Weet je wel niet hoe duur een retourtje Gouda-Groningen is.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Is dat een reden dan?
Maar ziet er toch naar uit dat het een maand later wordt
Ach voor een excuus om zat te worden mag je wel wat overhebbenquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:46 schreef sizzler het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoe duur een retourtje Gouda-Groningen is.
Ja, en utrecht zou ook pas weer na de zomer kunnen om dat dan pas weer de opnames van spijker met koppen begint in the Florin.quote:
We moeten dan wel op Monidique letten, voordat je het weet gaat ie lopenquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach voor een excuus om zat te worden mag je wel wat overhebben.
komt ie misschien wel in het nieuwsquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:58 schreef du_ke het volgende:
Oei van Grunn naar een dorp in West Friesland is een uitdaging.
Dat vind ik ook nog steeds een goed idee.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja, en utrecht zou ook pas weer na de zomer kunnen om dat dan pas weer de opnames van spijker met koppen begint in the Florin.
ik moet over een paar weken toch aan de overkant van the Florin wezen, zal ik gelijk even vragen hoe dat zou moetne worden geregeld.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat vind ik ook nog steeds een goed idee.
Ik ben er hoe dan ook.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
komt ie misschien wel in het nieuws![]()
zit op de hoek van de Nobelstraat, geen idee of het Firkins als achtervoegsel heeft, dr zit wel een Fiddler and Firkins in den haag bij de oude kerk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
DoG: Bedoel je met the Florin Florin's & Furkins (of hoe je het ook spelt) ?
Denk dat het die tent is. Ierse pub toch?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
zit op de hoek van de Nobelstraat, geen idee of het Firkins als achtervoegsel heeft, dr zit wel een Fiddler and Firkins in den haag bij de oude kerk.
ff gebeld naar een collegaatje uit utrecht en het is idd Florin & Firkins officieelquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
zit op de hoek van de Nobelstraat, geen idee of het Firkins als achtervoegsel heeft, dr zit wel een Fiddler and Firkins in den haag bij de oude kerk.
semi iers, hebben bijvoorbeeld een engels/continetaalse/amerikaanse kaart.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Denk dat het die tent is. Ierse pub toch?
Ah ja, ok. Zat al te denken: "welke tent bedoelt hij nou?"quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ff gebeld naar een collegaatje uit utrecht en het is idd Florin & Firkins officieel
Top. We horen het dan wel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ik moet over een paar weken toch aan de overkant van the Florin wezen, zal ik gelijk even vragen hoe dat zou moetne worden geregeld.
Laat het nog even voortduren.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:17 schreef Monidique het volgende:
Genoeg over politiek, terug naar belangrijkere zaken, M., bijvoorbeeld. Wat te doen met m'n leven?
Moet diezelfde dag toch ook naar het mediapark, kan ik desnoods naar het varagebouw lopen om het daar te vragenquote:
DO YOU WANNA DIE?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:17 schreef Monidique het volgende:
Genoeg over politiek, terug naar belangrijkere zaken, M., bijvoorbeeld. Wat te doen met m'n leven?
Nou wat te denken van weer studeren volgend jaar?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:17 schreef Monidique het volgende:
Wordt politiek conservatief. Daar wordt je optimistisch van.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:17 schreef Monidique het volgende:
Laat hem dan zichzelf lekker doodkwellen, das waarschijnlijk een stuk aangenamer voor hem en zijn omgeving.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:33 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Wordt politiek conservatief. Daar wordt je optimistisch van.![]()
Maakt het leven een stuk aangenamer.
Dat is een mooie! Heb je een link?quote:
Heb je al een green card aangevraagd???quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:47 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
*Kijkt trots naar zijn Amerikaanse vlag![]()
Nee. Eerst mijn studie afmakenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Heb je al een green card aangevraagd???
Eerst hier profiteren van de stufi en dan oprotten, heel netjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |