misschien niet als hij al 3/4 keer heeft moeten presteren? ik zou waarschijnlijk zelfs geïrriteerd raken als ze dan alweer aan me zou zitten..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:27 schreef Ferdi81 het volgende:
maar ik mag aannemen dat als jij je vriend een beetje begint te verwennen hij toch wel weer zin klrijgt ??
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:00 schreef Nympholientje het volgende:
--->> doe heus wel wat met jullie tips hier, heb mij al drie dagen niet "öpgedrongen"zoals jullie het hier noemen.
quote:
Ik denk dat die 4 niet perse sloeg op het aantal keren gedaan hebben, maar misschien wel het aantal dagen dat ze het van haar partner af liet hangenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:29 schreef addie84 het volgende:
"maar" 4 keer gister?
zeur.. ik denk dat als mijn vriendin elke dag om 1 keer zou zeuren, ik het na een paar weken al zat zou zijn.. en dan ben ik meestal degene die het initiatief neemt
inderdaadquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:00 schreef frederik het volgende:
Ik denk dat die 4 niet perse sloeg op het aantal keren gedaan hebben, maar misschien wel het aantal dagen dat ze het van haar partner af liet hangen
je moet je ook weleens ergens op verheugenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:27 schreef Nympholientje het volgende:
ten dele waar frederik, met 4 bedoelde ik dat ik 4 dagen zelf geen initiatief heb genomen (en dat is nogal moelijk maar! het ! lukt! zowaar!)
dagbesteding hebben we allebei trouwens ( werken beiden ruim 40 uur per week,. zelf werk ik ook nog in de weekenden)
vriendlief nam gisteravond initiatief en vroeg zich af wat er aan de hand was ( kan hem moeilijk gaan vertellen dat ik gebruik maak van tips via een forum) gelukkig geen zware gesprekken o.id. maar gewoon heftige sex die eigenlijk wel veel intenser leek dan het normaal al is.
blijf idd zelf wel zitten met het *meer willen dan hij* maar denk als ik jullie reacties zo lees dat ik misschien inderdaad teveel vroeg van hem..
Dat is opzich heel erg mooi dat hij dus zelf ook wel inititief neemt als het erop neer komt en dat hij zich gelijk afvraagd of er wat aan de hand is, klinkt als een goede vangst hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:27 schreef Nympholientje het volgende:
ten dele waar frederik, met 4 bedoelde ik dat ik 4 dagen zelf geen initiatief heb genomen (en dat is nogal moelijk maar! het ! lukt! zowaar!)
dagbesteding hebben we allebei trouwens ( werken beiden ruim 40 uur per week,. zelf werk ik ook nog in de weekenden)
vriendlief nam gisteravond initiatief en vroeg zich af wat er aan de hand was ( kan hem moeilijk gaan vertellen dat ik gebruik maak van tips via een forum) gelukkig geen zware gesprekken o.id. maar gewoon heftige sex die eigenlijk wel veel intenser leek dan het normaal al is.
blijf idd zelf wel zitten met het *meer willen dan hij* maar denk als ik jullie reacties zo lees dat ik misschien inderdaad teveel vroeg van hem..
het is veel intenser (moeilijk te beschrijven) heftiger.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je moet je ook weleens ergens op verheugenergens heel veel zin in hebben, wil vaak voor een grotere sensatie zorgen.
hij is dan ook geweldig in ALLE opzichtenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is opzich heel erg mooi dat hij dus zelf ook wel inititief neemt als het erop neer komt en dat hij zich gelijk afvraagd of er wat aan de hand is, klinkt als een goede vangst hoor
daar ben ik dus nu mee bezigquote:Kijk gewoon of je niet tot een compromis kan komen, jij zal met iets minder genoegen moeten nemen, dan kan hij vast wel ergens zo nu en dan een keertje extra erbij plakken.
Laat dat idee nou varen en waardeer wat je nu hebt. Jullie hebben nu veel intensere sex gehad toch? Echt hoor, ik heb verhalen gelezen van stellen die 't jaren niet meer doen, die man/vrouw is dan helemaal gefrustreerd.. en die heeft pas een reden om te klagenquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:52 schreef Nympholientje het volgende:
erodome, het zou toch fijner zijn als hij wat vaker wilde
Tuurlijk is het dan intenser .... het is minder "normaal"quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:27 schreef Nympholientje het volgende:
..
je zegt zelf nu toch ook dat die man of vrouw helemaal gefrustreerd is doordat ze geen sex hebben?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:06 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Laat dat idee nou varen en waardeer wat je nu hebt. Jullie hebben nu veel intensere sex gehad toch? Echt hoor, ik heb verhalen gelezen van stellen die 't jaren niet meer doen, die man/vrouw is dan helemaal gefrustreerd.. en die heeft pas een reden om te klagen![]()
oh? en waarom kon het het eerste jaar dan wel?quote:Ik denk niet dat er veel mannen zijn die het leven van jouw vriend zouden kunnen volhouden..
Ja gefrustreerd na JAREN geen sex, niet na een paar uurtjes! Jullie doen het een paar keer per dag, daar kunnen hun alleen maar van dromen..quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:16 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
je zegt zelf nu toch ook dat die man of vrouw helemaal gefrustreerd is doordat ze geen sex hebben?
[..]
oh? en waarom kon het het eerste jaar dan wel?
het is dus wel mogelijk
verschil is:quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:16 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
je zegt zelf nu toch ook dat die man of vrouw helemaal gefrustreerd is doordat ze geen sex hebben?
[..]
oh? en waarom kon het het eerste jaar dan wel?
het is dus wel mogelijk
Nja kweenie.. voor een paar dagen houdt ze dit wel vol maar ze begint nu alweer dat ze wil dat hij vaker zin heeft.quote:
Je kan nu eenmaal niet alles in het leven hebben, kijk naar alles wat je wel hebt en probeer niet teveel te kijken naar wat je niet hebt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:52 schreef Nympholientje het volgende:
erodome, het zou toch fijner zijn als hij wat vaker wilde
Tja, da's waar, maar ze kijkt nu wel de juiste kant uit.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:05 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Nja kweenie.. voor een paar dagen houdt ze dit wel vol maar ze begint nu alweer dat ze wil dat hij vaker zin heeft.
Nympho, ik heb genoeg zinnige dingen hierover te zeggen omdat ik hetzelfde heb meegemaakt (nouja hetzelfde.. wat jij per dag aan sex krijgt, daar moest ik 2 weken op teren) maar als je het niet wil horen moet je het zelf maar zien op te lossen.
Moet je er niet aan gaan likken, slecht voor de hobbyquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:21 schreef Muertez het volgende:
ik vind zelf postzegels verzamelen erg a-sexueel, mischien is het wat voor jou
duh.. TS is een vrouw.. alsof die een dag niet kunnen klagen...quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:11 schreef addie84 het volgende:
Maar ze begint toch al weer een beetje te klagen![]()
ik heb een keer anderhalf jaar helemaal zonder geweest... en dat ging vrij aardig... hele gespierde rechterarm.. maar verder..quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:20 schreef erodome het volgende:
3 weken droog staan is een regelrechte ramp zelfs!!!!!!!!!!
Ik moet wel elke week, brrrr zeg, moet er niet aan denken, 3 weken geen seks....
hahahah... klinkt bekend.. maar het weekje overslaan doe ik toch wel regelmatig hoor..quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:41 schreef erodome het volgende:
Dat is het ja, het went gewoon erg snel, als ik nadenk wanneer ik het langst zonder seks heb gehad in de afgelopen 13 jar dan kom ik op na de bevalling uit, volgens mijn man is dat 2 weken, maar het kan volgens mij iets langer zijn, tegen de 3 weken aan, verder kan ik me niet herrineren een weekje overgeslagen te hebben
Dus dat is een deel gewoonte, als dat dan ineens doorbroken wordt dan is dat even erg naar, ik zou het wel overleven, maar leuk ga ik het niet vinden.
afwijking ? sorry hoor maar het stikt hier van de topics met vrouwen die faken omdat hun man "zonodig moet" , topics met mannen die vreemd gaan, een open relatie hebben vanwege de hoge sexuele drang en dan noem jij mij iemand met een afwijking?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:21 schreef Muertez het volgende:
het moge inmiddels duidelijk zijn dat jij degene bent met de 'afwijking' dus waarom probeer je dan zo wanhopig de oplossing bij hem te zoeken? meer sex zit er niet in en naar de gemiddelde maatstaven heb jij al meer sex op een dag dan een ander koppel per week
Als je lichaam (bepaalde onderdelen) vraagt om iets (eten, sex, warmte, ijsjes) dan is het vrij logisch dat je daar aantoe geeft.quote:Als jij er zo dwangmatig mee bezig bent moet de oplossing ook van jezelf komen lijkt me
ik heb geen suggesties nodig met betrekking tot een vrije tijds bestedingquote:ik vind zelf postzegels verzamelen erg a-sexueel, mischien is het wat voor jou
Deze hangt inmiddels ingelijst boven ons bed.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:13 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Jij wil nog vaker sex dan een mens eet op een dag, en een boterham is al saai op zijn tijd.
Die eet je meestal maar 2 keer per dag
ja, lieve schat, maar het probleem met die onderdelen van jou is dat ze net zoveel vragen als een autistische adhd kleuter.quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:52 schreef Nympholientje het volgende:
Als je lichaam (bepaalde onderdelen) vraagt om iets (eten, sex, warmte, ijsjes) dan is het vrij logisch dat je daar aantoe geeft.
[..]
saai? ik? dit is niet echt fair ...het komt er dus op neer dat het saai zou zijn?quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:55 schreef nympholientjevriendje het volgende:
[..]
Deze hangt inmiddels ingelijst boven ons bed.
Niet dat ze het leest, maar dat terzijde.
het eerste jaar had je daar totaal geen problemen mee en in plaats van hier afgeven op mij had je ook gewoon eens eerlijk kunnen zeggen wat je echt voeltquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:59 schreef nympholientjevriendje het volgende:
[..]
ja, lieve schat, maar het probleem met die onderdelen van jou is dat ze net zoveel vragen als een autistische adhd kleuter.
hoe bedoel je dit nu weer???quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:23 schreef nympholientjevriendje het volgende:
[..]
dat is nou net het probleem
dat ze alleen maar wil fokken![]()
same herequote:Op donderdag 7 juli 2005 11:11 schreef erodome het volgende:
Heeft wat lekkers erbij gepakt en zit er goed voor(kom niet echt aan werken toe zo, maarja, offers moeten gemaakt worden he).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |