"Kijk daar! Zoenende mannen!"quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:13 schreef woutabest het volgende:
zeggehm wonderer... hoe moeten ze de zoenende mannen in het park/de metro/ whatever dan noemen?
Ik vind het gewoon van kortzichtigheid getuigen om iemand die anoniem sex heeft met een man, meteen als homo te bestempelen. En dit meen ik serieus. Homo zijn is wel wat meer dan waar je je leuter inhangt of door welk geslacht je je laat pijpen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:13 schreef woutabest het volgende:
zeggehm wonderer... hoe moeten ze de zoenende mannen in het park/de metro/ whatever dan noemen?
jij bent de homo en ik niet dus ik zal je maar moeten geloven, maar volgens mij wil een volledig hetero man echt niks seksueels met een andere man hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon van kortzichtigheid getuigen om iemand die anoniem sex heeft met een man, meteen als homo te bestempelen. En dit meen ik serieus. Homo zijn is wel wat meer dan waar je je leuter inhangt of door welk geslacht je je laat pijpen.
Red&Blue pasje ook goed?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:18 schreef DennisMoore het volgende:
Precies. Je moet ook een klantenpasje van de Bijenkorf hebben.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
ey maak eens de opmerking
Goh Kugari-Ken wat heb jij een goede smaak!
Ook niet als over het algemeen wordt aangenomen dat mannen beter pijpen? Sexualiteit is zo divers dat het veel en veel te makkelijk is om iemand die het zo nu en dan met mannen doet, om welke reden dan ook, als homo te bestempelen. En als hetzelfde artikel dat zelfs nog beseft en erbij zegt dat het dus GEEN homo's zijn...quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:18 schreef woutabest het volgende:
[..]
jij bent de homo en ik niet dus ik zal je maar moeten geloven, maar volgens mij wil een volledig hetero man echt niks seksueels met een andere man hoor.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook niet als over het algemeen wordt aangenomen dat mannen beter pijpen? Sexualiteit is zo divers dat het veel en veel te makkelijk is om iemand die het zo nu en dan met mannen doet, om welke reden dan ook, als homo te bestempelen. En als hetzelfde artikel dat zelfs nog beseft en erbij zegt dat het dus GEEN homo's zijn...
you're the best alles goed met je mannetje!?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik blijf erbij dat die ene figuur een rare borstpartij heeft, maar verder vind ik ze wel mooi hoor. Beter dan Kutcher, die ik even snel in dat topic voorbij zag komen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
Jij bent echt een raar mannetje.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:24 schreef woutabest het volgende:
[..]![]()
Als je weet dat mannen pijpen is het al te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |