Ik vind het echt een leuk idee inderdaad. Misschien dat ik zelf wel zoiets ga doen voor de eerst verjaardag van Tomas (ja, hij is nu amper 4 maanden, maar je mag best vooruit denken toch?). Variatietip, koop bij de IKEA zoiets:quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:36 schreef kozakken het volgende:
Zie m'n eerdere post over het tafeltje, stoeltje en de speelgoedkist. Vind ik echt een brilliant cadeau van onszelf![]()
Wij hebben de hele set hier besteld.
Leuke is dat je er op kunt laten schilderen wat je zelf wilt.
Damon heeft ook een klein houten bureautje met 2 laatjes en een houten bankje ervoor (waarvan de zitting openkan dmv klep). Helaas doet hij er helemaal niks mee (staat al 2 jaar wat te staan).quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:04 schreef lady-wrb het volgende:
is inderdaad heel handig zo'n tafeltje en stoeltje
Of het wordt hem zo makkelijk gemaakt dat hij het lopen nog even uitsteltquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:47 schreef snoopy het volgende:
En van mijn schoonouders krijgt hij een loopfietsje/wagen. Die heeft hij nog niet. Maar nu kwam ik van de week achter de ware reden van deze aankoop: mijn schoonmoeder is bang dat de beentjes van Morris zich niet goed ontwikkelen omdat hij een billenschuiver is![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:56 schreef moussy het volgende:
[..]
Of het wordt hem zo makkelijk gemaakt dat hij het lopen nog even uitsteltDaar zie ik Cas voor aan, die een loopfietsie van mijn ouders krijgt, dat hij zittend op dat ding door het leven gaat
Hé zo'n lampje heb ik laatst zelfgemaakt voor Junah, even kijken of ik er een foto van heb.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:21 schreef bixister het volgende:nou ik zou 't wel weten.
ga lekker naar zo'n mooie houtenspeelgoedzaak bijvoorbeeld en kies daar een mooie mobiel uit, of zo'n mooi speeldoosje. of zo'n leuke beschilderde speelgoedkist of opbergbankje van die site die kozakken noemde. of iets praktisch, een hangmatje voor in de box oid? of een mooie draagdoek? of een lief lampje van www.lieflampje.nl. kortom iets waar je normaal gesproken niet zomaar zo'n bedrag voor zou neertellen, maar wat wel echt leuk is om te hebben.
Jaaaa.. dat denk jij..quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:04 schreef piglet het volgende:
... Ik vermoed dat de taart en slingers meer indruk zal maken dan welk kado dan ook
O mijn god, ik kan m'n nieuwe huis dus straks meteen als intertoys-outlet inrichtenquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:40 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Jaaaa.. dat denk jij..
Je moet de shopkwaliteiten van zijn oom en tante niet onderschatten, zusje.
wat een leuke ideeen!!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:04 schreef Lishe het volgende:
Is het dan niet leuker voor Maria om een boom te krijgen? Die plant je en groeit met haar mee. (Hoei, ik klink nu wel erg een-met-de-natuur...tja) Of een beestje adopteren in een wijk- of kinderboerderij of zo.
Dacht er gister weer aan toen ze met die van ons zat te spelen, hier staat een voorbeeld van zo'n boek als je bij Doe boek kijkt. Jolie heeft uiteraard een Engelse versie die voor 1,50 op de rommelmarkt lagquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:56 schreef Sugar het volgende:
Boek met dingen te doen klinkt érg leuk, LB! Heb je nog meer info, of is dat heel makkelijk te vinden?
De i had ik er inderdaad uitgehaald, maar verder waren de letters net iets te groot om gevaarlijk te zijn. Ik heb ook nog zo'n doos liggen met bloemen en bloemblaadjes.. die dingen zijn me wel nog te klein voor Saskia.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:16 schreef lady-wrb het volgende:
vind je dat niet een beetje gevaarlijk? die letters worden zo in de mond gestopt.
Het is idd lastig, ja.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:15 schreef piglet het volgende:
Jonnetje, ben je er al uit wat je gaat vragen? Leuk om zoiets te krijgen, maar ook wel lastig hoor
deze?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:23 schreef lady-wrb het volgende:
nee hoor, de mijne is een ronde. (ik heb nu geen tijd, maar ik zal vanavond even een fotootje plaatsen.
Ook als je erin piest Moussquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:51 schreef moussy het volgende:
Ik heb wel gemerkt dat die haren vane en échte véél mooier blijven dan de neppers.
Let bij het stofzuigertje even op de batterijen die erin gaan. Sven heeft er ook 1 gehad en daar zaten van die knoopcelbatterijtjes in, en die gingen dus na een maand op 2 lekkenquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:21 schreef livelink het volgende:
En het stofzuigertje komt op Job's lijstje.
Loco is coolquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:04 schreef moussy het volgende:
René en Cas krijgen allebei lego, Renéfabuland
en Cas 2 van die muziek builder dingen
en voor de rest zien we nog wel wat we tegenkomen.
Iig een doos Loco voor René
Nou, daar ben ik dus ook bang voor. Want ze kunnen zo weinig met zo'n baan. Alleen maar ernaast zitten en op een knopje drukken. Ik geef liever iets waarmee ze hun fantasie kunnen gebruiken of lekker bewegen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:11 schreef lady-wrb het volgende:
eigenlijk moet je gewoon zo'n racebaan lenen.
cor had een batmanracebaan gekocht ergens. luca heeft dagen lopen zeuren wanneer hij er eens mee mocht spelen.
nou t feest heeft twee dagen geduurd. de autootjes vlogen steeds van de baan bij hem.
hij keek er niet meer naar om en de baan is nu onderweg naar mexico
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |