Azijnpisserquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:24 schreef SiemeN het volgende:
Ik weet ook, dat het posten van een stukje Hans Teeuwen niet garant staat voor een schaterlach.
Je avatarquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:27 schreef Dark_Killah het volgende:
Hoi.
En die frikandellen dan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:32 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Azijnpisser
Drink meer bier, dan kan je het waarderen
Die ookquote:
Het is een reeks. Hij heeft een thema en moet verder gewoon gezellig zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:30 schreef SiemeN het volgende:
Leuk en aardig, dat geneuzel over cabaret.. maar nogal off topic!
We hadden 't hier over.. BIER!
Ohja, en frikandellen.
En daar heb je bier voor nodigquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:37 schreef SG1 het volgende:
[..]
Het is een reeks. Hij heeft een thema en moet verder gewoon gezellig zijn.
In de zon is zo'n Spa Geel ook altijd welkom hoor!quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:39 schreef tho_Omas het volgende:
Nu het donker is, kan er bier worden genuttigd
De baggeraars eruit sodemieteren door ze door bushokjes te tieven (of andere vormen van geweld) wil ook nog wel eens helpen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:38 schreef Dark_Killah het volgende:
Ja 't moet wel 0.5% inhoudelijk blijven.
Niet dat je om de 2 posts bier roept.
5.5% ook goed?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:38 schreef Dark_Killah het volgende:
Ja 't moet wel 0.5% inhoudelijk blijven.
Nu zijn we het eens, mijn waarde!quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
En daar heb je bier voor nodig
En frikandellen
quote:
Bierquote:
doppie had ik niet allang uitgelegd dat je die krengen maar niet moet eten, sowieso mac voerquote:
Dat soort praktijken gebeuren alleen bij jou in, hier werkt normaal volk bij de mac, blijf ik mezelf voorhouden..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
doppie had ik niet allang uitgelegd dat je die krengen maar niet moet eten, sowieso mac voer
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat soort praktijken gebeuren alleen bij jou in, hier werkt normaal volk bij de mac, blijf ik mezelf voorhouden..
Ik heb best trek in een kroketje eigenlijkquote:
één maar?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:21 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb best trek in een kroketje eigenlijk
maar wel met mosterdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |