Duurt maximaal 3 a 4 dagen. En dan gebruikt ze haar mond wel(als ze zin heeft) of ik mijn handquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:08 schreef Henkmanz het volgende:.
'Tijd' geen sex gehad, 3 dagen. Is ze nog nooit ongesteld geweest ofzo?
It's called celibacy my man. Probeer het 's.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:10 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Duurt maximaal 3 a 4 dagen. En dan gebruikt ze haar mond wel(als ze zin heeft) of ik mijn hand![]()
mja dat heb ik nou ook ;xquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:18 schreef s0d het volgende:
ik heb juist dat ik 5 liter meer spuit, en dan ook nog eens zo hard als een sneltrein als ik het lang niet meer gedaan heb![]()
tof is dat!quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:12 schreef Insomaniac het volgende:
Hullo,
er mág ontopic gereageerd worden.
Jij lijkt op Jeroen Latijnhouwersquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
tof is dat!
Ik spuit als een spuitgast, kan nog net niet bij de brandweer . Spuit jij weleens?
slet!quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:53 schreef Talietje het volgende:
nou nou wat lang zeg...
ik zit goftedomme soms 2 weken droog
en als ik dan kom, kom ik als een gekvaak achterelkaar
Dat telt niet..vrouwen komen nu eenmaal makkelijker vaker achter elkaar...quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:53 schreef Talietje het volgende:
nou nou wat lang zeg...
ik zit goftedomme soms 2 weken droog
en als ik dan kom, kom ik als een gekvaak achterelkaar
truequote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:44 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Dat telt niet..vrouwen komen nu eenmaal makkelijker vaker achter elkaar...![]()
Het is mij afgelopen weekend overkomen....1 van de zeldzame keren dat een orgasme door blijft gaan en ik dus meteen nog een keer kom... erg heftig...quote:
wowquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:49 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Het is mij afgelopen weekend overkomen....1 van de zeldzame keren dat een orgasme door blijft gaan en ik dus meteen nog een keer kom... erg heftig...
Als het sex spel lekker lang duurt, en goed wordt opgebouwd...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:42 schreef Talietje het volgende:
[..]
wowwist niet dat mannen dat ook konden
![]()
of uberhaupt niet in hun mond willen hebben...quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:22 schreef Electrified het volgende:
Als je een tijdje niet gespoten hebt lijkt het wat dikker te zijn. Bij regelmatige sex blijft het iets dunner waardoor het harder spuit.
Meteen een goeie reden om vaker sex te hebben, volgens mij zijn er weinig vrouwen die dik zaad in hun mond willen hebben
Ondertussen trek je je vast niet kapot hequote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:49 schreef Faceoff het volgende:
3 dagen! doe f*cking normaal.
Ik sta al twee weken droog! dat is pas een tijd geen sex gehad hebben.!
Maandag is mijn liefje dr gelukkig weer!!
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:49 schreef Faceoff het volgende:
zucht jaquote:
hehehe... can't have em allquote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee ik loop, tegenstrijdig genoeg, op kleine voet. Maat 37-38
Mij wel hoor.quote:
hahahaha stfu zielepoot. Ik al bijna 3 jaar niet meer... 2 weken stelt geen fuck voorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:49 schreef Faceoff het volgende:
3 dagen! doe f*cking normaal.
Maandag is mijn liefje dr gelukkig weer!!
3 jaar? Why? Ben je het klooster in gegaan?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:47 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
hahahaha stfu zielepoot. Ik al bijna 3 jaar niet meer... 2 weken stelt geen fuck voor
Nee jij bent hier de zielepoot in dit gevalquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:47 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
hahahaha stfu zielepoot. Ik al bijna 3 jaar niet meer... 2 weken stelt geen fuck voor
omfgquote:Op zondag 3 juli 2005 00:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
3 jaar? Why? Ben je het klooster in gegaan?
No wayquote:Op zondag 3 juli 2005 00:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
omfg
dat is idd pas zielig...
Zullen we een collecte houden?
Kan hij een breezah een drankje geven en dan eindelijk eens neuken![]()
Motie aangenomen en aanvaard.quote:
FB's??quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:24 schreef Xennia het volgende:
Hoe lang is het voor jou geleden Mukie? Jij had toch twee FB's?
Ja klopt...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:24 schreef Xennia het volgende:
Hoe lang is het voor jou geleden Mukie? Jij had toch twee FB's?
Ah tof, die neemt dus SOA's mee terugquote:Op zondag 3 juli 2005 01:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ja klopt...
De een heeft nu een dinnetje
De ander heeft mn broek laatst gemolesteerd en is nu op vakantie voor 3 weken
Ohhh dan mag jij ook heel niet piepenquote:Dus alweer een week, ietsje langer
Zucht
Nope, eerst een testquote:Op zondag 3 juli 2005 01:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ah tof, die neemt dus SOA's mee terug
[..]
Ohhh dan mag jij ook heel niet piepen![]()
Voor mij is het al een maand geleden, maar ik zal morgen meer dan eens uit mijn lijden worden verlostquote:Op zondag 3 juli 2005 01:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nope, eerst een test![]()
Dat weet ie maar al te goed
En jij dan?
Kijk, dat is het betere werkquote:Op zondag 3 juli 2005 01:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Voor mij is het al een maand geleden, maar ik zal morgen meer dan eens uit mijn lijden worden verlost![]()
Bij mij is het zelfs nog iets langer, ach jah zodra de vrouw zwanger wordt is de seks ook voorbij. Nu is het meer een broer zus relatie geworden.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Voor mij is het al een maand geleden, maar ik zal morgen meer dan eens uit mijn lijden worden verlost![]()
Zou ik me niet bij neerleggenquote:Op zondag 3 juli 2005 03:39 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Bij mij is het zelfs nog iets langer, ach jah zodra de vrouw zwanger wordt is de seks ook voorbij. Nu is het meer een broer zus relatie geworden.
Nee doe ik ook niet... Maar het komt raar over als in het begin van de relatie je seksleven zeg maar overactief is dat je zoiets hebt van, wat overkomt me nu. En uiteindelijk zijn ze zwanger, is er totaal niks meer.quote:
Ik zou graag weten wat er gebeurd is maar ik kom er zelf niet achter. Tot 3 jaar geleden was ik bij vrouwen zwaar populair, ik had niks te klagen, ruime keuze zelfs...quote:Op zondag 3 juli 2005 00:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
3 jaar? Why? Ben je het klooster in gegaan?
Ach joh, moet je eens naar een andere stad gaan, daar ken je nog niemandquote:Op zondag 3 juli 2005 04:32 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
Ik zou graag weten wat er gebeurd is maar ik kom er zelf niet achter. Tot 3 jaar geleden was ik bij vrouwen zwaar populair, ik had niks te klagen, ruime keuze zelfs...
Maar toen ineens van het een of andere moment lukte het me niet meer om succes te hebben met een meisje (op seksueel gebied). Ze vinden mij nog steeds een leuke gast, maar daar blijft het bij.
Als ik zou weten waar het aan lag zou ik het veranderen maar dat is dus niet het geval. En zo veel lelijker kan ik nou ook weer niet geworden zijn in 3 jaar tijd (16 tot 19)
Dan doe je toch iets niet goed, jongen . . .quote:Op zondag 3 juli 2005 03:39 schreef ArmaniMania het volgende:
Bij mij is het zelfs nog iets langer, ach jah zodra de vrouw zwanger wordt is de seks ook voorbij. Nu is het meer een broer zus relatie geworden.
Ze kan je toch pijpen of je neemt haar anaal/ Whats the Problemquote:Op zondag 3 juli 2005 04:06 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Nee doe ik ook niet... Maar het komt raar over als in het begin van de relatie je seksleven zeg maar overactief is dat je zoiets hebt van, wat overkomt me nu. En uiteindelijk zijn ze zwanger, is er totaal niks meer.
Jah als man zijnde qua gevoel en mentaal is dat moeilijk schakelen. Maar goed ik leg het me er ook niet bij neer en ik blijf er niet over 'zeiken' dan los ik het zelf wel op.
je kunt ook gewoon sex hebben hoor.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:51 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Ze kan je toch pijpen of je neemt haar anaal/ Whats the Problem![]()
Dat is totaal iets anders dan waarmee AM komt aandraven . . .quote:Op zondag 3 juli 2005 14:59 schreef Mukie het volgende:
je kunt ook gewoon sex hebben hoor.
Alleen niet iedere vrouw vindt dat fijn als ze zwanger is.
broer-zus in een liefdesrelatie is bij voorbaat al fout.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:00 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat is totaal iets anders dan waarmee AM komt aandraven . . .
Jouw domme grapjes begin ik nou echt zat te worden jongen...quote:Op zondag 3 juli 2005 14:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets niet goed, jongen . . .![]()
Je weet totaal de situatie niet, alleen een paar woorden van mij.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:00 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat is totaal iets anders dan waarmee AM komt aandraven . . .
Is het verliefdheidsgevoel dan weg of ebt de liefde weg?quote:Op zondag 3 juli 2005 17:28 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Je weet totaal de situatie niet, alleen een paar woorden van mij.
Nee dat gelukkig niet. Maar nu zo achteraf lijkt wel of het seks was puur en alleen om zwanger te raken.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
Is het verliefdheidsgevoel dan weg of ebt de liefde weg?
Wow, dat lijkt me idd erg vervelend.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:52 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet. Maar nu zo achteraf lijkt wel of het seks was puur en alleen om zwanger te raken.
En hij zich maar afvragen waarom hij ineens 3x per dag mocht.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:54 schreef Mukie het volgende:
Dat heeft een collega van me geprobeerd met haar vent.
Tot hij zei dat ie geen kinderen wilde
Ik zeg niet dat het zo is, maar het voelt voor mij wel zo.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wow, dat lijkt me idd erg vervelend.
Dat heeft een collega van me geprobeerd met haar vent.
Tot hij zei dat ie geen kinderen wilde
Mocht? Moest! En wel meer dan 3xquote:Op zondag 3 juli 2005 18:58 schreef Modus het volgende:
[..]
En hij zich maar afvragen waarom hij ineens 3x per dag mocht..
insert aaismileyquote:Op zondag 3 juli 2005 18:59 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het zo is, maar het voelt voor mij wel zo.
Wat gek.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:02 schreef Mukie het volgende:
Mocht? Moest! En wel meer dan 3x
De arme vent wist niet wat hem overkwam.
kijk je kunt graag kinderen willen en dit.
Maar of dat de moeite waard is?
De relatie iig niet, ze zijn nu gescheiden.
Weet ik niet, dat zien we dan wel. Bij mij is het in ieder geval kapot.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
insert aaismiley
Erg vervelend voor je, maar het komt wel goed, dat komt het altijd
Wens je dan iig veel sterkte toe!quote:Op zondag 3 juli 2005 20:13 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat zien we dan wel. Bij mij is het in ieder geval kapot.
Ik heb je direct al gezegd dat je een fatsoenlijk wijf moest nemen...quote:Op zondag 3 juli 2005 20:13 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat zien we dan wel. Bij mij is het in ieder geval kapot.
Whahaha je niveau wat doe jequote:Op maandag 4 juli 2005 00:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb je direct al gezegd dat je een fatsoenlijk wijf moest nemen...
Alhoewel ik haar dan ook wel weer snap.
quote:Op maandag 4 juli 2005 00:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ohw ja, je hebt geen niveau noch een leven. En maar denken dat ie ruig is, met het asymetrisch kopje van jequote:Op maandag 4 juli 2005 00:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wacht ff hoor; je eigen vent zit je openlijk af te zeiken omdat je niet meer wilt, danwel kunt neuken en dan ben ík een kneusje?quote:Op maandag 4 juli 2005 00:52 schreef Neva het volgende:
[..]![]()
kneusje denkt dat hij zijn eigen tekortkomingen kan compenseren door te doen alsof ie heel wat is en andere af te zeiken...
Wake uP boy ...![]()
Laat je kop eens verbouwen jongen zodat er wat vorm in komt, ik wil het ook wel voor je doen, gratisquote:Op maandag 4 juli 2005 00:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wacht ff hoor; je eigen vent zit je openlijk af te zeiken omdat je niet meer wilt, danwel kunt neuken en dan ben ík een kneusje?.
Laat jij je maar lekker zwanger schoppen door zulke mannen, dan komt alles goed, ook met dat bastaardkind van je.
By the way; ík heb vanmiddag wél geneukt.
Je was heerlijk kasta, nog bedankt.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:55 schreef kastanova het volgende:
Jij bent toch de vent die dit gehele topic al zit te jankzakken dat je zo'n kutleven hebt?quote:Op maandag 4 juli 2005 00:54 schreef ArmaniMania het volgende:
Ohw ja, je hebt geen niveau noch een leven.
scheel allicht dat ik me vent ken en weet hoe die de dingen bedoeld..quote:Op maandag 4 juli 2005 00:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wacht ff hoor; je eigen vent zit je openlijk af te zeiken omdat je niet meer wilt, danwel kunt neuken en dan ben ík een kneusje?.
Laat jij je maar lekker zwanger schoppen door zulke mannen, dan komt alles goed, ook met dat bastaardkind van je.
Jij was toch die knul die er zo trots op was dat ie in de bak gezeten had?quote:Op maandag 4 juli 2005 00:56 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Laat je kop eens verbouwen jongen zodat er wat vorm in komt, ik wil het ook wel voor je doen, gratis
Dat ze jou laten modderen ipv moderen is echt een wonder, nou jah eigenlijk ook weer nietquote:Op maandag 4 juli 2005 00:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij bent toch de vent die dit gehele topic al zit te jankzakken dat je zo'n kutleven hebt?
En dan laat ik je belabberde niveau voor het gemak nog even buiten beschouwing.
Ga nou niet over incompetentie praten als je zelf met dergelijke zinnen komt lieverd...quote:Op maandag 4 juli 2005 00:58 schreef Neva het volgende:
[..]
scheel allicht dat ik me vent ken en weet hoe die de dingen bedoeld..
en is geen bastaardkindje![]()
en like i give a rats ass ofdat jij geneukt heb of nie punt blijft dat je en incompetent kneusje bent
Ach gos, jij bent een grote vent wil je zeggenquote:Op maandag 4 juli 2005 01:00 schreef ArmaniMania het volgende:
Maar je voelt je heel wat he? En nu nog in irl, staat ie met zijn lipje zenuwachtig te bibberen.
Sterf eens snel aan iets leuks ofzo, of langzaam maar zekerquote:Op maandag 4 juli 2005 01:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ga nou niet over incompetentie praten als je zelf met dergelijke zinnen komt lieverd...
Want laten we eerlijk zijn, iedereen ziet inmiddels wel in dat je vent binnen een maand z'n lul in je beste vriendin hangt en jij achterblijft als steuntrekkende bijstandsmoeder...
Vraag de uitkering maar vast aan, dan hoef je terzijnertijd ook niet met meelijwekkende topics te komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |