mja, heb je wel een punt op zich.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Paar keer prostitueren? Die dame zal dan toch minstens 750 blowjobs moeten doen...
Al maak je na 750 blowjobs wel meer kans op een job dan met deze tatoeage volgens mij.quote:
Dus jij vindt haar 'n trut omdat zij een tattoo op haar voorhoofd heeft ,want dat is zielig voor haar zoontjequote:Op zondag 3 juli 2005 15:03 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een trieste domme actie, gestoorde actie om ff snel geld te pakken. Dat wijf loopt gewoon met reclame op dr VOORHOOFD, en met dr zoontje heb ik alleen maar medelijden...gaat wsl gepest worden de komende 20 jaar.
Ik weet zeker dat als hij over een paar jaar zou kunnen kiezen dat hij liever die 10.000 graag zou willen leveren dan dat z'n moeder met reclame of dr voorhoofd rondloopt dr rest van dr leven.
De gemiddelde vrouw van die leeftijd heeft er misschien wel meer opzittenquote:Op zondag 3 juli 2005 15:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Al maak je na 750 blowjobs wel meer kans op een job dan met deze tatoeage volgens mij.
Ik kan nu precies 't zelfde zeggen..quote:Op maandag 4 juli 2005 21:11 schreef HAL9000S het volgende:
Ehm...ik houd er gewoon mijn mening op, net zoals jij nu ook doet... ik zie het probleem niet?
Volgens mij was jij degene die mij op m'n mening aanviel, da's wel ff een essentieel verschil denk ikquote:
Blijft 'n meningquote:Op maandag 4 juli 2005 22:51 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Volgens mij was jij degene die mij op m'n mening aanviel, da's wel ff een essentieel verschil denk ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |