abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28589650
Bellamy momenteel in Blackburn voor de medische keuring, moet de Rovers 5 miljoen pond kosten (en dit Newcastle opleveren).

Zou niet slecht zijn van Blackburn.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_28595674
7/7/2005 - Hiddink houdt zich stil over Kalou
(Gepost door RvN)

Op de eerste trainingsdag van PSV wilde PSV´s technisch directeur en trainer Guus Hiddink niets kwijt over de mogelijke tranfser van Kalou naar PSV. "Ik wil er nu niets over zeggen. Alle partijen hebben rust nodig. Als alle emoties zijn gaan liggen kunnen we tot een oplossing komen die iedereen tevreden stemt. Een broedse kip moet je ook niet storen." aldus Hiddink in De Telegraaf.
pi_28596160
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

A Bola ---> soort Portugese versie van VI.
Soort van wel ja. Mooi blad.

Jari Litmanen naar Malmö, volgens A Bola

Julio Ricardo Cruz naar Benfica
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 7 juli 2005 @ 18:53:36 #254
7889 tong80
Spleenheup
pi_28596184
Het wordt steeds gekker met Jari

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:10:28 #255
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28601478
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:11 schreef DIGGER het volgende:
Bellamy momenteel in Blackburn voor de medische keuring, moet de Rovers 5 miljoen pond kosten (en dit Newcastle opleveren).

Zou niet slecht zijn van Blackburn.
Bellamy heeft al getekend bij Blackburn.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 8 juli 2005 @ 08:09:17 #256
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_28614213
Hiddink, de nieuwe bondscoach van Australie.
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
  vrijdag 8 juli 2005 @ 08:31:17 #257
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28614354
  • Sonkaya (ipv Kromkamp) naar Porto voor 1.5 miljoen
  • PSV zou in Limburg zoeken naar versterkingen, meer weet ik ook niet hiervan
  • Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
    Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
      vrijdag 8 juli 2005 @ 08:32:02 #258
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_28614359

Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
    Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
      vrijdag 8 juli 2005 @ 09:57:28 #259
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_28615408
    Wederom wordt Kone in verband gebracht met PSV
    Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
      vrijdag 8 juli 2005 @ 09:58:27 #260
    17897 Cart_man
    Love to be hated
    pi_28615424
    quote:
    Op vrijdag 8 juli 2005 09:57 schreef Kaalhei het volgende:
    Wederom wordt Kone in verband gebracht met PSV
    Krijgen ze Kalou niet gaan ze naar Kone, logische keuze.
    A.M.A.B
      vrijdag 8 juli 2005 @ 10:12:58 #261
    109230 _ELMaikel_
    The Fallen
    pi_28615678
    quote:
    Woedende Kromkamp: 'Ik hoop nergens meer op'

8/7/2005 10:01

Jan Kromkamp heeft het, na het plotseling afhaken van Valencia, even helemaal gehad. 'Het spreekt voor zich dat ik enorm teleurgesteld ben, ook in de houding van AZ en ook ten opzichte van mij', aldus de woedende verdediger tegenover VI.nl.
    'Het heeft allemaal veel te lang geduurd', zo laat Kromkamp weten. 'Waar ik nu vooral behoefte aan heb is rust. Wellicht dat ik van AZ nog even op vakantie mag.'

Valencia haakte donderdag plotseling af in hun pogingen om de international binnen te slepen. Het ene verhaal wil dat het er niet in slaagde een bankgarantie van de transfersom van acht miljoen euro te overleggen, het andere dat de club het risico, met het oog op de enkeloperatie van de speler, twee maanden geleden, te groot vond.

Kromkamp is inderdaad nog niet honderd procent fit, al is hij intussen wel weer begonnen met de looptraining.

Wellicht dat AZ en Kromkamp nog met FC Porto tot een akkoord komen. 'Er is inderdaad nog een kleine kans dat het met FC Porto rondkomt', aldus de danig teleurgestelde Kromkamp. 'Maar ik durf ondertussen nergens meer op te hopen.'

Oeh die is niet blij
    You and me baby ain't nothin' but mammals
    So let's do it like they do on the Discovery Channel
    Do it again now
    You and me baby ain't nothin' but mammals
      vrijdag 8 juli 2005 @ 10:25:10 #262
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_28615889
    quote:
    Op vrijdag 8 juli 2005 10:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Oeh die is niet blij
    en dan moet het nieuws dat Co'tje voor een ander kiest Alkmaar nog bereiken.
    pi_28621801
    Jammer was wel mooi geweest Kromkamp in Valencia.
    pi_28621937
    Ooijer naar Genoa of Lazio
    D'Alessandro naar Deportivo
    Atouba naar HSV
    That's all folks!
      Trouwste user 2022 vrijdag 8 juli 2005 @ 14:10:44 #265
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_28622952
    Ooijer verdient wel een mooie transfer.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_28622955
    Stephen Ayodele Makinwa staat met stip bovenaan in de lijst van Stuttgart voor de vervanging van Kuranyi.

No. 2 is Vaclav Sverkos van Gladbach, no. 3 is Jon Dahl Tomasson

Ook Traps miskoop Azar Karadas (Benfica) kan gratis overkomen naar VfB, al liggen er ook Griekse teams op de loer.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_28624335
    Pelizzoli Close To Reggina Move
    7/8/2005 7:59:00 AM
    The Roma goalkeeper does not want be turned into a scapegoat for the Giallorossi’s terrible season.
    Ivan Pelizzoli spoke about the season that just ended.

"At Roma it wasn’t a nice season, but I believe I only have a part of the fault; also the rest of the squad did not work properly."

However, Pelizzoli is now looking forward to the future which is with Reggina.

"Reggio Calabria is a good place to re-launch myself. I hope to do well. I know there is a great, enthusiastic, warm and affectionate public."

The keeper is expected to sign a four-year deal at 600,000 Euros a season.
      vrijdag 8 juli 2005 @ 17:56:18 #268
    93214 DeTolk
    Elk puntje telt.
    pi_28630870
    quote:
    Op vrijdag 8 juli 2005 13:36 schreef the_legend_killer het volgende:
    Jammer was wel mooi geweest Kromkamp in Valencia.
    Kromkamp gaat voor de "Dooie mus "Award
      zaterdag 9 juli 2005 @ 02:12:50 #269
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_28644927
    Chelsea heeft een bod van 120 miljoen euro neergelegd bij Barca voor Ronaldinho aldus de Belgische text,tsja....
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_28644969
    quote:
    Op zaterdag 9 juli 2005 02:12 schreef DutchGooner het volgende:
    Chelsea heeft een bod van 120 miljoen euro neergelegd bij Barca voor Ronaldinho aldus de Belgische text,tsja....
    het moet niet gekker worden
    AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
    pi_28647478
    quote:
    wat een geld
    pi_28648022
    quote:
    Op vrijdag 8 juli 2005 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
    Ooijer naar Genoa of Lazio
    D'Alessandro naar Deportivo
    Atouba naar HSV
    Hiddink is op zoek naar versterking voor de rechterkant. Ooijer zal dus niet zomaar weggaan, helemaal niet naar Genoa dat zowat failliet is of Lazio dat ook geen afkoopsom kan betalen.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
    pi_28649268
    Lazio mocht toch sowieso geen spelers kopen dit seizoen? Of was dat een andere club?
    pi_28649273
    quote:
    Op zaterdag 9 juli 2005 12:21 schreef fransie102 het volgende:
    Lazio mocht toch sowieso geen spelers kopen dit seizoen? Of was dat een andere club?
    Dat is AS Roma
    pi_28649481
    Tomasson naar Benfica Voetbalzone
    pi_28649739
    quote:
    Direct doen.
    Voor dat geld kun je een leuke versterking halen en de rest kun je mooi in de club steken ( bv schuld aflossen )
      zaterdag 9 juli 2005 @ 12:46:53 #277
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_28649841
    quote:
    Op zaterdag 9 juli 2005 12:42 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Direct doen.
    Voor dat geld kun je een leuke versterking halen en de rest kun je mooi in de club steken ( bv schuld aflossen )
    En hoe leg je zoiets uit aan de fans? en waar pluk je een tweede ronaldinho vandaan?
    pi_28649944
    quote:
    Op zaterdag 9 juli 2005 12:46 schreef Grimm het volgende:

[..]

En hoe leg je zoiets uit aan de fans? en waar pluk je een tweede ronaldinho vandaan?
    Er zijn genoeg spelers die dat kunnen opvullen.
    Vooral als je zoveel geld krijgt kun je wel iemand halen.
    Zoveel geld krijg je misschien nooit meer voor een speler !
    pi_28650001
    Ik weet niet of Barca het doet, ik las een aantal terug nog dat ze hem een contract voor het leven wilde aanbieden.

Maar ik zou hem ook verkopen, 120 miljoen euro is een astronomisch hoog bedrag.
      zaterdag 9 juli 2005 @ 12:56:31 #280
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_28650082
    Deze discussie mag verder in het Barca of Chelsea topic
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_28650089
    Oke, zal hier wat geruchten neerzetten dan.

Emre naar Newcastle
    Fabrice Pancrate van PSG naar Man. City

[ Bericht 59% gewijzigd door -Vaduz- op 09-07-2005 13:04:36 ]
    That's all folks!
    pi_28651395
    quote:
    Op zaterdag 9 juli 2005 12:30 schreef ThomasBerge het volgende:
    Tomasson naar Benfica Voetbalzone
    Ook op A Bola, dus er zit zeker een kern van waarheid in.

Daarnaast volgt Benfica ook Léo, een Braziliaanse back die meedeed aan de Confed Cup.

Luis Boa Morte kan naar Newcastle
    www.thuisuiteten.nl
      zaterdag 9 juli 2005 @ 14:09:08 #283
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_28651794
    En alweer word Ballack met Man.utd in verband gebracht, en nu ook "weer"essien.

(man.utd forum)

SIR ALEX FIGHTS GUNNERS FOR JULIO
    By Martin Lipton Chief Football Writer
    ARSENAL were last night forced into a bidding war with Manchester United for Sevilla's Brazilian striker Julio Baptista.

TOTTENHAM are trying to hijack Arsenal’s move for Seville striker Julio Baptista

populaire jongen
      zaterdag 9 juli 2005 @ 18:04:23 #284
    96720 stevengerrard
    stevengerrard
    pi_28657811
    Arsenal will consider selling captain Patrick Vieira to Juventus - but only for Ł15m. (Independent)

Arsenal striker Arturo Lupoli has told an Italian newspaper that Vieira wants to join Juventus. (Guardian)

West Ham are set to sign Charlton's Jason Euell for Ł2m. (Independent)

Rio Ferdinand has told Manchester United he will not sign a new contract unless the club agrees to his Ł120,000 a week wage demands. (Daily Mail)

Real Madrid have told Michael Owen to leave the club if he cannot accept he will be on the bench. (Daily Mirror)

Chelsea believe they will sign Man City's Shaun Wright-Phillips and Lyon's Michael Essien in the next three days. (Daily Mirror)

Portsmouth are keen to bring Costa Rican striker Paulo Wanchope back to England from Malaga. (Daily Mirror)

Middlesbrough and Newcastle have both targetted Ł5m-rated Fulham winger Luis Boa Morte. (Daily Mirror)

Chelsea midfielder Alexei Smertin is set to join Charlton on a season's loan. (Daily Mail)

Arsenal could face an FA inquiry after allegations of an illegal approach for Seville striker Julio Baptista. (Guardian)

Tottenham have put in a Ł12.5m bid for Baptista. (Sun)

Shaun Wright-Phillips will join Chelsea for Ł22m from Man City. (Times)

Newcastle are considering a swoop for former Manchester United striker Diego Forlan, now at Villareal. (Sun)

Aston Villa boss David O'Leary is ready to increase his offer for Manchester City defender Sylvain Distin from an initial Ł5.5m to Ł7m. (Sun)
    Walk on, walk on, with hope in your heart,
    And you'll never walk alone...
    You'll never walk alone.
    pi_28658358
    quote:
    Op zaterdag 9 juli 2005 12:52 schreef ThomasBerge het volgende:
    Ik weet niet of Barca het doet, ik las een aantal terug nog dat ze hem een contract voor het leven wilde aanbieden.

Maar ik zou hem ook verkopen, 120 miljoen euro is een astronomisch hoog bedrag.
    Voor dat geld kun je geen 2e Ronaldinho halen, al kun je wel Robinho kopen en hopen dat hij het net zo goed gaat doen.

Wel weet iedereen dat je net 120 miljoen hebt gecashed, dus de vraagprijzen gaan omhoog.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
      zaterdag 9 juli 2005 @ 18:35:51 #286
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_28658506
    quote:
    Op zaterdag 9 juli 2005 11:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hiddink is op zoek naar versterking voor de rechterkant. Ooijer zal dus niet zomaar weggaan, helemaal niet naar Genoa dat zowat failliet is of Lazio dat ook geen afkoopsom kan betalen.
    Ik heb toch al vaker gehoord dat Hiddink Ooijer graag ziet vertrekken deze zomer. Hij schijnt vaak toch echt iets te kort te komen ded laatste tijd. Ik hoor wel geruchten dat er interesse uit de Bundesliga voor hem zou zijn.
    pi_28658602
    quote:
    Op zaterdag 9 juli 2005 18:35 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Ik heb toch al vaker gehoord dat Hiddink Ooijer graag ziet vertrekken deze zomer. Hij schijnt vaak toch echt iets te kort te komen ded laatste tijd. Ik hoor wel geruchten dat er interesse uit de Bundesliga voor hem zou zijn.
    Dan zal Hiddink toch wel een alternatief moeten hebben. Ooijer is internationaal geen geweldige speler, maar wel een degelijke Nederlandse speler met ervaring. Voor een Nederlandse topclub is het belangrijk er daar een paar van te hebben. Bogelund is ook al weg en Lamey komt tekort, als Ooijer dan wegvalt dan zit Hiddink zonder rechtsback, terwijl hij op links alleen Lee en Goessens heeft. Wellicht vertrekt Lee, dan zijn de back-posities erg mager bezet en zal hij nu nog twee goede backs moeten zien te regelen. Wellicht heeft hij al wat op het oog....
    pi_28658664
    quote:
    Op zaterdag 9 juli 2005 18:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dan zal Hiddink toch wel een alternatief moeten hebben. Ooijer is internationaal geen geweldige speler, maar wel een degelijke Nederlandse speler met ervaring. Voor een Nederlandse topclub is het belangrijk er daar een paar van te hebben. Bogelund is ook al weg en Lamey komt tekort, als Ooijer dan wegvalt dan zit Hiddink zonder rechtsback, terwijl hij op links alleen Lee en Goessens heeft. Wellicht vertrekt Lee, dan zijn de back-posities erg mager bezet en zal hij nu nog twee goede backs moeten zien te regelen. Wellicht heeft hij al wat op het oog....
    Als hij maar van Trabelsi afblijft...
    pi_28658680
    quote:
    Op zaterdag 9 juli 2005 18:43 schreef OnlineGokker het volgende:

[..]

Als hij maar van Trabelsi afblijft...
    Die heeft een gelimiteerde transfersom toch?
    pi_28658744
    quote:
    Op zaterdag 9 juli 2005 18:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Die heeft een gelimiteerde transfersom toch?
    Ja, dus met de centen van Lee en Park zou dat geen probleem zijn. Als Trabelsi zelf wil komen hoeft PSV niet verder na te denken
    pi_28658906
    quote:
    Op zaterdag 9 juli 2005 18:47 schreef OnlineGokker het volgende:

[..]

Ja, dus met de centen van Lee en Park zou dat geen probleem zijn. Als Trabelsi zelf wil komen hoeft PSV niet verder na te denken
    Trabelsi zat anders allang bij PSV maar hij wilde zelf niet, terrecht natuurlijk want PSV is geen stap vooruit.
      zaterdag 9 juli 2005 @ 18:57:01 #292
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_28658916
    quote:
    Op zaterdag 9 juli 2005 18:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

quote:
    Roy Myrie krijgt de komende maand de kans een contract te verdienen bij PSV. De Costaricaanse verdediger van Liga Deportivo Alajuense is herstellende van een knieoperatie en gaat met de Eindhovenaren mee naar Zuid-Korea, waar PSV meedoet aan de Peace Cup.

De 22-jarige rechtsback moet in de trainingen en in de duels op het toernooi waaraan ook Boca Juniors, Olympique Marseille en Tottenham Hotspur meedoen Guus Hiddink zien te overtuigen van zijn kunnen.
    www.vi.nl
    pi_28669968
    quote:
    Op zaterdag 9 juli 2005 18:56 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Trabelsi zat anders allang bij PSV maar hij wilde zelf niet, terrecht natuurlijk want PSV is geen stap vooruit.
    pi_28674933
    quote:
    Op zaterdag 9 juli 2005 18:57 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

[..]

www.vi.nl
    Ik ken die jongen verder niet moet ik zeggen, maar het lijkt me een typische Feyenoord-aankoop.
    pi_28674948
    Castelen naar AS Monaco
    Lee naar AS Monaco

(De Telegraaf)
      zondag 10 juli 2005 @ 10:09:14 #296
    17897 Cart_man
    Love to be hated
    pi_28675049
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 02:03 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Moet ik hem wel gelijk in geven. psv is na 1 seizoen niet absolute top. Mensen beginnen grootheidswaanzin te krijgen.
    A.M.A.B
    pi_28675401
    Forlan naar Newcastle
      zondag 10 juli 2005 @ 12:54:19 #298
    96720 stevengerrard
    stevengerrard
    pi_28678360
    Liverpool boss Rafael Benitez is reported to be interested in signing Chelsea defender William Gallas.
    Gallas, 27, may be keen to move to play in a more central role after playing much of last season at left-back.

"Liverpool and Barcelona both enquired but there is no offer and Chelsea don't want to sell," Gallas' agent Pierre Frelot told the News of the World.
    Walk on, walk on, with hope in your heart,
    And you'll never walk alone...
    You'll never walk alone.
    pi_28680232
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 02:03 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Wilde je het ontkennen dan?
    pi_28680255
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 10:09 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Moet ik hem wel gelijk in geven. psv is na 1 seizoen niet absolute top. Mensen beginnen grootheidswaanzin te krijgen.
    Met Hiddink is er een trainer waar je veel kan kunt leren.
    Een ervaren trainer die je dus beter maakt.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')