abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juli 2005 @ 10:18:06 #101
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_29163536
Sugar, ik weet niet hoe jouw knutselcapaciteiten zijn, maar anders kun je ook knutselspullen vragen. Voordeel daarvan is dat het op een gegeven moment op is en dus niet eeuwig blijft slingeren.

Of je zou kunnen kijken voor een mooi kunstwerk voor op haar kamertje of je kan een pentekening of iets dergelijks laten maken van een foto van Maria.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † woensdag 27 juli 2005 @ 10:33:57 #102
81992 Githa
pi_29163845
Moeilijk hoor!
en dan te bendenken dat de goed heilig man enzo nog langs moet komen...steeds weer iets verzinnen. Ik ben de oma's enzo nu al aan het waarschuwen dat Jordy echt niet mee hoeft in het aantal cadeaus die zijn nichtjes krijgen Daar snapt hij nog werkelijk niks van .... een lege doos die hij uit kan pakken is ook oke

Maar even terug op Maria's verjaardag, pffff! kleertjes voor de pop ook geen idee anders ? dat neemt niet zoveel plek in beslag.
Offuh een leuke poster voor aan de muur, van de teletubbies of net waar ze fan van is...*denk*denk* ...een krijtbord en dan geeft iemand anders de krijtjes weer 2 cadeaus een leuke speelmat zou ook nog kunnen lekker warm om op de spelen komende winter Nouja, zulk soort spul dus....
  woensdag 27 juli 2005 @ 10:37:28 #103
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_29163908
Hier hetzelfde probleem. Kai heeft al zo ontzettend veel speelgoed en mijn familie kennende geven ze liever allemaal kleine kadootjes ("want dan heef hij meer"..... alsof zo'n kind daar iets van merkt) dan één groot kado. Ik vind de suggesties van Githa (krijtbord en speelmat) eigenlijk wel leuk. Die staan hier dus genoteerd.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_29164330
sugar, wat een ontzettend leuk keukentje! wel inimini inderdaad maar heel grappig en schattig zeg.

boeken vind ik ook een goed kado (er zijn zoooveel mooie kinderboeken), en misschien een video/dvd van bijvoorbeeld tiktak? ook leuk: (veilige en niet al te lawaaiige ) muziekinstrumenten, autootjes, voor puzzels is ze nog te klein denk ik, maar dat is wel iets dat over een tijdje leuk is. en als iemand per se een groot kado wil geven: een tafel/stoeltje/speelkist, zie bijv. die leuke link van kozakken?

wij hebben trouwens ook veel speelgoed in de woonkamer dat altijd voor 't grijpen ligt, maar een heleboel kleine dingetjes stop ik geregeld weer in de la onder de box. die mag dan af en toe een keer open, en dan speelt piet er weer mee alsof het nieuw is. ook zet ik sommige dingen af en toe een tijdje op zolder. op z'n kamer heeft ie ook een aantal dingen, zoals het schoolbord, een hobbelpaard, een aantal grote knuffels en een hijskraan. hij vindt 't ook echt leuk om soms even boven te mogen spelen, omdat daar zulke andere dingen te doen zijn dan beneden.
  woensdag 27 juli 2005 @ 11:05:40 #105
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29164550
Wij hadden ook geld gevraagd (aan familie), voor kleding enzo. Dit werkte niet helemaal mensen geven toch graag een cadeautje. Nu heeft ze van sommige mensen, geld en een cadeautje gehad Ik vind het tafeltje en stoeltje wat ze heeft gekregen wel echt een leuk cadeautje, ze kan er nu alleen nog niet aan zitten maar ze staat er wel aan met d'r speeltjes. De Nijntje aqua stift hebben we gisteren even uitgetest en ik denk dat het straks wel heel leuk is. Nu kan ze daar nog niks mee maar zoiets is straks wel erg leuk. Ook leuk, zo'n boek met allerlei doe dingetjes erin. Veters losmaken, knoopjes dichtdrukken, voelen, kanz e nog niet allemaal nu maar dat hoeft ook niet.

Geld voor eerste paar schoentjes heeft ze ook gehad en een zwembadabonnement. Misschien ook nog een tip.

Soms vind ik het ook jammer als ik zie wat ze krijgen. Zoals een echte pop en een kinderwagentje. Ik vind dat cadeautjes voor later, ik denk dat de meeste meisjes dat echt leuke dingen vinden. Dus ik vind dat leuker als ze zulke dingen krijgt als ze wat meer bewust is van het krijgen. Dat ze er naar heeft mogen verlangen en het er niet zomaar al is.
  woensdag 27 juli 2005 @ 11:36:44 #106
103793 kozakken
Living the life
pi_29165466
Zie m'n eerdere post over het tafeltje, stoeltje en de speelgoedkist. Vind ik echt een brilliant cadeau van onszelf
Wij hebben de hele set hier besteld.
Leuke is dat je er op kunt laten schilderen wat je zelf wilt.

Verder anders-dan-speelgoed cadeaus:
-logeertas
-pyama
-365 verhalen boek
-geld voor iets speciaals zoals schoenen of weet ik veel wat
-abonn. voor de kinderboerderij
-geld voor een fietsstoeltje oid
  woensdag 27 juli 2005 @ 11:53:13 #107
103793 kozakken
Living the life
pi_29165928
Oh en nog een paar dingen die me zo te binnen schieten.

-Een fietsstuurtje (kijk maar naar de mooie regenfoto van Jolie voor het idee )
-paar mooie foto albums voor alle honderduidend foto's die zijn geweest en vast nog gaan komen
-Muziekcd's !!! (kruidvat/trekpleister hebben er vaak een aantal, boekhandels, cd-winkels)
-nieuwe peuter-verzorgingstas
  woensdag 27 juli 2005 @ 11:56:10 #108
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29166005
Jullie zijn goed bezig!

Ik vind een tafeltje en stoeltje ook heel leuk, maar weet nu al dat ik die toch het liefste "oud" heb (50 of 60-er jaren). Dus dan is geld daarvoor wél fijn en weer een goede bestemming!

Boek met dingen te doen klinkt érg leuk, LB! Heb je nog meer info, of is dat heel makkelijk te vinden?

Een leuk groot blik of een kistje voor de (losse) houten blokken di ze nu heeft is ook wel een leuk cadeau, bedenk ik nu. Krijtbord! Superidee!!! Maar zo'n speelkleed, githa, ik weet niet...

Bedankt in elk geval!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_29167055
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 11:36 schreef kozakken het volgende:
Zie m'n eerdere post over het tafeltje, stoeltje en de speelgoedkist. Vind ik echt een brilliant cadeau van onszelf
Wij hebben de hele set hier besteld.
Leuke is dat je er op kunt laten schilderen wat je zelf wilt.
Ik vind het echt een leuk idee inderdaad. Misschien dat ik zelf wel zoiets ga doen voor de eerst verjaardag van Tomas (ja, hij is nu amper 4 maanden, maar je mag best vooruit denken toch?). Variatietip, koop bij de IKEA zoiets:
(24.95)
of deze:(14.95)
En beschilder de tafel en stoelen zelf! Ik denk dat dat mijn 'project' wordt. Ik moet er alleen nog een leuke opbergkist bij vinden om te beschilderen. Zo maak je het ook heel persoonlijk
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 27 juli 2005 @ 12:45:56 #110
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29167354
Ik zou zoiets gewoon neutraal houden. Ik denk dat ik na een maand al gek zou worden van die decoraties. Sinterklaas vind ik één cadeautje ofzo wel prima, vind dat pas iets voor vanaf drie jaar. Scheelt ook weer nadenken.
  woensdag 27 juli 2005 @ 12:49:06 #111
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_29167435
Tearsong en Kozakken, jullie zijn mijn helden!

Dat wordt een ritje richting Ikea binnenkort. We kunnen nergens stoeltjes en een tafeltje vinden die bij de rest van de huiskamer passen, dus dat zelf beschilderen vind ik helemaal leuk!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:01:01 #112
34891 melonovy
La Kutschie
pi_29167776
Ik zit even algemeen mee te denken aan andere geen-speelgoed-cadeaus: Abonnement op de dierentuin, of een jaar een tijdschrift (teletubbies ofzo) donateur laten worden van de plaatselijke kinderboerderij, 10 riitenkaart van het zwembad of een Ballorig oid.
Er zijn trouwens veel leuke opties genoemd hier! Leuk!
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:03:38 #113
34891 melonovy
La Kutschie
pi_29167845
Die speelgoedkisten zijn bijzonder leuk!
Wij willen dan weer graag een bankje, waarin je ook speelgoed kunt opbergen, paar kussens erop: multifunctioneel!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_29167858
Wat fijn, ook hier komt dit topic als geroepen
Lucas komt nu al om in het speelgoed en is over een kleine 2 maanden jarig. En ik wil eigenlijk helemaal niet dat mijn woonkamer op een soort outlet van de intertoys of bart smit gaat lijken
Alternatieve kado-ideeën zijn dus zeer welkom!
Boekjes noteer ik meteen (ben er zelf ook dol op en vind ook dat je er niet genoeg van kunt hebben ). Ook een abonnement op een zwembad of misschien iets als een dierentuin lijkt me leuk!

Wij hebben bedacht dat wij Lucas waarschijnlijk een nieuwe autostoel gaan geven (hij past nu nog in z'n maxicosi, maar ik denk dat hij er tegen die tijd echt helemaal aan toe is om eens vooruit te rijden in de auto ). Dat is een behoorlijk grote aankoop en zoals al eerder gezegd: ze merken er zelf zo weinig van van wat ze krijgen. Ik vermoed dat de taart en slingers meer indruk zal maken dan welk kado dan ook
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:09:30 #115
34891 melonovy
La Kutschie
pi_29167977
Dat doe je goed Piglet! Papiertje er om, en hij heeft een supergroot kado!
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † woensdag 27 juli 2005 @ 14:04:12 #116
37843 lady-wrb
kortaf
pi_29169600
is inderdaad heel handig zo'n tafeltje en stoeltje
ik heb een houten set in de schuur liggen op het ogenblik.
en er staat zo'n mammut setje van ikea op zijn kamer. (maar die gaat er denk ik binnenkort wel uit)
  woensdag 27 juli 2005 @ 14:26:56 #117
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_29170230
Suikertje, je had het over een schommel..
Wat dacht je van de Ekorre schommel van de IKEA ?!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_29170748
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 14:04 schreef lady-wrb het volgende:
is inderdaad heel handig zo'n tafeltje en stoeltje
Damon heeft ook een klein houten bureautje met 2 laatjes en een houten bankje ervoor (waarvan de zitting openkan dmv klep). Helaas doet hij er helemaal niks mee (staat al 2 jaar wat te staan).
pi_29179755
Sugar, het is niet oud maar misschien ook leuk?

(ook in roze verkrijgbaar)

Geen tafeltjes erbij helaas bron
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:16:54 #120
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29180579
Hihi, die groene is wel koddig! Maar nee, tóch liever echt oud! Wel geinig spul!

Die schommel van Ikea zal ik eens checken! Oh ja, en ga nú zwembadabonnement-opties bekijken!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  FOK!fossiel woensdag 27 juli 2005 @ 21:44:30 #121
2628 Karin
pi_29183303
Leuk idee die zwembad en dierentuin abonnementen! *onthouden gaat voor Brams verjaardag*
Wij hebben voor Brams verjaardag samen met de opa's, oma's en overgrootoma's een glijbaan gekocht. Maria is daar wel wat te klein voor maar is misschien een leuk idee voor volgend jaar. Ik herken het "Bart Smit" gehalte. Al moet ik zeggen dat nu Bram weer een stukje ouder is het weer minder begint te worden, eigenlijk kan hij nu wel weer wat speelgoed gebruiken en kan er een hoop naar zolder.

Bram heeft boven in zijn kamertje een gedeelte van zijn speelgoed liggen, de grote dingen en wat dingetjes in kratten. Daarvan mag hij 's avonds wat uitkiezen wat mee in bed gaat. Beneden staat zijn speelgoed in het dressoir en daarnaast staan dan nog 1 of 2 grote dingen (garage, blokkenkar die nog steeds favoriet is). Eens in de zoveel tijd ruil ik wat speelgoed om. En in de keuken heb ik een la met knutseldingen.
Op dit moment wordt er eigenlijk alleen nog maar gespeeld met Duplo en auto's. Maar voornamelijk met Duplo. Het is af en toe echt een complete verassing als Eva bijvoorbeeld langskomt en ook eens de andere kant van het dressoir openmaakt, "heee daar ligt ook nog leuk speelgoed".
  † In Memoriam † donderdag 28 juli 2005 @ 14:30:50 #122
7074 moussy
kuttekop
pi_29201654
Gister bedacht ik me dat Cas bijna jarig is

En dit gaat zijn kadootje worden

Meneer is helemaal in de auto's en na de eerste ontmoeting (liefde op het eerste gezicht) met de mega toren vonden we dat hij er ook maar mee besmet moest raken, met het wader-virus

Sugar, heeft Maria alles al echt gekregen of zijn er nog dingen opgeruimd, anders oef je er toch alleen nog maar een papiertje om te draaien of zo. Niet te moeilijk denken nog joh, ze snappen er toch nog niet zo veel van. Het is meer iets voor jezelf, dat mooie kadootje oor de eerste verjaardag. Die kleintjes zijn eigenlijk nog blij te maken met een bak kurken.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 28 juli 2005 @ 14:34:18 #123
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29201782
Mous, gaat mij niet om eigen cadeau! Ik wil vooral dat ze dus niet teveel speelgoedzooi krijgt. Zelf verzinnen we wel wat en idd, ze vindt alles oké natuurlijk!
Gaat dus meer om "waarvoor vragen we geld" of "wat (anders dan speelgoed) kunnen we eventueel aan mensen vragen"?
pi_29201962
Leuk Mous! Stoere garage
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † donderdag 28 juli 2005 @ 14:41:46 #125
7074 moussy
kuttekop
pi_29202030
Ik blijf het ook altijd moeilijk vinden hoor. Ik doe er zelf al een half jaar over om wat te verzinnen en dan "moet" ik ook nog eens een verlanglijstje maken gekkenwerk

Hier is dus (ook) véél te véél speelgoedzooi, dus ik ga ook eens wat anders verzinnen, want om nou aan iedereen poppen te vragen voor Cas zn verjaardag, dan gaat het bijzondere van zn piemelpop af Cas houdt echt heel erg van poppen

12,50 bij bart smit snoop
pi_29202204
eeeeh, toevallig hebben we van de week al Aquaplay gekocht
Het leuke daarvan lijkt mij dat het dus uitbreidbaar is met losse onderdelen en bootjes etc. Dus mensen die wat aan Morris willen geven voor zijn verjaardag vragen we een onderdeel Aquaplay te kopen als ze dat leuk vinden. De foto van Cas trok me over de streep

En van mijn schoonouders krijgt hij een loopfietsje/wagen. Die heeft hij nog niet. Maar nu kwam ik van de week achter de ware reden van deze aankoop: mijn schoonmoeder is bang dat de beentjes van Morris zich niet goed ontwikkelen omdat hij een billenschuiver is
pi_29202220
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:41 schreef moussy het volgende:
12,50 bij bart smit snoop
da's een leuke prijs!
  † In Memoriam † donderdag 28 juli 2005 @ 14:49:00 #128
7074 moussy
kuttekop
pi_29202258
dat is met dit dus ook, uitbreidbaar, er zit bij de garage ook 2 meter straat die je op de foto ziet. Straat kan je ook weer los bijkopen (en nog meer zooi) daarom heb ik voor deze garage gekozen en ik kon hem fijn online bestellen
  † In Memoriam † donderdag 28 juli 2005 @ 14:56:56 #129
7074 moussy
kuttekop
pi_29202499
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:47 schreef snoopy het volgende:

En van mijn schoonouders krijgt hij een loopfietsje/wagen. Die heeft hij nog niet. Maar nu kwam ik van de week achter de ware reden van deze aankoop: mijn schoonmoeder is bang dat de beentjes van Morris zich niet goed ontwikkelen omdat hij een billenschuiver is
Of het wordt hem zo makkelijk gemaakt dat hij het lopen nog even uitstelt Daar zie ik Cas voor aan, die een loopfietsie van mijn ouders krijgt, dat hij zittend op dat ding door het leven gaat
pi_29205762
Moussy dat waterplay wat jij hebt voor Cas he dat is toch goedkoper dan dat aquaplay? Hoe duur is dat ongeveer? Het lijkt me wel leuk voor Janneke.
En heb je veel verschillende versies en wat raad je aan?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 28 juli 2005 @ 17:11:25 #131
7074 moussy
kuttekop
pi_29206647
http://www.ganzenbord.nl/c52.html daar staan de prijzen ongeveer. Wij hebben het bij top1toys gekocht en wat ze niet in de winkel hadden kon je via het grote waterplayboek bestellen. Er zit trouwens iets van 5 jaar garantie op en welke je moet kopen, gewoon diegene die in je knip past, lol hebben ze toch wel, of het nou een grote of een kleine baan is

waterplay en auqaplay schijnt niet op elkaar te passen!

hier is een site met aquaplay, kan je een beetje de prijzen zien... http://www.aadswoodshop.nl/aquaplay.htm
pi_29207455
wij hebben hamburg hier, en die hebben we gewoon bij de kruidvat gescoord voor 15 euro
pi_29210804
Dat waterplay is echt wel een poepie goedkoper.
Als iemand een aanbieding tegen komt wil die me dan ff tippen!
Mensen vragen wat te kopen voor Janneke dr verjaardag en t poppenuitzet komt al voor elkaar. Maar dit lijkt me ook erg leuk. En voor een paar mensen bij elkaar is dit best een leuk kadoo.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29210889
jessie: hij is bij jullie alleen maar voor de zomer ?? Je kan hem ook lenen bij de spel-o-theek he voor 6 weekjes (niet dat het niet alsnog een leuk kado is)maar geen idee of je nog meer op het lijstje heb waar ze bij jullie het hele jaar wat aan heeft
  donderdag 28 juli 2005 @ 21:08:23 #135
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_29213536
Wij hebben dat met Fachelle ook zo gedaan hoor.
Met haar verjaardag had opa n keukentje voor haar gemaakt en aan de rest van de familie hebben we de spullen voor in de keuken gevraagd.
Dan blijft t leuk.
s'avonds had ze gewoon een keuken staan met inhoud t kind was nog nooit zo blij geweest en speelt er ook echt iedere dag mee.
pi_29213755
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:56 schreef moussy het volgende:

[..]

Of het wordt hem zo makkelijk gemaakt dat hij het lopen nog even uitstelt Daar zie ik Cas voor aan, die een loopfietsie van mijn ouders krijgt, dat hij zittend op dat ding door het leven gaat
Kan ie straks zo over op een bureaustoel met wieltjes. Hij hoeft eigenlijk helemaal niet te leren lopen
pi_29216806
Aan de grootouders (schoonouders) vraag ik een opbergkist voor zijn spulletjes
van mijn pa zou hij iets in de richting van een pctje ofzo krijgen
van mijn opa en oma krigt hij een blokkenloopwagen
Van ons krijgt thijs iets kleins en de rest word op zijn bankrekening gezet, en daar kopen we later zijn grote bed en kast van.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † donderdag 28 juli 2005 @ 23:18:25 #138
7074 moussy
kuttekop
pi_29217696
wat moet een 1jarige nou met een pc
pi_29218740
geen idee kwam mijn pa mee aanzetten van de week, weet er verder ook niets van
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † vrijdag 29 juli 2005 @ 11:40:14 #140
7074 moussy
kuttekop
pi_29228708
BS is echt heel snel Gister besteld, vandaag in huis en nog ingepakt ook
pi_29228749
Ik zou toch maar even kijken of het er echt wel in zit Mous
Maar idd wel supersnel zeg!
  † In Memoriam † vrijdag 29 juli 2005 @ 11:42:22 #142
7074 moussy
kuttekop
pi_29228792
al gedaan
  Moderator zaterdag 30 juli 2005 @ 00:23:20 #143
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_29254678
Weet iemand hier toevallig waar (welke keten) je het memoryspel of het dominospel van Bob de Bouwer kan kopen. Ik zit net bij Bart Smit op de site te kijken, maar daar staan ze niet tussen. Bestellen kan wel, bij bol.com, maar ik moet het morgen hebben.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 30 juli 2005 @ 00:25:58 #144
61800 Rottdog
May all your dreams come true
  Moderator zaterdag 30 juli 2005 @ 15:49:41 #145
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_29267164
Intertoys thx.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_29318448
HELP! ! ! !

Ik mag van Michiel's werk voor 50 euro ( ) iets uitzoeken voor Hanne.
Maar ik heb echt geen idee wat!
W ~ H ~ T
pi_29321750
nou ik zou 't wel weten. ga lekker naar zo'n mooie houtenspeelgoedzaak bijvoorbeeld en kies daar een mooie mobiel uit, of zo'n mooi speeldoosje. of zo'n leuke beschilderde speelgoedkist of opbergbankje van die site die kozakken noemde. of iets praktisch, een hangmatje voor in de box oid? of een mooie draagdoek? of een lief lampje van www.lieflampje.nl. kortom iets waar je normaal gesproken niet zomaar zo'n bedrag voor zou neertellen, maar wat wel echt leuk is om te hebben.
pi_29322724
Een mooie poppenwagen? Loopwagen? Houten keukentje? Je mag toch wel iets kopen waar ze over een jaar pas wat mee kan?
Succes met zoeken!
pi_29322789
Ik loop straks hier ff het dorp in om bij de Intertoys, Blokker en HEMA te kijken.
Misschien zie ik dan wel wat en kan ik dat dan weer doorgeven.

Ik heb ook wel aan een kinderstoel zitten denken, maar ja dan moet je niet zo zinnig zijn als ik en alleen maar een (nep) trip trap-stoel willen.
Ik vind een draagdoek van www.draagdoek.nl ook erg mooi maar ik weet dan weer niet of ik die wel genoeg ga gebruiken.
W ~ H ~ T
pi_29325513
Of een lodger
  maandag 1 augustus 2005 @ 16:29:35 #151
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_29327443
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:21 schreef bixister het volgende:
nou ik zou 't wel weten. ga lekker naar zo'n mooie houtenspeelgoedzaak bijvoorbeeld en kies daar een mooie mobiel uit, of zo'n mooi speeldoosje. of zo'n leuke beschilderde speelgoedkist of opbergbankje van die site die kozakken noemde. of iets praktisch, een hangmatje voor in de box oid? of een mooie draagdoek? of een lief lampje van www.lieflampje.nl. kortom iets waar je normaal gesproken niet zomaar zo'n bedrag voor zou neertellen, maar wat wel echt leuk is om te hebben.
Hé zo'n lampje heb ik laatst zelfgemaakt voor Junah, even kijken of ik er een foto van heb.
  maandag 1 augustus 2005 @ 18:40:55 #152
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_29331495
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 13:04 schreef piglet het volgende:
... Ik vermoed dat de taart en slingers meer indruk zal maken dan welk kado dan ook
Jaaaa.. dat denk jij..
Je moet de shopkwaliteiten van zijn oom en tante niet onderschatten, zusje.
Fok!bejaarde
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:04:13 #153
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_29339415
Sugar, ben je er al uit? Ik las dat je al zelfs al gedacht had aan een goed doel. Is het dan niet leuker voor Maria om een boom te krijgen? Die plant je en groeit met haar mee. (Hoei, ik klink nu wel erg een-met-de-natuur...tja) Of een beestje adopteren in een wijk- of kinderboerderij of zo.
Als ik zie hoe Luuke nu al verwend wordt schiet me de schrik al in de benen. Ik ga dingen als een tafeltje en stoeltjes zeker onthouden. En al die poppen.... Mensen, mensen IK geef mijn dochter haar eerste pop. Zo, dat is eruit...
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_29339908
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 18:40 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Jaaaa.. dat denk jij..
Je moet de shopkwaliteiten van zijn oom en tante niet onderschatten, zusje.
O mijn god, ik kan m'n nieuwe huis dus straks meteen als intertoys-outlet inrichten

Ik twijfel inmiddels wel een beetje over het autostoeltjes-idee. Ik ben namelijk een beetje bang dat Lucas het niet gaat redden tot z'n verjaardag in de maxi-cosi. Hij begint de laatste tijd steeds sneller te protesteren als we in de auto zitten Of zou hij het niet merken als we de stoel waar hij al een paar weken inzit alsnog kado geven

Jonnetje, ben je er al uit wat je gaat vragen? Leuk om zoiets te krijgen, maar ook wel lastig hoor
pi_29354978
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:04 schreef Lishe het volgende:
Is het dan niet leuker voor Maria om een boom te krijgen? Die plant je en groeit met haar mee. (Hoei, ik klink nu wel erg een-met-de-natuur...tja) Of een beestje adopteren in een wijk- of kinderboerderij of zo.
wat een leuke ideeen!!!
*onthoudt*
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:42:58 #156
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29355249
Lishe, leuk idee inderdaad!
Maar dat van goede doel is nooit een echte optie geweest ofzo. Was meer van "in godsnaam, laten we iets zinnigs doen ipv al die onzinnigheden". Geen serieuze gedachte.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 13:30:30 #157
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_29356707
'Van gekkigheid niet meer weten wat je moet doen'.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 10 augustus 2005 @ 10:30:15 #158
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29536268
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 11:56 schreef Sugar het volgende:

Boek met dingen te doen klinkt érg leuk, LB! Heb je nog meer info, of is dat heel makkelijk te vinden?
Dacht er gister weer aan toen ze met die van ons zat te spelen, hier staat een voorbeeld van zo'n boek als je bij Doe boek kijkt. Jolie heeft uiteraard een Engelse versie die voor 1,50 op de rommelmarkt lag maar ze vindt het al echt leuk. Ze kan er nog niks van natuurlijk maar ze vindt het wel leuk om te proberen en te voelen.
pi_29567261
Over een paar weekjes gaan we op vakantie naar Turkije. Ik ben erg benieuwd hoe het vliegen gaat met Jenthe. Ze kan zich prima zelf amuseren en kan heel goed spelen maar ze wil NIET op schoot zitten. Hoe ga ik het voor elkaar krijgen dat Jenthe geboeid is door een speeltje waardoor ze een tijdje op schoot blijft zitten? Jenthe is 15 maanden. Heeft iemand suggesties?
  Jubileum moderator donderdag 11 augustus 2005 @ 21:32:21 #160
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_29567319
Zo'n tekenbord is dat misschien wat?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 11 augustus 2005 @ 21:35:53 #161
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29567400
zo'n magnetisch bord met magneetletters en cijfers? De letters en cijfers zullen haar nog niet zo veel zeggen, maar ze kan er wel mee rommelen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † donderdag 11 augustus 2005 @ 22:16:39 #162
37843 lady-wrb
kortaf
pi_29568414
vind je dat niet een beetje gevaarlijk? die letters worden zo in de mond gestopt.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:31:36 #163
3011 E.T.
pi_29568875
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 22:16 schreef lady-wrb het volgende:
vind je dat niet een beetje gevaarlijk? die letters worden zo in de mond gestopt.
De i had ik er inderdaad uitgehaald, maar verder waren de letters net iets te groot om gevaarlijk te zijn. Ik heb ook nog zo'n doos liggen met bloemen en bloemblaadjes.. die dingen zijn me wel nog te klein voor Saskia.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_29569086
Dan heeft Jenthe in ieder geval wat te doen tot aan Turkije. 26 letters in haar mond stoppen houdt haar wel even bezig denk ik .
Het tekenbord is wel leuk al denk ik niet dat ze zich daar lang mee kan amuseren. Ik dacht meer aan een apparaat waar veel aan valt te ontdekken (en wat ook een beetje handig mee te nemen is en niet al te groot)
pi_29580823
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:15 schreef piglet het volgende:

Jonnetje, ben je er al uit wat je gaat vragen? Leuk om zoiets te krijgen, maar ook wel lastig hoor
Het is idd lastig, ja.

Normaal word dat geld gebruikt om 1groot cadeau te kopen, maar omdat we echt helemaal niks wisten mochten we ook een lijstje met meerdere kleine dingetjes doen.

We hebben zelf wat kleine dingen op gehaald, we moesten dan de bonnetjes even bewaren en die bij Michiel's collega inleveren.
We hebben het zelf zo gedaan dat we bij de Hema een broekje (had ze 'echt nodig) en een speeldoosje, en bij Intertoys een wagenspanner met leuke beestjes hebben gehaald en dan voor de rest van het geld kan ze dan zelf nog wat leuke kleine dingetjes uitzoeken. Leek ons (voor haar en ook voor ons) veel leuker dan zelf al het geld op te maken.
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:04:09 #166
37843 lady-wrb
kortaf
pi_29586508
ik heb onlangs zo'n aquarium van fisherprice gekocht. gewoon omdat ik hem zo leuk vind. hij staat hier op de computertafel en als je tegen de tafel stoot gaat het lichtje aan en maaktie geluid
pi_29588555
Lady-wrb waar heb je 'm gekocht en wat kost zoiets?
We zoeken nog iets leuks voor Hanne voor in de box..
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:38:21 #168
7074 moussy
kuttekop
pi_29588690
dat had je nou van dat geld moeten vragen Jonnetje
pi_29592207
Jah, had me er dan ook ff aan herrinnerd...

Maar het is dus wel minder dan 50 euro???
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:07:48 #170
7074 moussy
kuttekop
pi_29592490
Ja hoor, ik heb ze zelfs zien staan voor 19 euro. Maar wat die nieuwe van FP kost weet ik niet. Zit ook iets van een babyfoon in. Kijk anders ff op de site van FP.

Dit is dat fok!aquarium van FP
pi_29598233
of marktplaats
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:23:50 #172
37843 lady-wrb
kortaf
pi_29598391
nee hoor, de mijne is een ronde. (ik heb nu geen tijd, maar ik zal vanavond even een fotootje plaatsen.
  † In Memoriam † zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:37:44 #173
37843 lady-wrb
kortaf
pi_29598580
[img]Fisher-Price-Musical-Aquarium_W0QQitemZ5992759153QQcategoryZ2527QQcmdZViewItem[/img]
  † In Memoriam † zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:39:32 #174
37843 lady-wrb
kortaf
pi_29598612
verdorie nou had ik er een gevonden op ebay en nou doettie het niet
nou ja, dan wordt het vanavond
  † In Memoriam † zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:51:16 #175
7074 moussy
kuttekop
pi_29599758
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 10:23 schreef lady-wrb het volgende:
nee hoor, de mijne is een ronde. (ik heb nu geen tijd, maar ik zal vanavond even een fotootje plaatsen.
deze?

dat is de versie die voor de fok!versie kwam.

Nu is deze er..
pi_29667384
Ik heb de aqua play gehuurd vandaag bij de spelotheek.
(wat een kl*te werkie nog om in elkaar te zetten, je schijnt ze ook al helemaal in 1 stuk te hebben ze de spelotheekman, maar die was al uitgeleend)
Maar ik had eer van mijn werk.
Allebei de meiden vonden het geweldig.
Ik had hem buiten op de tuintafel en Bo ging uit dr dak ermee. Later was Jans wakker en ook geweldig. En toen liep t pad met kindjes leeg bij ons de tuin in

En van phiserprice hebben we een ding gehuurd met vogeltjes wat geluid maakt net een beetje als hierboven denk ik en wat dan ook op t plafond projecteerd. Jans is er helemaal gek van. En Bo ook overgens.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 12 september 2005 @ 09:16:42 #177
7074 moussy
kuttekop
pi_30506675
Kijk nou eens hoe lief

Furby
Furby is terug en wordt in de herfst verwacht.

De nieuwe Furby biedt een groot aantal emoties en bewegingen, geavanceerde stemherkenning en verbeterde communicatie met kinderen en andere Furby's en een indrukwekkende 'tweetalige' woordenschat in het 'Furbish' en het Nederlands. Deze Furby beschikt over maar liefst zes maal zoveel geheugen als het origineel. Alles bij een maken deze innovaties de nieuwe Furby tot een extreem levensecht, slim, grappig, lief en 'realistisch' wezentje.

De emotionele respons van de nieuwe Furby is een van de opvallendste veranderingen ten opzichte van het origineel. Dankzij zijn emotio-tronica kan Furby reageren op basis van de interactie met het kind. Furby's praten, dansen, zingen, vertellen, raadsels opgeven, spelletjes doen en op verschillende manieren laten zien en merken hoe ze zich voelen. Het volledig beweegbare mondje, de expressieve ogen en de beweegbare oren en wenkbrauwen laten het wezentje glimlachen, lachen, fronsen en zelfs angst- en vreugdekreten slaken.

De geavanceerde stemherkenning voegt een nieuw niveau van technologische verfijning toe aan de evolutie van Furby. Hij kan naar je 'luisteren' en reageren op basis van z'n 'stemming'. Furby kan honderden geprogrammeerde woorden en zinnetjes zeggen in het 'Furbish' en in het Nederlands.

Furby is verkrijgbaar in de kleuren wit, zwart met wit, grijs met roze en bruin met roze.

Bestelnummer: 21307683
Webshopprijs: ¤54,95

René is maar kort gek geweest van de vorige versie, die ging blijkbaar snel vervelen... maar deze is wel érrug lief
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 21:28:13 #178
3011 E.T.
pi_31472245
In het kader van de komende decembermaand even een schopje.
Tevens nog wat oude (wellicht interressante) linkjes gevonden:

Favoriet speelgoed
Wat krijgt jullie kind voor zijn eerste verjaardag?
Wat krijgen de kids van de Sint dit jaar?

Voor Sinterklaas ben ik al bijna klaar Een grote doos duplo een keer in de aanbieding gekocht, de LP-stad met 50% korting een tijdje geleden.. nog wat kleine dingetjes (stiften, stickers, kleurboek enzo) en klaar.
Alleen vlak daarna komt er nog een verjaardag (2 maanden later is bij mij 'vlak daarna' ) dus ik ga de topics hierboven ook nog even goed doornemen
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:30:49 #179
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_31476296
moussy bij de bartsmit is hij 45,00
online dan
ik heb hem dus al gereserveerd
ik vind hem helemaaaaal super

hier hebben we voor sinterklaas al 2 dozen lego en een dora spel
lang leven de 50% korting bij een bartsmit filiaal op de heksenwiel
en hij wil ook graag een puzzel
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:46:42 #180
37150 livelink
pi_31476813
Voor mij zijn de komende maanden wel heel erg kadootjestijd. Job is 19 november jarig en Katja 2 januari en dan tussendoor nog Sinterklaas.
Ik heb familie vorig jaar moeten smeken om echt niet aan kadootjes met Kerst te doen, want het is gewoon te veel.

Job houdt erg van muziek en krijgt voor zijn verjaardag een muziekinstrument. Voor Sinterklaas heb ik een leuk muziekdoosje gekocht. Katja is gelukkig nog steeds gek van puzzels (altijd handig voor verlanglijstjes), maar ik heb nog geen idee wat ik voor haar verjaardag moet geven.
pi_31476876
Zodra die speelgoedboekjes binnenkomen komt het kind in mij weer boven
Ik zou alles wel uit die boekjes willen.
Bo ook. Mama die wil ik, blaadje omslaat, mama die wil ik enz enz. Die grote ogen van alles wat mooi is, heerlijk. En dan nog blij zijn met een flutdingentje
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:54:48 #182
37150 livelink
pi_31477039
Ja, Katja neemt het grote Intertoys speelgoedboek ook overal mee naar toe. Hij moet mee naar bed en gaat 's ochtends weer mee naar beneden. En alles is inderdaad even leuk wat er in staat.
Als ze ergens van overstuur is krijg ik haar meestal wel weer kalm door samen zo'n blaadje door te bladeren. Maar bij Katja komt het er eigenlijk op neer dat ze al het 'merk'speelgoed leuk vindt. Ik bedoel dan alles van Nijntje, Teletubbies, Sesamstraat, Winnie-the-Pooh, K3, Barbie en dergelijke. En een flutdingetje van K3 krijgt ze heus wel, maar verder kan ik daar niet zo veel mee.
pi_31477237
Van Barbier hebben ze toch best leuke dingen?
Ik wil voor Bo voor haar verjaardag (jaja ook december drukke maand) Zo'n tienerpoppenhuis kopen. Waar ze dus met haar barbies in kan spelen.
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 16 oktober 2005 @ 00:07:29 #184
37150 livelink
pi_31477376
Ja, maar Katja wil die dingen niet echt. Ze wil het omdat ze ze kent van televisie of weet ik veel.
Ze speelt er totaal niet mee. Ze heeft een Barbie en dat interesseert haar dus helemaal niks. Ik zou graag willen dat ze dat soort dingen leuk vond. Dan zou ze waarschijnlijk al een heleboel barbies hebben met alles erop en eraan. Maar eigenlijk 'speelt' ze alleen met puzzels en boekjes en ze speelt ook veel buiten. Ze wil het liefst elke vrije minuut in de speeltuin doorbrengen.
pi_31477483
Maar je hebt ook hele leuke boeken en puzzels. En voor buiten zijn er ook veel leuke dingen. Step, skippybal, hoela hoep, van die blikjes om op te lopen, stoepkrijt, fietsje zonder trappers (die voor Jans is bij Bo ook een enorm succes)
Bo houd heel veel van barbies. En ze wil perse een roze stofzuigertje
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 16 oktober 2005 @ 00:21:53 #186
37150 livelink
pi_31477664
Ja, klopt. En puzzels en boekjes kan ze wat mij betreft ook altijd krijgen, maar die geef ik altijd door als cadeautips aan anderen.

Voor buiten heeft ze al heel veel, maar ik zet de hoelahoep wel even op mijn lijstje. En het stofzuigertje komt op Job's lijstje.
pi_31477712
Ook een roze
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 16 oktober 2005 @ 00:29:11 #188
37150 livelink
pi_31477899
Ja hoor, wat mij betreft wel. Past goed bij de knalroze buggy waar hij altijd mee rondsjouwt. (hij speelt dus wel met alle poppendingetjes van Katja, die staan gelukkig niet helemaal werkeloos in de kamer)
pi_31478058
Nou leuk dat het er dan inderdaad toch niet voor niks is!

Ze hebben ook een superleuk sneeuwwitje keukentje staan in t bart smit boekie. Die wil ik voor Jans. Alleen lijkt hij me erg laag.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 16 oktober 2005 @ 00:51:48 #190
7074 moussy
kuttekop
pi_31478670
Anders moet je eens voor een poppenhuis op MP kijken Jessie, scheelt je een bak met geld.

Een barbie heb je trouwens al vanaf 3,99 Ik heb wel gemerkt dat die haren vane en échte véél mooier blijven dan de neppers.

Hier trouwens ook een groot kind bij het bladeren van de sinterklaasboeken hoor
  zondag 16 oktober 2005 @ 00:54:55 #191
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_31478775
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 00:51 schreef moussy het volgende:
Ik heb wel gemerkt dat die haren vane en échte véél mooier blijven dan de neppers.
Ook als je erin piest Mouss ?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_31478895
Ja de goedkope echte barbies had ik een tijd terug bij de blokker en de zeeman vandaan. Die bij zeeman waren echt hele leuke, schilde 10 euro bij de intertoys Die haren blijven inderdaad veel mooier. En zijn ook veel voller. Bo heeft een paar goedkope en die hebben een kransje met haar (zoals jou BB ) op hun hoofdjes.
Op MP heb ik niet veel van die barbiehuizen zien staan Mous. Meer van die houten poppenhuizen.

Leah wat heb ik gemist
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 16 oktober 2005 @ 01:07:21 #193
7074 moussy
kuttekop
pi_31479211
die houten dingen zijn vaak ook formaat "barbie" moet je gewoon naar vragen als het er niet bij staat.

Leah, nog niet geprobeert, we hebben dit keer het flesje gebruikt
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 oktober 2005 @ 11:41:25 #194
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_31484779
Het Intertoysboek wordt hier standaard met de bladzijde met racebanen open door het huis gesleept. Hij kan er uren boven zitten kwijlen Maar hij krijgt hem niet Hij krijgt een skelter.

Voor Sinterklaas heb ik nog niet echt een idee. Ik geef dan liever veel kleine dingetjes, lekker veel pakjes uitpakken Heb nog een doos Lego in voorraad in elk geval. Vaak vraag ik aan de opa's en oma's ook praktische dingen, pyjama, sokken, sloffen en zo.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zondag 16 oktober 2005 @ 12:04:48 #195
7074 moussy
kuttekop
pi_31485183
René en Cas krijgen allebei lego, René fabuland en Cas 2 van die muziek builder dingen en voor de rest zien we nog wel wat we tegenkomen.

Iig een doos Loco voor René
  † In Memoriam † zondag 16 oktober 2005 @ 12:11:40 #196
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31485323
eigenlijk moet je gewoon zo'n racebaan lenen.
cor had een batmanracebaan gekocht ergens. luca heeft dagen lopen zeuren wanneer hij er eens mee mocht spelen.
nou t feest heeft twee dagen geduurd. de autootjes vlogen steeds van de baan bij hem.
hij keek er niet meer naar om en de baan is nu onderweg naar mexico

hier is de playstation een big hit. ik heb voor een paar tientjes maande geleden hier op fok een splinternieuwe eyetoy gekocht met spel. dat is zo vreselijk leuk. en je hebt steeds meer eyetoyspellen.
wat sinterklaas hier moet brengen? in ieder geval boeken, een paar pc spellen, een paar playstationspellen, wat knutselspul en een spongebobsprei (maar die moet ik nog maken).
en wat snoepgoed.
pi_31485358
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 00:21 schreef livelink het volgende:
En het stofzuigertje komt op Job's lijstje.
Let bij het stofzuigertje even op de batterijen die erin gaan. Sven heeft er ook 1 gehad en daar zaten van die knoopcelbatterijtjes in, en die gingen dus na een maand op 2 lekken Het droop gewoon uit het batterijengedeelte
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † zondag 16 oktober 2005 @ 12:14:46 #198
7074 moussy
kuttekop
pi_31485394
hier stofzuigen ze beiden met de grote, mama is er ook blij mee
  zondag 16 oktober 2005 @ 12:35:04 #199
3011 E.T.
pi_31485802
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:04 schreef moussy het volgende:
René en Cas krijgen allebei lego, René fabuland en Cas 2 van die muziek builder dingen en voor de rest zien we nog wel wat we tegenkomen.

Iig een doos Loco voor René
Loco is cool
Saskia krijgt volgend jaar Loco, weet alleen nog niet of dat Bambino-loco wordt of mini-loco

En 't intertoys-boek moet hier altijd naar "TieTie" (teletubbies) of Nijntje. Aangezien nijntje op een linkerpagina staat en de teletubbies op de volgende linkerpagina is die pagina een beetje los (zeg maar gerust helemaal) gaan zitten van t hardhandige omslaan
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 oktober 2005 @ 12:41:23 #200
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_31485913
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:11 schreef lady-wrb het volgende:
eigenlijk moet je gewoon zo'n racebaan lenen.
cor had een batmanracebaan gekocht ergens. luca heeft dagen lopen zeuren wanneer hij er eens mee mocht spelen.
nou t feest heeft twee dagen geduurd. de autootjes vlogen steeds van de baan bij hem.
hij keek er niet meer naar om en de baan is nu onderweg naar mexico
Nou, daar ben ik dus ook bang voor. Want ze kunnen zo weinig met zo'n baan. Alleen maar ernaast zitten en op een knopje drukken. Ik geef liever iets waarmee ze hun fantasie kunnen gebruiken of lekker bewegen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')