zaterdag avond is idd lastig....quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:20 schreef Natalie het volgende:
Oké, het kan nog wel eens moeilijk gaan worden, wat mij betreft. En dan heb ik het vooral over het OV. Ja, tenzij ik een hotel regel, en ik vrees dat ik daar nu al te laat mee ben.
Ja doei, dan kom ik echt niet hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:40 schreef Lynx666 het volgende:
Updateje uit het vorige topic:
ViperDesign komt niet
Zelf ben ik er mogelijk ook niet bij.
Sja, ik heb geen zin zometeen "gestrand" te zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja doei, dan kom ik echt niet hoor.
Ik moet zaterdag om 21.30 iemand ophalen in scheveningen.... Als het OV een beetje meezit kom ik even langsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:20 schreef MewBie het volgende:
Wie komen er nou eigenlijk allemaal?
ook_gek
MewBie
livEliveD als hij auto meekrijgt
en verder?
als dit alls is kom ik nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:20 schreef MewBie het volgende:
Wie komen er nou eigenlijk allemaal?
ook_gek
MewBie
livEliveD als hij auto meekrijgt
en verder?
Je bent er alquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:41 schreef ook_gek het volgende:
als dit alls is kom ik niet
quote:
next weekend zeg ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:54 schreef Lynx666 het volgende:
Onverwachte (meerdere) omstandigheden.
There's always next year..
gaan we toch alleen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:36 schreef Christine het volgende:
Waarom zegt iedereen nu ineens af?
Had me erop verheugd.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:38 schreef MewBie het volgende:
Kan de TT veranderd worden naar [Meet] Gestrand Party II
Ik ben blij dat ik ook uit Roosendaal kom.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:52 schreef Lynx666 het volgende:
Jullie zijn welkom om hier te komen beachvolleyballen.
JA JA JA JA JA dan kan ik misschien ook komen!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:25 schreef Rhoona het volgende:
Vind het weer niet zo geweldig eigenlijk... Ander weekend?
lijkt me gezellig dan kom ik ook welquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:25 schreef Rhoona het volgende:
Vind het weer niet zo geweldig eigenlijk... Ander weekend?
mij ook en ik denk dat zij het ook wel leuk vind de cocoonquote:
mooi neuken bij jou thuis of bij mij thuisquote:
Hoe laat ben je er?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mooi neuken bij jou thuis of bij mij thuis
ik kom niet te laat en niet te vroegquote:
Dan ben ik jarigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:11 schreef Christine het volgende:
Wanneer?? Volgende week??? De 9e?
Ik was erquote:Op zondag 3 juli 2005 03:06 schreef VixenFromHell het volgende:
zou me niks verbazen als er uiteindelijk niemand geweest is![]()
Je hebt het over me gehadquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lijkt me gezellig dan kom ik ook wel
En jij en vrij gezel
En alleen stappen? Nou wat dacht je er van om die zelfde avond van de meeting met mij en christine te gaan stappen. Gaan we naar de Cocoon. Vind Christine ook leukEn nee verder geen bij bedoelingen
Een week heeft 7 dagenquote:Op zondag 3 juli 2005 11:54 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Je hebt het over me gehadEn je komt het nog netjes in mn fotoboek zeggen ook
![]()
De 9e is een vrijdag right...? Hmm als ik kom neem ik 2 vriendinnen mee, die komen net logeren dan
Veel plezierquote:Op zondag 3 juli 2005 12:25 schreef Rhoona het volgende:
[..]
haha oke oeps zaterdag... Kan ik niet, ga ik naar Sensation
![]()
De 16e zou ik kunnen (maar dan kan ik het niet te gek maken, de volgende dag presentatie van mn werk) of die week erna..... Moet het op zaterdag?quote:Op zondag 3 juli 2005 12:27 schreef Christine het volgende:
Nou, we vinden wel een datum
ook_gek kon zaterdag misschien ook niet....
Wanneer kan je wel, Rhoona?
zaterdag de 16de kan ik niet. Ga ik naar amsterdam om te stappen. Ga eerst naar jonny woo of zo iets.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:43 schreef Rhoona het volgende:
[..]
De 16e zou ik kunnen (maar dan kan ik het niet te gek maken, de volgende dag presentatie van mn werk) of die week erna..... Moet het op zaterdag?
Ja voeg maarrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 3 juli 2005 12:55 schreef ook_gek het volgende:
ik voeg wel effe Rhoona toe op msn dat lult makkelijker met ze drieën
ja dat zie ik ook niet gebeuren maar tochquote:Op zondag 3 juli 2005 13:25 schreef Rhoona het volgende:
Cool naar Jimmy Woo, hopen dat je binnen komt
Jij komt ook dus?quote:Op zondag 3 juli 2005 18:23 schreef Faithy het volgende:
mensen kunnen bij een evt. andere datum ook bij mij tukken![]()
Hoi lekker dingquote:Op zondag 3 juli 2005 18:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij komt ook dus?
Gho wie had dat ooit gedacht dat jij en ik op 1 strand nog geen 2 meter van elkaar vandaan zou zijn![]()
Alles goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |