e met je ouders mee naar Sneek?
Hup, aan het werk!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 23:19:24 #109
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_28429273
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 22:59 schreef Ciurlizza het volgende:
Onzin, in Salou wemelt het ook van de Nederlandse jongeren. Iemand van 18 kan best zonder ouders op vakantie of ga jij tot je 65e met je ouders mee naar Sneek?
Lastig he, lezen
  zaterdag 2 juli 2005 @ 23:37:42 #110
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28429925
dat haaien haar opgevreten hebben is vrij onwaarschijnlijk, want het verteren en opeten van mensenvlees kost een haai meer energie dan het oplevert. Geen haai ter wereld heeft ooit een mens opgegeten (tenzij je dat mechanische ding uit Jaws meetelt). Gebeten wel, opgegeten niet. Haaien zoeken vlees met een hoog vetgehalte (vis, zeeleeuwen, walvissen), omdat ze zelf geen vetten aan kunnen maken.
quote:
De begeleiders waren niet verantwoordelijk. Die kids hadden zelf die hele vakantie gepland en de begeleiders gingen alleen maar mee voor als er echt iets mis zou gaan.
Je spreekt jezelf redelijk tegen. Je zegt dat die begeleiders alleen mee gingen voor als er iets echt mis zou gaan.....hoeveel erger had het moeten worden voor het wel de verantwoordelijkheid van de begeleiders was geweest? Hadden ze haar in de disco moeten verkrachten en vermoorden?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_28429994
De begeleiders waren er niet om 24/7 als bodyguard op te treden. Ze gingen wel mee op vakantie, maar als kinderen dan gaan ontsnappen en stiekem gaan touren over het eiland met eilandbewonertjes... tja...daar zijn de begeleiders niet voor verantwoordelijk, dat is contractueel ook vastgelegd. Wat niet wegneemt, dat begeleiders wel helpen als er wat is en ze daar notie van nemen.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 23:42:29 #112
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28430102
regardless, Natalee verdient een Darwin-award voor haar briljante idee om met drie vreemden in een auto te stappen. Normaal zouden we onze schouders erover ophalen, nu sturen we er F16's op af........
pi_28430133
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De begeleiders waren er niet om 24/7 als bodyguard op te treden. Ze gingen wel mee op vakantie, maar als kinderen dan gaan ontsnappen en stiekem gaan touren over het eiland met eilandbewonertjes... tja...daar zijn de begeleiders niet voor verantwoordelijk, dat is contractueel ook vastgelegd. Wat niet wegneemt, dat begeleiders wel helpen als er wat is en ze daar notie van nemen.
ik begrijp het. zij is op eigen risico vertrokken.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 23:44:25 #114
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_28430177
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:37 schreef SocialDisorder het volgende:

Je spreekt jezelf redelijk tegen. Je zegt dat die begeleiders alleen mee gingen voor als er iets echt mis zou gaan.....hoeveel erger had het moeten worden voor het wel de verantwoordelijkheid van de begeleiders was geweest? Hadden ze haar in de disco moeten verkrachten en vermoorden?
Ik spreek mezelf niet tegen, dit zijn gewoon de feiten.
pi_28430195
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:43 schreef SlimShady het volgende:

[..]

ik begrijp het. zij is op eigen risico vertrokken.
In feite wel, al waren er wel begeleiders bij om zaken te regelen en problemen op te lossen. Echter, die begeleiders kunnen moeilijk 124 van die kids 24/7 in de gaten houden. Een 18-jarige moet toch ook bepaalde verantwoordelijkheden kennen en niet zo maar gaan toeren met 3 hitsige eilandbewoners die willen neuken.
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:42 schreef SocialDisorder het volgende:
regardless, Natalee verdient een Darwin-award voor haar briljante idee om met drie vreemden in een auto te stappen. Normaal zouden we onze schouders erover ophalen, nu sturen we er F16's op af........
Dom idee van Natalee inderdaad. Maar nog geen reden om haar koud te maken natuurlijk.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 23:46:50 #116
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_28430279
Het is helemaal niet zeker dat zij vrijwillig in die auto gestapt is.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 23:47:44 #117
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28430312
ik zeg ook niet dat het een excuus om te doen en laten wat je wil met haar, maar ik zeg alleen dat als Natalee een klein beetje meer had nagedacht, en iets minder had gedronken, ze waarschijnlijk nu gewoon op weg was geweest naar de VS na een onvergetelijke vakantie.
pi_28430329
Is er iemand te veroordelen als er geen lijk is?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28430340
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:46 schreef _Boo_ het volgende:
Het is helemaal niet zeker dat zij vrijwillig in die auto gestapt is.
Naar verluid heeft ze op de achterbank wat geflikflooid met Joran en ze had de afspraak een dag vantevoren gemaakt met die jongens. Ze ging ook uit met die jongens. Als ze onvrijwillig in die bar was, dan waren daar genoeg mensen aan wie ze dat kenbaar kon maken. Als je iemand onvrijwillig bij je hebt, dan neem je diegene ook niet mee naar een bar.

Al moet je de mogelijkheid openhouden idd, al lijkt het mij onwaarschijnlijk.
pi_28430377
ok. ondertussen een recente nieuws artikel.
quote:
Aruba's chief government spokesman said Friday that three young men detained in the disappearance of an Alabama teenager have not been formally charged but could be as soon as Monday.
...
Deepak Kalpoe, 21, and Satish Kalpoe, 18, and van der Sloot were the last ones seen with Holloway the night she disappeared. Four other people _ including van der Sloot's father, Paul, a high-ranking island judicial official _ were detained and released.

The three young men initially told police that after a night of eating, drinking and dancing, they took Holloway to a northern beach before dropping her off at her hotel around 2 a.m. Satish Kalpoe's lawyer has since said his client now claims that he and his brother dropped Holloway and Joran van der Sloot off together at a beach near the Marriott hotel, then went home.
bron: KFMBTV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')