OK de nette versie. Het was iets als lees *pieeeep* m'n *piep pieeep* posts eens *pieeep* in reactie op wat ze zei over dat 1e jaar veel sexen. Maar ik geef het op, de enige naar wie ze wil luisteren is zichzelfquote:
het eerste jaar is altijd meer.. je bent verliefd, vlinders vliegen rond.. daarna is het heel normaal dat het wat minder wordt, zeker als je het zovaak per dag deed.. het libido blijft niet eeuwig steken op 4x per dagquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:50 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
........weer terug naar de vraag waarom het het eerste jaar wel continu neuken was nietwaar?
voor de mensen die er helemaal niets meer van snappen, het eerste jaar waren we allebei altijd zo geil als boter en deden we het overal en vooral veel..het is verdomme toch logisch ?
je spreekt jezelf tegen.. je wil best aanpassen en wat minder sex, alleen moet het wel weer meer worden?quote:ik wil mij best aanpassen en wat minder sex hebben , hoopte alleen weer op het nivo van toen te komen het is nu eenmaal erg lekker
Je haalt me de woorden uit m'n mond. Nou maar hopen dat TS het ook eens in wil zien. Ik krijg steeds meer twijfels over de waarheid van dit verhaal trouwens, welk normaal mens gaat degene van wie ie houdt aanvallen op een internetforumquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:42 schreef addie84 het volgende:
toch maar ff een serieuze reactie geplaatst
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:55 schreef nympholientjevriendje het volgende:
[..]
Deze hangt inmiddels ingelijst boven ons bed.
Niet dat ze het leest, maar dat terzijde.
Hij is vast aan het bijkomen van de inhaalslag die volgde op 4 dagen niet neuqenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:19 schreef Spekkiemonster het volgende:
* Spekkiemonster mist nympho-vriendje nu al![]()
t was net zo leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |