Ik kom.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:24 schreef Faithy het volgende:
kan ik ook even duidelijkheid krijgen van wie er komen..
misschien wil ik dan helemaal niet meer komen
Er is een (kleine) kans dat ik kom met nog iemand. Lijkt me genoeg om af te zeggenquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:24 schreef Faithy het volgende:
kan ik ook even duidelijkheid krijgen van wie er komen..
misschien wil ik dan helemaal niet meer komen
Nu maar hopen dat het lekker weer wordt!quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:14 schreef Christine het volgende:
Zie je , het wordt helemaal tof.
No problemquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:48 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dan pak je de tram maar pauper..
quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:33 schreef Faithy het volgende:
overigens is er op een ander plekje op dat moment SCHOLLENPOP...
en Natalie kan hier wel tukken als ze helemaal niets anders weet
Ik ook. Plus het weer. En of die vriend van me kan. Me vriendin gaat dan waarschijnlijk ook meequote:Op maandag 1 augustus 2005 10:02 schreef Alicey het volgende:
Afhankelijk van degenen die komen ben ik present.
Voor mij geldt ook of het makkelijk bereikbaar is met OV en of ik niet verdwaal.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ook. Plus het weer. En of die vriend van me kan. Me vriendin gaat dan waarschijnlijk ook mee![]()
Nee niet echt. Lange reistijd. Zonder auto ga ik sowieso niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:09 schreef Alicey het volgende:
Voor mij geldt ook of het makkelijk bereikbaar is met OV en of ik niet verdwaal.
Hoe lang is het ongeveer vanaf het station?quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee niet echt. Lange reistijd. Zonder auto ga ik sowieso niet.
9292ovquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:57 schreef Alicey het volgende:
Hoe lang is het ongeveer vanaf het station?
Lift nodig?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:01 schreef Natalie het volgende:
Oeh, dat gaat gezellig worden
Alleen jammer dat het zo'n pokke eind is.
Kurhaus dan maar?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:18 schreef Alicey het volgende:
Het is op zich te doen, met tram/bus vanaf het station. Alleen de terugweg zit ik dan wel mee. Ik heb geen zin om een paar uur te lopen naar het station op de terugweg..
Klikquote:
komt van tilburg af. met een maat van me. indien goed weer. en indien het niet al te lastig gaat worden om vanaf het station bij het strand te komen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:24 schreef Alicey het volgende:
Mocht er iemand nog plek beschikbaar hebben in een auto. Bij voorkeur voor zover heen als terug van het station, maar in ieder geval terug, dan kom ik misschien. Anders sowieso niet. Als ik kom heb ik voor degenen die van erg ver komen evt. slaapplaatsen in Rotterdam
Ok, kun je me het even laten weten per mail? (Ook handig om precies af te spreken en nummers uit te wisselen)quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
komt van tilburg af. met een maat van me. indien goed weer. en indien het niet al te lastig gaat worden om vanaf het station bij het strand te komen.
Ik kom met de trein ja.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:33 schreef B_BOY het volgende:
hoe kom jij in scheveningen? met de trein? is wel handig om te weten hoe we eventueel weer in rotterdam komen.
Nou, windschermpjes en veel rosequote:Op maandag 1 augustus 2005 11:34 schreef B_BOY het volgende:
trend voor de regio/plaats: Scheveningen
lokale tijd do, 04-08 vr, 05-08 za, 06-08
minimum
temperatuur 14°C 14°C 14°C
maximum
temperatuur 18°C 18°C 19°C
weer overwegend zonnig half bewolkt half bewolkt
wind W 4 W 4-5 W 4
The pink dot marks the spot.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:15 schreef Faithy het volgende:
collectieve duidelijke verzamelplek om 8.30pm?
Einde boulevard dus? (dus nog niet op het strand..)
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:31 schreef Christine het volgende:
Ik weet niet helemaal 100% zeker of het me nog gaat lukken om te komen. Ga het absoluut proberen, maar ik moet even afwachten hoe de dingen deze week gaan lopen.
Ik zou die Timofeefrakker maar niet vertrouwen, vandaag is het ook al weer heerlijk (in Scheveningen)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:05 schreef DiQuan het volgende:
hmmmz ik denk dat jullie pech gaan hebben..... Zoals onze Timofeef zei: geen zomerse dagen de komende weken :-(
NSS.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:50 schreef Godshand het volgende:
geen opkomst lijstje in de OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |