Hey, ze heeft een gewei.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Er is slechts één iemand die de ex-vrouw van Marnix kan en mag spelen en dat is Marianne Vloetgraven.
[afbeelding]
aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:37 schreef Rodney1988 het volgende:
[afbeelding]
Vanavond zien ze elkaar weer naar ruim 2 jaar!
.... en krijgt Renée spontaan d'r geheugen weer terug...???quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:37 schreef Rodney1988 het volgende:
[afbeelding]
Vanavond zien ze elkaar weer naar ruim 2 jaar!
who knows...... met het terugkrijgen van dr geheugen wil ik wel flashbacks...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:46 schreef Rodney1988 het volgende:
Ik denk dat ze vanavond echt alles weer weet![]()
Helaas weet ik bijna niks meer van de eerste 2/3 seizoenen. Ik ken de eerste aflevering geen eens. haha was ik nog te jong voor . Misschien heeft iemand een keer screenshots van de eerste aflevering of de verhaal lijn van Renee en Kennard. Met onderschrift. wat er gebeurd is. Dat is wel leuk om te zienquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
who knows...... met het terugkrijgen van dr geheugen wil ik wel flashbacks...
en dan natuurlijk vooral van Kennard en z'n keldertje, want dat was haar enige leuke lijn in 12 jaar
Voor de beelden uit de eerste seizoenen moeten we een oproepje plaatsen bij 'Opsporing Verzocht', 'Vermist' en 'Spoorloos'.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:53 schreef Rodney1988 het volgende:
Helaas weet ik bijna niks meer van de eerste 2/3 seizoenen. Ik ken de eerste aflevering geen eens. haha was ik nog te jong voor . Misschien heeft iemand een keer screenshots van de eerste aflevering of de verhaal lijn van Renee en Kennard. Met onderschrift. wat er gebeurd is. Dat is wel leuk om te zien
Haha dat levert denk ik niets opquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Voor de beelden uit de eerste seizoenen moeten we een oproepje plaatsen bij 'Opsporing Verzocht', 'Vermist' en 'Spoorloos'.![]()
www.onm-archief.tkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:59 schreef Rodney1988 het volgende:
Haha dat levert denk ik niets op! vanaf welke seizoenen hebben jullie wel beeldmateriaal?
Dat auto ongeluk van Ed en Jan , dat was toch ook een Clifhanger ? Van welk seizoen was dat eigenlijk?
Ik kan nog steeds het menu niet te pakken krijgen.quote:
niet??? dus je bent nooit verder gekomen dan 't begin??????quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:40 schreef Svensational het volgende:
Ik kan nog steeds het menu niet te pakken krijgen..
Soms, als ik 't geduld had lukte 't me, maar nu gewoon echt niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet??? dus je bent nooit verder gekomen dan 't begin??????
ik zal je straks wel ff 'n linklijstje geven.....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:45 schreef Svensational het volgende:
Soms, als ik 't geduld had lukte 't me, maar nu gewoon echt niet.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Er is slechts één iemand die de ex-vrouw van Marnix kan en mag spelen en dat is Marianne Vloetgraven.
[afbeelding]
ja hij's ook voor IE gemaakt..... geen lijstje nodig dus!?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:51 schreef Svensational het volgende:
Ik denk dat het aan Firefox ligt, in IE doet ie het wel..
quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Weten jullie trouwens dat de aflevering van morgen heel speciaal is?Vorlopig heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze blijven vast niet voor altijd bij BNNYou and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
Ik hoop het ook niet dat ze voor altijd bij BNN blijven. Maar anders als ze weg moeten bij BNN krijg je weer het gezeur naar welke zender ONM moet enz.. Gaan er weer ontslagen vallen. Dus ik hoop dat BNN niks doet met de acteurs. Behalve Bettina ontslaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Vorlopig he![]()
Ze blijven vast niet voor altijd bij BNN
sowieso belandt [vrijwel] elk vast personage wel 's in 't ziekenhuis,quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat liggen er bij onm trouwens vaak artsen en verpleegsters in hun eigen ziekenhuis.
volgens mij is 50% van de patienten eigen personeel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |