zaterdag avond is idd lastig....quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:20 schreef Natalie het volgende:
Oké, het kan nog wel eens moeilijk gaan worden, wat mij betreft. En dan heb ik het vooral over het OV. Ja, tenzij ik een hotel regel, en ik vrees dat ik daar nu al te laat mee ben.
Ja doei, dan kom ik echt niet hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:40 schreef Lynx666 het volgende:
Updateje uit het vorige topic:
ViperDesign komt niet
Zelf ben ik er mogelijk ook niet bij.
Sja, ik heb geen zin zometeen "gestrand" te zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja doei, dan kom ik echt niet hoor.
Ik moet zaterdag om 21.30 iemand ophalen in scheveningen.... Als het OV een beetje meezit kom ik even langsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:20 schreef MewBie het volgende:
Wie komen er nou eigenlijk allemaal?
ook_gek
MewBie
livEliveD als hij auto meekrijgt
en verder?
als dit alls is kom ik nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:20 schreef MewBie het volgende:
Wie komen er nou eigenlijk allemaal?
ook_gek
MewBie
livEliveD als hij auto meekrijgt
en verder?
Je bent er alquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:41 schreef ook_gek het volgende:
als dit alls is kom ik niet
quote:
next weekend zeg ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:54 schreef Lynx666 het volgende:
Onverwachte (meerdere) omstandigheden.
There's always next year..
gaan we toch alleen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:36 schreef Christine het volgende:
Waarom zegt iedereen nu ineens af?
Had me erop verheugd.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:38 schreef MewBie het volgende:
Kan de TT veranderd worden naar [Meet] Gestrand Party II
Ik ben blij dat ik ook uit Roosendaal kom.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:52 schreef Lynx666 het volgende:
Jullie zijn welkom om hier te komen beachvolleyballen.
JA JA JA JA JA dan kan ik misschien ook komen!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:25 schreef Rhoona het volgende:
Vind het weer niet zo geweldig eigenlijk... Ander weekend?
lijkt me gezellig dan kom ik ook welquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:25 schreef Rhoona het volgende:
Vind het weer niet zo geweldig eigenlijk... Ander weekend?
mij ook en ik denk dat zij het ook wel leuk vind de cocoonquote:
mooi neuken bij jou thuis of bij mij thuisquote:
Hoe laat ben je er?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mooi neuken bij jou thuis of bij mij thuis
ik kom niet te laat en niet te vroegquote:
Dan ben ik jarigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:11 schreef Christine het volgende:
Wanneer?? Volgende week??? De 9e?
Ik was erquote:Op zondag 3 juli 2005 03:06 schreef VixenFromHell het volgende:
zou me niks verbazen als er uiteindelijk niemand geweest is![]()
Je hebt het over me gehadquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lijkt me gezellig dan kom ik ook wel
En jij en vrij gezel
En alleen stappen? Nou wat dacht je er van om die zelfde avond van de meeting met mij en christine te gaan stappen. Gaan we naar de Cocoon. Vind Christine ook leukEn nee verder geen bij bedoelingen
Een week heeft 7 dagenquote:Op zondag 3 juli 2005 11:54 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Je hebt het over me gehadEn je komt het nog netjes in mn fotoboek zeggen ook
![]()
De 9e is een vrijdag right...? Hmm als ik kom neem ik 2 vriendinnen mee, die komen net logeren dan
Veel plezierquote:Op zondag 3 juli 2005 12:25 schreef Rhoona het volgende:
[..]
haha oke oeps zaterdag... Kan ik niet, ga ik naar Sensation
![]()
De 16e zou ik kunnen (maar dan kan ik het niet te gek maken, de volgende dag presentatie van mn werk) of die week erna..... Moet het op zaterdag?quote:Op zondag 3 juli 2005 12:27 schreef Christine het volgende:
Nou, we vinden wel een datum
ook_gek kon zaterdag misschien ook niet....
Wanneer kan je wel, Rhoona?
zaterdag de 16de kan ik niet. Ga ik naar amsterdam om te stappen. Ga eerst naar jonny woo of zo iets.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:43 schreef Rhoona het volgende:
[..]
De 16e zou ik kunnen (maar dan kan ik het niet te gek maken, de volgende dag presentatie van mn werk) of die week erna..... Moet het op zaterdag?
Ja voeg maarrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 3 juli 2005 12:55 schreef ook_gek het volgende:
ik voeg wel effe Rhoona toe op msn dat lult makkelijker met ze drieën
ja dat zie ik ook niet gebeuren maar tochquote:Op zondag 3 juli 2005 13:25 schreef Rhoona het volgende:
Cool naar Jimmy Woo, hopen dat je binnen komt
Jij komt ook dus?quote:Op zondag 3 juli 2005 18:23 schreef Faithy het volgende:
mensen kunnen bij een evt. andere datum ook bij mij tukken![]()
Hoi lekker dingquote:Op zondag 3 juli 2005 18:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij komt ook dus?
Gho wie had dat ooit gedacht dat jij en ik op 1 strand nog geen 2 meter van elkaar vandaan zou zijn![]()
Alles goed?
ik denk het wel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:56 schreef Faithy het volgende:
Gaan er zaterdag mensen kunnen?
mag ik dan meequote:Op donderdag 14 juli 2005 13:09 schreef Faithy het volgende:
Van mij mag iedereen die wil doorfeesten, alleen ga ik mn bed in als ik moe ben
ik kan zaterdag niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:24 schreef ook_gek het volgende:
alleen als er lekkere wijven komen kom ik![]()
kom ik ook nietquote:
Het grote afzeggen is begonnen...quote:
Dat kan ik wel voor je doen als je in een topicreport aangeeft wat het moet worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:23 schreef Viperdesign het volgende:
De OP bijwerken gaat me trouwens ook niet lukken..
Oh, nu wel weer hoor. Alleen op die datum niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:47 schreef Natalie het volgende:
Dat kan ik wel voor je doen als je in een topicreport aangeeft wat het moet worden.
Neequote:Op zondag 17 juli 2005 23:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wellicht naar een Scheveningse camping?
Woon jij in DH joh??quote:Op maandag 18 juli 2005 00:28 schreef Viperdesign het volgende:
Moet ik je dan van het station halen? Nieuwe bike..
Neen. Maar ik weet dat hij anders geen vervoer heeft en ik ben niet te beroerd om om te rijden.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:36 schreef Christine het volgende:
Woon jij in DH joh??
ik welquote:
Probeer nog wel een helm te regelen.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:28 schreef Viperdesign het volgende:
Moet ik je dan van het station halen? Nieuwe bike..
Donnie Darko kijken toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:02 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt ja. Je ging alleen maar Xboxen..
Ik zie wel hoeveel DVDs ik in m'n tas kan proppen danquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:06 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Meenemen? Kun je hem nog een keer bij Gaby kijken..
Kidding, right?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:08 schreef Lynx666 het volgende:
Als jij dan de Xbox meesjouwt?
Tuurlijk. Je doet wel vaker vreemde dingen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:15 schreef Lynx666 het volgende:
Maar je ziet me wel met een tas vol DVD's het strand op slenteren?.
Name one.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:19 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je doet wel vaker vreemde dingen..
Paar honderd kilometer fietsen voor een hoax?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:20 schreef Lynx666 het volgende:
Name one.
Je overdrijft. (maar 120)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:24 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Paar honderd kilometer fietsen voor een hoax?.
Ja, maar ik moest wel. Dwangneurose.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:26 schreef Lynx666 het volgende:
Had jij niet 900km op je teller staan voor diezelfde hoax?.
Ok, opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:26 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ja, maar ik moest wel. Dwangneurose..
Handig.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:50 schreef Hilzillah het volgende:
moet ff agenda checken... maar die zi ergens in een verhuisdoos
Lijkt me een goed ideequote:
Sorry, ik heb een gat in mijn been, ik mag niet verven van de dokter...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:05 schreef Hilzillah het volgende:
Hee kommie ff helpen met verven!! dan kan ik snel beginnen met dozen uit pakken, en ben ik ook snel weer verenigd met agenda, kan ik snel kijken of ik kan![]()
Dat heten "poriën"..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sorry, ik heb een gat in mijn been, ik mag niet verven van de dokter...
Dat heet "operatie"quote:
Kee.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:05 schreef Hilzillah het volgende:
Hee kommie ff helpen met verven!! dan kan ik snel beginnen met dozen uit pakken, en ben ik ook snel weer verenigd met agenda, kan ik snel kijken of ik kan![]()
Ehrm, ik ben niet zo'n voetschilder hoor!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:47 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb wel een krukje voor je beentjes in de luchtmet kwastje!!
Bij wie wilde je een wit voetje halen dan?!quote:Gister in een emmer latex gaan staan
?quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:09 schreef Natalie het volgende:
Zelfde probleem als eerder: moet een slaapplekkie hebben.
Zal ik je meenemen naar Zeist?quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:41 schreef Lynx666 het volgende:
M'n bed, wat doe je?
Geen dank hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:48 schreef Natalie het volgende:
Thanks voor de link, Viper.
Welja. Tis toch lang geleden dat ik gegame'd heb.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:50 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Zal ik je meenemen naar Zeist?.
?quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:36 schreef ATuin-hek het volgende:
Moet er wel iemand zijn die een slaapplekkie voor me over heeft. Anders kan ik rond een uur of 10 alweer richting OV vertrekken.
Mja, ik probeer de moeilijke "Wiens hand was dat zo rond 03.42u ?!"-discussies achteraf wat te vermijden.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:48 schreef Natalie het volgende:
Och, we zijn allemaal niet zo breed. Volgens mij past dat best
Ik ga wel tussen jullie in liggenquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:54 schreef Lynx666 het volgende:
Mja, ik probeer de moeilijke "Wiens hand was dat zo rond 03.42u ?!"-discussies achteraf wat te vermijden..
Ik mis iets. Nee, laat maar. Wil het niet weten!quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:33 schreef Faithy het volgende:
dan kan Natalie zorgen dat Lynx niet aan mn goudvissen komt :p
Wanneer wel?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:53 schreef Natalie het volgende:
Ik weet overigens nog niet eens zeker of ik kom.
Tuurlijk kom jij.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:53 schreef Natalie het volgende:
Ik weet overigens nog niet eens zeker of ik kom.
Helderziend?quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:06 schreef Christine het volgende:
Tuurlijk kom jij.
Hoe moet ik nou weten dat die tijd hetzelfde is gebleven... ga dus echt geen OP van een paar maanden oud doorlezenquote:
Oeh kijk meteen eens of ik ook kom?quote:
En ik? Nou?quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:03 schreef ook_gek het volgende:
Oeh kijk meteen eens of ik ook kom?
Gezelligquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:45 schreef Faithy het volgende:
*kijkt*
*ziet niet veel*
als we overigens de 5e dit weer hebben worden we gezandstraald
he in sommige kuur oorden betaal je daar een gods vermogen voorquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:45 schreef Faithy het volgende:
*kijkt*
*ziet niet veel*
als we overigens de 5e dit weer hebben worden we gezandstraald
quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:08 schreef Christine het volgende:
Oja. Dat is volgende week.
Ik kan nog steeds hoor.
Kom jij ook, MM?
5 augustusquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:09 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wanneer?
ik ga volgende week lekker weekje vakantie eigen land
kwam eigelijk ff langsdansen![]()
wanneer is t spies dan?
Gezellig toch?quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:23 schreef Lynx666 het volgende:
Shit, volgende week al..
Je wordt oud!quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:26 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jawel. K vond augustus nog zo ver in de toekomst klinken..
ik kan ook dan niet ik heb dan ook een verjaardigquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:11 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ow nee benik er niet , heb dan eigelijk ook al n verjaardag maar kan ik ook niet heen![]()
Jij komt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik kan ook dan niet ik heb dan ook een verjaardig
jij moet toch niet in den haag naar een verjaardag he![]()
Doe eens lief CTRL + F5.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:32 schreef livEliveD het volgende:
Dit topic komt elke keer in me Active topic lijst. Is er een nieuwe datum ofzo?
*lui is
Als je nu al in de buurt van je uitersten komt...quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ligt eraan tot welke uitersten jullie me drijven..
Neu, nog niet. Maar jullie kennende zijn jullie wat dat betreft tot veel in staat.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je nu al in de buurt van je uitersten komt...
Ik kom.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:24 schreef Faithy het volgende:
kan ik ook even duidelijkheid krijgen van wie er komen..
misschien wil ik dan helemaal niet meer komen
Er is een (kleine) kans dat ik kom met nog iemand. Lijkt me genoeg om af te zeggenquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:24 schreef Faithy het volgende:
kan ik ook even duidelijkheid krijgen van wie er komen..
misschien wil ik dan helemaal niet meer komen
Nu maar hopen dat het lekker weer wordt!quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:14 schreef Christine het volgende:
Zie je , het wordt helemaal tof.
No problemquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:48 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dan pak je de tram maar pauper..
quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:33 schreef Faithy het volgende:
overigens is er op een ander plekje op dat moment SCHOLLENPOP...
en Natalie kan hier wel tukken als ze helemaal niets anders weet
Ik ook. Plus het weer. En of die vriend van me kan. Me vriendin gaat dan waarschijnlijk ook meequote:Op maandag 1 augustus 2005 10:02 schreef Alicey het volgende:
Afhankelijk van degenen die komen ben ik present.
Voor mij geldt ook of het makkelijk bereikbaar is met OV en of ik niet verdwaal.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ook. Plus het weer. En of die vriend van me kan. Me vriendin gaat dan waarschijnlijk ook mee![]()
Nee niet echt. Lange reistijd. Zonder auto ga ik sowieso niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:09 schreef Alicey het volgende:
Voor mij geldt ook of het makkelijk bereikbaar is met OV en of ik niet verdwaal.
Hoe lang is het ongeveer vanaf het station?quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee niet echt. Lange reistijd. Zonder auto ga ik sowieso niet.
9292ovquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:57 schreef Alicey het volgende:
Hoe lang is het ongeveer vanaf het station?
Lift nodig?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:01 schreef Natalie het volgende:
Oeh, dat gaat gezellig worden
Alleen jammer dat het zo'n pokke eind is.
Kurhaus dan maar?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:18 schreef Alicey het volgende:
Het is op zich te doen, met tram/bus vanaf het station. Alleen de terugweg zit ik dan wel mee. Ik heb geen zin om een paar uur te lopen naar het station op de terugweg..
Klikquote:
komt van tilburg af. met een maat van me. indien goed weer. en indien het niet al te lastig gaat worden om vanaf het station bij het strand te komen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:24 schreef Alicey het volgende:
Mocht er iemand nog plek beschikbaar hebben in een auto. Bij voorkeur voor zover heen als terug van het station, maar in ieder geval terug, dan kom ik misschien. Anders sowieso niet. Als ik kom heb ik voor degenen die van erg ver komen evt. slaapplaatsen in Rotterdam
Ok, kun je me het even laten weten per mail? (Ook handig om precies af te spreken en nummers uit te wisselen)quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
komt van tilburg af. met een maat van me. indien goed weer. en indien het niet al te lastig gaat worden om vanaf het station bij het strand te komen.
Ik kom met de trein ja.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:33 schreef B_BOY het volgende:
hoe kom jij in scheveningen? met de trein? is wel handig om te weten hoe we eventueel weer in rotterdam komen.
Nou, windschermpjes en veel rosequote:Op maandag 1 augustus 2005 11:34 schreef B_BOY het volgende:
trend voor de regio/plaats: Scheveningen
lokale tijd do, 04-08 vr, 05-08 za, 06-08
minimum
temperatuur 14°C 14°C 14°C
maximum
temperatuur 18°C 18°C 19°C
weer overwegend zonnig half bewolkt half bewolkt
wind W 4 W 4-5 W 4
The pink dot marks the spot.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:15 schreef Faithy het volgende:
collectieve duidelijke verzamelplek om 8.30pm?
Einde boulevard dus? (dus nog niet op het strand..)
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:31 schreef Christine het volgende:
Ik weet niet helemaal 100% zeker of het me nog gaat lukken om te komen. Ga het absoluut proberen, maar ik moet even afwachten hoe de dingen deze week gaan lopen.
Ik zou die Timofeefrakker maar niet vertrouwen, vandaag is het ook al weer heerlijk (in Scheveningen)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:05 schreef DiQuan het volgende:
hmmmz ik denk dat jullie pech gaan hebben..... Zoals onze Timofeef zei: geen zomerse dagen de komende weken :-(
NSS.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:50 schreef Godshand het volgende:
geen opkomst lijstje in de OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |