abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28351858
Na , lange..lange..lange discussie met mn vriendin heb ik haar nog niet weten over te halen. Sja, we willen het wel met elkaar doen, maar ik wil de kans op zwangerschap toch wel beetje klein houden. Zij wil niet aan de pil, spiraaltje etc. Enige reden dat ze de pil niet wil is dat familie van d'r het ook heeft gebruikt en die werd er helemaal ziek van. Daarbij confronteerde ik haar maar over mogelijke zwangerschap.. nee tuurlijk wou ze geen kinderen, maar mocht het fout gaan en ze toch zwanger zijn, dan blijft wat in de buik zit. Geen abortus, staat ze niet voor open. En geen morning after pill, ze vind het slikken van pillen vies. Daarbij vind ik, alleen maar condoom gebruiken, toch echt 'TE' risky, maar ja hoe leg je dat uit aan je vriendin :S. Ik moet er niet aan denken om met zon kleine kotor rond te lopen mocht het mis gaan.

En sjah, 4 maand geleden zijn mn neef en een vriendin getrouwd. Ze zijn 21 en 22. Waarom? .. ze was zwanger, en wilde geen abortus, en ze wou ook geen pil. Beide ouders hebben doorgezet en nu is hij al getrouwd, wilde hij helemaal niet. Dit soort taferelen wil ik ten zeerste voorkomen, maar wat moet ik nu? ik wil d'r ook wel weer eens boven op bij mn vriendin, maar dit is toch echt te riskant vind ik. Zijn er enige opties? Ik heb wel eens iets over zaaddodend middel gehoord .. mssn over condoom? =/ Lijkt me vrij onwaarschijnlijk, of toch na dat we sex hebben gehad en mocht het fout zijn, stiekum een map in d'r eten verstoppen? Zij wil namelijk best wel graag het doen met mij. Maja, wat moet ik =/ ik ga komende vrijdag bij d'r slapen. En ik wil niet 'DE' vergissing in me leven maken.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_28351973
Je kan het beste wachten met seks tot na het huwelijk. Dan hoef je ook niet meer zo bang te zijn voor ongewilde zwangerschappen enzo. Als je vriendin niet aan de pil wil kan ze daar ook wel op wachten.
pi_28352030
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 08:39 schreef berent het volgende:
Je kan het beste wachten met seks tot na het huwelijk. Dan hoef je ook niet meer zo bang te zijn voor ongewilde zwangerschappen enzo. Als je vriendin niet aan de pil wil kan ze daar ook wel op wachten.
ah, ik ben nu 21.. en trouwen is me nog geen optie, wil eerst studie afronden, beetje door de wereld, proberen carriere te maken je weet het wel. En niet nu al trouwen....... zeker niet

M'n vader zegt btw dat ik d'r moet dumpen...
Hij zegt als voornaamste reden:: voordat je het weet wordt je gedumpt door haar en heb je fijn tot eind van je leven alimentatie aan je broek hangen en is jou leven vanaf je 21 goed verneukt. Kinderen.. nee no way. =/
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  donderdag 30 juni 2005 @ 08:43:24 #4
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_28352035
geen pil, geen seks. Dan maar op de botte manier.

Gewoon zeggen dat jij het risico te groot vindt om het alleen met een condoom te doen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 30 juni 2005 @ 08:45:26 #5
89723 RealKnuckles
In ONZ geen lastige dingen pos
pi_28352052
Het TE risky vinden om het alleen met een condoom te doen .
Mijn vriendin slikt de pil ook niet maar we usen ook alleen een condoom
  donderdag 30 juni 2005 @ 08:45:30 #6
106045 hanskepanske
In Hans we trust
pi_28352055
Condooms zijn volgens mij toch behoorlijk betrouwbaar...
===
Blasphemy is bliss
===
  donderdag 30 juni 2005 @ 08:46:16 #7
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_28352057
Neemt niet weg dat je vriendin gelijk heeft qua risico's van de pil........ ZEKER de prikpil (Google: Depo Provera horror stories)..... Het zijn hormomen, en hoewel veel vrouwen alleen een paar kg aankomen, zijn er vrouwen die jarenlang compleet *alle* bijwerkingen krijgen. Dus als dat al "in de familie" zit...
censuur :O
  donderdag 30 juni 2005 @ 08:47:05 #8
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_28352069
je vriendin klinkt een beetje als een zeikwijf

( holyshit ik reageer in R&P )
  donderdag 30 juni 2005 @ 08:48:21 #9
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_28352087
Anale sex een optie ??
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_28352095
Mja, maar mocht dat een keer misgaan, zit ik direct wel in de penarie, geen optie om dan nog de fout te herstellen qua abortus of morning after pill. En dat op je 21 voelt dat niet fijn aan, mocht het fout gaan en om nu constant op te letten van scheurt ie niet etc etc. Is ook geen pretje.
pi_28352110
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 08:48 schreef Pikkebaas het volgende:
Anale sex een optie ??

Ontopic, condoom is in 98% van de gevallen veilig, behoorlijke score op zich maar je houdt altijd het risico op zwangerschap. Als dit echt een onoverkomelijk punt voor jullie is zou ik me eens afvragen of jij dan nog wel samen wilt zijn met haar.
  donderdag 30 juni 2005 @ 08:49:50 #12
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_28352111
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 08:47 schreef Het_Biertje het volgende:
je vriendin klinkt een beetje als een zeikwijf

( holyshit ik reageer in R&P )
Dit is SEX, geen R&P
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_28352137
Ze heeft groot gelijk, rotspul is het die pil, gevaarlijke shizzle.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_28352144
Een pil geeft OOK geen 100% (wel iets van 99,9999%) veiligheid. Bij een condoom heb je misschien iets meer kans dat er iets mis gaat, maar als je 1) 't ding gebruikt volgens de gebruiksaanwijzing en 2) je geen gekke dingen doet tijdens de sex dan komt de betrouwbaarheid aardig in de buurt van die 99,9999%).
pi_28352154
Met mn ex, gebruikte zij ook geen pil. Van de hele vele keren ging het 1 keer mis, MAP gebruikt, en ze had nergens meer last van. Mocht het nu mis gaan, zit ik in de penarie..
pi_28352186
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 08:49 schreef erikh het volgende:

[..]

Ontopic, condoom is in 98% van de gevallen veilig, behoorlijke score op zich maar je houdt altijd het risico op zwangerschap. Als dit echt een onoverkomelijk punt voor jullie is zou ik me eens afvragen of jij dan nog wel samen wilt zijn met haar.
Uhm, het condoom is in theorie 98% veilig, dus bij testen van de fabrikant. In de praktijk blijkt het echter neer te komen op 88%, wat in houdt dat 12 van de 100 gebruiksters zwanger raakt per jaar, ongeveer één op acht dus. bron: www.anticonceptie-online.nl

@TS Ik persoonlijk vind dat een te hoge score, ik zweer dan ook bij de pil omdat dat het middel is met het hoogste betrouwbaarheidsgehalte. Kan me wat dat betreft ook goed voorstellen dat je baalt van de situatie. Gelukkig heb je genoeg verstand in je donder om er nu alvast over na te denken wat je wilt en hoe je zou reageren in de situaties dat het fout gaat. Denk er écht goed over na voordat je er aan begint, want als het zo gaat is er geen weg meer terug idd, en als je dat niet wilt, heb dan alsjeblieft genoeg verstand en zelfbeheersing om het níét te doen. Want als je in een situatie als dit wel gaat liggen wippen, ze raakt zwanger en je trekt je handen er van af, dat kun je ook niet maken. De andere kant op, je hele leven vast zitten lijkt me nu ook nog niet aanlokkelijk.

Goed, begrijp je vriendin totaal niet en vind het ook ontzettend oneerlijk dat wat dit betreft alleen vrouwen wat te zeggen hebben vaak (hier niet overigens, vind dat anticonceptie zowel mij als mijn vriend aan gaat en hij bepaalt dus mee), terwijl het ook een groot impact heeft op de man. Maar ik zou niet weten wat je er aan kan doen, vind het alleen vreemd dat ze het niet eens probeert, aangezien slechts vijf tot tien% van de vrouwen bijwerkingen krijgt, dus de kans dat ze er géén last van krijgt is vele malen hoger.
pi_28352218
Kan me goed voorstellen dat ze geen pil wil, het doet nogal wat met je lichaam (al gebruik ik hem zelf wel). Dan toch een condoom, die behoooooorlijk betrouwbaar is hoor. Je kunt natuurlijk tijdens haar vruchtbare periode aan onthouding doen. Blijf genoeg tijd in de maand over om met een gerust hart te sexen.
  donderdag 30 juni 2005 @ 09:20:57 #18
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_28352219
Condoom is irrietant en heb je je vriendin duidelijk gemaakt dat er verschillende soorten pillen zijn (MDMA, DMA etc (flauw)) maar dat er altijd wel 1 is waar ze niet ziek zwak en misselijk van wordt! Me vriendin moest er ook eerst 2 proberen voor ze een goeie had gevonden! En tot die tijd niet neuken! Condooms zijn zo anti Aids in Afrika!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_28352234
Als je elkaar goed kent, weet dat je allebei "clean" bent dan toch zonder hoor... Het is irritant, je voelt bijna niks meer en het verpest de hele stemming zo een ding omdoen ... Je hebt ook zo een implanon ding, zo een klein dingetjes wat ze onder de huid plaatsen en dat geeft ook een of ander hormoontje af waardoor zwangerschap niet mogelijk is ...
  donderdag 30 juni 2005 @ 09:30:49 #20
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_28352245
al zgt ze nu alsnog aan de pil te gaan..
zal je nooit zeker weten of ze em ook geslikt heeft
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_28352252
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 09:11 schreef innovative het volgende:

[..]

Uhm, het condoom is in theorie 98% veilig, dus bij testen van de fabrikant. In de praktijk blijkt het echter neer te komen op 88%, wat in houdt dat 12 van de 100 gebruiksters zwanger raakt per jaar, ongeveer één op acht dus. bron: www.anticonceptie-online.nl

@TS Ik persoonlijk vind dat een te hoge score, ik zweer dan ook bij de pil omdat dat het middel is met het hoogste betrouwbaarheidsgehalte. Kan me wat dat betreft ook goed voorstellen dat je baalt van de situatie. Gelukkig heb je genoeg verstand in je donder om er nu alvast over na te denken wat je wilt en hoe je zou reageren in de situaties dat het fout gaat. Denk er écht goed over na voordat je er aan begint, want als het zo gaat is er geen weg meer terug idd, en als je dat niet wilt, heb dan alsjeblieft genoeg verstand en zelfbeheersing om het níét te doen. Want als je in een situatie als dit wel gaat liggen wippen, ze raakt zwanger en je trekt je handen er van af, dat kun je ook niet maken. De andere kant op, je hele leven vast zitten lijkt me nu ook nog niet aanlokkelijk.

Goed, begrijp je vriendin totaal niet en vind het ook ontzettend oneerlijk dat wat dit betreft alleen vrouwen wat te zeggen hebben vaak (hier niet overigens, vind dat anticonceptie zowel mij als mijn vriend aan gaat en hij bepaalt dus mee), terwijl het ook een groot impact heeft op de man. Maar ik zou niet weten wat je er aan kan doen, vind het alleen vreemd dat ze het niet eens probeert, aangezien slechts vijf tot tien% van de vrouwen bijwerkingen krijgt, dus de kans dat ze er géén last van krijgt is vele malen hoger.
Mja, ik word hier beetje ziek van, heb geen flauw idee wat ik moet, stel dat het verkeerd gaat zit ik in de gebakken penarie, en wijst iedereen mij aan dat ik me leuter d'r niet in had moeten hangen. Terwijl ze zelf ook graag sex wil, maja, zij denkt niet zo erg na over de gevolgen, ze leeft dan ook vaak van dag op dag enzo. Maja we kennen elkaar een tijdje en het hierom 'uit' te maken, zal waarschijnlijk als zeer zwak worden ervaren, en trouwen en elkaar verbinden voor de rest van ons leven, neej nog niet, ik bedoel men! ik ben nog maar 21. En ik wil gewoon niet die kans van mogelijkheid op kind hebben. Punt is, ik wil best alleen condoom, en als zij de pil niet wil gebruiken, fine with me. Maar als het daadwerkelijk fout gaat, we er ook iets tegen gaan ondernemen. En 'dat' wil ze dus niet, van het mogelijke kind dan in d'r buik moeten ze dan afblijven en de MAP wil ze domweg niet, ze houd niet van pillen, kotst ze vaak uit.

En ja, ze weet van al die andere pillen af we hebben het er namelijk al vaak overgehad

En ja, condoom is 88% safe.
  donderdag 30 juni 2005 @ 09:37:07 #22
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_28352265
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 09:27 schreef D3nn15 het volgende:
Als je elkaar goed kent, weet dat je allebei "clean" bent dan toch zonder hoor... Het is irritant, je voelt bijna niks meer en het verpest de hele stemming zo een ding omdoen ... Je hebt ook zo een implanon ding, zo een klein dingetjes wat ze onder de huid plaatsen en dat geeft ook een of ander hormoontje af waardoor zwangerschap niet mogelijk is ...
Geen condoom en geen pil = grote kans op kind

en @ TS,

geen pil = geen sex, zo moet je het maar gewoon stellen. Je geeft zelf ook al aan dat ze het wil.
Jij vind het risico te groot met condoom, wees dan ook zo slim om niet te gaan vrijen.
Een ongeluk zit in een klein hoekje en wat je vader ook al zei, je zit er straks wel de rest van je leven aan vast als het fout gaat. En dat voor een kwartiertje lol.

[ Bericht 22% gewijzigd door Metro2005 op 30-06-2005 09:45:38 ]
pi_28352275
mond open en slikken kreng
pi_28352296
er zijn nu ook anticonceptiepillen in pleister vorm. hoeft ze alleen maar een pleister te dragen op een plek waar niemand het ziet, geen pillen te slikken en je wordt er ook niet ziek van. misschien is dit iets voor haar
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_28352389
Uitmaken, zij wil dingen die jij niet wilt. Volgens mij is het een baas, doe wat je vader zegt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')