Heb exact hetzelfde probleem maar dan in het kwadraat. Ook ik heb tijden alles gedaan om hem op te geilen van ini-mini-latexjurkjes tot supersexy-lingeriesetjes. NIETS. We deden het overigens als ik goed zeurde 1x per maand hoog uit 2x.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:35 schreef Nympholientje het volgende:
serieus...baal echt als een stekker..heb een fantastische relatie, alles klopt (helaas zijn lid iets minder...)
mijn behoefte aan sex ligt een stuk hoger dan de zijne...
wat zou ik door zijn fruithap kunnen prakken om hem wat actiever te maken?
echt klote is dat ja.. de spanning in je relatie wordt er gewoon heel groot door. Als sex belangrijk voor je is en de ander voelt er weinig voor kan dat een heleboel verpestenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:39 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Heb exact hetzelfde probleem maar dan in het kwadraat. Ook ik heb tijden alles gedaan om hem op te geilen van ini-mini-latexjurkjes tot supersexy-lingeriesetjes. NIETS. We deden het overigens als ik goed zeurde 1x per maand hoog uit 2x.
Ik heb dit een jaar lang elke dag volgehouden, in december barstte de bom. Hij schreeuwde tegen me dat ik een oversekst wijf was en dat ik abnormaal was. En toen was ik zo boos geworden dat ik besloten heb nooit meer om seks te zeuren, en nu ligt ons seksleven op zn gat.
Mijn partner vindt dat het niet aan mij ligt omdat hij me aantrekkelijk vindt en sexy en dat ik altijd mijn best doe. Na HEEL, HEEL, HEEL lang klagen en zeuren kwam hij met de absurde bewering dat hij verslaafd zou zijn aan aftrekken.Hij is er zelfs voor naar een dokter gegaan omdat hij bang was dat hij suikerziekte of een andere suikerspiegel-aandoening zou hebben. Dat was niet het geval.
En ja.. Nu zit ik er uiteraard aan te denken om bij hem weg te gaan, ondanks dat we het uitstekend kunnen vinden en het leuk hebben samen. De seks is echt een domper.
Lief van je, maar praten heb ik ZO vaak gedaan, opnieuw, opnieuw, opnieuw.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:46 schreef addie84 het volgende:
ok, soraya heeft dus daadwerkelijk reden tot klagen.. misschien is het een idee om eens met je partner er rustig over te praten? uitleggen dat het voor jou toch echt een belangrijk gedeelte van de relatie is? sterkte ermee iig
quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:55 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Lief van je, maar praten heb ik ZO vaak gedaan, opnieuw, opnieuw, opnieuw.
Ik heb zelfs gezegd dat ik hem niet kon garanderen hem nog langer trouw te blijven als er niets veranderde, maar dat wuift ie weg.. Of verklaart ie dat ie mn benen breekt als ik vreemd ga. Hij belooft beterschap maar nog komt het uit op niets.
misschien is dat het verstandigste..quote:Heb er zo genoeg van, maar durf hem niet terstond te verlaten dus ik ga maar verhuizen en bezinnen wat ik nu eigenlijk het belangrijkste vind. Misschien dat als ik niet langer met hem woon ons seksleven er van opleeft. If not dan zeg ik dat we uit elkaar zijn gegroeid en dat ik nog niet echt toe ben aan zo een vaste relatie.
80-jb-gl ik zit precies in hetzelfde schuitje, maar ja ze is inderdaad wel lief, en de sex is klote wat doe je eraan............. uitmaken of zo doorgaanquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:44 schreef 80-jb-gl het volgende:
mijn vriendin krijg ik ook niet verder dan 2x per week neucken, ik lees hier verhalen van meisjes die moeten zeuren bij hun vriendjes enzo, balen had ik dat maar....
maar ze is wel lief enzo![]()
dat ligt er helemaal aan hoe belangrijk het is.. en zoals jij het stelt.. blijkbaar te belangrijk.. dus uitmaken...quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:17 schreef Ferdi81 het volgende:
[..]
80-jb-gl ik zit precies in hetzelfde schuitje, maar ja ze is inderdaad wel lief, en de sex is klote wat doe je eraan............. uitmaken of zo doorgaan
sex is wel toppie, maar ik moet altijd zo lang wachtenquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:17 schreef Ferdi81 het volgende:
[..]
80-jb-gl ik zit precies in hetzelfde schuitje, maar ja ze is inderdaad wel lief, en de sex is klote wat doe je eraan............. uitmaken of zo doorgaan
idd,quote:
Laat dat misschien maar weg...quote:[..]
misschien is dat het verstandigste..
ik zou een trein koppen, of een enkeltje R&P nemenquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:24 schreef Soraya20 het volgende:
Ik zou willen dat hij slechts mijn vriend was. Hij is niet mijn vriend, hij is mijn echtgenoot.
Dus je begrijpt dat een relatie verbreken iets lastiger gaat. Overigens verklaart hij niet echt alleen dat hij mijn benen breekt maar hij zweert bij God dat hij mij vermoordt.
Ben eigenlijk ook niet heilig, ik ben een paar keer vreemdgegaan met een man waar ik gek op was en nog steeds gek op ben. Alleen het punt is.. Dat die man ook getrouwd is, en daarbij hij is niet zo een hele leuke man, niet echt serieus en was naar mijn idee vooral op zoek naar seks. Zucht.. En nee, een seksrelatie is niets voor mij, ik ben te gevoelig.
Maar goed, ik was altijd nadat ik die man ontmoette (niet eens vreemdgaan) doodsbenauwd thuis, ik heb tijden de messen en de andere scherpe voorwerpen verstopt uit angst. I'm so stuck.
........weer terug naar de vraag waarom het het eerste jaar wel continu neuken was nietwaar?quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:41 schreef nympholientjevriendje het volgende:
[..]
dat ik me af en toe net stier herman voel
produceren produceren produceren
![]()
niet heilige??? achterbaks EN schijnheilig zul je bedoelen.vreemdgaan of het ontmoeten van mannen buiten deze relatie zal nooit gebeuren dat schreef ik aan het begin ook al, walgelijk ook om je man te bedriegen. maak dan een keuze voor jezelf en ren naar een blijvanmijnlijfhuis ofzo en neuk jezelf vanuit daar de maatschappij weer in met iemand.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:24 schreef Soraya20 het volgende:
Ben eigenlijk ook niet heilig, ik ben een paar keer vreemdgegaan met een man waar ik gek op was en nog steeds gek op ben. Alleen het punt is.. Dat die man ook getrouwd is, en daarbij hij is niet zo een hele leuke man, niet echt serieus en was naar mijn idee vooral op zoek naar seks. Zucht.. En nee, een seksrelatie is niets voor mij, ik ben te gevoelig.
Maar goed, ik was altijd nadat ik die man ontmoette (niet eens vreemdgaan) doodsbenauwd thuis, ik heb tijden de messen en de andere scherpe voorwerpen verstopt uit angst. I'm so stuck.
vraag eens door? hoevaak rukt hij en vooral waar denkt hij aan (of kijkt hij naar) als hij dat doet?het kan best zijn dat hij helemaal niet op vrouwen valt ofzo? en bang is af te gaan voor familie en vrienden als je hem zou gaan verlaten..quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:39 schreef Soraya20 het volgende:
Na HEEL, HEEL, HEEL lang klagen en zeuren kwam hij met de absurde bewering dat hij verslaafd zou zijn aan aftrekken.Hij is er zelfs voor naar een dokter gegaan ...
Al gedaan.. Ik heb hem alle meest mogelijke dingen gevraagd. Waar, wanneer, hoevaak, waar ie aan denkt, ook vaak genoeg gevraagd of hij geen homo was. Heb t hem zo makkelijk mogelijk gemaakt er over te praten, maar als ik hem dat vraag dan wordt ie beledigd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:53 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
vraag eens door? hoevaak rukt hij en vooral waar denkt hij aan (of kijkt hij naar) als hij dat doet?het kan best zijn dat hij helemaal niet op vrouwen valt ofzo? en bang is af te gaan voor familie en vrienden als je hem zou gaan verlaten..
hierom alleen al zou ik toch een scheiding doorzettenquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:24 schreef Soraya20 het volgende:
Ik zou willen dat hij slechts mijn vriend was. Hij is niet mijn vriend, hij is mijn echtgenoot.
Dus je begrijpt dat een relatie verbreken iets lastiger gaat. Overigens verklaart hij niet echt alleen dat hij mijn benen breekt maar hij zweert bij God dat hij mij vermoordt.
niet erg netjesquote:Ben eigenlijk ook niet heilig, ik ben een paar keer vreemdgegaan met een man waar ik gek op was en nog steeds gek op ben. Alleen het punt is.. Dat die man ook getrouwd is, en daarbij hij is niet zo een hele leuke man, niet echt serieus en was naar mijn idee vooral op zoek naar seks. Zucht.. En nee, een seksrelatie is niets voor mij, ik ben te gevoelig.
quote:Maar goed, ik was altijd nadat ik die man ontmoette (niet eens vreemdgaan) doodsbenauwd thuis, ik heb tijden de messen en de andere scherpe voorwerpen verstopt uit angst. I'm so stuck.
Ja, heb het zo vaak in die hoek gezocht.. Maar je moet begrijpen dat homo-zijn in zijn belevingswereld een absoluut taboe is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:10 schreef Nympholientje het volgende:
ik kan niet anders denken dan dat je het toch in die hoek moet zoeken (schaamte maakt het voor hem onmogelijk om te rukken waar jij bij bent? waarom? omdat hij dan minder gemakkelijk kan klaarkomen? omdat hij misschien wel alleen rukt bij homosites of films? wat waren zijn antwoorden op je vragen eigenlijk?
praat trouwens het vreemdgaan en stiekeme ontmoetingen niet goed, als je al zover bent dat je dat doet dan kun je net zo goed je enrgie in een nieuw leven steken (en dan maar hopen dat je nieuwe vriendje niet net zo achterbaks is)
OK de nette versie. Het was iets als lees *pieeeep* m'n *piep pieeep* posts eens *pieeep* in reactie op wat ze zei over dat 1e jaar veel sexen. Maar ik geef het op, de enige naar wie ze wil luisteren is zichzelfquote:
het eerste jaar is altijd meer.. je bent verliefd, vlinders vliegen rond.. daarna is het heel normaal dat het wat minder wordt, zeker als je het zovaak per dag deed.. het libido blijft niet eeuwig steken op 4x per dagquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:50 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
........weer terug naar de vraag waarom het het eerste jaar wel continu neuken was nietwaar?
voor de mensen die er helemaal niets meer van snappen, het eerste jaar waren we allebei altijd zo geil als boter en deden we het overal en vooral veel..het is verdomme toch logisch ?
je spreekt jezelf tegen.. je wil best aanpassen en wat minder sex, alleen moet het wel weer meer worden?quote:ik wil mij best aanpassen en wat minder sex hebben , hoopte alleen weer op het nivo van toen te komen het is nu eenmaal erg lekker
Je haalt me de woorden uit m'n mond. Nou maar hopen dat TS het ook eens in wil zien. Ik krijg steeds meer twijfels over de waarheid van dit verhaal trouwens, welk normaal mens gaat degene van wie ie houdt aanvallen op een internetforumquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:42 schreef addie84 het volgende:
toch maar ff een serieuze reactie geplaatst
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:55 schreef nympholientjevriendje het volgende:
[..]
Deze hangt inmiddels ingelijst boven ons bed.
Niet dat ze het leest, maar dat terzijde.
Hij is vast aan het bijkomen van de inhaalslag die volgde op 4 dagen niet neuqenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:19 schreef Spekkiemonster het volgende:
* Spekkiemonster mist nympho-vriendje nu al![]()
t was net zo leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |