Die volgorde heb ik nog nooit gesnapt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:45 schreef octopussy het volgende:
...dat tram en bushaltes niet altijd de naam van de straat waarin ze liggen dragen, maar vaak de naam van de dichtsbijzijnde dwarsstraat.![]()
Jij vraagt je zeker ook af wie die bekende acteur Also Starring nou is.. Staat altijd in de aftiteling maar je ziet m nooit..quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:01 schreef PiperMaru het volgende:
Hij zal ongetwijfeld al een paar keer langs gekomen zijn, maar ik dacht altijd dat Sneak Preview een film was. Vroeg me altijd af waarom die film toch zo lang in de bioscopen draaide.
ben gisteren voor het eerst naar de sneak geweest, vandaar
En waarom mensen toch maar naar gunpoint blijven gaan, terwijl ze daar altijd vastgehouden worden?quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:41 schreef The_Brain het volgende:
[..]
Jij vraagt je zeker ook af wie die bekende acteur Also Starring nou is.. Staat altijd in de aftiteling maar je ziet m nooit..![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:01 schreef Pietverdriet het volgende:
ballermann
Is een Duitse strand disco op majorca, zuipen, schreeuwen, zuipen, zuipen en tieten.quote:
Wáár was dat precies zei je?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is een Duitse strand disco op majorca, zuipen, schreeuwen, zuipen, zuipen en tieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |