quote:
Op donderdag 30 juni 2005 09:11 schreef innovative het volgende:[..]
Uhm, het condoom is in theorie 98% veilig, dus bij testen van de fabrikant. In de praktijk blijkt het echter neer te komen op 88%, wat in houdt dat 12 van de 100 gebruiksters zwanger raakt per jaar, ongeveer één op acht dus. bron:
www.anticonceptie-online.nl@TS Ik persoonlijk vind dat een te hoge score, ik zweer dan ook bij de pil omdat dat het middel is met het hoogste betrouwbaarheidsgehalte. Kan me wat dat betreft ook goed voorstellen dat je baalt van de situatie. Gelukkig heb je genoeg verstand in je donder om er nu alvast over na te denken wat je wilt en hoe je zou reageren in de situaties dat het fout gaat. Denk er écht goed over na voordat je er aan begint, want als het zo gaat is er geen weg meer terug idd, en als je dat niet wilt, heb dan alsjeblieft genoeg verstand en zelfbeheersing om het níét te doen. Want als je in een situatie als dit wel gaat liggen wippen, ze raakt zwanger en je trekt je handen er van af, dat kun je ook niet maken. De andere kant op, je hele leven vast zitten lijkt me nu ook nog niet aanlokkelijk.
Goed, begrijp je vriendin totaal niet en vind het ook ontzettend oneerlijk dat wat dit betreft alleen vrouwen wat te zeggen hebben vaak (hier niet overigens, vind dat anticonceptie zowel mij als mijn vriend aan gaat en hij bepaalt dus mee), terwijl het ook een groot impact heeft op de man. Maar ik zou niet weten wat je er aan kan doen, vind het alleen vreemd dat ze het niet eens probeert, aangezien slechts vijf tot tien% van de vrouwen bijwerkingen krijgt, dus de kans dat ze er géén last van krijgt is vele malen hoger.
Mja, ik word hier beetje ziek van, heb geen flauw idee wat ik moet, stel dat het verkeerd gaat zit ik in de gebakken penarie, en wijst iedereen mij aan dat ik me leuter d'r niet in had moeten hangen. Terwijl ze zelf ook graag sex wil, maja, zij denkt niet zo erg na over de gevolgen, ze leeft dan ook vaak van dag op dag enzo. Maja we kennen elkaar een tijdje en het hierom 'uit' te maken, zal waarschijnlijk als zeer zwak worden ervaren, en trouwen en elkaar verbinden voor de rest van ons leven, neej nog niet, ik bedoel men! ik ben nog maar 21. En ik wil gewoon niet die kans van mogelijkheid op kind hebben. Punt is, ik wil best alleen condoom, en als zij de pil niet wil gebruiken, fine with me. Maar als het daadwerkelijk fout gaat, we er ook iets tegen gaan ondernemen. En 'dat' wil ze dus niet, van het mogelijke kind dan in d'r buik moeten ze dan afblijven en de MAP wil ze domweg niet, ze houd niet van pillen, kotst ze vaak uit.
En ja, ze weet van al die andere pillen af
![]()
we hebben het er namelijk al vaak overgehad
En ja, condoom is 88% safe.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.