Benjaminquote:Op maandag 25 juli 2005 22:26 schreef Frey het volgende:
Home heeft de webspace vergroot van 25 naar 50 MB. Daarom kan ik nu meer of langere filmpjes online zetten
Dus zet ik nu de Cliff Clip neer
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/filmpjes/benjaminklein.JPG]afbeelding][/url]
quote:Babette van Veen keert terug in de RTL4 soap Goede tijden, slechte tijden! Dat meldt SBS shownieuws vandaag. Babette Speelde de rol van Linda Dekker vanaf het begin van GTST. In 1997 vertok Babette uit de serie. RTL ontkent een eventuele terugkeer van Babette. Babette zelf mag echter geen uitspraken doen van Endemol. Dat zou toch een teken zijn dat de terugkeer geloofwaardig wordt. Wanneer Babette de rol van Linda Dekker op zich neemt is tot op heden nog onbekend. RTL4actueel houdt je uiteraard op de hoogte - rtl4actueel.web-log.nl
Oh, dank je wel!quote:Op maandag 25 juli 2005 22:26 schreef Frey het volgende:
Home heeft de webspace vergroot van 25 naar 50 MB. Daarom kan ik nu meer of langere filmpjes online zetten
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/filmpjes/benjaminklein.JPG]afbeelding][/url]
quote:NIEUW IN GTST: SIETSE REMMERS
FOTO
De RTL 4 soap 'Goede Tijden, Slechte Tijden' krijgt er binnenkort weer een nieuw gezicht bij namelijk Sietse Remmers. Sietse gaat een belangrijke rol spelen samen met Nina Sanders (Marly van der Velden). Binnenkort keert ook de school weer terug in GTST en daar zal een hoop gaan afspelen tussen de twee vriendinnen.
BRON: rtlnl.web-log.nl
Lijkt me sterk, maar goed, we zullen vanzelf wel zien of het waar is.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:45 schreef Rodney1988 het volgende:
Babette van Veen keert terug in de RTL4 soap Goede tijden, slechte tijden!
Leuk!!! Wie weet wordt Meneer Harmsen weer congiergequote:
Dian is 100% bevestigt hoor! Het was zelfs in de Metro gepubliceerdquote:
Wil dat soms zeggen dat de schrijvers hier met ons meelezen of zo? Dian en Linda terug in GTST. Ik kan het gewoon niet geloven, mijn stoutste GTST dromen komen uit! Nu nog Ludo voor een jaar de bak inquote:
Arnie is in principe ook terug, ... maar dan in de vorm van Dennis, dus dat zou wel een leuk lijntje kunnen wordenquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:13 schreef Dizer het volgende:
Wil dat soms zeggen dat de schrijvers hier met ons meelezen of zo? Dian en Linda terug in GTST. Ik kan het gewoon niet geloven, mijn stoutste GTST dromen komen uit! Nu nog Ludo voor een jaar de bak in
Trouwens, Linda moet Erik wel meenemen hoor!! Dat waren wel een leukkoppeltje
quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:01 schreef mark_03 het volgende:
Arnie is in principe ook terug, ... maar dan in de vorm van Dennis, dus dat zou wel een leuk lijntje kunnen worden. Linda
da's oud nieuws.... en hoe vaak moet ik nog zeggen dat je mijn invloed niet moet onderschatten?!quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:13 schreef Dizer het volgende:
Wil dat soms zeggen dat de schrijvers hier met ons meelezen of zo?
quote:Nu nog Ludo voor een tien jaar de bak in
nee hij mag wegblijven, hij maakt haar tam....quote:Trouwens, Linda moet Erik wel meenemen hoor!! Dat waren wel een leukkoppeltje
de link tussen Linda en Nieuwe Arnie zie ik niet, lijkt me sterkt dat ze denkt:quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:01 schreef mark_03 het volgende:
Arnie is in principe ook terug, ... maar dan in de vorm van Dennis, dus dat zou wel een leuk lijntje kunnen worden. Linda
Ticho... Ik had hem al uit mijn geheugen gewist en nu breng je dat weer terug...quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's oud nieuws.... en hoe vaak moet ik nog zeggen dat je mijn invloed niet moet onderschatten?!![]()
[..]
[..]
nee hij mag wegblijven, hij maakt haar tam....
* Babette lijdt nog steeds aan Ticho-syndroom... brrrrr *
mja sorry daarvoor.... maar je begrijpt wél meteen wat ik bedoel!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:03 schreef Dizer het volgende:
Ticho... Ik had hem al uit mijn geheugen gewist en nu breng je dat weer terug...![]()
Natuurlijk... ik bedoel. Hoe suf kan je zijn, en het werkt ook nog eens aanstekelijk op je collega'squote:Op woensdag 27 juli 2005 13:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja sorry daarvoor.... maar je begrijpt wél meteen wat ik bedoel!!
Benjaminquote:Op maandag 25 juli 2005 22:26 schreef Frey het volgende:
Joh, dat is pas de echte GTST sylequote:Op woensdag 27 juli 2005 12:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
de link tussen Linda en Nieuwe Arnie zie ik niet, lijkt me sterkt dat ze denkt:
'oh jíj bent 't kind van Laura, nou dan ga ik weemoedig aan jóu zitten denken'....
de kijkers onderschatten?!?!? ja, da's wel een beetje waarquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:57 schreef pberends het volgende:
Echtgenote smeekt Jef Alberts om overgave
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |