Soort van wel ja. Mooi blad.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
A Bola ---> soort Portugese versie van VI.
Bellamy heeft al getekend bij Blackburn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:11 schreef DIGGER het volgende:
Bellamy momenteel in Blackburn voor de medische keuring, moet de Rovers 5 miljoen pond kosten (en dit Newcastle opleveren).
Zou niet slecht zijn van Blackburn.
Krijgen ze Kalou niet gaan ze naar Kone, logische keuze.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:57 schreef Kaalhei het volgende:
Wederom wordt Kone in verband gebracht met PSV
quote:Woedende Kromkamp: 'Ik hoop nergens meer op'
8/7/2005 10:01
Jan Kromkamp heeft het, na het plotseling afhaken van Valencia, even helemaal gehad. 'Het spreekt voor zich dat ik enorm teleurgesteld ben, ook in de houding van AZ en ook ten opzichte van mij', aldus de woedende verdediger tegenover VI.nl.
'Het heeft allemaal veel te lang geduurd', zo laat Kromkamp weten. 'Waar ik nu vooral behoefte aan heb is rust. Wellicht dat ik van AZ nog even op vakantie mag.'
Valencia haakte donderdag plotseling af in hun pogingen om de international binnen te slepen. Het ene verhaal wil dat het er niet in slaagde een bankgarantie van de transfersom van acht miljoen euro te overleggen, het andere dat de club het risico, met het oog op de enkeloperatie van de speler, twee maanden geleden, te groot vond.
Kromkamp is inderdaad nog niet honderd procent fit, al is hij intussen wel weer begonnen met de looptraining.
Wellicht dat AZ en Kromkamp nog met FC Porto tot een akkoord komen. 'Er is inderdaad nog een kleine kans dat het met FC Porto rondkomt', aldus de danig teleurgestelde Kromkamp. 'Maar ik durf ondertussen nergens meer op te hopen.'
en dan moet het nieuws dat Co'tje voor een ander kiest Alkmaar nog bereiken.quote:
Kromkamp gaat voor de "Dooie mus "Awardquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Jammer was wel mooi geweest Kromkamp in Valencia.
het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:12 schreef DutchGooner het volgende:
Chelsea heeft een bod van 120 miljoen euro neergelegd bij Barca voor Ronaldinho aldus de Belgische text,tsja....
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:12 schreef DutchGooner het volgende:
Chelsea heeft een bod van 120 miljoen euro neergelegd bij Barca voor Ronaldinho aldus de Belgische text,tsja....
Hiddink is op zoek naar versterking voor de rechterkant. Ooijer zal dus niet zomaar weggaan, helemaal niet naar Genoa dat zowat failliet is of Lazio dat ook geen afkoopsom kan betalen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ooijer naar Genoa of Lazio
D'Alessandro naar Deportivo
Atouba naar HSV
Dat is AS Romaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:21 schreef fransie102 het volgende:
Lazio mocht toch sowieso geen spelers kopen dit seizoen? Of was dat een andere club?
Direct doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:12 schreef DutchGooner het volgende:
En hoe leg je zoiets uit aan de fans? en waar pluk je een tweede ronaldinho vandaan?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Direct doen.
Voor dat geld kun je een leuke versterking halen en de rest kun je mooi in de club steken ( bv schuld aflossen )
Er zijn genoeg spelers die dat kunnen opvullen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:46 schreef Grimm het volgende:
[..]
En hoe leg je zoiets uit aan de fans? en waar pluk je een tweede ronaldinho vandaan?
Ook op A Bola, dus er zit zeker een kern van waarheid in.quote:
Voor dat geld kun je geen 2e Ronaldinho halen, al kun je wel Robinho kopen en hopen dat hij het net zo goed gaat doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:52 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik weet niet of Barca het doet, ik las een aantal terug nog dat ze hem een contract voor het leven wilde aanbieden.
Maar ik zou hem ook verkopen, 120 miljoen euro is een astronomisch hoog bedrag.
Ik heb toch al vaker gehoord dat Hiddink Ooijer graag ziet vertrekken deze zomer. Hij schijnt vaak toch echt iets te kort te komen ded laatste tijd. Ik hoor wel geruchten dat er interesse uit de Bundesliga voor hem zou zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hiddink is op zoek naar versterking voor de rechterkant. Ooijer zal dus niet zomaar weggaan, helemaal niet naar Genoa dat zowat failliet is of Lazio dat ook geen afkoopsom kan betalen.
Dan zal Hiddink toch wel een alternatief moeten hebben. Ooijer is internationaal geen geweldige speler, maar wel een degelijke Nederlandse speler met ervaring. Voor een Nederlandse topclub is het belangrijk er daar een paar van te hebben. Bogelund is ook al weg en Lamey komt tekort, als Ooijer dan wegvalt dan zit Hiddink zonder rechtsback, terwijl hij op links alleen Lee en Goessens heeft. Wellicht vertrekt Lee, dan zijn de back-posities erg mager bezet en zal hij nu nog twee goede backs moeten zien te regelen. Wellicht heeft hij al wat op het oog....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:35 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik heb toch al vaker gehoord dat Hiddink Ooijer graag ziet vertrekken deze zomer. Hij schijnt vaak toch echt iets te kort te komen ded laatste tijd. Ik hoor wel geruchten dat er interesse uit de Bundesliga voor hem zou zijn.
Als hij maar van Trabelsi afblijft...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan zal Hiddink toch wel een alternatief moeten hebben. Ooijer is internationaal geen geweldige speler, maar wel een degelijke Nederlandse speler met ervaring. Voor een Nederlandse topclub is het belangrijk er daar een paar van te hebben. Bogelund is ook al weg en Lamey komt tekort, als Ooijer dan wegvalt dan zit Hiddink zonder rechtsback, terwijl hij op links alleen Lee en Goessens heeft. Wellicht vertrekt Lee, dan zijn de back-posities erg mager bezet en zal hij nu nog twee goede backs moeten zien te regelen. Wellicht heeft hij al wat op het oog....
Die heeft een gelimiteerde transfersom toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:43 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Als hij maar van Trabelsi afblijft...
Ja, dus met de centen van Lee en Park zou dat geen probleem zijn. Als Trabelsi zelf wil komen hoeft PSV niet verder na te denkenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die heeft een gelimiteerde transfersom toch?
Trabelsi zat anders allang bij PSV maar hij wilde zelf niet, terrecht natuurlijk want PSV is geen stap vooruit.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:47 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Ja, dus met de centen van Lee en Park zou dat geen probleem zijn. Als Trabelsi zelf wil komen hoeft PSV niet verder na te denken
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan zal Hiddink toch wel een alternatief moeten hebben. Ooijer is internationaal geen geweldige speler, maar wel een degelijke Nederlandse speler met ervaring. Voor een Nederlandse topclub is het belangrijk er daar een paar van te hebben. Bogelund is ook al weg en Lamey komt tekort, als Ooijer dan wegvalt dan zit Hiddink zonder rechtsback, terwijl hij op links alleen Lee en Goessens heeft. Wellicht vertrekt Lee, dan zijn de back-posities erg mager bezet en zal hij nu nog twee goede backs moeten zien te regelen. Wellicht heeft hij al wat op het oog....
www.vi.nlquote:Roy Myrie krijgt de komende maand de kans een contract te verdienen bij PSV. De Costaricaanse verdediger van Liga Deportivo Alajuense is herstellende van een knieoperatie en gaat met de Eindhovenaren mee naar Zuid-Korea, waar PSV meedoet aan de Peace Cup.
De 22-jarige rechtsback moet in de trainingen en in de duels op het toernooi waaraan ook Boca Juniors, Olympique Marseille en Tottenham Hotspur meedoen Guus Hiddink zien te overtuigen van zijn kunnen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Trabelsi zat anders allang bij PSV maar hij wilde zelf niet, terrecht natuurlijk want PSV is geen stap vooruit.
Ik ken die jongen verder niet moet ik zeggen, maar het lijkt me een typische Feyenoord-aankoop.quote:
Moet ik hem wel gelijk in geven. psv is na 1 seizoen niet absolute top. Mensen beginnen grootheidswaanzin te krijgen.quote:
Met Hiddink is er een trainer waar je veel kan kunt leren.quote:Op zondag 10 juli 2005 10:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet ik hem wel gelijk in geven. psv is na 1 seizoen niet absolute top. Mensen beginnen grootheidswaanzin te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |