"Kijk daar! Zoenende mannen!"quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:13 schreef woutabest het volgende:
zeggehm wonderer... hoe moeten ze de zoenende mannen in het park/de metro/ whatever dan noemen?
Ik vind het gewoon van kortzichtigheid getuigen om iemand die anoniem sex heeft met een man, meteen als homo te bestempelen. En dit meen ik serieus. Homo zijn is wel wat meer dan waar je je leuter inhangt of door welk geslacht je je laat pijpen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:13 schreef woutabest het volgende:
zeggehm wonderer... hoe moeten ze de zoenende mannen in het park/de metro/ whatever dan noemen?
jij bent de homo en ik niet dus ik zal je maar moeten geloven, maar volgens mij wil een volledig hetero man echt niks seksueels met een andere man hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon van kortzichtigheid getuigen om iemand die anoniem sex heeft met een man, meteen als homo te bestempelen. En dit meen ik serieus. Homo zijn is wel wat meer dan waar je je leuter inhangt of door welk geslacht je je laat pijpen.
Red&Blue pasje ook goed?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:18 schreef DennisMoore het volgende:
Precies. Je moet ook een klantenpasje van de Bijenkorf hebben.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
ey maak eens de opmerking
Goh Kugari-Ken wat heb jij een goede smaak!
Ook niet als over het algemeen wordt aangenomen dat mannen beter pijpen? Sexualiteit is zo divers dat het veel en veel te makkelijk is om iemand die het zo nu en dan met mannen doet, om welke reden dan ook, als homo te bestempelen. En als hetzelfde artikel dat zelfs nog beseft en erbij zegt dat het dus GEEN homo's zijn...quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:18 schreef woutabest het volgende:
[..]
jij bent de homo en ik niet dus ik zal je maar moeten geloven, maar volgens mij wil een volledig hetero man echt niks seksueels met een andere man hoor.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook niet als over het algemeen wordt aangenomen dat mannen beter pijpen? Sexualiteit is zo divers dat het veel en veel te makkelijk is om iemand die het zo nu en dan met mannen doet, om welke reden dan ook, als homo te bestempelen. En als hetzelfde artikel dat zelfs nog beseft en erbij zegt dat het dus GEEN homo's zijn...
you're the best alles goed met je mannetje!?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik blijf erbij dat die ene figuur een rare borstpartij heeft, maar verder vind ik ze wel mooi hoor. Beter dan Kutcher, die ik even snel in dat topic voorbij zag komen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
Jij bent echt een raar mannetje.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:24 schreef woutabest het volgende:
[..]![]()
Als je weet dat mannen pijpen is het al te laat
Heeft ie een mannetje?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:24 schreef keizerpinguin het volgende:
you're the best alles goed met je mannetje!?![]()
Of gewoon divers. Alsof er maar drie labeltjes zijnquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:26 schreef keizerpinguin het volgende:
wat dachten jullie van de term bi-sexueel ipv homo?![]()
Labeltjes zijn makkelijk..quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of gewoon divers. Alsof er maar drie labeltjes zijn
Als je nou even logisch nadenkt... mannen weten gewoon beter dan vrouwen hoe het voelt om gepijpt te worden, en dus ook hoe je beter moet pijpen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:27 schreef woutabest het volgende:
[..]
tussen 'mannen' en 'pijpen' vergat ik het woord 'lekkerder'
Te veel moeite om er in GC, LIF of SEX een nieuw topic over te openenquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Labeltjes zijn makkelijk..
maar we zitten in onzin heh.. niet te veel happen
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je nou even logisch nadenkt... mannen weten gewoon beter dan vrouwen hoe het voelt om gepijpt te worden, en dus ook hoe je beter moet pijpen.
