quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Klinkt als het complete ouvre van the Streets
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ahja, Madness en Tracey Ullman. My girl / My Guy
quote:See how they light your way tonight.
See my eyes they are bright tonight.
See my hands reaching out tonight.
Hear my words they are dynamite.
Cindy Extasy of zoeits, toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:16 schreef ranja het volgende:
Newbie weet jij welke dame die regels zingt aan het eind van het nummer?
Geen idee, but I love the accentquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:16 schreef ranja het volgende:
Newbie weet jij welke dame die regels zingt aan het eind van het nummer?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 07:24 schreef cafca het volgende:
Ik weet welke band, de man onder in beeld ken ik ook wel (antwoord bewaar ik dan ook wel voor de volgende keer)
Nee, die was pianist en leidde altijd zijn eigen, naar hemzelf genoemde bands. Weet je wel zeker dat je weet welke band dit is?quote:Maar de zanger / mondharmonicaspeler... was dat Rob Hoeke?
Ja, ik had me ook al bedacht dat piano en mondharmonica spelen niet zo goed samen zouden gaan, (en was ook een andere stad) maar op de 2e foto vond ik hem een beetje op Rob Hoeke lijken, vandaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:28 schreef GLO het volgende:
Goedemorgen allen
[..]
[..]
Nee, die was pianist en leidde altijd zijn eigen, naar hemzelf genoemde bands. Weet je wel zeker dat je weet welke band dit is?
Zou ik die nog ergens van moeten of kunnen kennen of hebben ze die ergens op een straathoek opgepikt?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:21 schreef cafca het volgende:
Cindy Extasy of zoeits, toch?
Volgens mij zong zij exclusief bij Soft Cell.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:34 schreef ranja het volgende:
[..]
Zou ik die nog ergens van moeten of kunnen kennen of hebben ze die ergens op een straathoek opgepikt?
OK, we'll see, tztquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik had me ook al bedacht dat piano en mondharmonica spelen niet zo goed samen zouden gaan, (en was ook een andere stad) maar op de 2e foto vond ik hem een beetje op Rob Hoeke lijken, vandaar.
Ik ken de band, alleen niet zo goed dat ik de leden allemaal ken (op die ene na dan)
met zo'n naam zou je het wel denken, jaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:34 schreef ranja het volgende:
[..]
of hebben ze die ergens op een straathoek opgepikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |