abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28350813
Tommy van der Leegte
  donderdag 30 juni 2005 @ 01:32:28 #102
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_28350838
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_28350859
Is de topictitel een voorbeeld van hoe Feyenoorders omgaan met hun publiekslievelingen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28350880
Van der Leegte
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28350927
Misschien denkt Feyenoord zo wel een investeerder binnen te halen, alleen zit die al in de RvC van PSV
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28351065
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:
Erasmusch ga jij op 8-7 kijken?
Neen, ben dan op vakantie. Volgens mij woont Luni daaro ergens, dus misschien hij. Ga sowieso geen oefenwedstrijden. Wou naar Ujpest, maar het Balaton-meer ligt toch niet zo dichtbij de Zwarte Zee als ik dacht...
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 01:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is de topictitel een voorbeeld van hoe Feyenoorders omgaan met hun publiekslievelingen?
zou in je geliefde Argentinie/Spanje bv nooit gebeuren
pi_28351115
In Eindhoven niet in elk geval.
  donderdag 30 juni 2005 @ 01:52:28 #108
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_28351132
Kap eens met trollen DAM !
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 30 juni 2005 @ 01:52:51 #109
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_28351137
Hehehe, van der Leegte

En Feyenoord doet weer een stapje omhoog...

Die nacompetitie wordt zo toch wel haalbaar
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_28351155
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen maar Janssen gaat dus definitief niet naar Feyenoord, gelukkig.
pi_28351218
quote:
30-06-2005: 'Het beste als transfer Kalou voor zaterdag rond is'
[Bron: Ad.nl]

Hieronder een letterlijk artikel uit het Algemeen Dagblad vandaag.

De Feyenoord-selectie traint overmorgen weer voor het eerst. De vraag is of Salomon Kalou dan op het bijveld van de Kuip staat. PSV begeert hem. Zaakwaarnemer Jan de Visser: ,,Het is het beste als het vóór de eerste training geregeld is.''

Als hij de technisch directeur van Feyenoord, Mark Wotte,de afgelopen weken hoorde zeggen dat Salomon Kalou onder géén beding aan PSV zou worden verkocht, glimlachte voorzitter Rob Westerhof minzaam. ,,Geld is geld'', zei de PSV-voorman steeds. ,,Het gaat om het bod.''

Inmiddels meldde de Eindhovense club zich via een tussenpersoon voor de 19-jarige spits uit Ivoorkust. Feyenoord heeft zijn aanvankelijke ‘neen' afgezwakt.

Maar de Rotterdamse clubleiding doet er nog steeds alles aan zijn steraanvaller te behouden, ondanks de toenemende druk die men in de Kuip zegt te voelen van PSV en Kalou's begeleiders. Maar als de Eindhovense club de hoofdprijs wil betalen voor de helft van het productieve duo Kuyt & Kalou, sluit Feyenoord een transfer van de Afrikaan niet langer uit.

De zaakwaarnemer van Kalou, oud-Feyenoorder Jan de Visser, hoopt dat er voor de eerste training van overmorgen al duidelijkheid is. ,,Het lijkt me weinig logisch dat Salomon op de training bij Feyenoord verschijnt, als hij op het punt zou staan verkocht te worden. Iedereen is gebaat bij een snel ja of nee. Ik weet niet hoe ver Feyenoord en PSV al zijn achter de schermen, maar PSV snapt heel goed dat het niet met een belachelijk bod moet komen. In Eindhoven zeggen ze al een tijdje dat ze in Salomon zijn geïnteresseerd. PSV komt echt wel met een serieus bod.''

Volgens een bron in PSV-kringen zijn Chelsea en diens miljardair/eigenaar Roman Abramovich niet betrokken bij de verwikkelingen rond Kalou. De Londense club is financieel eigenaar van de Braziliaanse verdediger Alex.

Het contract van Kalou bij Feyenoord loopt in 2007 af. Kalou zinspeelt zelf al een tijdje op een snel vertrek uit Rotterdam. Bij Feyenoord weet iedereen dat de Afrikaan liever vandaag dan morgen weggaat. PSV vindt hij een interessante optie. Bij die club kan hij strijden in de Champions League, waarvoor Feyenoord zich al drie jaar niet meer kwalificeerde.

In Rotterdam is bovendien nauwelijks geld om de selectie te versterken, waardoor op voorhand het gat met de traditionele concurrenten PSV en Ajax niet kleiner is geworden. De Visser: ,,Salomon heeft aangegeven dat een vertrek naar PSV bespreekbaar is, Feyenoord is daarvan op de hoogte.''

Als Kalou in Nederland blijft, houdt hij kans op de Nederlandse nationaliteit. Met hulp van Feyenoord zijn de aanvaller en zaakwaarnemer De Visser in beroep gegaan tegen de beslissing van minister Verdonk om hem niet versneld een Nederlands paspoort te geven. Als Kalou, nu twee jaar officieel in ons land, naar een buitenlandse club vertrekt, zijn de kansen op naturalisatie verkeken. De Visser: ,,Dan vallen die twee jaren weg.''

Als Kalou in navolging van bijvoorbeeld Ruud Gullit (1985) naar PSV vertrekt, zou dat een nieuwe klap zijn voor Feyenoord, dat ook al naast Timmy Simons greep. De vraag is verder hoe de andere topschutter van Feyenoord, Dirk Kuyt, zal reageren op een afscheid van Kalou. De Katwijker heeft er steeds op aangedrongen dat zijn club zich moet versterken. Ook de nieuwe trainer Erwin Koeman wil dat steunpilaren als Kuyt en Kalou blijven.

PSV's trainer-directeur Guus Hiddink heeft zijn zinnen echter gezet op een creatieve aanvaller, als alternatief voor de minder beweeglijke Jan Vennegoor of Hesselink en Gerald Sibon en ‘koppensneller' Robert. Hiddink schuwt het benaderen van belangrijke spelers van de Nederlandse concurrenten niet.
Jan de Visser smerige hond . Die gast is ons nog heel wat verschuldigd nadat ie met zijn skills het heilige rood-wit heeft mogen dagen maar dat hak al gezegd...
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 01:54 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen maar Janssen gaat dus definitief niet naar Feyenoord, gelukkig.
Bron?
pi_28351258
15 miljoen vragen. Da's wel een mooie oplossing. Het ging immers om het bod, toch meneer Westerhof?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 juni 2005 @ 02:03:18 #113
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28351276
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 01:20 schreef Moreno het volgende:
Feyenoord wil van der Leegte

Feyenoord heeft interesse in Tom van der Leegte van ADO Den Haag. Officieel wil de Rotterdamse club nog niets zeggen over eventuele transfers, maar bronnen van binnenuit de club bevestigen de belangstelling.

Feyenoord zou de middenvelder al een aantal maanden volgen, maar tot voor kort zou de transfersom die ADO Den Haag vroeg veel te hoog liggen voor de Rotterdammers. Mocht Feyenoord Van der Leegte contracteren, dan moet Alfred Schreuder alsnog vertrekken. Schreuder kreeg vorige week te horen dat hij het komende seizoen weer in de Kuip zou spelen, maar toen werd er al bij gezegd dat als er een andere middenvelder gevonden werd, hij alsnog moest vertrekken.

Tom van der Leegte speelde in zijn carriere al voor PSV, RKC, FC Twente en nu dus ADO Den Haag. Hij heeft er nooit een geheim van gemaakt ooit nog voor een Nederlandse topclub te willen spelen.
Feyenoord heeft graag ex PSVers
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_28351292
Is het geen optie om hem aan bijvoorbeeld Valencia of Chelsea te verkopen, en hem voorlopig te huren? Zo'n soort constructie als met Aerts, en wat PSV deed met Robben.

Hoe zit dat met zijn NLschap in dat geval?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 juni 2005 @ 02:06:49 #115
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28351317
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 02:01 schreef heiden6 het volgende:
15 miljoen vragen. Da's wel een mooie oplossing. Het ging immers om het bod, toch meneer Westerhof?
zal denk k tussen de 8 en 10 miljoen komen te liggen plus een percentage bij doorverkoop
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_28351319
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 19:12 schreef Radegast het volgende:
Mark Wotte brengt Feyenoord naar het rechterrijtje, lijkt het.
Ajax nog bedankt trouwens.
Jullie hebben gelukkig wel gepresteerd dit seizoen.
Gelukkig wisten jullie van Willem II te winnen.

Namens Twente Bedankt

Zielepoten
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_28351327
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 02:05 schreef heiden6 het volgende:
Is het geen optie om hem aan bijvoorbeeld Valencia of Chelsea te verkopen, en hem voorlopig te huren? Zo'n soort constructie als met Aerts, en wat PSV deed met Robben.

Waarom zou Feyenoord moeilijk doen, wanneer PSV bereid is om een pak geld op tafel te leggen voor Kalou?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 juni 2005 @ 02:07:39 #118
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28351328
quote:

dan moet hij nog 3 jaar in Nederland blijven volgens mij. dus dat zal niet gebeuren
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28351330
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 02:06 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zal denk k tussen de 8 en 10 miljoen komen te liggen plus een percentage bij doorverkoop
Dat vind ik wel erg weinig. Zijn contract loopt nog twee jaar, en hij is net 19.

Minimaal 10, ik denk eigenlijk eerder twaalf. Maar bluffen kan geen kwaad.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 juni 2005 @ 02:09:14 #120
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28351347
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 02:07 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat vind ik wel erg weinig. Zijn contract loopt nog twee jaar, en hij is net 19.

Minimaal 10, ik denk eigenlijk eerder twaalf. Maar bluffen kan geen kwaad.
dan zou t met afstand de duurste binnenlandse tranfer worden en laten we ff in de gaten houden dat Kalou nog wel een heel stuk vooruit moet in zn ontwikkeling wil hij het in een top land redden
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 30 juni 2005 @ 02:10:44 #121
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28351368
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 02:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dan zou t met afstand de duurste binnenlandse tranfer worden
Ja en? Wat maakt dat uit?
quote:
en laten we ff in de gaten houden dat Kalou nog wel een heel stuk vooruit moet in zn ontwikkeling wil hij het in een top land redden
En daar heeft Feyenoord niets mee te maken,hun kijken natuulijk wat de waarde van Kalou voor hun elftal is...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28351370
Kalou doet meer ontwikkeling op in de CL dan in de UEFA.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_28351381
quote:

Denk niet dat ie 3 jaar verhuurd wil worden.
Mocht het doorgaan, woont ie in hetzelfde gebouw als Ono en Buffel eerst? Daar achter de Compagnie. Ik zou het dan trouwens ook logisch van Kuyt vinden als ie lekker bij LFC tekent.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 juni 2005 @ 02:14:53 #124
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28351412
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 02:10 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ja en? Wat maakt dat uit?
[..]

En daar heeft Feyenoord niets mee te maken,hun kijken natuulijk wat de waarde van Kalou voor hun elftal is...
k zou 12 miljoen teveel van t goede vinden.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28351423
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 02:14 schreef rubbereend het volgende:

[..]

k zou 12 miljoen teveel van t goede vinden.
Je hebt me overtuigd. Maken we dr 6mln van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')