Cindy Extasy of zoeits, toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:16 schreef ranja het volgende:
Newbie weet jij welke dame die regels zingt aan het eind van het nummer?
Geen idee, but I love the accentquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:16 schreef ranja het volgende:
Newbie weet jij welke dame die regels zingt aan het eind van het nummer?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 07:24 schreef cafca het volgende:
Ik weet welke band, de man onder in beeld ken ik ook wel (antwoord bewaar ik dan ook wel voor de volgende keer)
Nee, die was pianist en leidde altijd zijn eigen, naar hemzelf genoemde bands. Weet je wel zeker dat je weet welke band dit is?quote:Maar de zanger / mondharmonicaspeler... was dat Rob Hoeke?
Ja, ik had me ook al bedacht dat piano en mondharmonica spelen niet zo goed samen zouden gaan, (en was ook een andere stad) maar op de 2e foto vond ik hem een beetje op Rob Hoeke lijken, vandaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:28 schreef GLO het volgende:
Goedemorgen allen
[..]
[..]
Nee, die was pianist en leidde altijd zijn eigen, naar hemzelf genoemde bands. Weet je wel zeker dat je weet welke band dit is?
Zou ik die nog ergens van moeten of kunnen kennen of hebben ze die ergens op een straathoek opgepikt?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:21 schreef cafca het volgende:
Cindy Extasy of zoeits, toch?
Volgens mij zong zij exclusief bij Soft Cell.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:34 schreef ranja het volgende:
[..]
Zou ik die nog ergens van moeten of kunnen kennen of hebben ze die ergens op een straathoek opgepikt?
OK, we'll see, tztquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik had me ook al bedacht dat piano en mondharmonica spelen niet zo goed samen zouden gaan, (en was ook een andere stad) maar op de 2e foto vond ik hem een beetje op Rob Hoeke lijken, vandaar.
Ik ken de band, alleen niet zo goed dat ik de leden allemaal ken (op die ene na dan)
met zo'n naam zou je het wel denken, jaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:34 schreef ranja het volgende:
[..]
of hebben ze die ergens op een straathoek opgepikt?
Volgens mij in een of andere stripclubquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:34 schreef ranja het volgende:
[..]
Zou ik die nog ergens van moeten of kunnen kennen of hebben ze die ergens op een straathoek opgepikt?
http://www.absoluteastronomy.com/encyclopedia/S/So/Soft_Cell.htmquote:In 1982, the duo spent most of their time recording and relaxing in New York City, where they met a woman named Cindy Ecstasy. It was Cindy Ecstasy who introduced them to the new club drug of the same name. By their own admission, most of "Non-Stop Ecstatic Dancing" was recorded and mixed under the influence of (A state of being carried away by overwhelming emotion) ecstasy.
ik heb nog eens een reportage over soft cell gezien, waarbij mark vertelde dat ze This Last Night in Sodom helemaal zwaar onder de dope en afwezig hebben opgenomen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij in een of andere stripclub
[..]
http://www.absoluteastronomy.com/encyclopedia/S/So/Soft_Cell.htm
D'r zijn wel meer goede albums zwaar onder de dope ongenomen..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb nog eens een reportage over soft cell gezien, waarbij mark vertelde dat ze This Last Night in Sodom helemaal zwaar onder de dope en afwezig hebben opgenomen.
toch is dat ook een goed album
Kom maar op. Gezocht wordt dus een bolle mondharmonicaspeler die vroeger halflang haar en een hangsnor droeg. En in een bekende Haagse band speelde. Zeg maar welke cafcaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:44 schreef DaisyDuke het volgende:
Mensen, ik ben er voorlopig even vandoor. Parkeer mijn vraag anders maar en ga door met die van GLO.
De man staat anders wel al 40 jaar bekend als de grootste mondharmonicaspeler uit de vaderlandse popgeschiedenis. Maar die 'bepaalde' site is uiteraard de directe aanleiding voor deze vraag.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:07 schreef Berkery het volgende:
Ik heb 'm sort of opgezocht kom 'm net tegen op een bepaalde site maar ik had een wie?-erlebnis
Klopt. De laatste tijd was dat trouwens opnieuw zijn band. In de tussenliggende decennia speelde hij o.a. ook bij Cuby + Blizzards en de Freelance Band. En zijn achternaam verwijst naar zijn bovengeschetste reputatie (zou ranja dit geen weggeefhint vinden, vraag ik mij afquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:09 schreef cafca het volgende:
De band is Livin' Blues...maar verder kom ik niet
k heb zo'n idee dat dit weer een aha-erlebnis gaat worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:14 schreef GLO het volgende:
[..]
Klopt. De laatste tijd was dat trouwens opnieuw zijn band. In de tussenliggende decennia speelde hij o.a. ook bij Cuby + Blizzards en de Freelance Band. En zijn naam verwijst naar zijn bovengeschetste reputatie (zou ranja dit geen weggeefhint vinden, vraag ik mij af).
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:18 schreef cafca het volgende:
[..]
k heb zo'n idee dat dit weer een aha-erlebnis gaat worden.
Ik hoorde trouwens vanmorgen half op de radio dat een ex-lid van Cuby & the Blizzards was overleden, maar kon niet verstaan wie. Iemand dit gehoord?
of was dat toevallig deze man?
Gisterochtend overleden, 55 jaar jong. Ik vond het gezien zijn status wel gepast om bij wijze van ode een vraag over hem te stellen... blijkt-ie nu al vergetenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:11 schreef GLO het volgende:
[..]
De man staat anders wel al 40 jaar bekend als de grootste mondharmonicaspeler uit de vaderlandse popgeschiedenis. Maar die 'bepaalde' site is uiteraard de directe aanleiding voor deze vraag.
ahaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:18 schreef cafca het volgende:
[..]
k heb zo'n idee dat dit weer een aha-erlebnis gaat worden.
Ik hoorde trouwens vanmorgen half op de radio dat een ex-lid van Cuby & the Blizzards was overleden, maar kon niet verstaan wie. Iemand dit gehoord?
of was dat toevallig deze man?
Vergeten niet. Ik heb hem een aantal keer zien optreden, met Harry Muskee.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:27 schreef GLO het volgende:
[..]
Gisterochtend overleden, 55 jaar jong. Ik vond het gezien zijn status wel gepast om bij wijze van ode een vraag over hem te stellen... blijkt-ie nu al vergeten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |