Ik kom er nu pas achter dat jij een leuke weblog hebtquote:Op maandag 18 juli 2005 20:47 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik woon op steenworpafstand van Sittard. Ik kan aan de naam niks Fries ontdekken.
Bolsward in Groningenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:48 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Sittard, Bolsward
Oh nee, da's Groningen
Sittard, Sneek
Sjah, zal maar noord van delfzijl liggen, lekker inde ems.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:55 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen ligt Bolsward ten oosten van Delfzijl![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:46 schreef JimBob het volgende:
[..]
Sjah, zal maar noord oost van delfzijl liggen, lekker inde ems.
Het is toch niet Sjon de Wolfquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:24 schreef ma_jojo het volgende:
Heb een paar jaar lang geloofd dat m'n paps bij de Rolling Stones heeft gezeten en dat 'ie voor Feyenoord heeft gespeeld.
quote:
Ik ga z'n handtekening vragen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:24 schreef ma_jojo het volgende:
Heb een paar jaar lang geloofd dat m'n paps bij de Rolling Stones heeft gezeten en dat 'ie voor Feyenoord heeft gespeeld.
Geeft 'ie niet aan rokkenjagers.quote:
Dat wist ik echt niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:28 schreef NiteSpeed het volgende:
Suske en Wiske zijn geen broer en zus (Ik vond het altijd al zo raar dat ze samen bij tante woonden en elkaar kusjes gaven). Jerom is een grottenmens die naar de toekomst is gekomen.
Dit is ook nieuw voor mijquote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:28 schreef NiteSpeed het volgende:
Suske en Wiske zijn geen broer en zus (Ik vond het altijd al zo raar dat ze samen bij tante woonden en elkaar kusjes gaven). Jerom is een grottenmens die naar de toekomst is gekomen.
NS zit er niet naast.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:08 schreef heiden6 het volgende:
Ik kan me trouwens ook niet herinneren dat die kids met elkaar liepen te flikflooien NS, haal je niet gewoon een paar boekjes door elkaar?
Jezus des te pijnlijker dat je het ook nog eens in een volle collegezaal vroeg.. Ik schat zo in dat je nog wel eens op die opmerking wordt gepakt..quote:Op maandag 18 juli 2005 15:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik dacht altijd dat het begande grond was.
Totdat ik op de uni rond trimster 3 een keer mn vinger op stak in een TE volle collegezaal en volmondig vroeg:
Euh! Moet t niet beganDe grond zijn ipv begane grond ?
Kloptquote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:28 schreef NiteSpeed het volgende:
Tis Gelaen waereldsjtadquote:Op maandag 18 juli 2005 21:08 schreef BlueEyed het volgende:
Kan ook bijna niet anders met mensen die uit de wereldstad komen natuurlijk![]()
Ik woon dan ook in Geleen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:06 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Tis Gelaen waereldsjtadNiet Zitterd.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:06 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Tis Gelaen waereldsjtadNiet Zitterd.
quote:
Sittard is tegenwoordig onderdeel van Geleen, dus je had het kunnen wetenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:18 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu ruiken dat je dat met 'een steenworp afstand' bedoelt
Als ik in Sittard had gewoond, dan had ik gezegd "ik woon er, en ik vind het niet Fries klinken". Steenworpafstand betekent dat je er niet bent, maar wel dichtbij. Snapt u? Ja? Fijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:18 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu ruiken dat je dat met 'een steenworp afstand' bedoelt
Je had ook in pak em beet Munstergeleen, Tüddern of Born kunnen wonenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Als ik in Sittard had gewoond, dan had ik gezegd "ik woon er, en ik vind het niet Fries klinken". Steenworpafstand betekent dat je er niet bent, maar wel dichtbij. Snapt u? Ja? Fijn.
Of Obbicht, Guttecoven, Einighausen, Wehr en Beek natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:12 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Je had ook in pak em beet Munstergeleen, Tüddern of Born kunnen wonen
Als je in Beek woont moet je wel ver kunnen gooienquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:48 schreef BlueEyed het volgende:
Of Obbicht, Guttecoven, Einighausen, Wehr en Beek natuurlijk
Die volgorde heb ik nog nooit gesnapt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:45 schreef octopussy het volgende:
...dat tram en bushaltes niet altijd de naam van de straat waarin ze liggen dragen, maar vaak de naam van de dichtsbijzijnde dwarsstraat.![]()
Jij vraagt je zeker ook af wie die bekende acteur Also Starring nou is.. Staat altijd in de aftiteling maar je ziet m nooit..quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:01 schreef PiperMaru het volgende:
Hij zal ongetwijfeld al een paar keer langs gekomen zijn, maar ik dacht altijd dat Sneak Preview een film was. Vroeg me altijd af waarom die film toch zo lang in de bioscopen draaide.
ben gisteren voor het eerst naar de sneak geweest, vandaar
En waarom mensen toch maar naar gunpoint blijven gaan, terwijl ze daar altijd vastgehouden worden?quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:41 schreef The_Brain het volgende:
[..]
Jij vraagt je zeker ook af wie die bekende acteur Also Starring nou is.. Staat altijd in de aftiteling maar je ziet m nooit..![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:01 schreef Pietverdriet het volgende:
ballermann
Is een Duitse strand disco op majorca, zuipen, schreeuwen, zuipen, zuipen en tieten.quote:
Wáár was dat precies zei je?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is een Duitse strand disco op majorca, zuipen, schreeuwen, zuipen, zuipen en tieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |