Shit ja!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:05 schreef golfer het volgende:
Ik kijk wel even in de Adformatie van deze week voor je, die vandaag weer binnenkwam.
Ondanks dat ik al lang niet meer in hun doelgroep val krijg ik die ook nog elke week toegestuurd als relatieabonnement. Gaan bij mij tegenwoordig meestal ongelezen op de stapel ouwe kranten.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:12 schreef Eilanden het volgende:
Noca, Clau, voor jullie 'jobhunt' is het ook wel handig om een abonnement te nemen op Carp en Intermediair. Voor afgestudeerden is het abonnement gratis en beide magazines staan meestal vol met personeelsadvertenties. Daarnaast staan er soms best aardige artikelen in.
http://www.carp.nl/
http://www.intermediair.nl/
Vroeger vond ik de Carp (veel) beter dan de Intermediair, maar dat is veranderd. Er staan weer een hele behoorlijke hoeveelheid banen in en sommige artikelen zijn best aardig. Ik geloof dat de een aan mensen tot 37 jaar wordt toegestuurd, de ander geloof ik tot 45quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ondanks dat ik al lang niet meer in hun doelgroep val krijg ik die ook nog elke week toegestuurd als relatieabonnement. Gaan bij mij tegenwoordig meestal ongelezen op de stapel ouwe kranten.
Die las ik vroeger altijd door de column van.....? Hoe heette die vent ook alweer die heerlijk helder Heineken verzond en meer van die dingen ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:05 schreef golfer het volgende:
Ik kijk wel even in de Adformatie van deze week voor je, die vandaag weer binnenkwam.
Ik krijg de Carp ook binnen, ook al heb ik de HBO niet afgemaakt (ik denk doordat ik lid ben geweest van een studievereniging tijdens de studie). Ik lees het ook eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ondanks dat ik al lang niet meer in hun doelgroep val krijg ik die ook nog elke week toegestuurd als relatieabonnement. Gaan bij mij tegenwoordig meestal ongelezen op de stapel ouwe kranten.
Hobbe Faber?quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die las ik vroeger altijd door de column van.....? Hoe heette die vent ook alweer die heerlijk helder Heineken verzond en meer van die dingen ?
Ik noemde hem altijd Hobbe, maar die column schreef ie onder zijn echte naam: Marten Faber.quote:
Roltrappenquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:28 schreef golfer het volgende:
Tong, goed nieuws voor je voor 31 juli a.s.:
Het grote AJAX topic #172: Laat het seizoen maar beginnen...
Ik zie hem nu pas! Nee, niet via Randstad. Hoezo?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:46 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Toch niet toevallig via Randstad?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:58 schreef MaxPower het volgende:
[..]
was ik bijna collega van je geweest... als ik niet voor ABN-AMRO had gekozen.(ook administratieve sjit)
De stad is al redelijk geinfecteerd met die kutfriezen, dus da's al te laat...quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:36 schreef Noca het volgende:
[..]Had ik bijna met een Heerenveen fan samen moeten werken
Beter voor je nachtrust, anders had je iedere nacht een naaimachine in zijn voortuin moeten plaatsenquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:36 schreef Noca het volgende:
[..]
Had ik bijna met een Heerenveen fan samen moeten werken
Ik heb geen tuinquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Beter voor je nachtrust, anders had je iedere nacht een naaimachine in zijn voortuin moeten plaatsen
Klopt jaquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:39 schreef MaxPower het volgende:
[..]
De stad is al redelijk geinfecteerd met die kutfriezen, dus da's al te laat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |