abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juli 2005 @ 11:27:10 #201
92655 Ferdi81
omdat............
pi_28505377
maar ik mag aannemen dat als jij je vriend een beetje begint te verwennen hij toch wel weer zin klrijgt ??
pi_28505436
"maar" 4 keer gister?

zeur.. ik denk dat als mijn vriendin elke dag om 1 keer zou zeuren, ik het na een paar weken al zat zou zijn.. en dan ben ik meestal degene die het initiatief neemt
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_28505470
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:27 schreef Ferdi81 het volgende:
maar ik mag aannemen dat als jij je vriend een beetje begint te verwennen hij toch wel weer zin klrijgt ??
misschien niet als hij al 3/4 keer heeft moeten presteren? ik zou waarschijnlijk zelfs geïrriteerd raken als ze dan alweer aan me zou zitten..
pi_28508321
quote:
Op maandag 4 juli 2005 17:00 schreef Nympholientje het volgende:

--->> doe heus wel wat met jullie tips hier, heb mij al drie dagen niet "öpgedrongen"zoals jullie het hier noemen.
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:17 schreef Nympholientje het volgende:
4
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:29 schreef addie84 het volgende:
"maar" 4 keer gister?

zeur.. ik denk dat als mijn vriendin elke dag om 1 keer zou zeuren, ik het na een paar weken al zat zou zijn.. en dan ben ik meestal degene die het initiatief neemt
Ik denk dat die 4 niet perse sloeg op het aantal keren gedaan hebben, maar misschien wel het aantal dagen dat ze het van haar partner af liet hangen
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:23:36 #205
37769 erodome
Zweefteef
pi_28509212
Nympholientje, als je het van hem af laat hangen gaat het dan naar 0 of heb je nog wel seks op zo'n dag???????
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:30:18 #206
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_28509464
Volgens mij bedoelt ze dat ze nu 4 dagen droog staat. Nympholientje, zijn er al doden gevallen?
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_28509990
Als je zou werken of een andere nuttige dagbesteding zou hebben dan zou je aandacht afgeleid zijn van sex, en zou je ook te moe zijn om 3 keer per dag sex te hebben.
pi_28512260
je kan je nick beter veranderen in kurkdroog na die 4 dagen!
Knap hoor
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_28515033
waarom gelijk van het ene uiterste naar het andere uiterste
eerst wordt gedacht dat 4 slaat op 4 keer per dag in de afgelopen dagen, en nadat ze maandag zegt dat ze zich al 3 dagen niet heeft opgedrongen, en vandaag het getal 4 post, staat ze dus al 4 dagen droog (afgezien van de posting van erodome). De mogelijkheid van erodome is toch ook nog een mogelijkheid? (dat die vriend gemiddeld een sexbeluste man is, dat ze zowel zaterdag als zondag 2 keer geweest is, en gisteravond 1 keer, en vanavond weer een keer mag)
pi_28516040
ten dele waar frederik, met 4 bedoelde ik dat ik 4 dagen zelf geen initiatief heb genomen (en dat is nogal moelijk maar! het ! lukt! zowaar!)

dagbesteding hebben we allebei trouwens ( werken beiden ruim 40 uur per week,. zelf werk ik ook nog in de weekenden)

vriendlief nam gisteravond initiatief en vroeg zich af wat er aan de hand was ( kan hem moeilijk gaan vertellen dat ik gebruik maak van tips via een forum ) gelukkig geen zware gesprekken o.id. maar gewoon heftige sex die eigenlijk wel veel intenser leek dan het normaal al is.

blijf idd zelf wel zitten met het *meer willen dan hij* maar denk als ik jullie reacties zo lees dat ik misschien inderdaad teveel vroeg van hem..
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen,
maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
pi_28516115
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:00 schreef frederik het volgende:

Ik denk dat die 4 niet perse sloeg op het aantal keren gedaan hebben, maar misschien wel het aantal dagen dat ze het van haar partner af liet hangen
inderdaad
pi_28517262
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 16:27 schreef Nympholientje het volgende:
ten dele waar frederik, met 4 bedoelde ik dat ik 4 dagen zelf geen initiatief heb genomen (en dat is nogal moelijk maar! het ! lukt! zowaar!)

dagbesteding hebben we allebei trouwens ( werken beiden ruim 40 uur per week,. zelf werk ik ook nog in de weekenden)

vriendlief nam gisteravond initiatief en vroeg zich af wat er aan de hand was ( kan hem moeilijk gaan vertellen dat ik gebruik maak van tips via een forum ) gelukkig geen zware gesprekken o.id. maar gewoon heftige sex die eigenlijk wel veel intenser leek dan het normaal al is.

blijf idd zelf wel zitten met het *meer willen dan hij* maar denk als ik jullie reacties zo lees dat ik misschien inderdaad teveel vroeg van hem..
je moet je ook weleens ergens op verheugen ergens heel veel zin in hebben, wil vaak voor een grotere sensatie zorgen.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 17:16:43 #213
37769 erodome
Zweefteef
pi_28517778
quote:

Dat is opzich heel erg mooi dat hij dus zelf ook wel inititief neemt als het erop neer komt en dat hij zich gelijk afvraagd of er wat aan de hand is, klinkt als een goede vangst hoor

Kijk gewoon of je niet tot een compromis kan komen, jij zal met iets minder genoegen moeten nemen, dan kan hij vast wel ergens zo nu en dan een keertje extra erbij plakken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_28518405
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:

[..]

je moet je ook weleens ergens op verheugen ergens heel veel zin in hebben, wil vaak voor een grotere sensatie zorgen.
het is veel intenser (moeilijk te beschrijven) heftiger.
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:16 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is opzich heel erg mooi dat hij dus zelf ook wel inititief neemt als het erop neer komt en dat hij zich gelijk afvraagd of er wat aan de hand is, klinkt als een goede vangst hoor
hij is dan ook geweldig in ALLE opzichten
alleen zoals ik in het beginn al schreef voelde ik mij misschien wel indirect afgewezen ofzo omdat ik eigenlijk elk moment van de dag letterlijk en figuurlijk "open sta"voor sex en hij veel minder..
quote:
Kijk gewoon of je niet tot een compromis kan komen, jij zal met iets minder genoegen moeten nemen, dan kan hij vast wel ergens zo nu en dan een keertje extra erbij plakken.
daar ben ik dus nu mee bezig
  dinsdag 5 juli 2005 @ 17:44:08 #215
37769 erodome
Zweefteef
pi_28518718
Jullie komen er wel uit samen, maar nog 1 tip, hier praten is natuurlijk best leuk, maar vergeet niet met hem te praten over hoe je je voelt onder bepaalde dingen, zorg dat hij weet dat seks voor jou een noodzaak is, niet direct zodat hij maar altijd toegeeft, maar dat hij ook weet waar dingen vandaan kunnen komen.
pi_28527462
moet Nympho wel een compliment geven dat ze er hard mee bezig is! hoop dat het goed komt!
  woensdag 6 juli 2005 @ 09:56:39 #217
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28540506
another satified customer
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28541752
erodome, het zou toch fijner zijn als hij wat vaker wilde
pi_28542195
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:52 schreef Nympholientje het volgende:
Laat dat idee nou varen en waardeer wat je nu hebt. Jullie hebben nu veel intensere sex gehad toch? Echt hoor, ik heb verhalen gelezen van stellen die 't jaren niet meer doen, die man/vrouw is dan helemaal gefrustreerd.. en die heeft pas een reden om te klagen Ik denk niet dat er veel mannen zijn die het leven van jouw vriend zouden kunnen volhouden..
pi_28542426
quote:
..
Tuurlijk is het dan intenser .... het is minder "normaal"
Jij wil nog vaker sex dan een mens eet op een dag, en een boterham is al saai op zijn tijd.
Die eet je meestal maar 2 keer per dag

Fijn dat je doorhevt dat je echt een beetje teveel wilt (van het goede)!
Gemeend heel veel succes samen want het lijkt me best lastig
pi_28542507
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:06 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Laat dat idee nou varen en waardeer wat je nu hebt. Jullie hebben nu veel intensere sex gehad toch? Echt hoor, ik heb verhalen gelezen van stellen die 't jaren niet meer doen, die man/vrouw is dan helemaal gefrustreerd.. en die heeft pas een reden om te klagen
je zegt zelf nu toch ook dat die man of vrouw helemaal gefrustreerd is doordat ze geen sex hebben?
quote:
Ik denk niet dat er veel mannen zijn die het leven van jouw vriend zouden kunnen volhouden..
oh? en waarom kon het het eerste jaar dan wel?
het is dus wel mogelijk
pi_28542624
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:16 schreef Nympholientje het volgende:

[..]

je zegt zelf nu toch ook dat die man of vrouw helemaal gefrustreerd is doordat ze geen sex hebben?
[..]

het is dus wel mogelijk
Ja gefrustreerd na JAREN geen sex, niet na een paar uurtjes! Jullie doen het een paar keer per dag, daar kunnen hun alleen maar van dromen..

En het eerste jaar is altijd anders dan de jaren daarna, vanwege de verliefdheid enzo. Dan wil je het constant doen, maar na een tijdje zwakt dat een beetje af. Nouja bij jou niet dus
pi_28542660
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:16 schreef Nympholientje het volgende:

[..]

[..]

het is dus wel mogelijk
verschil is:
zij heeft het over jaren geen sex en dan frust worden ....
jij begint na een uur al te trappelen en te frusten van binnen
  woensdag 6 juli 2005 @ 11:24:12 #224
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28542764
Het gaat de goede kant uit
Vampire Romance O+
pi_28544116
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:24 schreef MouseOver het volgende:
Het gaat de goede kant uit
Nja kweenie.. voor een paar dagen houdt ze dit wel vol maar ze begint nu alweer dat ze wil dat hij vaker zin heeft.

Nympho, ik heb genoeg zinnige dingen hierover te zeggen omdat ik hetzelfde heb meegemaakt (nouja hetzelfde.. wat jij per dag aan sex krijgt, daar moest ik 2 weken op teren) maar als je het niet wil horen moet je het zelf maar zien op te lossen.
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:08:33 #226
37769 erodome
Zweefteef
pi_28544214
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:52 schreef Nympholientje het volgende:
Je kan nu eenmaal niet alles in het leven hebben, kijk naar alles wat je wel hebt en probeer niet teveel te kijken naar wat je niet hebt.

Je zal zien dat het makkelijker wordt omdat er een nieuwe gewoonte in slijt en wie weet waarmee hij je tussendoor verrast, hij komt zo snel niet over als iemand die nooit wat voor je wil doen.
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:09:58 #227
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28544253
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:05 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Nja kweenie.. voor een paar dagen houdt ze dit wel vol maar ze begint nu alweer dat ze wil dat hij vaker zin heeft.

Nympho, ik heb genoeg zinnige dingen hierover te zeggen omdat ik hetzelfde heb meegemaakt (nouja hetzelfde.. wat jij per dag aan sex krijgt, daar moest ik 2 weken op teren) maar als je het niet wil horen moet je het zelf maar zien op te lossen.
Tja, da's waar, maar ze kijkt nu wel de juiste kant uit.
Vampire Romance O+
pi_28567329
Maar ze begint toch al weer een beetje te klagen ben benieuwd hoelang ze het vol gaat houden..
  donderdag 7 juli 2005 @ 00:21:18 #229
80425 Muertez
met een z?
pi_28573563
het moge inmiddels duidelijk zijn dat jij degene bent met de 'afwijking' dus waarom probeer je dan zo wanhopig de oplossing bij hem te zoeken? meer sex zit er niet in en naar de gemiddelde maatstaven heb jij al meer sex op een dag dan een ander koppel per week

Als jij er zo dwangmatig mee bezig bent moet de oplossing ook van jezelf komen lijkt me

ik vind zelf postzegels verzamelen erg a-sexueel, mischien is het wat voor jou
pi_28576849
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 00:21 schreef Muertez het volgende:

Moet je er niet aan gaan likken, slecht voor de hobby
  donderdag 7 juli 2005 @ 08:01:48 #231
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28578259
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:11 schreef addie84 het volgende:
Maar ze begint toch al weer een beetje te klagen
duh.. TS is een vrouw.. alsof die een dag niet kunnen klagen...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28578448
Is het dan zo erg op 3 weken droog te staan. Jezus je hoeft toch niet elke week.
  donderdag 7 juli 2005 @ 09:20:40 #233
37769 erodome
Zweefteef
pi_28579148
3 weken droog staan is een regelrechte ramp zelfs!!!!!!!!!!
Ik moet wel elke week, brrrr zeg, moet er niet aan denken, 3 weken geen seks....
  donderdag 7 juli 2005 @ 09:31:28 #234
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28579382
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:20 schreef erodome het volgende:
3 weken droog staan is een regelrechte ramp zelfs!!!!!!!!!!
Ik moet wel elke week, brrrr zeg, moet er niet aan denken, 3 weken geen seks....
ik heb een keer anderhalf jaar helemaal zonder geweest... en dat ging vrij aardig... hele gespierde rechterarm.. maar verder..

maar nu... damn... na een dag of 4 krijg ik het toch echt moeilijk.. het went snel he..
  donderdag 7 juli 2005 @ 09:41:03 #235
37769 erodome
Zweefteef
pi_28579603
Dat is het ja, het went gewoon erg snel, als ik nadenk wanneer ik het langst zonder seks heb gehad in de afgelopen 13 jar dan kom ik op na de bevalling uit, volgens mijn man is dat 2 weken, maar het kan volgens mij iets langer zijn, tegen de 3 weken aan, verder kan ik me niet herrineren een weekje overgeslagen te hebben

Dus dat is een deel gewoonte, als dat dan ineens doorbroken wordt dan is dat even erg naar, ik zou het wel overleven, maar leuk ga ik het niet vinden.
  donderdag 7 juli 2005 @ 09:43:29 #236
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28579651
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:41 schreef erodome het volgende:
Dat is het ja, het went gewoon erg snel, als ik nadenk wanneer ik het langst zonder seks heb gehad in de afgelopen 13 jar dan kom ik op na de bevalling uit, volgens mijn man is dat 2 weken, maar het kan volgens mij iets langer zijn, tegen de 3 weken aan, verder kan ik me niet herrineren een weekje overgeslagen te hebben

Dus dat is een deel gewoonte, als dat dan ineens doorbroken wordt dan is dat even erg naar, ik zou het wel overleven, maar leuk ga ik het niet vinden.
hahahah... klinkt bekend.. maar het weekje overslaan doe ik toch wel regelmatig hoor..
* avotar is op verzoek van z'n vriendin geen echte schipper....
pi_28579856
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 00:21 schreef Muertez het volgende:
het moge inmiddels duidelijk zijn dat jij degene bent met de 'afwijking' dus waarom probeer je dan zo wanhopig de oplossing bij hem te zoeken? meer sex zit er niet in en naar de gemiddelde maatstaven heb jij al meer sex op een dag dan een ander koppel per week
afwijking ? sorry hoor maar het stikt hier van de topics met vrouwen die faken omdat hun man "zonodig moet" , topics met mannen die vreemd gaan, een open relatie hebben vanwege de hoge sexuele drang en dan noem jij mij iemand met een afwijking?
quote:
Als jij er zo dwangmatig mee bezig bent moet de oplossing ook van jezelf komen lijkt me
Als je lichaam (bepaalde onderdelen) vraagt om iets (eten, sex, warmte, ijsjes) dan is het vrij logisch dat je daar aantoe geeft.
quote:
ik heb geen suggesties nodig met betrekking tot een vrije tijds besteding
pi_28579902
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:13 schreef Spekkiemonster het volgende:

[..]

Jij wil nog vaker sex dan een mens eet op een dag, en een boterham is al saai op zijn tijd.
Die eet je meestal maar 2 keer per dag
Deze hangt inmiddels ingelijst boven ons bed.

Niet dat ze het leest, maar dat terzijde.
pi_28579975
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:52 schreef Nympholientje het volgende:

Als je lichaam (bepaalde onderdelen) vraagt om iets (eten, sex, warmte, ijsjes) dan is het vrij logisch dat je daar aantoe geeft.
[..]
ja, lieve schat, maar het probleem met die onderdelen van jou is dat ze net zoveel vragen als een autistische adhd kleuter.
  donderdag 7 juli 2005 @ 10:15:48 #240
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_28580324
Wat gezellig, een Fokstelletje
pi_28580414
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:55 schreef nympholientjevriendje het volgende:

[..]

Deze hangt inmiddels ingelijst boven ons bed.

Niet dat ze het leest, maar dat terzijde.
saai? ik? dit is niet echt fair ...het komt er dus op neer dat het saai zou zijn?
pi_28580437
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:59 schreef nympholientjevriendje het volgende:

[..]

ja, lieve schat, maar het probleem met die onderdelen van jou is dat ze net zoveel vragen als een autistische adhd kleuter.
het eerste jaar had je daar totaal geen problemen mee en in plaats van hier afgeven op mij had je ook gewoon eens eerlijk kunnen zeggen wat je echt voelt
pi_28580544
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 10:15 schreef Aventura het volgende:
Wat gezellig, een Fokstelletje
dat is nou net het probleem

dat ze alleen maar wil fokken
  donderdag 7 juli 2005 @ 10:27:16 #244
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28580624
goeie relatie..

* avotar gaat er maar eens goed voor zitten...
pi_28580920
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 10:23 schreef nympholientjevriendje het volgende:

[..]

dat is nou net het probleem

dat ze alleen maar wil fokken
hoe bedoel je dit nu weer???
pi_28580973
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 10:38 schreef Nympholientje het volgende:

[..]

hoe bedoel je dit nu weer???
dat ik me af en toe net stier herman voel

produceren produceren produceren

pi_28581343
LD
pi_28581768
leuk dit ! ga vooral door, stoor je niet aan mij
  donderdag 7 juli 2005 @ 11:11:01 #249
37769 erodome
Zweefteef
pi_28581878
Heeft wat lekkers erbij gepakt en zit er goed voor(kom niet echt aan werken toe zo, maarja, offers moeten gemaakt worden he ).
pi_28582301
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:11 schreef erodome het volgende:
Heeft wat lekkers erbij gepakt en zit er goed voor(kom niet echt aan werken toe zo, maarja, offers moeten gemaakt worden he ).
same here

jij hoort de orde hier te bewaken, mag dit wel een ruzie over internet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')