Warm noise from Japan.quote:
Kiyo: Chaotech Odd Echo
It's that area of dry, white noise where sounds begin to fizzle on the burner and melodies start to form around the edges. It's that moment in time when you're driving alone at 3am and a chaotic sheet of mechanical thumps begin to twist your reality. As time stretches, beats begin to collate, and those warm digital crumbs start to fall off the table. This is the sound of Chaotech Odd Echo. A new product from the Schematic home base in Miami, Florida where the curators of bizarre beats is part of everyday consumption.
Almost chaotic in nature, but firmly routed in micro-textures, this debut release by Japan based Kiyoshi Ono shows some interesting characteristics. With a compilation appearance on Schematic's recently released Well-Suited For General-Purpose Audio Work, as well as a track on Merck Records, Kiyo's debut full-length cuts a path into the obscure vortex of crunchy electronic ambience. Seemingly out of no where Kiyo dropped this musical package on the doorsteps of the Schematic Music Company with a note reading, "Enjoy warm noise from Japan." Certainly an understatement there. The ambient washes featured on this disc are treated with careful downbeat rhythms and often colored by thoughtful yet tangled tweaks.
Dat is te technisch hoor, heteromannen willen gewoon een mooi vrouwtje en geen man aan hun leuter.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je nou even logisch nadenkt... mannen weten gewoon beter dan vrouwen hoe het voelt om gepijpt te worden, en dus ook hoe je beter moet pijpen.
Alsof je in de bosjes en donkere parkeerplaatsen het verschil ziet...quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:35 schreef woutabest het volgende:
[..]
Dat is te technisch hoor, heteromannen willen gewoon een mooi vrouwtje en geen man aan hun leuter.
Ach heden, we kunnen dit hele topic wel volposten met deze discussie.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alsof je in de bosjes en donkere parkeerplaatsen het verschil ziet...
hetero's doen net zulke ranzige dingen...quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:39 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ach heden, we kunnen dit hele topic wel volposten met deze discussie.
En nee, dat zie je niet, maar het is wel erg.![]()
Argh... ik geef het op.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
hetero's doen net zulke ranzige dingen...![]()
doet me denken aan Thomas Könerquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Warm noise from Japan..
Vage geluiden, ruis, geen melodie... gewoon... geluid..
Tot het moment dat ze zo geil zijn dat het ze opeens niet meer zo veel uitmaakt wat er aan hun leuter hangt, zo lang er maar wat aan hun leuter hangt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:35 schreef woutabest het volgende:
[..]
Dat is te technisch hoor, heteromannen willen gewoon een mooi vrouwtje en geen man aan hun leuter.
Het blijven mannen. Ook zal zijn ze hetero.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tot het moment dat ze zo geil zijn dat het ze opeens niet meer zo veel uitmaakt wat er aan hun leuter hangt, zo lang er maar wat aan hun leuter hangt.
Waar gaan we naar toe? *koffertje pak*quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:20 schreef keizerpinguin het volgende:
daar gaan we weer
zullen we dan maar?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tot het moment dat ze zo geil zijn dat het ze opeens niet meer zo veel uitmaakt wat er aan hun leuter hangt, zo lang er maar wat aan hun leuter hangt.
Ja tuurlijk, ik maak ook eens zo'n post en meteen komt daar aapje ajuu aanzettenquote:
ff lekker leuterenquote:
wat is impig?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
naar het dscussie punt ben je homo of bi of divers als je als "hetero" man een keer sex hebt met een andere manquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waar gaan we naar toe? *koffertje pak*
die obsessie voor johnny depp noch voor orlanod bloom heb ik ook nooit begrepen. brad pitt is nog soort van klassiek helden lekker fascistisch larger than life geil (kaaklijk!) nietmijn kopje thee met cake thoughquote:
te veel concurentie voor je?!quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Je hebt homo's en hetero's..
En bi's zijn niet te vertrouwen, dat weet iedereen..
Nee, ik bedoel te zeggen als je behoefte hebt aan sex met andere mannen. Als je sex hebt op een donkere parkeerplaats als je denkt dat het een vrouw is, maar dat blijkt niet zo te zijn, dan ben je geen homo. Enkel heel erg dom.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:25 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
naar het dscussie punt ben je homo of bi of divers als je als "hetero" man een keer sex hebt met een andere man
who gives a flying fuck?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:25 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
naar het dscussie punt ben je homo of bi of divers als je als "hetero" man een keer sex hebt met een andere man
bi zijn lijkt me zo vreselijk vermoeiend. je kan wel aan de gang blijven dan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Je hebt homo's en hetero's..
En bi's zijn niet te vertrouwen, dat weet iedereen..
eendjes? Dat waren toch aapjes?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:39 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee beavje het is een flying duck. alle eendjes weet je nog.![]()
nee aapjes pesten. of waren het nou bevers? ach wat maakt het uit wat er aan je leuter hangtquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
eendjes? Dat waren toch aapjes?.
Duckhuntquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:39 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee beavje het is een flying duck. alle eendjes weet je nog.![]()
zolang het maar geen schimmel is, al zou een paardensexliefhebber het daar ook weer niet mee eens zijnquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:43 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee aapjes pesten. of waren het nou bevers? ach wat maakt het uit wat er aan je leuter hangt![]()
creno, staak je wild geraas!quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:44 schreef creno het volgende:
[..]
zolang het maar geen schimmel is, al zou een paardensexliefhebber het daar ook weer niet mee eens zijn
ineens staakt iedereen zijn wild geraasquote:
jij hangt je leuter nog in een kleuter!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:44 schreef creno het volgende:
[..]
zolang het maar geen schimmel is, al zou een paardensexliefhebber het daar ook weer niet mee eens zijn
ja vind je het gek??quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:54 schreef creno het volgende:
[..]
ineens staakt iedereen zijn wild geraas![]()
nee gezond eten daar gaat het om. verse groente en zo.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat hele "I love vanilla ice cream but every now and then I'm in the mood for chocolate" hebben we nou ook wel gehad. Bi's kunnen gewoon niet kiezen, terwijl het daar in het leven nou juist om gaat. Keuzes maken..
I've heard that one... not bad indeedquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Warm noise from Japan..
Vage geluiden, ruis, geen melodie... gewoon... geluid..
Juist, ze kiezen ervoor om sex te hebben met beide geslachten.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat hele "I love vanilla ice cream but every now and then I'm in the mood for chocolate" hebben we nou ook wel gehad. Bi's kunnen gewoon niet kiezen, terwijl het daar in het leven nou juist om gaat. Keuzes maken..
bisexeel daaar kun je toch blind van worden? heb ik weleens gehhoord. en het kost je je rug.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Juist, ze kiezen ervoor om sex te hebben met beide geslachten.
Onanieren macht blind, heisst es in Deutschland zu sein. Merkwürdig dass eine Landesgrenze soviel Einfluss auf Krankheitssymptome hat.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:24 schreef keizerpinguin het volgende:
ja hoor en van trekken word je doof?!
en nu "wat zeg je?" plaatsen is wel een inkoppertje
je kan natuurlijk ook gewoon sex hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:24 schreef keizerpinguin het volgende:
ja hoor en van trekken word je doof?!
en van fokken ga je weer pijpen. zo blijf je bezig.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:32 schreef creno het volgende:
EN VAN PIJPEN GA JE HARD PRATEN !
gana, javaanse jongens, tongen, uit jebroek, barbaren, nou nou ang3l door de bocht!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:34 schreef Ang3l het volgende:
*BURP*
Zo, zomaar spontaan gana uit eten op de Kleine Berg, bij Javaanse Jongens.
Ik knap uit m'n broek en m'n tong staat nog in de fik
hij is inderdaad leuk, maar toch had ik er iets meer van verwachtquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:52 schreef Weemz het volgende:
Zo. Madagascar was echt leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |